Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turunduse keskkond (0)

4 HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas mõjutab turundustegevust mikro - ja makrokeskkond?
  • Milles avalduvad ettevõttesisese turunduskeskkonna probleemid?
  • Millistest faktidest on näha et ettevõttes arendatakse turundustegevust?
  • Milliseid vahendajaid te teate?
  • Kes on üldised kaudsed lähedased ja vahetud konkurendid?
  • Milles avalduvad turule sisenemise ja väljumise barjäärid?
  • Milliseid turukonkurentsi liike te teate?
  • Mis ei ole firma mikrokeskkonna elemendiks?
  • Kes on vahendaja?
  • Missuguses keskkonnas tehakse rahvastiku statistilist uurimist?
  • Millisele on kõige raskem siseneda?
  • Milline on kõige ohtlikum konkurent?
  • Milline on kõige nõrgem konkurent?
  • Milline on kõige vähem eristuv millegi poolest silmapaistev konkurent?
  • Millist konkurenti on kõige raskem rünnata hea hinna-kvaliteedi suhtega?
Vasakule Paremale
Turunduse keskkond #1 Turunduse keskkond #2 Turunduse keskkond #3 Turunduse keskkond #4 Turunduse keskkond #5 Turunduse keskkond #6 Turunduse keskkond #7 Turunduse keskkond #8
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-11-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 86 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor blueinterlude Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
24
docx

Konkurents ettevõtluses

TTÜ EESTI MEREAKADEEMIA Merendusteaduskond Sadamamajandamine ja meretranspordi juhtimine Mikro- ja makroökonoomika Konkurents ettevõtluses Referaat Õppejõud: Maret Güldenkoh Üliõpilane: Anna Koltsova Tallinn 2015 1 Sisukord Konkurentsi mõiste ja olemus.................................................................................3 Konkurendid............................................................................................................ 3 Millist infot on vaja teada konkurentidest?.............................................................4 Konkurentsieelis..................................................................................................... 4 Konkurentsivormid ja nende tunnused...................................................................5 Konkure

Konkurents
thumbnail
2
doc

Konkurents ja selle vormid

KONKURENTS JA KONKURENTSI VORMID Konkurents on majandussubjektide püüdlemine sama eesmärgi poole olukorras, kus ühe edu tähendab teise ebaedu. Konkurentsis toimetulekuks peab müüja leidma vastuse küsimusele, miks tarbija just tema kaupa või teenust peaks ostma. Ta peab välja selgitama, mida nad pakuvad, millised on nende hinnad, kuidas reklaamivad oma tooteid, milline on nende maine. Kirjeldatakse konkurentide tugevaid ja nõrku külgi. Seejärel võrreldakse konkurentidega ettevõtte ja toodete kõige olulisemaid omadusi. Nendeks omadusteks võivad olla hind, kvaliteet, asukoht, ettevõtte tuntus vms. Konkurentsieelis eristab ettevõtet konkurentidest. Selleks võib olla suur kaubavalik, kiire või hea teenindus, kliendile sobiv tööaeg, konkurentidest parem garantii, madalam hind vms. Valida võib ainult sellise konkurentsieelise, mida suudetakse alati pakkuda. Konkurentsieelis on põhjuseks, miks vähemalt osa tarbijaid eelistab antud ettevõtte toodet konkureerivatele

Majandus
thumbnail
11
doc

Turunduse seminar II

· Liigi konkurents ­ ühe kauba liigid konkureerivad mõõdu, võimsuse, tüübi jne alusel. · Oligopolistlik konkurents ­ turul vähe pakkujaid, toode homogeenne, turule sisenemine raskendatud. Toimub suurte ettevõtete vahel. · Monopol ­ toode on unikaalne, üks pakkuja, konkurents puudub. · Täielik konkurents ­ palju homogeense kaubaga kauplevaid müüjaid. · Konkurentsieelis e. parem: o Hind o Kvaliteet o Disain, pakend o Turundus o Lisateenused o Kasutuse lihtsus Pikemaajaliselt tagab konkurentsieelise omadus, mida konkurentidel on raske, tülikas, riskantne järele teha. 3 · Porteri tootmisharu konkurents : POTENTSIAALSED SISENEMISBARJÄÄRE MÕJUTAB: SISENEJAD Mastaabisääst

Turundus
thumbnail
39
doc

Turunduse alused

TURUNDUSE ALUSED Loengukonspekt SISUKORD 1.TURUNDUSE OLEMUS...................................................................................................... 3 1.1 Turunduse määratlused....................................................................................................3 1.2 Turunduse ajalugu........................................................................................................... 4 1.3 Turustuspoliitika..............................................................................................................4 1.4 Turunduse vajadus...........................................................................................................5 1.5 Turunduse juhtimise filosoofiad...............................................................................

Turundus
thumbnail
13
docx

I Kontrolltöö Konspekt turunduses - Turunduse olemus ja turunduse planeerimine

I osa: Turunduse olemus ja turunduse planeerimine 1. Turunduse olemus, roll ja areng. Turunduse mõiste ja turundudmeetmestiku olemus. Turundus ­ on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Strateegiline turundus(analüüsile orienteeritud): vajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turundusvõimaluste hindamine, konkurentsianalüüs,

Turundus
thumbnail
17
docx

TURUNDUS SPIKKER

1. Turunduse olemus ja turundustegevuse eesmärk. Turundus on kavandatud tegevuste kompleks, mille eesmärgiks on turul olevate tarbijate vajaduste tuvastamise, ergutamise ja rahuldamise läbi vahetusprotsessi kaudu saavutada oma eesmärke (missioonilisi, majanduslikke). Turundus on vahetusprotsess, mille käigus kaupu ja teenuseid vahetades luuakse väärtusi. Turundustegevuse eesmärgiks on muuta vahetusprotsess kergeks ja sujuvaks. 2. Turunduse 7 põhimõistet. Vajadus on inimeste poolt tunnetatav puudusseisund, millest saab vabaneda tarbimise teel. Vajadused tulenevad inimese loomusest. Liigitatakse füsioloogilised, sotsiaalsed ja individuaalsed. Soov on vajaduse erivorm, mis seostub inimese kultuuritaseme ja isiksuse-omadustega. Soovid võtavad nende objektide kuju, mis on võimelised rahuldama vajadusi, soovid on muutlikumad kui vajadused. Nõudlus: soovid ja vajadused, mis on tagatud ostujõuga, muutuvad nõudluseks. Vahetus on

Turundus
thumbnail
17
docx

Turunduse eksamiks kordamine

Kordamisteemad 1. Turunduse mõiste, olemus, kontseptsioonid Turunduse olemus: Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. Lihtsaim definitsioon: turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Tänapäeval rõhutatakse järjest rohkem pikaajaliste kliendisuhete loomise ja arendamise tähtsust. Näiteks: turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Strateegiline turundus Analüüsile orienteeritud protsess. Tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turundusvõimaluste hindamine, konkurentide analüüs,

Turundus
thumbnail
3
docx

Majanduse test ptk 10

10. ptk test Konkurents ja koostöö A B __H_ 1. Täielik konkurents A. Müüjaid on palju ja ükski neist ei suuda turuhinda mõjutada. __D__ 2. Monopson B. Kahe või enama firma ühinemine. __G__ 3. Oligopol C. Ainuõigus kasutada uut toodet või avastust kuni 20 aastat. __A__ 4. Hinnavõtjad D. Ühe ostjaga turg. __E__ 5. Monopolistlik E. Suur hulk ostjaid ja müüjaid tegeleb samaste toodetega. konkurents F. Ainuõigus kasutada igal moel oma teost ise, keelata selle __B__ 6. Liitumine kasutamist teistel. Kehtib autori eluajal ja laieneb tema pärijatele 70 aastat pärast tema surma. __F__ 7. Autoriõigus G. Turg, kus müügis domineerivad mõned suurfirmad. __C__ 8. Patent H. Turg, kus paljud müüjad pakuvad s

10. klassi majandus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun