Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turunduse ja müügijuhtimise aluse eksam näidetena (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes on otsustaja?
  • Mis on teie jala number?
  • Milline on teie perekondlik seis?
  • Mitu partnereid teil on?
  • Mis palk teil teil on?
  • Mis on teil tulevikuks plaanis?
  • Mis haigusi te põdete?
  • Kui tihti te wc-s käite?
  • Mis on teie naturaalne juustevärv?
  • Mis suurust pükse te kannate?
  • Palju huulepulka sina sööd oma elu jooksul?

Lõik failist

Üleliigne müük(väga harva)

  • Messid : ilumess, töömess, haridusemess
  • Vabaõhuüritused: weekend festival , õllesummer, ilosaarirock(Soomes)

Halb turunduse kogemus
  • Taisto liinid – buss väljus varem, kuige peab tegema õigel ajal
  • paat.ee kodulehekülje vale informatsioon
  • metaforma – helistati küsiti, kas konkreetne materjal on olemas, öeldi jah. Järgmisel päeval see oli ära müüdud. - pidid ütlema, et materjali on väheses koguses
  • Elisaesinduses ei osatud pakuda head paketi (ei muuta), telefoni teel aga paluti, et jääksin elisase
  • sushi panda – tellitud sushides leidsin juuksekarva
  • restoran paadis õue terrass oli lahti, kuid õuest teenindust ei olnud ja mingit silti sellest teatest kah ei olnud
  • kadaka selveris ei antud võimaluse kasutada kliendikaarti, kuigi ütlesin, et nad hetke ootaksid.

Hea turunduse kogemus
  • zappos.com – vastatakse kiiresti ja ei vaielda .
  • Lenses.ee – tellimusega kaasa anti kingituseks ühekordsed läätsad ja paar kommi
  • rimi - mingi summa ületamisel anti kaasa väikesed kingitused
  • rootsi kruiisid – sünnipäeva puhul varem kingiti šampuse pudeli ja šokolaadi
  • expression – väikese summa eest ostad omale kingituse, kus on võimalik saada kas väga kalli kinki .

Mõjutustegurid ettevõttes
  • epoes ei saadeta raha tagasi
  • klienditeenindaja ei oska suhelda
  • klienditeenindaja oskab klienti rahustada ja tõsta tuju
  • ettevõtte hoolib kliendist aunult siis kui talle on seda vaja
  • ettevõtte hoolib kliendist ainult siis kui müüb tooded/teenust, järelteeninduses klindist enam ei hoolita
  • halva toote eest raha ei maksta tagasi välja
  • riideid võib tagasi anda mingi aja jooksul
  • jalanõu poed parandavad jalanõusi vajadusel
  • Käikelladele lõpmatu garantii
  • autodele 7 aastat garantii, 5 aasta asemel

Mccarty 4P
Product: Guessi käekottid Milka šokolaad
Price : Kõrge hind, vanamodell soodus Ei ole teistest kallim, uuematel produktidel soodus
Place: Kallimates butiikides Hyper marketites, kioskides, toidupoedes
Promotion : Reklaamid Telereklaamid
Unikaalne müügiargument
  • wc-paber papposa lahustub vees
  • Lotte porgand
  • drive in poed
  • spordikeskus 24/7
  • Spa +18
  • taxify – ei pea helistama
  • mitselaarne vesi
  • nestea talve variant kaneeliga ja õunaga
  • kullast näomaskid
  • jalamask
  • samsung edge – uus ekraan
  • Martini prosecco
  • vanaema tunniks
  • voss vesi
  • riidepuud-nagi Nool
  • coca - cola kingituslipsuga

Bränd mida mina kindlalt kasutan
Vasakule Paremale
Turunduse ja müügijuhtimise aluse eksam näidetena #1 Turunduse ja müügijuhtimise aluse eksam näidetena #2 Turunduse ja müügijuhtimise aluse eksam näidetena #3 Turunduse ja müügijuhtimise aluse eksam näidetena #4 Turunduse ja müügijuhtimise aluse eksam näidetena #5 Turunduse ja müügijuhtimise aluse eksam näidetena #6 Turunduse ja müügijuhtimise aluse eksam näidetena #7 Turunduse ja müügijuhtimise aluse eksam näidetena #8
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-12-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 28 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor SuperChik Õppematerjali autor
halb turunduse kogemus
hea turunduse kogemus
mõjutustegurid ettevõtes
USP
4P-d
Kaubamärk ja bränd - nende liigid, sarnased, funktsioonid, nime valik, rebränding
segmenteerimine
bostoni maatriks
rasked küsimused
müüja ja ostja hirmud
müügi lõpetamine -closing
taas müügi saavutamine
alternatiivturundus

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
38
odt

Turundus ja müügijuhtimise alused

Kas need testid mis on lisatud on lihtsalt harjtamiseks ? Ning milline on kodutöö ja millal seda peab tegema? Õppeaine läbinud üliõpilane: 1. Saab aru turunduse spetsiifikast 2. Oskab kasutada turundusmeetmestiku ehk 4P kõiki elemente eraldi ja leida võimalusi nende integreerimiseks 3. Teab oma tarbijate sihtrühma segmenteerimise, oma toodete positsioneerimise ja brändimise, turustuse ning turunduskommunikatsiooni põhireegleid 4. Omandab põhiteadmised turundusuuringutest 5. Mõistab müügi protsessi ja erinevaid kliendikäitumisi 6. oskab toote/teenuse müügihinda kujundada ja kaitsta 7

Majandus
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

7.TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON.............................................................................37 8.HIND.................................................................................................................................54 9.TURUSTUS......................................................................................................................60 10. SOTSIAALNE TURUNDUS.........................................................................................62 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1 TURUNDUSE MÕISTE JA AJALUGU „Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu.“ (P. Kotler) „Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst.“ Turundusel on kaks mõõdet:  strateegiline turundus – analüüsile orienteeritud protsess (tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, konkurentide analüüs);

Turunduse alused
thumbnail
69
doc

TURUNDUS

TURUNDUS Loengukonspekt Õppejõud Reet Niilus Mõdriku 2011 2 SISUKORD 1.TURUNDUSE OLEMUS...................................................................................................... 4 1.1 Turunduse määratlused....................................................................................................4 1.2 Turunduse ajalugu........................................................................................................... 5 1.3 Turustuspoliitika..............................................................................................................5 1.4 Turunduse vajadus...........................................................................................................6 1.5 Turunduse juhtimise filosoofiad............................................................................

Turunduse alused
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun