Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Turunduse ja müügijuhtimise alused harjutustest 3: 25 küsimust ja vastust (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millist liiki kaubamärk on Apple hammustatud õun?
  • Millist aega võib lugeda kaasaegse turunduse sünniajaks?
  • Millest peaks alustama turundusplaani koostamist?
Vasakule Paremale
Turunduse ja müügijuhtimise alused harjutustest 3-25 küsimust ja vastust #1 Turunduse ja müügijuhtimise alused harjutustest 3-25 küsimust ja vastust #2 Turunduse ja müügijuhtimise alused harjutustest 3-25 küsimust ja vastust #3 Turunduse ja müügijuhtimise alused harjutustest 3-25 küsimust ja vastust #4 Turunduse ja müügijuhtimise alused harjutustest 3-25 küsimust ja vastust #5
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-01-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 6 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor raahela Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
8
docx

Turunduse ja müügijuhtimise alused harjutustest 2: küsimused ja vastused

tootekanalipoliitika, hinnapoliiitika, turunduskommunikatsioonipoliitika, müügijuhtimise poliitika b. tootekanalipoliitika, hinnapoliitika, müügikanalipoliitika, turunduskommunikatsiooni poliitika c. tootekanalipoliitika,konkurentsipoliitika, hinnapoliitika, müügikanalipoliitika d. tootekanalipoliitika, hinnapoliitika, konkurentsipoliitika, müügijuhtimise poliitika Küsimus 13 Alternatiivturundus on: a. andmetekogumise viiside ( vaatlus, eksperiment, küsitlus) kombinatsioon b. turundus ja meedia, mis ei ole tarbijale harjumuspärane, aga on osa terviklikust kommunikatsioonist (ITK-st) c. firma tegevust toote tarbijale kättesaadavaks muutmise osas d. toote/teenuse eriline koht tarbija teadvuses Küsimus 14 Toode on ... a. materiaalsete ja mittemateriaalsete omaduste kogum, mis hõlmab värvi, pakendit, hinda, kvaliteeti, marki, teenust ja isegi müüja reputatsiooni b

Turunduse ja müügijuhtimise...
thumbnail
8
docx

Turunduse ja müügijuhtimise alused harjutustest1: küsimused ja vastused

a. Ettevõtte müügipersonali suhtlemine klientidega, toodete esitlused, näidiste jagamine, ise kliendi juurde minemine ja temale müümine. b. Lühiajalised klientide stimuleerimiseks tehtavad allahindlused, degusteerimised, tarbijamängud, loosimised, preemiad, kingitused, loteriid jne. c. Klientide ja koostööpartnerite meeles pidamine, osalemine messidel ja laatadel ning ka ettevõtte personali motiveerimine neile korraldatud üritustel. Küsimus 12 Millal ja kus sai alguse kaasaegne turundus? a. 20. saj Ameerika Ühendriikides b. 19. saj Ameerika Ühendriikides c. 19.saj Inglismaal Küsimus 13 Mis on ühisturundus? a. Klientide mõjutamine b. Ettevõtte individuaalsete eesmärkide saavutamine ühiste turundustegevuste kaudu. c. Protsess, mille eesmärk järjepidevalt võimalikult paljusid tooteid Küsimus 14 Kes töötas välja neli turunduse komponenti ehk 4P-d? a. Neil H. Borden b. Jerome McCarthy c. Dr. E. D. Jones Küsimus 15 Mis on väärtuspakkumine? a

Turunduse ja müügijuhtimise...
thumbnail
38
odt

Turundus ja müügijuhtimise alused

- lahkunutel 4. Müük ja jaotuskanalid Mineviku ja tulevikum müük : loob väärtusi veenmise asemel tegeleb nõustamisega. Tegeleb raskete probleemide lahendamiseks. Turunduseesmärgid –> turundusestrateegiad –> müügieesmärgid –> müügistrateegiad –> müügitaktika Müük on protsess, milles realiseeritakse turunduse poolt kavandatu müügimeeskonna ja jaotuskanalite võrgu abil. Müügiguuru Z.Ziglar : müük on protsess, mitte juhus. Müük on lühiajaline ja turundus on pikkaajaline. Edukal müüal on suured kõrvad ja väike suu. Müüjal tuleb olla suhtleja, nõuandja, infotöötleja, probleemilahendaja, tugiisik Pikkaajalist müüki saab saavutada ainult kahepoolse kasumiga. Klient jääb rahule ja müüja Müügi 7 sammu : 1.toote tundmine, 2.uute klientide otsimine, 3.vajaduste väljaselgitamine, 4.esitlemine – aktiivne müük, 5.vastuväidete ületamine, 6.müügi lõpetamine, 7.taasmüügi saavutamine

Majandus
thumbnail
6
odt

Turunduse- ja müügijuhtimise aluste eksam

 1. Turunduse mõiste.   Toode ja teenus ­ erinevus ja sarnasus. • Turunduse on tegevususe süsteem, mille eesmärk on viia kokku ostjate soovid ja vajadused  ning müüja eesmärgid. Turundus on selliste tegevuste leidmine selleks, et tekkiks müük.  • Toote ja teenus on mõlemad valmistatud selleks, et tarbijate vajadusi rahuldada. Nende  erinevus seisneb sellest, et üks on materjaalne tein mitte materijaalne hüvitis.  2. Turundusmeetmestik. McCarthy P­d.   Unikaalne müügiargument. Eristumise vajalikkus turunduses. • Turundusmeetmestik on meetmete kombinatsioon, mida firma rakendab sihtturu mõjutamiseks. • McClarthy lõi 4P mudeli : Toode(millist sortiminti, kvaliteediga, kuidas pakendatud, milline  garantii), hind(baashind, allahindlused, makseperriood, krediiditingimused), müügikanal ehk  turustus, turunduskommu

Majandus
thumbnail
16
odt

Turunduse ja müügijuhtimise aluse eksam näidetena

Üleliigne müük(väga harva) – Messid: ilumess, töömess, haridusemess – Vabaõhuüritused: weekend festival, õllesummer, ilosaarirock(Soomes) Halb turunduse kogemus – Taisto liinid – buss väljus varem, kuige peab tegema õigel ajal – paat.ee kodulehekülje vale informatsioon – metaforma – helistati küsiti, kas konkreetne materjal on olemas, öeldi jah. Järgmisel päeval see oli ära müüdud. - pidid ütlema, et materjali on väheses koguses – Elisa – esinduses ei osatud pakuda head paketi(ei muuta), telefoni teel aga paluti, et jääksin elisase – sushi panda – tellitud sushides leidsin juuksekarva – restoran paadis õue terrass oli lahti, kuid õuest teenindust ei olnud ja mingit silti sellest teatest kah ei olnud – kadaka selveris ei antud võimaluse kasutada kliendikaarti, kuigi ütlesin, et nad hetke ootaksid. Hea turunduse kogemus – zappos.com – vastatakse kiiresti ja ei vaielda.

Majandus
thumbnail
18
odt

Turunduse- ja müügijuhtimise alused

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Personalijuhtimise eriala Esimene kursus Ilona Šmunk TURUNDUSE – JA MÜÜGIJUHTIMISE ALUSED Kodutöö Juhendaja: Aet Kull Tallinn 2015 1. Too näiteid koos selgituste/põhjenduste ja piltidega: nelja (4) toote unikaalsest müügiargumendist (sh min 2 eestimaist näidet ja 2 uut toodet) – toote nimetus, USP selgitus ja foto/pilt: 1) Samsung galaxy S6 edge Selle toote USP on see, et tema eksaan eristub oma uudse disainiga. Ta on ovaase kujuga. 2) Voss vesi Selle toote USP seisneb selles, et pudelikuju eristub teiste veepudeli kujudest oma uudse disainiga. 3) Riidepuu-nagi Nool loodud eesti disaineri Marion Isabelle Variku poolt Eristub teistest riidepuudest enda kujuga ja kahe toote kombinatsiooniga. 4) Especha tee (eestimaine) USP-ks on erilised purgid ja erinevad armsad lühikesed laused. nelja (4) teenuse u

Majandus
thumbnail
11
doc

Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk

Rakenduspsühholoogia õppesuund Personalijuhtimise eriala Lailo Halilova, Liis Peet INTEGREERITUD TURUNDUSKOMMUNIKATSIOONI OLEMUS JA EESMÄRK Referaat Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk -2- Tallinn, 2008 SISSEJUHATUS Moodsa maailma turundus on mõjutatud ,,postmodernismist", mis tähendab, et kaob järjepidevus, olukordi pole võimalik ette ennustada, protsesside kontrollimine keeruline, kommunikatsiooniväli on kompleksne, vastuoluline. Turundus planeerib, kavandab, seab eesmärke, analüüsib, kontrollib, et tarbijateni jõuda. (K. Kerem). Oluliseks nähtuseks meediakeskkonnas on see, et aina enam ettevõtteid hakkab rakendama integreeritud turunduskommunikatsiooni põhimõtteid, mis tuginevad laiemale

Turunduse alused
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

........................................................................................................28 7.TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON.............................................................................37 8.HIND.................................................................................................................................54 9.TURUSTUS......................................................................................................................60 10. SOTSIAALNE TURUNDUS.........................................................................................62 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1 TURUNDUSE MÕISTE JA AJALUGU „Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu.“ (P. Kotler) „Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst.“ Turundusel on kaks mõõdet:

Turunduse alused



Lisainfo

Turunduse ja müügijuhtimise alused harjutustesti TEST3 küsimused ja vastused.
Kordamiseks enne eksamit


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun