Turunduse seminar II (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
 
Säutsu twitteris

Sisukord
1 Mõisted 2
2 Küsimused 6
3 Väited 10
4 Analüüs 11
5 Hindamine 12
  • Mõisted


    • Demograafia - rahvastikuteadus , uurib rahvastiku arvu, vanust , sugu, tihedust jne.
    • Huvigrupid – jõud, mis võivad firma tegevust soodustada, takistada, mõjutada:
      • Finantsorganisatsioonid
      • Massikommunikatsioon
      • Riigivõimuorganid
      • Ühiskondlikud organisatsioonid
      • Kohalik võim
      • Avalikkus
      • Firmasisesed huvigrupid
    • Mikrokeskkond – sisaldab äri toimimist (firma ise, hankijad , konkurendid, vahendajad, tarbijad, huvigrupid)
    • Makrokeskkond – põhijõud, mis mõjutavad mikrokeskkonda (majanduslik, ökoloogiline, tehniline, poliitiline, kultuuriline, demograafiline)
    • Ettevõtte sisene turunduskeskkond – sisendiks on inimene, oma väärtushinnangute, vajaduste, eesmärkidega, ka varutavad loodusressursid, tootmisprotsessid , tehnoloogiad on oluliseks komponendiks. Väljund on toode.
    • Tarbijad – toote, teenuse kasutajad, ostjad .
    • Tarbija ostusoovide ja vajaduste konkurents – konkureerivad tarbija soovid, kas olla ratsionaalne ja osta auto või emotsionaalne ja minna reisile?

    • Tarbijaturgude liigitus:
      • Tarbeturg
      • Tööstusturg
      • Kaubandusturg
      • Ametkonnaturg
      • Välisturg
    • Konkurendid – otsesed - pakuvad sama teenust/toodet; kaudsed - pakuvad asendustoodet samal või teisel turul
    • Tarnija- e. hankija muretseb firmale kaupade/teenuste tootmiseks vajalikke ressursse.
    • Funktsionaalne konkurents – toimub sarnaseid tarbimisvajadusi rahuldavate kaupade vahel (auto, mootorratas , jalgratas)
    • Margi konkurents – konkureerivad ühe ja sama toote erinevad margid .
    • Monopolistlik konkurents – e. jaeturg, kus on palju müüjaid, sarnaseid tooteid, toimub suur hinna konkurents.
    • Üldised konkurendid – võistluses osalevad kõik müüjad, kes pakuvad midagi ning seda sama eesmärgiga (kasum, turuosa)
    • Liigi konkurents – ühe kauba liigid konkureerivad mõõdu, võimsuse, tüübi jne alusel.
    • Oligopolistlik konkurents – turul vähe pakkujaid , toode homogeenne , turule sisenemine raskendatud. Toimub suurte ettevõtete vahel.
    • Monopol – toode on unikaalne , üks pakkuja
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Vasakule Paremale
    Turunduse seminar II #1 Turunduse seminar II #2 Turunduse seminar II #3 Turunduse seminar II #4 Turunduse seminar II #5 Turunduse seminar II #6 Turunduse seminar II #7 Turunduse seminar II #8 Turunduse seminar II #9 Turunduse seminar II #10 Turunduse seminar II #11
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2013-01-08 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 65 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor naabribeib Õppematerjali autor

    Mõisted

    Sisukord

    • Sisukord
    • Mõisted
    • POTENTSIAALSED
    • SISENEJAD
    • Turul tegutsevad firmad
    • Uute firmade turule tuleku
    • Asendustoodete turule
    • Tarnijate tingimisjõud
    • Tarbijate tingimisjõud
    • SISENEMISBARJÄÄRE MÕJUTAB
    • Mastaabisääst
    • Diferentseerimise võimalus
    • Stardikapitali suurus
    • Ümberlülituskulud
    • Juurdepääs turustuskanalitele
    • Valitsuse poliitika
    • Kogemused
    • TINGIMISJÕUD KÕRGE
    • Vähe tarnijaid
    • Vähe asendustooteid
    • Haru kliendina pole oluline
    • Võimalus integreeruda
    • Ostja ümberlülituskulud on
    • Vähe tarbijaid
    • Suured ostukogused
    • Standardsed tooted
    • Madalad ümberlülitus
    • Täielik info tootjate kohta
    • KONKURENTSI KASV TOOTMISHARUS
    • Küsimused
    • Väited
    • Analüüs
    • Hindamine

    Teemad

    • Mõisted
    • Küsimused
    • Väited
    • Analüüs
    • Hindamine

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


    Sarnased materjalid

    69
    doc
    Turunduse eksam
    7
    doc
    TURUNDUSE SEMINAR
    120
    docx
    TURUNDUSE ALUSED
    39
    doc
    Turunduse alused
    20
    docx
    TURUNDUSE EKSAM
    17
    docx
    TURUNDUS SPIKKER
    16
    docx
    Turunduse keskkond
    36
    doc
    Turundus eksam





    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !