Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like


Turunduse alused kordamisküsimused (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kui ei, siis milles on erinevus ?
  • Kui ei, siis milles on erinevus ?
  • Mida nad toodavad ?
  • Milline on Sinu seisukoht ?
  • Kuidas eristatakse Sinu organisatsioonis turundust ja müüki ?
  • Kuidas saab ettevõte otsustada, mitmele turule tal on otstarbekas siseneda ?
  • Kestvuskaupade ostuks viimastel aastatel ?
  • Milliseid kaubamärke sa igapäevaselt kasutad ?
  • Mis on Sulle esmatarbekaubaks, valikkaubaks, erikaubaks ja võõrkaubaks ?
  • Mis tulu on tootjaettevõtetel, jaemüüjatel ja tarbijatel margitoodetest ?
  • Miks on mõned tootjafirmad vähemtuntud kui nende margitooted ?
  • Millise toote elutsükli faasi kohta käivad alltoodud väited ?
  • Milliste toodete müük laieneb kõige enam elanikkonna sissetulekute tõustes ?
  • Millised tooted kannatavad kõige enam, kui sissetulekud langevad ?
  • Millised mitte? Miks ?
  • Millised on elukindlustuse arenguperspektiivid Eestis ?
  • Kui ostsid viimati hinnalise kestvuskauba ?
  • Mis rolli keegi täitis ?
  • Milliste toodete ostu korral on Sinu roll suurem, milliste puhul väiksem ?
  • Mille alusel toimub segmenteerimine ?
  • Mille alusel toimub positsioneerimine ?
  • Mida tuleks muuta ?
  • Kuidas, kellele ja milleks võiks Rakvere linn ennast turundada ?
  • Keskkonna tegureid ?
  • Miks on nad olulised ?
  • Milliseid hüpoteese Sa uuringu abil kontrollid ?
  • Millised oleks mõned peamised uurimisvaldkonnad ?
  • Millised sekundaarsed andmete allikad võivad sisaldada vajalikku informatsiooni ?
  • Keskmine või madal, miks ?
  • Mis on selles toidupoes teistsugust, mida teistes pole ?
  • Kui tihti külastate pubi/restorani ?
  • Milliseid toite sooviksite menüüs näha ?
  • Kui vana te olete ?
  • Milliseid meelelahutus kohti eelistate ?
  • Keda võib lugeda järgmiste ettevõtete/organisatsioonide konkurentideks ?
  • Millistega aga tegeleb keegi teine ?
  • Millistes teist ?
  • Milles seisneb iseseisvate jaemüüjate konkurentsieelis ?
  • Mis tulenevad suhteliselt väikese ulatusega tegevusest ?
  • Miks kupongidest laekub tagasi vaid tühine osa ?
  • Palju vahendajaid ?
  • Millised trendid ilmnevad käesoleval ajal Eesti jaekaubanduses ?
  • Milliste osatähtsus väheneb ?
  • Kui suured on edulootused ?
  • Milliseid tegureid tuleb reklaamikanalite valikul eelkõige arvestada ?
  • Millist mõju avaldab inimeste keskmise vanuse tõus reklaamitegevusele ?
  • Millise eesmärgiga antud reklaam on tellitud ?
  • Millist sõnumit antakse selle reklaamiga edasi ?
 
Säutsu twitteris
turunduse alused kordamisküsimused.
Eleriin juur
VE-15
1. Kordamisküsimused
1. Kas turundus ja müük on sünonüümid? Kui ei, siis milles on erinevus? 2. Kas mõisted "tarbija" ja " klient " on sünonüümid? Kui ei, siis milles on erinevus? 3. Kas politsei, haigla, kirik , hotell ja teater saavad oma tegevuses kasutada turundusprintsiipe? 4. Too konkreetseid näiteid erinevate turundusfilosoofiate rakendamise kohta! 5. Kas sotsiaalse turunduse kontseptsiooni see osa, mis puudutab ühiskonna üldisemate vajaduste arvestamist, on jäänud vaid unistuseks või on ta praktikas realiseerunud? Too näiteid
Vastused:
1.Võib küll öelda, et need on erinevad turundus ja müük, kuna turunduse eesmärk on kokku viia ostjad ja nende vajadus, selle toote või teenuse järgi. Kuid müük iseenesest hõlmaks minu jaoks seda, et kas ja kui palju suudan oma toodet või teenust müüa just nendele ,kellele oleks seda toodet või teenust vaja.
2.Klient ehk persoon , kes soetab antud toote või teenuse ning saab selle kaudu oma vajaduse täidetud. Tarbija ehk soov oma vajadus millegi järgi täita. Seega võin öelda , et tarbija ja klient on sünonüümid.
Siin kohal võin tuua näite.
Klient, kes soovib korraldada oma sünnipäeva pöördub ettevõtja poole, kes tegeleb selle alaga ning saab teenuse, mis täidab tema vajaduse.
3.Aga otse loomulikult, kuna kõik need ettevõtted samamoodi konkureerivad oma samasuguste või sama laadsete ettevõtetega ning nende edukus sõltub samamoodi klientidest ja tarbijatest.
4. Ise olles klienditeenindaja söögikohas, siis võiksin välja tuua selle, et reklaam on suur mõjutus vahend, kuna tänu sellele paljud kliendid just selle söögikoha leidnud ja samuti tehtud töö juures küsitlusi, et mis muudatusi menüüs teha ja mille järgi oleks kõige suurem nõudlus.
Ning samuti hinnatud ettevõtte siseselt töötajate tugevusi, teadmisi ja nõrkusi, et arendada veelgi paremaks töökollektiivi ja meeskonna tööd ja see läbi anda klientidele parem teenindus ning söögi kogemus ja kindlustada seda , et ikka kliendid tuleksid tagasi just sellesse söögikohta, mitte ei läheks kusagile mujale.
5.Sotsiaalne turundus on kindlasti veel algjärgus ehk seda tihti ei kohta, kuna siiski enamus ettevõtjaid mõtlevad ainuüksi rahasummade peale ja suuremat pilti ei näe ega tahagi näha, kuid siiski on ka ettevõtjaid, kes tahavad sellega tegeleda ja tegelevadki panustavad sellele, et ühiskond saaks ka sellest kasu ning ei hinda ainuüksi rahasummasid.
Eriti meeldib mulle näiteks MTÜ(mitte tulundus ühingud) nagu näiteks loomavarjupaik, nad suudavad loomi päästa ja anda neile lootust leida uut kodu ja see annab tarbijale võimaluse omalt poolt just sealt endale koduloom võtta ja sellega toetada ühiskonda. Sellisel puhul on see minu arust vastastikune võit ja pingutus ühiskonnas.
1.Mõtle ja arutle
1. Kas nõustud väitega: "Tarbijal on alati õigus"? 2. Kas mood muutub turundustegevuse mõjul? Kas näiteks rõivatootjad peavad tootma seda, mis on (neist sõltumatult) moes, või suudavad nad moodi tuua selle, mida nad toodavad? 3. Kas nõustud arvamusega, et turundus muudab inimesed liiga materialistlikeks? Põhjenda! 4. Miks on tänapäeval kõrvuti turunduse edenemisega hoogustunud ka tarbijakaitse ? 5. Kas töökohta otsides Sa turundad ennast? Kuidas Sa valmistaksid end ette töölevõtu intervjuuks piimakombinaati? 6. Kui turunduskontseptsioon näib igati loogilisena, miks siis paljud Eesti ettevõtted järgivad endiselt toote- või müügikontseptsiooni? 7. Turunduskontseptsiooni rakendamine ei tähenda tingimata seda, et ettevõtet peaks juhtima turundusspetsialistid. Küll aga peaks tippjuhtide tegevus olema turule orienteeritud. Kuidas mõjutab see pearaamatupidajat, personalijuhti, tootmisjuhti ja finantsjuhti? 8. Osa inimesi leiab, et teaduse ja tehnoloogia areng lahendab ka ökoloogilised probleemid ja turundus ei peaks sellega tegelema. Milline on Sinu seisukoht? 11 9. Kuidas Sa hindad väidet: "Hea kaup müüb ennast ise"? 10. Kuidas eristatakse Sinu organisatsioonis turundust ja müüki?
Vastused:
1.Päris nõustuda ei saaks, kuna olukordi on väga palju erinevaid kui tarbija teadvustab millise toote või teenuse ta endale soetas ja kui hiljem tekib selle toote või teenuse kohta kaebus tarbijalt, siis tarbijal on õigus. Kuid on ka juhtumeid, kus tarbija ei teadvusta endale, millise toote või teenusega täpsemalt on tegu ja millise vajaduse see peaks täitma, seega kui kliendi ootused ja lootused on väga erinevad sellest, mis tegelikult toode või teenuse eesmärk pakkuda on, siis võiksin öelda, et tarbijal pole alati õigus.
2.Muidugi muutub mood turundustegevuse mõjul, kuna nõudlus on tekkinud sellise moe järgi, mis on reklaamide kaudu tarbijani toodud. Suured rõivatootjad saavad ise kujundada mingil määral oma moe, sest neil on väga tugev reklaami töö, mis mõjutab inimeste ostu käitumist. Kuid väiksematel ettevõttel rõivatööstuses on raskem mitte moega kaasas käia ja erinevaid riideesemeid teha, kuna nõudlus on ikkagi just pigem selle järgi, mis on moes.
3.Inimene, kes on väga teadlik ja teadvustab endale toodete soetamisel ja teenuste soetamisel, siis ei suuda turundus liiga materialistlikuks asja ajada. Kahjuks peab tõdema, suurem osa inimesi ei teadvusta endale asjade ja teenuste soetamisel endale miks, milleks ja kuidas ikka seda vaja oleks. Teevad liiga impulsiivseid oste just turunduse taga järel. Seega soetavad liiga palju tooteid ja teenuseid endale, mida tegelikkuses vaja ei lähe ja ühiskond on teinud oma mõjutuse, et mida rohkem ja kaasa aegseid asju on, seda paremini kuulud ühiskonda.
4.Tarbijakaitse on just selletõttu hoogustunud, kuna inimesi on kerge mõjutada ja haarata kaasa sellise toode või teenusega, mis võib-olla ei olegi kvaliteetne ja sellest tulenevad tarbijakaitse aitab klientidel nende maksud raha tagasi saada või leida sobiv lahendus.
5.Kindlasti turundan ennast. Piimakombinaati minnes tööintervjuule pakun oma teadmisi ja kogemusi ja enda tahet asja teha ning õppida ning samuti võimet vastavalt olukordadele asju lahendada ning kohusetunnet.
6.Toote-ja müügikontseptsiooni järgivad ettevõtted selle tõttu, et eeldavad klintide arusaama, et see toode on kvaliteetsem ning samuti müüa reklaami mõjutamise abil tooteid , mille järgi tegelikkuses nõudlust eriliselt pole.
7.Kõik nad peavad teadma, millega nad tegelevad ja oskavad oma toodet reklaamida ja milleks seda vaja oleks.
8.Peaks ikka tegelema, kuna ettevõtteid on nii palju maailmas , siis nende mõju ühiskonnale on meeletult suur ja iga ettevõtte peaks panustama kas või natuke sellesse, millega nad tegelevad ja millist kahju see võib tuua ühiskonnale, kui nad ei tegele sellega.
9.Väide on päris tõene algselt peaks kindlasti ikkagi palju reklaami ja turustamist tegema, et see toode jõuaks esialgselt tarbijateni ja kui toode on väga hea, siis inimesed teevad ise enamus reklaami ära.
10.
2. Kordamisküsimused
1. Kuidas saab ettevõte otsustada, mitmele turule tal on otstarbekas siseneda?
2. Kui olemas on väga palju sekundaarse info allikaid , kas turundusjuhid peavad siis üldse muretsema primaarse info kogumise pärast?
3. Kust võiks leida sekundaarset infot järgmiste küsimuste kohta:
o erinevate piirkondade elanikkonna suurus ja vanuseline koosseis;
o külmkappe omavate perekondade osakaal Eestis;
o väljaantud eluasemelaenude üldmaht;
o tarbijate kulutused kestvuskaupade ostuks viimastel aastatel?
Vastused:
1.On vaja teha turu uuring, et kui nõudlus oleks sellise toote järgi ja kui suur turg on.
2.Peaksid ikka muretsema, sest primaarse infoga võib saada rohkem tegelikkuses informatsiooni, sest pead ikka enda ettevõtte seisukohalt asjad väga kindlalt teada saama mitte otsustama teiste kogutud info põhjal kuna see võib hoopis pikemas perspektiivis rohkem kahju teha, kui kasu.
3. www.stat.ee on hea koht, kust saab teada infot elanikkonna kohta.
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla

Logi sisse ja saadame uutele kasutajatele faili TASUTA e-mailile

Vasakule Paremale
Turunduse alused kordamisküsimused #1 Turunduse alused kordamisküsimused #2 Turunduse alused kordamisküsimused #3 Turunduse alused kordamisküsimused #4 Turunduse alused kordamisküsimused #5 Turunduse alused kordamisküsimused #6 Turunduse alused kordamisküsimused #7 Turunduse alused kordamisküsimused #8 Turunduse alused kordamisküsimused #9 Turunduse alused kordamisküsimused #10 Turunduse alused kordamisküsimused #11 Turunduse alused kordamisküsimused #12 Turunduse alused kordamisküsimused #13 Turunduse alused kordamisküsimused #14 Turunduse alused kordamisküsimused #15 Turunduse alused kordamisküsimused #16
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 16 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-05-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 7 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor eleriinj Õppematerjali autor

Lisainfo

Millise toote elutsükli faasi kohta käivad alltoodud väited? (Mõnikord vaadeldakse elutsüklit mitte nelja, vaid viieetapilisena. Sellisel juhul on faasideks juurutusfaas, kiire kasvu faas, aeglustuva kasvu faas, küpsusfaas ja langusfaas):
o- tehakse minimaalselt kulutusi müügitoetusele; - langusfaas
o- maksimaalsed kulutused müügitoetuseks; - kiire kasvufaas
o- nõrgemad konkurendid on sunnitud turult lahkuma; - küpsusfaas
o- toodete valikut laiendatakse; -aeglustuva kasvufaas
o-müügitoetus peab looma esialgse nõudluse; - langusfaas
o-müügimaht on tundlik majanduses toimuvate muutuste suhtes; - langusfaas
o-müügitoetus peab looma valikulise nõudluse (margieelistused); - küpsusfaas
o-iseloomulik on kõige teravam konkurents.kiire kasv faas
10.Milliste toodete müük laieneb kõige enam elanikkonna sissetulekute tõustes? Millised tooted kannatavad kõige enam, kui sissetulekud langevad?
Sissetulekute tõustes ostetakse enam valikkaupu, sissetulekute langedes kannatavad samuti
Valikkaubad ja erikaubad.

Turundus , Turunduse alused , majandus

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

46
docx
Turunduse alused kordamisküsimused
110
docx
Turunduse alused konspekt
22
docx
Turunduse alused kordamisküsimused
40
doc
E-turunduse eksami kordamisküsimused
12
docx
Turunduse alused kordamisküsimused
120
docx
TURUNDUSE ALUSED
29
doc
Turunduse alused
6
docx
Turunduse kordamisküsimused





Logi sisse ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima

Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun