Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turismiettevõtlus eksam (0)

3 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas vähendada majutusettevõtte püsikulusid kuluartiklite lõikes?
  • Miks on vajalik ettevõtte tegevusalade ja toodete mitmekesistamine milliseid eeliseid see annab?
  • Millist informatsiooni on võimalik rahavoogude tabelist välja lugeda?
  • Mis on põhilised barjäärid ettevõtlusega alustamiseks ja mis on põhilised ettevõtete lõpetamise likvideerimise põhjused?
  • Milliseid ettevõtet mõjutavad faktorid on kirjeldatud PESTEL analüüsi puhul ja millist tähendust need tähed analüüsimeetodi nimetuses kannavad?
  • Mis on AIDA reegel reklaamis?
  • Kes on tarbija ja kes on klient?
  • Mis on muutuv- ja püsikulud?
  • Kuidas tõsta toote väärtust kliendi jaoks ilma toote omahinda oluliselt tõstmata?
  • Mida Kellega Kuidas?
  • Milliseid turismiettevõtjate vahelisi koostöövõimalusi on olemas üldista?
  • Milliseid analüüse viikase läbi turundus- ja äriplaani koostamiseks?
  • Mis on turismitoote materiaalsed ja mittemateriaalsed komponendid?
  • Miks külastaja tuleb tagasi 22 Mis tähendust kannab PESTEL analüüsis täht S?
  • Milliseid faktoreid selle all analüüsitakse?
  • Milleks on vaja sihtgruppe määratleda?
  • Milliseid sihtgruppide omadusi on vaja määratleda?
  • Millest peaks rääkima teema ASUKOHT all?
  • Kui pika vahemaa on klient valmis läbima?
  • Keskkond n korrusmajad Soomaa Rahvuspark 26 Mida peab äriplaanis äriide punkti all lahti seletama?
  • Milleks ma seda plaani koostan?
  • Kes soovib seda plaani?
  • Kuidas SWOT analüüsi põhjal strateegilisi eesmärke seada?
  • Mis on turunduse 5 P-d inglisekeelsed ?
  • Mis on tuletisväärtpaber aktsia dividend?
  • Mis on vahet osaühingul ja mittetulundusühingul?

Lõik failist


Turismiettevõtluse suuline eksam 2015’
  • Defineeri termin ettevõtja ja kirjelda ettevõtjale sobivaid isikuomadusi.
    Ettevõtja - Isik, kes alustab, korraldab ja juhib ettevõtet ning kes kannab sellega seotud riske.
    Isikuomadused :

  • Kuidas vähendada majutusettevõtte püsikulusid kuluartiklite lõikes?
    Töötasud; maksud ; materjal, teenused, kaubad ; seadmed ; mootorikütus, õlid; sidekulud ; turundus ; elekter ; soojus ; vesi-ja kanalisatsioon; jäätmete vedu.
  • Miks on vajalik ettevõtte tegevusalade ja toodete mitmekesistamine, milliseid eeliseid see annab?
    Mitmekesistamine - toodete, tegevuste varieerimine, et hajutada riske, laieneda, kasutada vaba kapitali jne.
    Miks mitmekesistada:
    • Laiendada, kasvada
    • Kasumlikkus , lisaväärtus
    • Kasutada olemasolevaid ressursse paremini
    • Pakkuda tööhõivet, näiteks pere liikmetele
    • Uus sissetulekuallikas - ellujäämine
    • Hobi ja isiklik huvi proovida midagi uut
    • Toetusvõimalused ergutavad

    Mitmekesistamise poolt ja vastuargumendid :
    Poolt – hajutab riske; uus sissetulek, kasum; lainedab äri; uued kliendid; kasutamata ressursside kaasamine.
    Vastu – läbikukkumisoht; nõuab aega ja raha; juhib kõrvale põhitegevusest; puudub kogemus.
  • Millist informatsiooni on võimalik rahavoogude tabelist välja lugeda?
      • äriidee tasuvust
      • võimalikku töötajate arvu
      • laenuvajadust ja laenude tagasimaksmise võimet
      • hooajaliste toodete mõju rahavoogudele
      • toodete mitmekesistamise vajadust
      • vajalikku klientide arvu
      • püsikulude kontrolli all hoidmise vajadust
      • majandamise efektiivsust jm.
  • Mis on põhilised barjäärid ettevõtlusega alustamiseks ja mis on põhilised ettevõtete lõpetamise/ likvideerimise põhjused? !!!!
    Alustamise barjäärid:
    • Puuduvad juhtimisoskused
    • Kehv ettevalmistustöö ja planeerimine
    • Raskused finantside saamisel
    • Kõrge konkurentsiga turule sissetungimine
    • Regulatsioonid ja bürokraatia
    • Aeg!!!

    Läbikukkumist põhjustavad tegurid:
      • Kehv idee
      • Juhtimine
      • Majanduslikud tingimused
      • Ettevõtte tüüp
      • Asukoht
      • Liigne sõltuvus riiklikest toetustest

  • Loetle Eesti peamised turismiorganisatsioonid ja põgusalt nende rollid.
    Eesti Turismifirmade Liit – arendab turismi ja parandab turismiteenuste kvaliteeti.
    Eesti
  • Vasakule Paremale
    Turismiettevõtlus eksam #1 Turismiettevõtlus eksam #2 Turismiettevõtlus eksam #3 Turismiettevõtlus eksam #4 Turismiettevõtlus eksam #5 Turismiettevõtlus eksam #6 Turismiettevõtlus eksam #7
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-05-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 33 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Egle0 Õppematerjali autor
    1. Defineeri termin ettevõtja ja kirjelda ettevõtjale sobivaid isikuomadusi.
    Ettevõtja - Isik, kes alustab, korraldab ja juhib ettevõtet ning kes kannab sellega seotud riske.
    Isikuomadused:
    ▪ Saavutusvajadus
    ▪ Soov vastutada
    ▪ Usk edusse
    ▪ Kõrge energiatase
    ▪ Tulevikule orienteeritud
    ▪ Organiseerimisoskused
    2. Kuidas vähendada majutusettevõtte püsikulusid kuluartiklite lõikes?
    Töötasud; maksud; materjal, teenused, kaubad; seadmed; mootorikütus, õlid; sidekulud; turundus; elekter; soojus; vesi-ja kanalisatsioon; jäätmete vedu.
    ............

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    20
    docx

    TURUNDUSE EKSAM

    TURUNDUSE EKSAM 1. Ansoffi maatrix ja milles seisneb selle tähtsus. Kasvustrateegia on firma tegevuse laiendamiseks, kvalitatiivseks arendamiseks. Põhilisi strateegiaid eristatakse kahe muutuja, toote ja turu alusel. Ansoffi maatriksis on kesksel kohal turg ja toode, mis rahuldab turu vajadust. See soodustab selle mudeli rakendamist strateegilises turunduses ja juhtimises. l. Ekspansioon turule ehk turu hõlvamine -- käibe kasvatamine vanadel turgudel vanade toodetega, kuid uue turundusstrateegiaga (reklaami suurendamine, hinna alandamine, müügisoodustuste pakkumine jm). 2. Toote arendamine - uute toodete loomine vanade turgude jaoks. Tungimine uutele turgudele (või segmentidesse) võib võimaldada firmal saada ajutist konkurentsieelist ja suuremat kasumit. On loomulik, et turgu tuleb enne hoolikalt uurida ning selgitada vajadused toote järele. Risk on selle strateegia puhul märgatavalt suurem kui esimese võimaluse puhul. 3. Turu arendamine - vanadele toodetele uute turgude le

    Turundus
    thumbnail
    6
    docx

    Turunduse eksam

    1. Keskkond-mida need elemendid(tegurid) tooteid mõjuavad. N. tööjõud-haridus 2. Tarbijaturg - Maslow Füsioloogilised vajadused - õhk, vesi, toit, magamine, seksuaalsed vajadused jmt Turvalisuse vajadused - stabiilsus, tuttav ja turvalinne ümbrus, riski vältimine, füüsilie turvalisus jmt Kuuluvusvajadused - soov olla armastatud, kuuluda gruppi, olla grupi poolt aktsepteeritud, omada sõpru jne Lugupidamise vajadused - vajadus staatuse, eneseaustuse, prestiizi, üleoleku jmt järele Eneseteostamise vajadused - tarvidus end arendada, olla loov, kasutada oma võimeid jmt Turunduse seisukohast on oluline märkida, et vajadusi saab jagada ratsionaalseteks ja emotsionaalseteks. Sellest tulenevalt võivad ka tarbija ostumotiivid olla kas ratsionaalsed (hind, töökindlus, toitvus jmt) või emotsionaalsed (ilu, köitvus, seksikus, maine jmt). Turunduses on väg

    Turundus
    thumbnail
    20
    docx

    TURUNDUS

    TURUNDUS 1. TURUNDUSE OLEMUS TURUNDUS on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu (P.Kotler). Inimeste VAJADUSED (needs) tekitavad NÕUDLUSE (demand), kui soovile lisandub OSTUJÕUD (buying power). KLIENT (customer) - organisatsiooni või isik, kes võtab toote vastu või kasutab pakutavat teenust. Samuti on klient (alaline) ostja, tellija või teenuseid kasutav inimene. TARBIJA (user) - füüsiline isik, kellele pakutakse või kes omandab või kasutab kaupa või teenust ees-märgil, mis ei seondu tema majandus- või kutsetegevusega TURUSTAMINE (selling) tähendab müüki ja on pigem seotud toodete jaotusega (kasutatakse mõistet ,,turustuskanal"). Turundus on seega oluliselt laiem mõiste kui turustus ning võib öelda, et turustus on turunduse üks osa. TURG (market) on toote tegelike ja potentsiaalsete ostjate kogum. Ostjateks võivad olla nii üksikisikud kui organisatsioonid. TOODE (product) on midagi,

    Turundus
    thumbnail
    29
    odt

    Kursuse konspekt

    Eksamil min 32punkti!!! Turuuuring/Tarbijauuring (08.09) Uurimuse andmete eripkotehinguturära Esmased andmed: 1.küsitlus, vaatlus, eksperiment Teisesed andmed: internet, varem tehtud turu-uuringud, raamatukogu materjalid, statistika Turundusuuring- turundusanalüüs Turu-uuring- on suunatud hästi kitsendatud turule (1 kaubale) Tarbijauuring Uuringu protsess:  Problem  Eesmärk  Hüpoteesid  Küsimuste sõnastamine,järjestamine  Ankeedi visuaalne kujundamine  Uuringu teostamine  Andmete töötlus  Raport  Tulemuste esitlemine ja ettekanne Turubarjäärid lk 12 Tarbijakasud lk 13 Turundus toetab nii t, vahendamist kui ka tarbimist. Igale kliendile personaalne lähenemine. Mõjutab inimeste tarbimist, hoiakuid, elustiili, kui ka ettevõtte kasumlikkust. Turundada saab kaupu, teenuseid, mõtteviisi/elustiil, isikuid (eneseturundus-staarid), asutusi, religiooni??, koht (linna, riik vms), ela

    Turundus
    thumbnail
    27
    doc

    Eksami kordamisküsimuste vastused aines ettevõtte majandusõpetus

    "Ettevõtte majandusõpetus" kordamisküsimused Iga küsimuse juures on märgitud põhiõpiku leheküljed (,,Ärikorralduse põhiteadmised") ja lisaks ka Power Pointi esitlusfaili nimi, kust selle teema kohta infot leiab! 1. Ettevotte_majandusopetuse_aineII07) · Ettevõtluskeskkonna iseloomustus: klassifikatsioonid, tasandid, subjektid. (lk 20-41, Sisekeskkond o Juhid o Omanikud o Töötajad · Väline keskkond on vaadeldav mikro- ja makrotasandil o Väline mikrokeskkond Tarbijad Hankijad Konkurendid Inimressursid Finantsressursid o Väline makrokeskkond Poliitiline keskkond Majanduslik keskkond Sotsiaalne keskkond Tehnoloogiline keskkond Looduslik keskkond Rahvusvaheline keskkond Sisekeskkonna märksõnad

    Ettevõtte majandusõpetus
    thumbnail
    54
    doc

    “Ettevõtte majandusõpetus” kordamisküsimused

    “Ettevõtte majandusõpetus” kordamisküsimused Iga küsimuse juures on märgitud põhiõpiku leheküljed („Ärikorralduse põhiteadmised“) ja lisaks ka Power Pointi esitlusfaili nimi, kust selle teema kohta infot leiab! 1. Ettevotte_majandusopetuse_aineII07)  Ettevõtluskeskkonna iseloomustus: klassifikatsioonid, tasandid, subjektid. (lk 20-41, Sisekeskkond o Juhid o Omanikud o Töötajad  Väline keskkond on vaadeldav mikro- ja makrotasandil o Väline mikrokeskkond  Tarbijad  Hankijad  Konkurendid  Inimressursid  Finantsressursid o Väline makrokeskkond  Poliitiline keskkond  Majanduslik keskkond  Sotsiaalne keskkond  Tehnoloogiline keskkond  Looduslik keskkond  Rahvusvaheli

    Ettevõtluse alused
    thumbnail
    27
    doc

    Nimetu

    TMJ3330 "Ettevõtte majandusõpetus" kordamisküsimused Iga küsimuse juures on märgitud põhiõpiku leheküljed (,,Ärikorralduse põhiteadmised") ja lisaks ka Power Pointi esitlusfaili nimi, kust selle teema kohta infot leiab! 1. Ettevõtluskeskkonna iseloomustus: klassifikatsioonid, tasandid, subjektid. (lk 20-41, Ettevotte_majandusopetuse_aineII07) · Sisekeskkond o Juhid o Omanikud o Töötajad · Väline keskkond on vaadeldav mikro- ja makrotasandil o Väline mikrokeskkond Tarbijad Hankijad Konkurendid Inimressursid Finantsressursid o Väline makrokeskkond Poliitiline keskkond Majanduslik keskkond Sotsiaalne keskkond Tehnoloogiline keskkond Looduslik keskkond Rahvusvaheline keskkond Sisekeskkonna märksõnadeks

    Kategoriseerimata
    thumbnail
    46
    docx

    TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

    TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSED 1. Turunduse olemus ja mõiste, turunduse objekt Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil ehk turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse olemus jaguneb kaheks: strateegiline ja taktikaline. Strateegiline – tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turuvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga), konkurentide analüüs (konkurentsieelise leidmine) ning turundusstrateegia kujundamine. Taktikaline – keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koostamisele, mille käigus täpsustatak

    Turundus




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun