Turismiettevõtlus eksam (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas vähendada majutusettevõtte püsikulusid kuluartiklite lõikes ?
  • Miks on vajalik ettevõtte tegevusalade ja toodete mitmekesistamine, milliseid eeliseid see annab ?
  • Millist informatsiooni on võimalik rahavoogude tabelist välja lugeda ?
  • Mis on põhilised barjäärid ettevõtlusega alustamiseks ja mis on põhilised ettevõtete lõpetamise / likvideerimise põhjused ?
  • Milliseid ettevõtet mõjutavad faktorid on kirjeldatud PESTEL analüüsi puhul ja millist tähendust need tähed analüüsimeetodi nimetuses kannavad ?
  • Mis on AIDA reegel reklaamis ?
  • Kes on tarbija ja kes on klient ?
  • Mis on muutuv- ja püsikulud ?
  • Kuidas tõsta toote väärtust kliendi jaoks ilma toote omahinda oluliselt tõstmata ?
  • Mida? Kellega? Kuidas ?
  • Milliseid turismiettevõtjate vahelisi koostöövõimalusi on olemas, üldista ?
  • Milliseid analüüse viikase läbi turundus- ja äriplaani koostamiseks ?
  • Mis on turismitoote materiaalsed ja mittemateriaalsed komponendid ?
  • Miks külastaja tuleb tagasi. 22. Mis tähendust kannab PEST(EL) analüüsis täht S ?
  • Milliseid faktoreid selle all analüüsitakse ?
  • Milleks on vaja sihtgruppe määratleda ?
  • Milliseid sihtgruppide omadusi on vaja määratleda ?
  • Millest peaks rääkima teema ASUKOHT all ?
  • Kui pika vahemaa on klient valmis läbima ?
  • Keskkond, n. korrusmajad, Soomaa Rahvuspark . 26. Mida peab äriplaanis äriide punkti all lahti seletama ?
  • Milleks ma seda plaani koostan ?
  • Kes soovib seda plaani ?
  • Kuidas SWOT analüüsi põhjal strateegilisi eesmärke seada ?
  • Mis on turunduse 5 P-d ( inglisekeelsed ) ?
  • Mis on tuletisväärtpaber, aktsia, dividend ?
  • Mis on vahet osaühingul ja mittetulundusühingul ?
 
Säutsu twitteris

Turismiettevõtluse suuline eksam 2015’
  • Defineeri termin ettevõtja ja kirjelda ettevõtjale sobivaid isikuomadusi.
    Ettevõtja - Isik, kes alustab, korraldab ja juhib ettevõtet ning kes kannab sellega seotud riske.
    Isikuomadused :

  • Kuidas vähendada majutusettevõtte püsikulusid kuluartiklite lõikes?
    Töötasud; maksud ; materjal, teenused, kaubad ; seadmed ; mootorikütus, õlid; sidekulud ; turundus ; elekter ; soojus ; vesi-ja kanalisatsioon; jäätmete vedu.
  • Miks on vajalik ettevõtte tegevusalade ja toodete mitmekesistamine, milliseid eeliseid see annab?
    Mitmekesistamine - toodete, tegevuste varieerimine, et hajutada riske, laieneda, kasutada vaba kapitali jne.
    Miks mitmekesistada:
    • Laiendada, kasvada
    • Kasumlikkus , lisaväärtus
    • Kasutada olemasolevaid ressursse paremini
    • Pakkuda tööhõivet, näiteks pere liikmetele
    • Uus sissetulekuallikas - ellujäämine
    • Hobi ja isiklik huvi proovida midagi uut
    • Toetusvõimalused ergutavad

    Mitmekesistamise poolt ja vastuargumendid :
    Poolt – hajutab riske; uus sissetulek, kasum; lainedab äri; uued kliendid; kasutamata ressursside kaasamine.
    Vastu – läbikukkumisoht; nõuab aega ja raha; juhib kõrvale põhitegevusest; puudub kogemus.
  • Millist informatsiooni on võimalik rahavoogude tabelist välja lugeda?
      • äriidee tasuvust
      • võimalikku töötajate arvu
      • laenuvajadust ja laenude tagasimaksmise võimet
      • hooajaliste toodete mõju rahavoogudele
      • toodete mitmekesistamise vajadust
      • vajalikku klientide arvu
      • püsikulude kontrolli all hoidmise vajadust
      • majandamise efektiivsust jm.
  • Mis on põhilised barjäärid ettevõtlusega alustamiseks ja mis on põhilised ettevõtete lõpetamise/ likvideerimise põhjused? !!!!
    Alustamise barjäärid:
    • Puuduvad juhtimisoskused
    • Kehv ettevalmistustöö ja planeerimine
    • Raskused finantside saamisel
    • Kõrge konkurentsiga turule sissetungimine
    • Regulatsioonid ja bürokraatia
    • Aeg!!!

    Läbikukkumist põhjustavad tegurid:
      • Kehv idee
      • Juhtimine
      • Majanduslikud tingimused
      • Ettevõtte tüüp
      • Asukoht
      • Liigne sõltuvus riiklikest toetustest

  • Loetle Eesti peamised turismiorganisatsioonid ja põgusalt nende rollid.
    Eesti Turismifirmade Liit – arendab turismi ja parandab turismiteenuste kvaliteeti.
    Eesti Turismihariduse Liit – arendab ja ühendab turismiõppega tegelevaid haridusasutusi Eestis.
    Eesti Ökoturismi Ühendus – ökoturism on vastutustundlik
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Vasakule Paremale
    Turismiettevõtlus eksam #1 Turismiettevõtlus eksam #2 Turismiettevõtlus eksam #3 Turismiettevõtlus eksam #4 Turismiettevõtlus eksam #5 Turismiettevõtlus eksam #6 Turismiettevõtlus eksam #7
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-05-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 11 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Egle0 Õppematerjali autor

    Lisainfo

    1. Defineeri termin ettevõtja ja kirjelda ettevõtjale sobivaid isikuomadusi.
    Ettevõtja - Isik, kes alustab, korraldab ja juhib ettevõtet ning kes kannab sellega seotud riske.
    Isikuomadused:
    ▪ Saavutusvajadus
    ▪ Soov vastutada
    ▪ Usk edusse
    ▪ Kõrge energiatase
    ▪ Tulevikule orienteeritud
    ▪ Organiseerimisoskused
    2. Kuidas vähendada majutusettevõtte püsikulusid kuluartiklite lõikes?
    Töötasud; maksud; materjal, teenused, kaubad; seadmed; mootorikütus, õlid; sidekulud; turundus; elekter; soojus; vesi-ja kanalisatsioon; jäätmete vedu.
    ............

    reklaam , klient , ettevõtja , partner , komponent , swot , tourism

    Mõisted

    Sisukord

    • Ettevõtja
    • Isikuomadused
    • Mitmekesistamine
    • Miks mitmekesistada
    • Mitmekesistamise poolt ja vastuargumendid
    • Poolt
    • Vastu
    • Alustamise barjäärid
    • Läbikukkumist põhjustavad tegurid
    • Eesti Turismifirmade Liit
    • Eesti Turismihariduse Liit
    • Eesti Ökoturismi Ühendus
    • Eesti Mereturismi Assotsiatsioon
    • Eesti Maaturismi Ühing
    • Eesti Hotellide Vastuvõtujuhtide Liit
    • Visioon
    • Tarbija
    • Klient
    • Eduka alguse tegurid
    • Püsikulud
    • Muutuvkulu
    • Kulukeskne
    • Turukeskne e. konkurentsikeskne
    • Tarbijakeskne e. väärtusekeskne
    • Turu-uuring
    • Andmeallikad
    • Sekundaarandmed
    • Primaarandmed
    • Kvantitatiivuuring
    • Kvalitatiivuuring
    • Milliseid turismiettevõtjate vahelisi koostöövõimalusi on olemas, üldista?
    • RIISTVARA
    • TARKVARA
    • SWOT analüüs
    • SWOT analüüsi kasutatakse
    • Ansoffi turunduseesmärgid
    • Tuletisväärtpaber
    • Aktsia
    • Dividend
    • World Tourism Organization
    • World Travel & Tourism Council
    • European Union of Tourist Officers
    • Osaühing
    • Osaühingu tunnused
    • Mittetulundusühing

    Teemad

    • Turismiettevõtluse suuline eksam 2015’
    • Defineeri termin ettevõtja ja kirjelda ettevõtjale sobivaid isikuomadusi
    • Isikuomadused
    • Kuidas vähendada majutusettevõtte püsikulusid kuluartiklite lõikes?
    • Miks on vajalik ettevõtte tegevusalade ja toodete mitmekesistamine, milliseid eeliseid
    • see annab?
    • Miks mitmekesistada
    • Mitmekesistamise poolt ja vastuargumendid
    • Millist informatsiooni on võimalik rahavoogude tabelist välja lugeda?
    • Mis on põhilised barjäärid ettevõtlusega alustamiseks ja mis on põhilised ettevõtete
    • lõpetamise/likvideerimise põhjused?
    • Alustamise barjäärid
    • Läbikukkumist põhjustavad tegurid
    • Loetle Eesti peamised turismiorganisatsioonid ja põgusalt nende rollid
    • Milliseid ettevõtet mõjutavad faktorid on kirjeldatud PESTEL analüüsi puhul ja millist
    • tähendust need tähed analüüsimeetodi nimetuses kannavad?
    • Mis on AIDA reegel reklaamis?
    • Selgita, miks on ettevõtjal oluline omada tulevikuvisiooni ja kirjelda, millised on
    • põhilised loodusturismi arengut mõjutavad trendid
    • Kes on tarbija ja kes on klient?
    • Kirjelda alustavale ettevõtjale vajalikke ressursse
    • Eduka alguse tegurid
    • Nimeta turunduse toetuse e. edenduse meetmeid
    • Mis on muutuv- ja püsikulud?
    • Kuidas tõsta toote väärtust kliendi jaoks ilma toote omahinda oluliselt tõstmata?
    • Kirjelda 5 sammu uuringu, sh. turu-uuringu protsessis
    • Nimeta kolm hinnakujunduse põhimõtet
    • Kirjelda, mida mõeldakse termini turu-uuring alla ja too kaks põhilisemat
    • andmeallikat turu-uuringu jaoks
    • Andmeallikad
    • Mis on tootearenduse kriitilised küsimused e. mida peab tootearenduse juures eriti
    • tähele panema
    • Selgita erinevust kvantitatiivse ja kvalitatiivse uuringu metoodika vahel
    • Milliseid analüüse viikase läbi turundus- ja äriplaani koostamiseks?
    • Mis on turismitoote materiaalsed ja mittemateriaalsed komponendid?
    • RIISTVARA
    • Mis tähendust kannab PEST(EL) analüüsis täht S? Kirjelda, milliseid faktoreid selle all
    • analüüsitakse?
    • Nimeta turismiettevõtte võimalikud turustuskanalid
    • Milleks on vaja sihtgruppe määratleda? Milliseid sihtgruppide omadusi on vaja
    • määratleda?
    • Millest peaks rääkima teema ASUKOHT all?
    • Mida peab äriplaanis äriide punkti all lahti seletama?
    • Kuidas SWOT analüüsi põhjal strateegilisi eesmärke seada?
    • Too klassikalise turunduseesmärgi näide. Nimeta 4 Ansoffi turunduseesmärki
    • Ansoffi turunduseesmärgid
    • Mis on turunduse 5 P-d (inglisekeelsed)?
    • Mis on tuletisväärtpaber, aktsia, dividend?
    • Peamised turismiorganisatsioonid ja nende rollid
    • European Travel Commission
    • Mis on vahet osaühingul ja mittetulundusühingul?
    • Osaühingu tunnused

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


    Sarnased materjalid

    12
    doc
    Turismiettevõtlus-enda äriplaani koostamine
    193
    docx
    Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt
    60
    doc
    Ettevõtluse alused
    16
    doc
    Ettevõtluse alused eksam
    22
    doc
    Ettevõtlus
    28
    docx
    Ettevõtluse alused eksam
    12
    docx
    Ettevõtluse aluste eksam
    6
    docx
    Ettevõtluse konspekt





    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !