Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turunduse alused kordamisküsimused (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.

Esitatud küsimused

  • Kui ei siis milles on erinevus?
  • Kui ei siis milles on erinevus?
  • Mida nad toodavad?
  • Milline on Sinu seisukoht?
  • Kuidas eristatakse Sinu organisatsioonis turundust ja müüki?
  • Kuidas saab ettevõte otsustada mitmele turule tal on otstarbekas siseneda?
  • Kestvuskaupade ostuks viimastel aastatel?
  • Milliseid kaubamärke sa igapäevaselt kasutad?
  • Mis on Sulle esmatarbekaubaks valikkaubaks erikaubaks ja võõrkaubaks?
  • Mis tulu on tootjaettevõtetel jaemüüjatel ja tarbijatel margitoodetest?
  • Miks on mõned tootjafirmad vähemtuntud kui nende margitooted?
  • Millise toote elutsükli faasi kohta käivad alltoodud väited?
  • Milliste toodete müük laieneb kõige enam elanikkonna sissetulekute tõustes?
  • Millised tooted kannatavad kõige enam kui sissetulekud langevad?
  • Millised mitte Miks?
  • Millised on elukindlustuse arenguperspektiivid Eestis?
  • Kui ostsid viimati hinnalise kestvuskauba?
  • Mis rolli keegi täitis?
  • Milliste toodete ostu korral on Sinu roll suurem milliste puhul väiksem?
  • Mille alusel toimub segmenteerimine?
  • Mille alusel toimub positsioneerimine?
  • Mida tuleks muuta?
  • Kuidas kellele ja milleks võiks Rakvere linn ennast turundada?
  • Keskkonna tegureid?
  • Miks on nad olulised?
  • Milliseid hüpoteese Sa uuringu abil kontrollid?
  • Millised oleks mõned peamised uurimisvaldkonnad?
  • Millised sekundaarsed andmete allikad võivad sisaldada vajalikku informatsiooni?
  • Keskmine või madal miks?
  • Mis on selles toidupoes teistsugust mida teistes pole?
  • Kui tihti külastate pubirestorani?
  • Milliseid toite sooviksite menüüs näha?
  • Kui vana te olete?
  • Milliseid meelelahutus kohti eelistate?
  • Keda võib lugeda järgmiste ettevõteteorganisatsioonide konkurentideks?
  • Millistega aga tegeleb keegi teine?
  • Millistes teist?
  • Milles seisneb iseseisvate jaemüüjate konkurentsieelis?
  • Mis tulenevad suhteliselt väikese ulatusega tegevusest?
  • Miks kupongidest laekub tagasi vaid tühine osa?
  • Palju vahendajaid?
  • Millised trendid ilmnevad käesoleval ajal Eesti jaekaubanduses?
  • Milliste osatähtsus väheneb?
  • Kui suured on edulootused?
  • Milliseid tegureid tuleb reklaamikanalite valikul eelkõige arvestada?
  • Millist mõju avaldab inimeste keskmise vanuse tõus reklaamitegevusele?
  • Millise eesmärgiga antud reklaam on tellitud?
  • Millist sõnumit antakse selle reklaamiga edasi?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Turunduse alused kordamisküsimused #1 Turunduse alused kordamisküsimused #2 Turunduse alused kordamisküsimused #3 Turunduse alused kordamisküsimused #4 Turunduse alused kordamisküsimused #5 Turunduse alused kordamisküsimused #6 Turunduse alused kordamisküsimused #7 Turunduse alused kordamisküsimused #8 Turunduse alused kordamisküsimused #9 Turunduse alused kordamisküsimused #10 Turunduse alused kordamisküsimused #11 Turunduse alused kordamisküsimused #12 Turunduse alused kordamisküsimused #13 Turunduse alused kordamisküsimused #14 Turunduse alused kordamisküsimused #15 Turunduse alused kordamisküsimused #16
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 16 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-05-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 32 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor eleriinj Õppematerjali autor
Millise toote elutsükli faasi kohta käivad alltoodud väited? (Mõnikord vaadeldakse elutsüklit mitte nelja, vaid viieetapilisena. Sellisel juhul on faasideks juurutusfaas, kiire kasvu faas, aeglustuva kasvu faas, küpsusfaas ja langusfaas):
o- tehakse minimaalselt kulutusi müügitoetusele; - langusfaas
o- maksimaalsed kulutused müügitoetuseks; - kiire kasvufaas
o- nõrgemad konkurendid on sunnitud turult lahkuma; - küpsusfaas
o- toodete valikut laiendatakse; -aeglustuva kasvufaas
o-müügitoetus peab looma esialgse nõudluse; - langusfaas
o-müügimaht on tundlik majanduses toimuvate muutuste suhtes; - langusfaas
o-müügitoetus peab looma valikulise nõudluse (margieelistused); - küpsusfaas
o-iseloomulik on kõige teravam konkurents.kiire kasv faas
10.Milliste toodete müük laieneb kõige enam elanikkonna sissetulekute tõustes? Millised tooted kannatavad kõige enam, kui sissetulekud langevad?
Sissetulekute tõustes ostetakse enam valikkaupu, sissetulekute langedes kannatavad samuti
Valikkaubad ja erikaubad.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
46
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

Järvamaa Kutsehariduskeskus Turunduse alused VASTUSED KORDAMISKÜSIMUSTELE Paide 2014 Sisukord Sisukord...................................................................................................................... 2 1.Turunduse olemus.................................................................................................... 3 2.Turunduskeskkond................................................................................................... 8 3.Toode ja kaubamärk..........................................

Turundus
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil

Turundus
thumbnail
22
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

12.11.2015 KONTROLLTÖÖ B Nimi ja kursus MÕISTED 1. Selgita mis on 4P? TOODE(product), HIND(price), JAOTUS(place), PROMOTSIOON(promotion) 2. Selgita mis on 7P? 4P mudelile on lisatud inimesed (personnel), protsess (process) ja tõendus (physical evidence) 3. Mis on turundus? Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Juhtimisfilosoofia , mis aitab firmal leida õigeid kliente, õppida tundma klientide vajadusi ja leida õigeid vahendeid klientideni jõudmiseks. 4. Kirjelda tarbija ostuprotsessi.  Eelarve planeerimine  Toote valimine  Kaupluse valimine  Brändi ja stiili valimine  Makseviisi valimine

Turunduse alused
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

· Turunduskommunikatsioon · Kommunikeeritakse tarbijale logo pakendi reklaami jm kaudu. Brändi imago kujundab tarbija silmis töötajad ja kommunikatsioonist saadud sõnumid · · Peatükk 8 ,,Hind" · HINNAKUJUNDUS PROTSESS 1. Hinna kujundust mõjutavad tegurid 2. Hinna eesmärkide määramine 3. Hinaakujundusmeetodite valik 4. Hinaapoliitika väljatöötamine · Hinna kujundust mõjutavad tegurid · Ettevõtte sisesed: · Ettevõtte eesmärgid ja strateegiad · Turunduse eesmärgid ja strateegiad · Tootmiskulud-muutuv kui püsikulud · Kasumivajadus ­ hinnalisa tänu kasuminõudlusele · Laovarud ­ nende kuhjumine tingib hinnaalandusi · Turupositsioon ­ tugevam positsioon annab rohkem mänguruumi · Ettevõtte välised: · Nõudlus · Hinnaelastsus - näitab kui palju muutub kauba nõutav kogus protsentides, kui hinda tõstetakse 1%. Kui nõutava koguse protsentuaalne muutus on suurem kui hinnatõus,

Turundus
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSED 1. Turunduse olemus ja mõiste, turunduse objekt Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil ehk turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse olemus jaguneb kaheks: strateegiline ja taktikaline. Strateegiline – tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turuvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga), konkurentide analüüs (konkurentsieelise leidmine) ning turundusstrateegia kujundamine. Taktikaline – keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide

Turundus
thumbnail
29
doc

Turunduse alused

TURUNDUSE ALUSED Õppevahend Koostas: Priit Tannik Tartu 2008 Turunduse alused Mainori Kõrgkool Priit Tannik SISUKORD 1. TURUNDUSE OLEMUS.......................................................................................... 2 1.1. Turunduse mõiste ja olemus................................................................................ 3 1.2. Turulõhed ja turunduse funktsioonid...................................................................4 2. TURUNDUSKESKKOND........................................................................................ 4 3. SIHTTURUNDUS..................................................................................................... 5 3.1. Turu määratlemine .............................................................................................6 3.2. Turu segmenteerimine .....................................

Turunduse alused
thumbnail
33
docx

Ettevõtluse eksami kordamisküsimused

Ettevõtlus ja väikeettevõtte juhtimine Kordamisküsimused eksamiks - 2009/2010 õppeaasta 1. Ettevõtja mõiste - majanduskirjanduses ja Äriseadustikus. · Ettevõtja on isik, kes kulutab oma aja ja jõu oma ettevõtmisele, võttes enda kanda finants-, psühholoogilise ja sotsiaalse riski, saades tasuks rahulolu saavutatuga ja edu korral ka kasumi. · ettevõtja on novaator, kes töötab välja ja rakendab uusi äriideid. · isiklik huvi, kasumi motiiv · millegi uue käivitamine, organiseerimine, planeerimine · erinevus kapitali andja funktsioonist · initsiatiivi ülesnäitamine · riski, vastutuse võtmine ÄS: Ettevõtja on füüsiline isik, kes pakub oma nimel tasu eest kaupu või teenuseid ning kaupade ja teenuste müük on talle püsivaks tegevuseks. 2. Ettevõtja ja omanik-juht. Omanik-juht (owner-manager) - iseloomulik elustiiliettevõttele, juhib ja korraldab ettevõtte igapäevast tegevust, kuid ei ole orientee

Ettevõtlus ja väikeettevõtte juhtimine
thumbnail
51
ppt

Turundus

Majandusõpetus Vabaaine 9. ja 10. tund Turundus Turunduse juhtimine Turunduse juhtimine on ettevõttes kesksemaid äriprotsesse, mis seob endaga kõik teised valdkonnad selleks, et luua võimalused klientide ootuste täitmiseks ja ületamiseks. Turundus Turundus ehk marketing (ingl. k marketing) on tegevus, mille eesmärgiks on viia kokku ostjad ja müüjad. Turundus Turundust on erinevates allikates kirjeldatud ka kui erinevate tegevuste juhtimist, hõlmates (võimalike) tarbijate soovide ja vajaduste tuvastamist (või loomist!) ja rahuldamist ettevõttele kasumlikul viisil. Turunduse tuum on mõista, et tarbijad kasutavad mingit toodet või teenust sellepärast, et neil on seda vaja või nad arvavad seda, aga mitte lihtsalt soovist oma raha kulutada. Turunduse juhtimine Turundus on tegevuste kogum, mis hõlmab järgnevaid tegevusi:

Majandus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun