Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turunduse esimene ja teine kontrolltöö koos vastustega (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis alljärgnevatest on turunduses kaitsestrateegia?
  • Mida tähendab Ansoffi kasvustrateegia maatriksis toote arendamine?
  • Mis on iseäralik juhikesksele ettevõtmisele?
  • Millist tarbijatüüpi esineb toote omaksvõtu kõveral kõige vähem?
  • Mis on iseäralik tarbija pseudolojaalsusele?
  • Milline ettevõteasutuse tüüp saab hakkama ilma turunduseta?
  • Mida näitavad küsimärgid BCG maatriksis ?
  • Mida näitavad lehmad BCG maatriksis ?
  • Mis järgnevast ei kuulu 4P mudelisse ?
  • Mis iseloomustab kontsentreerumisstrateegiat konkurentsistreteegiana ?
  • Mis iseloomustab kliendi hinnatundlikkust tehinguturunduses?
  • Mis on iseäralik võõrtootele ?

Lõik failist

KT 2:
  • Turundustegevusi ühendab
  • Suhteturunduse kontseptsioon
  • Müügikontseptsioon
  • Vahetuskontseptsioon
  • Tehinguturundus
  • Müügikontseptsioon on suunatud
  • Tarbijale
  • Turustusele
  • Tootmise optimeerimisele
  • Ükski pole õige
  • Turunduse raameesmärkideks on
  • Tulu- ja kulueesmärgid
  • Käive rahas ja koguseline müük
  • Turundusmeetmestiku osade eesmärgid
  • SWOT - analüüsiga kaardistatakse
  • Ettevõtte/toote tugevused, nõrkused, ohud ja võimalused
  • BCG maatriks
  • Turuatraktiivsuse maatriks
  • 4P ja 4C mudeli erinevus seisneb selles, et
  • 4P mudel keskendub tootele, 4C mudel keskendub tarbijale
  • 4C mudel keskendub konkurentidele, 4P mudel keskendub premiumtoodetele
  • 4P mudel keskendub konkurentidele, 4C mudel aga tootele
  • Mis alljärgnevatest on turunduses kaitsestrateegia?
  • Ründav kaitse
  • Sissisõda
  • Ümberpiiramine
  • Möödahiilimine
  • Mida tähendab Ansoffi kasvustrateegia maatriksis toote arendamine?
  • Uued tooted olemasoleval turul
  • Uued tooted uuel turul
  • Olemasolevad tooted uuel turul
  • Olemasolevad tooted olemasoleval turul
  • Turu atraktiivsuse ja firma turupositsiooni maatriksis analüüsitakse seoseid
  • Turuosa ja turukasvu vahel
  • Turu atraktiivsuse ja turupositsiooni vahel
  • Toote ja turu vahel
  • Tarbija pikaajalise heaolu ja tarbija kohese rahuldamise vahel
  • Mis on iseäralik juhikesksele ettevõtmisele?
  • Töötajate kaasamine
  • Juhi rahulolu
  • Tarbija rahulolu
  • Uue ajastu turundusele on iseäralik võrreldes vana turundusega
  • Lühiajalisus ja tänane müük
  • Lühiajalisus ja tulevane müük
  • Pikaajalisus ja tulevane müük
  • Pikaajalisus ja tänane müük
  • Tõmbestrateegia toetussõnumid on suunatud
  • Tootjale
  • Vahendajatele
  • Lõpptarbijale
  • Millist tarbijatüüpi esineb toote omaksvõtu kõveral kõige vähem?
  • Liidertarbijaid
  • Varajasi jälgijaid
  • Varajast enamust
  • Hilist enamust
  • Mahajääjaid
  • Tarbija ostuotsustusprotsessi viimaseks etapiks on
  • Ostmine
  • Ostujärgne käitumine
  • Uue ostu sooritamine
  • Tasakaalustavas alternatiivide hindamise mudelis
  • Toodete ja brändide sisulist hindamist ega võrdlemist ei toimu
  • Toimub omaduste tähtsuse pingeritta seadmine
  • Toimub toote/brändi omaduste võrdlemine
  • Kehtestatakse omaduste max väärtused
  • Tarbija psühholoogiline risk seisneb selles,
  • Kas toode ohustab tarbija tervist ja elu
  • Kas tarbija rahapanus on ostuga adekvaatne
  • Kas tarbija tunneb tootest rahuldust (ka ego rahuldus )
  • Kas toode täidab kõiki funktsioone
  • Toote tarbimisväärtust hinnatakse
  • Ostueelselt
  • Ostujärgselt
  • Ei hinnata üldse
  • S. Freud on autoriks
  • Seksuaalsuse ja motivatsiooniuuringutele
  • Ekstravertide ja intorvertide teooriale
  • Konflikti teooriale
  • Brändi dominante tuntus tähendab järgnevat :
  • Tootekategooria tarbijale esimesena meenuv bränd
  • Tarbija mainib iseeneselikult tootekategooria mingit brändi
  • Tarbija tunneb brändi ära alles peale suunava küsimuse esitamist
  • Tootekategooria brändile ainukesena meenuv bränd
  • Eratarbijaid segmenditakse
  • Tooteliste näitajate alusel
  • Majanduslike näitajatega
  • Demograafiliselt
  • Brändi välise identiteedi all mõistetakse
  • Kaubamärgi graafilist tunnust
  • Brändi nime, logo ja logo kujundust ning hüüdlauset ( slogan )
  • Turundajapoolset soovi brändi tajumiseks
  • Emotsioonide ja isikupära endasi andmist
  • Suhteturunduse kontseptsiooni kasumi eesmärgiks on...
  • Kasum kliendi hoidmisest
  • Kasum tarbija rahulolult
  • Kasum müügi kasvult
  • Kasum aktsionäride rahulolult
  • Mis on iseäralik tarbija pseudolojaalsusele?
  • Tarbija teeb korduvoste kuid mõtleb brändi vahetamisele
  • Tarbija võtab mitut brändi samaaegselt vastu
  • Tarbijal pole vajadust või võimalust teha korduvostu
  • Suhteturunduse tüüpilist turgu iseloomustab
  • Teenuste turundus
  • Tarbekaupade müük
  • Esmatarbetooteks on
  • Hugao Bossi ülkond
  • Arvuti
  • Sai
  • Tootekompleks koosneb
  • Lähedastest toodetest
  • Kõikidest ettevõttes toodetavatest tootesarjadest ja brändidest
  • Toote elutsükli mudeli langusfaasis on iseloomulik konkurentsile
  • Selle suurenemine
  • Selle puudumine
  • Selle kahanemine
  • Selle samaks jäämine
  • Toote elutsükli mudeli kasvufaasi tarbijad on
  • Liidertarbijad
  • Esmatarbijad
  • Hilinenud tarbijad
  • Mahajäänud tarbijad
  • Turunduse eesmärgiks toote elutsükli mudeli küpsusfaasis on
  • Turu loomine
  • Turu hõlvamine
  • Turuosa kaitsmine
  • Saagikoristus ja rentaabluse tõstmine
  • Toote elutsükli mudeli juurutusfaasis iseloomustab uuringuid
  • Turustruktuuri uuringud
  • Hinnaelastsuse uuringud
  • Tarbija eelistuste ja ostuharjumuste uuringud
  • Kaubamärk ja bränd
  • On samatähenduslikud
  • Kaubamärk on osa brändist
  • Bränd on osa kaubamärgist
  • Brändi tarbijaväärtusega mõõdetakse
  • Brändi positsiooni tegevust tarbija teadvuses
  • Brändi finantsilist positsiooni
  • Brändi identiteeti
  • Tavalise tarbija turu (B2C) toetust iseloomustab
  • Isikliku müügi domineerimine
  • Suhtekorralduse domineerimine
  • Reklaami domineerimine
  • Internetiturunduse domineerimine
  • Kui ettevõte kasutab reklaami rohkem kui isiklikku müüki, siis on see..
  • Tõmbestrateegia
  • Tõukestrateegia
  • Hüppestrateegia
  • Pressingmüüki iseloomustab
  • Kliendi aitamine
  • Toote puuduste varjamine
  • Uute võimaluste pakkumine
  • Uue aja müügifirma turundust iseloomustab keskendumine :
  • müügitulemustele
  • kliendi vajadustele ja rahulolule
  • käibele
  • iskiliku müügi protsessi veenmisfaasis toimub tulevase kliendi:
  • otsimine
  • veenmine
  • vabanemine
  • 4D mudelit kasutatakse turunduses
  • Hinnakujunduses
  • Brändi positsioneerimisel
  • Nõudluse analüüsimisel
  • Sellist mudelit ei ole olemas
  • Müügitoetuse hindamise kvalitatiivseks hindamiseks on
  • Müügimaht
  • Uute klientide arv
  • Klientidega suhtlemine
  • Hoitud klientide arv
  • Kasumiläve punkt (toodanguühikus) leitakse
  • Püsikulud / (ühiku müügihind – muutuvkulud )
  • Muutuvkulud / (ühiku müügihind – ühiku püsikulud )
  • Andrese nägemuses on BMW rullnokkade auto, seega on see andresel
  • Brändi tajutud kvaliteet
  • Brändi assotsiatsioon
  • Brändi kasu
  • Brändi emotsioon
  • Turu-uurimise esmaseks meetodiks on
  • Internet
  • Raamatud
  • Küsitlus
  • Statistika
  • Arvuti on hea näide
  • Eritootest
  • Esmatarbetootest
  • Valiktootest
  • Võõrtootest
  • Bartertehingule on iseäralik, et
  • Kaupa vahetatakse raha vastu
  • Kaupa vahetatakse kauba vastu
  • Kaupa saadakse tasuta ilma igasuguse vahetuseta
  • Toodete hinnakujunduses tugineb pakkumishinna meetod konkurentide...
  • Tegelikele hindadele
  • Oletatavatele hindadele
  • Kesmisele hinnale
  • Turustus on
  • Laiem mõiste kui turundus
  • Kitsam mõiste kui turundus
  • Turundus ja turustus on sünonüümid
  • Peibutushinna all mõistetakse turunduses
  • Toote omahinna lähedal olevaid hindu - värbamishind
  • Lühiajaliselt alandatud hindu – need on ergutushinnad!
  • Eriti madalaid hindu rahva poodi meelitamiseks
  • Valsi mudelis on vaatluse all
  • Väärtuste ja elulaadi tüpoloogia
  • hoiakute ja elulaadi tüpoloogia
  • motivatsiooni ja tajumise tüpoloogia
  • motivatsiooni ja õppimise tüpoloogia
  • õigalne hind tähendab
  • turul olevte analoogide keskmist hinda
  • tarbija hinnaootust
  • tarbija isiklikku arvamust toote hinna kohta
  • ülimat piiri millest enam rohkem maksta ei saa
  • milline ettevõte/asutuse tüüp saab hakkama ilma turunduseta?
  • Täielik konkurents
  • Monopol
  • Riigiasutused
  • Kõik vajavad turundust
    KT1
  • Tootmiskontseptsiooni fookuses on
  • Toote funktsionaalsed omaduse
  • Toote füsioloogilised omadused
  • Tootja tehnilis- tehnoloogilised ja majanduslikud omadused
  • Allahindluse arvutamine kuulub
  • Turunduse kaudeste ülesannete hulka
  • ..otseste ülesannete hulka
  • Ükski pole õige
  • 1970.aastate turundust iseloomustas
  • Massturundus
  • Teenuste turunduse areng
  • Toodete kvaliteedi tõstmise ajastu
  • IT-areng
  • 1950. aastate turundust iseloomustas
  • Massturundus
  • Teenuste turunduse areng
  • Toodete kvaliteedi tõstmise ajastu
  • IT-areng
  • 1980. aastate turundust iseloomustas
  • Massturundus
  • Teenuste turunduse areng
  • Toodete kvaliteedi tõstmise ajastu
  • IT-areng
  • 1990. aastate turundust iseloomustas
  • Massturundus
  • Teenuste turunduse areng
  • Toodete kvaliteedi tõstmise ajastu
  • IT-areng
  • 1960.aastate turundust iseloomustas
  • Massturundus
  • Teenuste turunduse areng
  • Turu segmentimine
  • IT-areng
  • Turunduse lühinägelikkuse all lähtutakse
  • Tarbijavajadustest
  • Tehnoloogiast
  • Turukonjuktuurist
  • Aktsionäride soovidest
  • Mida näitavad küsimärgid BCG maatriksis ?
  • Aeglast turukasvu, suurt turuosa
  • Kiiret turukasvu, väikest turuosa
  • Aeglast turukasvu, väike turuosa
  • Kiire turukasv, suur turuosa
  • Mida näitavad lehmad BCG maatriksis ?
  • Aeglast turukasvu, suurt turuosa
  • Kiiret turukasvu, väikest turuosa
  • Aeglast turukasvu, väike turuosa
  • Kiire turukasv, suur turuosa
  • Turuosa leitakse järgmise valemiga :
  • [( toote X müügimaht regioonis N) / (tootegrupi müügimaht regioonis N)] * 100
  • [( toote X müügimaht regioonis N) / 4P mudel] * 100
  • [(tootegrupi müügimaht regioonis N) /( toote X müügimaht regioonis N) ] * 100
  • Turunduse mikrokeskkonda kuuluvad
  • Demograafilised tegurid
  • Majandusliku tegurig
  • Tarbijad
  • Kultuurilised tegurid
  • Puhast oligopoli iseloomustab järgmine
  • Suur pakkujate arv ja homogeenne toode
  • Väike pakkujate arv ja väga diferentseeritud toode
  • Väike pakkujate arv ja homogeenne toode
  • 1 pakkjua ja unikaalne toode
  • Mis järgnevast ei kuulu 4P mudelisse ?
  • Toode
  • Protsess
  • Hind
  • Turustus
  • Toetus
  • Mis iseloomustab kontsentreerumisstrateegiat konkurentsistreteegiana ?
  • Eristumine konkurentidest
  • Keskenudmine turuniššile
  • Keskendumine turusegmendile
  • Keskendumine massturundusele
  • Diversifikatsioon tähendab Ansoffi kasvustrateegia maatriksis
  • Olemasolevad tooted olemasoleval turul
  • Uued tooted uuel turul
  • Uued tooted olemasoleval turul
  • Olemasolevad tooted uuel turul
  • Turunduskontrollis vastutavad taktika kontorlli eest
  • Keskastmejuhid
  • Tippjuhid
  • Spetsialistid
  • Tööstusturgu segmenditakse
  • Psühholoogiliselt
  • Demograafiliselt
  • Käitumuslikult
  • Geograafiliselt
  • Tarbijakäitumise sotsiaalsete mõjurite alla kuuluvad
  • Sissetulek
  • Väärtushinnangud
  • Isiksus
  • Elustiil
  • Madala osalusmääraga toode on
  • Odav ja väikese mõjuga tarbija positsioonile ühiskonnas
  • Odav ja kõrge mõjuga tarbija positsioonile ühiskonnas
  • Kallis ja väikse mõjuga tarbija positsioonile ühiskonnas
  • Kallis ja kõrge mõjuga tarbija positsioonile ühiskonnas
  • Piiratud tarbija ostuotsustusprotsess tähendab
  • Ei läbita kõiki protsessi etappe
  • Läbitakse kõik etapid suure põhjalikkusega
  • Läbitakse kõik etapid lühemaajaliselt
  • Maslow vajaduste hirearhia teine aste alt ülespoole minnes on
  • Füsioloogilised vajadused
  • Sots. Vajadused
  • Tunnustusvajadus
  • Eneseteostusvajadus
  • Turvalisusvajadus
  • Tarbija funktsionaalne risk seisneb
  • Tarbija tervise ohustamise tõenäosusel
  • Kuivõrd võtavad teised tarbijad Teie omandatud tootedi vastu (nt sõbrad)
  • Kas toode täidab kõiki ettenähtud funktsioone
  • Rahapanuse ja ostu omavahelist adekvaatsust
  • Motiiv
  • Tähendab ajendit, põhjust
  • Tähendab motivatsioonide kogumit
  • Tähendab saavutust
  • Hoiak tähendab
  • Kogemustest tulevenat indiviidie käitumise muutumist
  • Inimese kestvat suhtumist nii iseendasse kui teistesse
  • Üksikisiku tavapärast elustiili
  • Arvamusliidrile on omane
  • Tuntus, toote pädevus ja tundmine
  • Teiste isikute vaadete ja käitumise mõjutamine
  • Liikuda ühest sots. Kihist teise
  • Tarbija lojaalsuse mõõtmisel lojaalsusredelil järgnevad korduvostjatele vahetult..
  • Potentsiaalsed ostjad
  • Arvamusliidrid
  • Prooviostjad
  • Kliendid
  • Ostukandidaadid
  • Mis iseloomustab kliendi hinnatundlikkust tehinguturunduses?
  • Tarbija hinnatundlikku on madla või olematu
  • Tarbija hinnatundlikkus on üpriski suur
  • Mis on iseäralik võõrtootele ?
  • Brändilojaalsus
  • Esmaste vajaduste rahuldamine
  • Inimene ei tunne seda või ei tahagi antud toodet osta
  • Toote elutsükli mudeli juurutusfaasis on ettevõtte kasum..
  • Väike aga kasvav
  • Negatiivene, väike
  • Kahanev
  • 0-kasum
  • Toote elutsükli mudeli küpssusfaasis on turustusele iseäralik
  • Maksimaalne müügikohtade arv
  • Minimaalne müügikohtade arv
  • Kiirelt vähenev müügikohtade arv
    27. Toote elutsükli mudeli langusfaasis on reklaam
  • Minimaalne
  • Informeeriv
  • Meenutav
  • Eelistusi rõhutav
    28. Toote elutsükli mudeli kasvufaasis on hind
  • Kõrge
  • Sama juurustusfaasis olnuga või madalam
  • Kiirelt langev
    29. Brändi all mõistetakse turunduses
  • Nime, sümbolit, kujundust või nende kombinatsioone
  • Kontseptsiooni, lubadusmärki, kujutlust , milles sisalduvad funktsionaalsed lubadused ja kasud
  • Kaubamärgi graafilist tunnust
  • Alkohoolseid jooke
    30. Brändi rahalise väärtuse hindamisel
  • Mõõdetakse tarbija teadvuses oleva brändi positsiooni maksumust rahas
  • Mõõdetakse brändi spontaanset tuntust
  • Mõõdetakse brändi identiteeti
    31. Isiklikus kommunikatsioonis seisneb üksikisiku mõjutamise eelis massikommunikatsiooni ees
  • Heas sõnumi selguses
  • Keskmises sõnumi selguses
  • Halvas sõnumi selguses
    32. AIDAS mudeli tähed tähendavad õiges järjestuses järgmist
  • Action , inflation, desire , attention , satisfaction
  • Attention, IQ, desire, action, satisfaction
  • Attention, interest , desire, action, sexuality
  • Attention, interest, desire, action, satisfaction
    33. Tõmbestrateegia on suunatud
  • Turustuskanalite liikmete ergutamisele
  • Kauba turult ära tõmbamisele
  • Vahendajate ostunõudluse ergutamisele
    34. Tööstusturu toetust iseloomustab
  • Reklaami domineerimine
  • Suhtekorralduse domineerimine
  • Isikliku müügi domineerimine
    35. Turunduses võib pidada kontrollimatuks sõnumiks
  • Turundaja reklaami
  • Konkurendi reklaami
  • Müügiesindaja esitlusi
    36.
  • Vasakule Paremale
    Turunduse esimene ja teine kontrolltöö koos vastustega #1 Turunduse esimene ja teine kontrolltöö koos vastustega #2 Turunduse esimene ja teine kontrolltöö koos vastustega #3 Turunduse esimene ja teine kontrolltöö koos vastustega #4 Turunduse esimene ja teine kontrolltöö koos vastustega #5 Turunduse esimene ja teine kontrolltöö koos vastustega #6 Turunduse esimene ja teine kontrolltöö koos vastustega #7 Turunduse esimene ja teine kontrolltöö koos vastustega #8 Turunduse esimene ja teine kontrolltöö koos vastustega #9 Turunduse esimene ja teine kontrolltöö koos vastustega #10 Turunduse esimene ja teine kontrolltöö koos vastustega #11
    Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
    Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2013-04-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 208 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor merle.hermat Õppematerjali autor
    turunduse kontrolltööd 1 ja 2 (valikvastustega) koos õigete valikvastustega. 11 lehekülge

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    57
    docx

    Turundus - konspekt eksamiks

    ostuharjumus ne, ümber- segmentimin s ed, proovi- ja positsioonimi e, ümber- korduvostud, ne, positsioonimi turundusmiks turustruktuur ne, tarbijate , suhtumine , eluviis, reklaami, turundusmik turundusmik ettepanekud s s toote täiustamisek s Turundus kokkuvõte 1. Turunduse alusmudelid 4P mudel (enne seda oli Bordeni mudel) - keskendub tootele:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus 6P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus  People/personnel - töötajad  Process - protsess 7P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus  People/personnel - töötajad

    Turundus
    thumbnail
    29
    odt

    Kursuse konspekt

     Andmete töötlus  Raport  Tulemuste esitlemine ja ettekanne Turubarjäärid lk 12 Tarbijakasud lk 13 Turundus toetab nii t, vahendamist kui ka tarbimist. Igale kliendile personaalne lähenemine. Mõjutab inimeste tarbimist, hoiakuid, elustiili, kui ka ettevõtte kasumlikkust. Turundada saab kaupu, teenuseid, mõtteviisi/elustiil, isikuid (eneseturundus-staarid), asutusi, religiooni??, koht (linna, riik vms), elamused/üritused… Väärarusaamad: turundus on vait müümine, kliendi ootusi ei peeta oluliseks. Turundusekontseptsioon- eristuvad 1.lähtealuse, 2.fookuse, 3.vahendite, 4.eesmärkide poolest. Lk 14 1) Turundustegevusi ühendab vahetuskontseptsioon – saadakse soovitud toode teise hüvise vastu.  Tootmiskontseptsioon: 1.tootja 2.tootja võimalused 3.kättesaadavus, madal hind- 4.kasum mastaabisäästult- Fookuses tootja tehnilis-tehnoloogilised ja majanduslikud võimalused. Tarbija ostab seda

    Turundus
    thumbnail
    20
    pdf

    Turundus eksami kordamine

    Kaubad müügil koheseks kasutamiseks Kaubad enamasti mittekoheseks kasutamiseks Müügijärgne ja -eelse teeninduse suhteliselt väike roll Müügijärgne ja -eelse teeninduse suhteliselt suur roll Pakend omab endas reklaamifunktsiooni Pakend omab rohkem kaitsefunktsiooni Tarbekaupu üldiselt tarbijad ise ei valmista Tööstus võib tootmiseks vajalikke tooteid või detaile ise toota Turunduse eesmärk • Stimuleerida nõudlust • Toetada tootmist, vahendamist, tarbimist • Mõjutada inimeste tarbimist, hoiakuid, elustiili ja elukvaliteeti • Mõjutada ettevõtte kasumlikkust Suhteturundus on strateegia, millega luuakse, hoitakse ja parandatakse kliendisuhteid. Põhimõteteks on leida võita ja hoida. Tuginemine väärtusele, lubadusele, vahetusele ja usaldusele. kasumi eesmärgiks on kasum kliendi hoidmisest. Tehingu – vs suhtlusturundus lk 125

    Turundus
    thumbnail
    120
    docx

    TURUNDUSE ALUSED

    ........................................................................................................28 7.TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON.............................................................................37 8.HIND.................................................................................................................................54 9.TURUSTUS......................................................................................................................60 10. SOTSIAALNE TURUNDUS.........................................................................................62 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1 TURUNDUSE MÕISTE JA AJALUGU „Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu.“ (P. Kotler) „Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst.“ Turundusel on kaks mõõdet:

    Turunduse alused
    thumbnail
    82
    pdf

    Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

    INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse li

    Turundus
    thumbnail
    12
    docx

    Turunduse alused

    Turunduse alused eksam 1. Turunduse liigid Konkreetse turunduspoliitika aluseks on see, milline nõudmine ja vajadus on turul. · Konversioonne turundus ­ mingi kauba suhtes on negatiivne nõudmine, seda toodet eitatakse. N.: taimetoitlase eitava suhtumise puhul lihasse on turunduse ülesandeks siin luua nõudmine. · Stimuleeriv turundus ­ turul puudub nõudmine. N.: kaup pole inimesele vajalik (kõrbes ei vajata kelke), aga tuleb luua nõudmine. · Arenev turundus ­ nõudmine on olemas, kuid ta ei väljendu tarbimises. N.: nikotiinivaba suits. Siin on turunduse ülesanne arendada tootmist. · Re-turundus ­ nõudlus langeb, turunduse ülesanne on seda tõsta. · Sünkroturundus ­ nõudmine võib kõikuda, turunduse ülesanne seda balansseerida. · Säilitav turundus ­ turul on hetkel täisnõudlus, aga et see nii ka jääks, siis turunduse ülesanne hoida nõudlust. · De-turundus ­ nõudlus on ülemäära kõrge, ülesanne vähendada.

    Turunduse alused
    thumbnail
    24
    docx

    Turunduse alused eksam

    Turunduse alused eksam 1. Turunduse liigid Konkreetse turunduspoliitika aluseks on see, milline nõudmine ja vajadus on turul. • Konversioonne turundus – mingi kauba suhtes on negatiivne nõudmine, seda toodet eitatakse. N.: taimetoitlase eitava suhtumise puhul lihasse on turunduse ülesandeks siin luua nõudmine. • Stimuleeriv turundus – turul puudub nõudmine. N.: kaup pole inimesele vajalik (kõrbes ei vajata kelke), aga tuleb luua nõudmine. • Arenev turundus – nõudmine on olemas, kuid ta ei väljendu tarbimises. N.: nikotiinivaba suits. Siin on turunduse ülesanne arendada tootmist. • Re-turundus – nõudlus langeb, turunduse ülesanne on seda tõsta. • Sünkroturundus – nõudmine võib kõikuda, turunduse ülesanne seda balansseerida. • Säilitav turundus – turul on hetkel täisnõudlus, aga et see nii ka jääks, siis turunduse ülesanne hoida nõudlust.

    Turundus
    thumbnail
    46
    docx

    TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

    TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSED 1. Turunduse olemus ja mõiste, turunduse objekt Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil ehk turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse olemus jaguneb kaheks: strateegiline ja taktikaline. Strateegiline – tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turuvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga), konkurentide analüüs (konkurentsieelise leidmine) ning turundusstrateegia kujundamine. Taktikaline – keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide

    Turundus




    Kommentaarid (1)

    Gloriell6 profiilipilt
    Gloriell6: ok
    11:24 13-10-2016



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun