Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Kategooria turismiettevõtte juhtimine ja personalitöö - 4 õppematerjali

Turism >> Turismiettevõtte juhtimine ja personalitöö
thumbnail
8
doc

Kontrolltoo kordamiskusimused: SISSEJUHATUS JUHTIMISSE

TEEMA: SISSEJUHATUS JUHTIMISSE 1) Millisest tegevusest saavad juhid suurema osa oma teadmistest? Tööülesandeid täites ja oma eksimustest õppides. Vähemal määral kaastöötajate ja juhendajagha suheldes ning erialastest teadmistest ja täiendkoolitustest. 2) Kes on juht? Juht on inimene, kellel on vähemalt 1 alluv. 3) Mis on juhtimine? Juhtimine on protsess, mis võimaldab saavutada organisatsiooni eesmärke oma ressursside planeerimise, organiseerimise ja kontrollimise kaudu. 4) Nimeta neli sagedamini välja toodud juhtimise ülesannet. · Planeerimine ( eesmärkide püstitamine ja nende saavutamise teede määratlemine) · organiseerimine (kohustuste, õiguste ja vastutuse kindlaksmääramine); · eestvedamine (inimeste motiveerimine vajalike tööde tegemiseks); · kontrollimine (saadud tulemuste võrdlemine püstitatud eesmärkidega). 5) Kirjelda H. Mintzbergi juhi rolle kirjeldavat mudelit. Suhtlusrollid ­ esindaja, eestv...

Turism → Turismiettevõtte juhtimine ja...
39 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Turismiettevõtte personalitöö

Turismiettevõtte personalitöö Seminari tööleht 2 Kasutatav kirjandus: Effects of staff bonus systems on safety behaviors. 1. Mõningate uurimuste tulemuste põhjal (nt Cooper, 2001) võib väita, et töötajate premeerimisel vigastusteta töötamise eest võivad olla negatiivsed tagajärjed? Millised? Töötajate premeerimisel vigastusteta töötamise eest võivad olla negatiivsed tagajärjed, sest töötajad hakkavad tehtud vigu/õnnetus/haigusi varjama ning ei teata nendest. Seeläbi muutuvad probleemid „nähtamatuks“ ning neid ei parandata. Pigem peaks premeerima töötajaid ohutusalastest koolitustest osa võtmise eest, vigadest teatamise eest jms. 2. Milliste ülesannete puhul võivad boonused mõjuda töösooritusele eriti pärssivalt? kvalitatiivsete ülesannete puhul, mis nõuavad paindlikku mõtlemist ja probleemide lahendamist 3. Milliste faktorite poolest võivad erineda tulemustasu maksmise süsteemid? a) kuidas töösooritust mõõdetakse b) tulemusta...

Turism → Turismiettevõtte juhtimine ja...
18 allalaadimist
thumbnail
6
doc

HOTELLIJUHT AMETIJUHEND

Koostatud: ------------------------ Kinnitatud:------------------------- ____________________ juhatuse liige HOTELLIJUHT AMETIJUHEND Ametikoha nimetus: Hotellijuht Asend tööandja struktuuris: Juhatuse alluvuses Aruandekohustus: Juhatuse ees Alluvad: Kõik Hotelli töötajad Tegevdirektorit asendab: Hotellijuhi poolt määratud töötaja 1. ÜLDSÄTTED 1.1. Hotelli tegevdirektoriga sõlmib ja lõpetab töölepingu Juhatuse liige 1.2. Hotelli tegevdirektor juhindub oma tegevuses: - Eesti vabariigi seadustest...

Turism → Turismiettevõtte juhtimine ja...
20 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Sisekliendi teenindamise põhimõtted

TARTU ÜLIKOOL Pärnu Kolledž Turismiosakond Viivi Vilms AÜTH1 Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused. Sisekliendi teenindamise printsiipide praktiline rakendamine teenindusorganisatsioonis Essee Juhendaja: dotsent Heli Tooman Pärnu 2014 1.Sissejuhatus Töö teemaks on „Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused ja sisekliendi teenindamise printsiipide praktiline rakendamine teenindusorganisatsioonis“. Antud essee eesmärgiks on uurida sisekliendi teenindust käsitlevaid teoreetilisi allikaid ning välja tuua olulisemad sisekliendi teenindamise viisid ja võimalused. Tööga proovib autor põhjendada, miks on sisekliendi väga hea teenindamine tähtis organisatsiooni, klientide ja töötajate seisu...

Turism → Turismiettevõtte juhtimine ja...
64 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun