Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Turunduse aluste eksami küsimused vastusetega (0)

1 Hindamata
Punktid
 
Säutsu twitteris

1.Turunduse mõiste ja olemus. turundus ehk. Marketing seisulohti kasutavad kõik kes soovivad midagi vahetuse teel saavutada .
Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsesside kaudu, saavutamaks ettevõtte eesmärke.
Turundus on tegevuste kompleks , mis hõlmab keskkonna analüüsi, turundus uuringuid , toote arendamist , hinna kujundamist, turustuskanalite valikut, müügitoetustegevust ja müüki ennast.
2.Turunduse üldised funktsioonid ja probleemid
1. “Turundus” teavitab inimest nendest kaupadest ja teenustest ning nende kättesaamise võimalustest, mille järel inimesele on juba niikuinii vajadus – siin vahendab “turundus” vajadust ja selle rahuldamist;
2.“Turundus” mõjutab inimest valima olemasolevate enam-vähem võrdsete omadustega toodete või teenuste vahel, millest inimesele tõepoolest kasu võiks olla – siin suunab “turundus” vajadust;
3.“Turundus” kujundab inimeses varem temas mitte olnud hoiakuid ja arvamusi , sundides teda muutma esialgseid vajadusi või ihaldama objekte /teenuseid, mida ta eelnevalt ei ihaldanud – siin tekitab või muudab “turundus” vajadust või selle rahuldamise viisi.
Funktsioonid:
  • Kohamugavus
  • Ajamugavus
  • Kogusemugavus
  • Valikumugavus
  • infomugavus
  • väärtusmugavus
* Omandiõiguse vahetamise mugavus
Probleemid
  • Väärtuse (kaup, toode, teenus) problemaatika ;
  • Hinna kujundamise problemaatika;
  • Turustamise (jaotus, koht,) problemaatika;
  • Teavitamise ja veenmise ( reklaam ) problemaatika;
  • Inimeste (töötajate) problemaatika;

  • Sihtturunduse olemus (mida selle tegevuse all mõeldakse, näide)
    Eristatakse massturundust, mis põhineb masstootmisel ja – turustamisel ning sihtturundust, mille korral tehakse kindlaks tarbijate grupid (segmendid), kellest turg koosneb ja kujundatakse turundusmeetmed vastavalt valitud grupile (sihtrühmale).
  • Segmenteerimise olemus (mida selle tegevuse all mõeldakse, näide)
    Tarbijaid võib rühmitada vastavalt vanusele, soole, elukohale, sissetulekule, ostmisviisile jne. Võimalikkest segmenteerimisparameetritest tuleb valida üksnes need, mis seostuvad kas toote ostmisega või kasutamisega. Tulemusena kujunevad ühesuguste soovidega tarbijarühmad, kes reageerivad sarnaselt erinevatele turunduslikele mõjuritele (toode, reklaam, hind, ostujärgne teenindus jms).
    • Demograafilised näitajad: vanus, sugu, pere suurus, sissetulek, elukutse , rahvus, haridus ; Demograafilisi näitajaid peetakse tarbijaturgudel kõige olulisemaks, sest nad on kõige tihedamalt seotud inimeste vajaduste ja soovidega. Demograafilised näitajad on suhteliselt kergesti mõõdetavad ja kättesaadavad.
    • Geograafilised näitajad: eri riikide turud, üleriigiline-, piirkondlik- ja kohalik turg, kliimaolud , asumi tüüp.
    • Psühhograafilised näitajad: isiksuse omadused ( ekstravertsus /intravertsus, ambitsioonikus, agressiivsus), elustiil (vabaaja kasutus, ellu suhtumine
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Turunduse aluste eksami küsimused vastusetega #1 Turunduse aluste eksami küsimused vastusetega #2
    Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
    Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2012-03-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 196 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Reelika Setškova Õppematerjali autor

    Mõisted


    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


    Sarnased materjalid

    9
    doc
    Turunduse eksami küsimuste vastused
    6
    docx
    TURUNDUSE ALUSED EKSAMIKÜSIMUSTE VASTUSED
    28
    pdf
    E-Turunduse eksami kordamisküsimused koos vastustega
    12
    docx
    Turunduse alused kordamisküsimused
    12
    docx
    TURUNDUSE EKSAMI KORDAMISTEEMAD
    46
    docx
    TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult
    16
    docx
    Turunduse alused kordamisküsimused
    46
    docx
    Turunduse alused kordamisküsimused



    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun