Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Treeneri tasemekoolitus 3. tase. Spordi üldained (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mille olulise poolest erinevad lühi- ja pikaajaline kohanemine?
  • Kuidas on omavahel seotud elusorganismi struktuur ja funktsioon?
  • Kuidas on valgusüntees ja pärilikkus seotud treenitavusega?
  • Milline on optimaalne treeningkoormus?
  • Milles seinseb südame treenitavus?
  • Miks ei arene laste vastupidavus sama palju kui täiskasvanutel?
  • Miks on lastel olulisem treenida liigutuste tehnikat kui jõudu?
  • Mis võib põhjustada tüdrukute spordist loobumist seoses puberteediga?
  • Milliste traumade oht suureneb tüdrukutel seoses puberteediga?
  • Millest koosneb spordimeditsiiniline terviseuuring?
  • Mitmekülgselt ja arendanud vastupidavust?
  • Kus on soovitatav sõudjatel läbi viia koormusproov?
  • Millised on peamised vastunäidustused spordiga tegelemiseks?
  • Mida peab tegema eluohtlike seisundite ennetamiseks spordis?
  • Millised on tähtsamad ägedad haigestumised spordis?
  • Millised on tähtsamad südame-vereinge haigused?
  • Millised on tähtsamad hingamissüsteemi haigused?
  • Mida kujutab endast ülekoormus spordis?
  • Kuidas käituda organismi ülekuumenemise korral?
  • Mis on vigastuste peamised tekkepõhjused spordis?
  • Mida kujutab endast meniski vigastus?
  • Mida kujutavad endast rühihäired?
  • Kuidas viiakse läbi külmaravi vigastustel?
  • Mis on ägeda vigastuse ravis põhiline?
  • Milliste üldpedagoogiliste printsiipidega puutute kokku igapäevases treeneritöös?
  • Millised on erinevused ja sarnased jooned teadlikkuse ja teaduslikkuse printsiibil?
  • Millised on sporditehnikat iseloomustavad tunnused?
  • Mis iseloomustab teie valitud spordiala tehnikat?
  • Milliseid liigutustegevusi kasutate valitud spordiala tehnika omandamisel?
  • Milliseid meetodeid kasutate sporditehnika õpetamisel?
  • Kuidas liigitatakse jõud kiirus ja vastupidavus?
  • Millised jõuliigid on jõuvõimete arendamise baasiks?
  • Millest on lähtutud spordipsühholoogia eesmärgi definitsioonis?
  • Miks on oluline hoida ära ebaõnnestumise hirmu?
  • Mis on ressursid?
  • Millele tugineb turumajandus?
  • Milline on riigi roll majanduses?
  • Mille poolest on sporditoode ja -teenus unikaalne?
  • Mis viisil aitab turu segmentimine kaasa spordiorganisatsiooni arendamisele?
  • Milline on Eesti riigi ja omavalitsuste roll spordi korraldamisel?
  • Millise Eesti ministeeriumi haldusalasse kuulub sport?
Vasakule Paremale
Treeneri tasemekoolitus 3-tase-Spordi üldained #1 Treeneri tasemekoolitus 3-tase-Spordi üldained #2 Treeneri tasemekoolitus 3-tase-Spordi üldained #3 Treeneri tasemekoolitus 3-tase-Spordi üldained #4 Treeneri tasemekoolitus 3-tase-Spordi üldained #5 Treeneri tasemekoolitus 3-tase-Spordi üldained #6 Treeneri tasemekoolitus 3-tase-Spordi üldained #7 Treeneri tasemekoolitus 3-tase-Spordi üldained #8 Treeneri tasemekoolitus 3-tase-Spordi üldained #9 Treeneri tasemekoolitus 3-tase-Spordi üldained #10 Treeneri tasemekoolitus 3-tase-Spordi üldained #11 Treeneri tasemekoolitus 3-tase-Spordi üldained #12 Treeneri tasemekoolitus 3-tase-Spordi üldained #13 Treeneri tasemekoolitus 3-tase-Spordi üldained #14 Treeneri tasemekoolitus 3-tase-Spordi üldained #15 Treeneri tasemekoolitus 3-tase-Spordi üldained #16
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 16 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-12-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 102 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor laurake95 Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
139
pdf

Spordi üldained 1.tase

TREENERITE TASEMEKOOLITUS SPORDI ÜLDAINED · I TASE BIOLOOGIA FÜSIOLOOGIA MEDITSIIN PEDAGOOGIKA PSÜHHOLOOGIA ÜLDTEADMISED TREENERITE TASEMEKOOLITUS SPORDI ÜLDAINED I TASE 2008 Käesolev õpik on osa Eesti Olümpiakomitee projektist "1.­3. taseme treenerite kutsekvalifikatsiooni- süsteemi ja sellele vastava koolitussüsteemi väljaarendamine", II etapp. Projekti rahastavad Euroopa Sotsiaalfond ja Eesti Vabariigi Haridus- ja Teadusministeerium riikliku arengukava meetme "Tööjõu paindlikkust, toimetulekut ja elukestvat õpet tagav ning kõigile kätte- saadav haridussüsteem" raames.

Inimeseõpetus
thumbnail
937
pdf

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat Toimetaja Raul Adlas Koostajad: Andras Laugamets, Pille Tammpere, Raul Jalast, Riho Männik, Monika Grauberg, Arkadi Popov, Andrus Lehtmets, Margus Kamar, Riina Räni, Veronika Reinhard, Ülle Jõesaar, Marius Kupper, Ahti Varblane, Marko Ild, Katrin Koort, Raul Adlas Tallinn 2013 Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames. Õppematerjali (varaline) autoriõigus kuulub SA INNOVEle aastani 2018 (kaasa arvatud) ISBN 978-9949-513-16-1 (pdf)

Esmaabi
thumbnail
14
doc

SPORDITREENERITE TASEMEKOOLITUSE ÕPPEKAVA

„Kinnitan“ ………….…………………… Mart Siimann, EOK president SPORDITREENERITE TASEMEKOOLITUSE ÕPPEKAVA PEDAGOOGIKA JA SPORDIPSÜHHOLOOGIA I – III TASE I TASE Eesmärgid Maht (tundi) 1. On võimeline treeningutundi läbi viima tagades sellest osavõtjatele ohutuse 2. Tunneb kehaliste võimete arendamise põhireegleid 10 3. Tunneb suhtlemise ja rühma juhtimise põhireegleid 1. Treeneritöö pedagoogilised alused (6 tundi) 1.1. Treeningu printsiibid ja nende rakendatavus (2 tundi) 1.1.1. Printsiipide mõiste. Üldpedagoogilised printsiibid Teadlikkus – mida teha ja miks? Järkjärgulisus – järkjärguline treeningu koormuse ja intensiivsuse tõstmine, lähtumine pedagoogilistest reeglitest: „lihtsalt – keerulisele“,

Spordifüsioloogia
thumbnail
248
pdf

Akadeemilise sõudmise üldised alused

AKADEEMILISE SÕUDMISE ÜLDISED ALUSED Jaak Jürimäe Priit Purge Tartu 2006 Sisukord SISSEJUHATUS 4 1. Sõudmise ajalugu 6 1.1 Sõudepaadi kujunemine 6 1.2 Sõudetehnika arengust 11 2. Sõudepaadi ehitus ja remondiks vajalik varustus 14 2.1 Terminoloogia 14 2.2 Paadi seadistamine 17 2.3 Paadi korrashoid 23 3. Sõudmistehnika üldised alused 25 3.1 Tõmbe iseloomustus 25 3.2 Tehnika iseloomustus 27 3.3 Sõudmisõpetus algajatele 33 3.4 Tehnikavead ja nende parandamine 38 4

Sport
thumbnail
27
docx

Sport Ja vigastused

Lüganuse Keskkool Sport ja vigastused Uurimistöö Koostaja:Reyo Vitmer 11.klass Juhendaja direktor: Tõnu Lont Lüganuse 2014 SISUKORD SISSEJUHATUS Liikumine on tervise seisukohast väga tähtis. Iga päev võib näha inimesi metsa all, pargiteel või staadionil sportimas. Kahjuks toob sporditegemine kaasa ka vigastusi, nii peab treenija ennast ravima ja olema treeningutest eemal. Töö teemaks on ,,Sport ja vigastused". Uurimus on läbi viidud Lüganuse Keskkooli gümnaasiumiõpilaste ja kahe korvpallimeeskonna hulgas, sest sageli tekivad treenides traumad

Sport
thumbnail
11
docx

SPORTLIKU TREENINGU PÕHITÕED

Tallinna Ülikool SPORTLIKU TREENINGU PÕHITÕED Referaat MarinTiganik Juhendaja: Boriss Bazanov Tallinn 2016 Sisukord 1. Spordipedagoogika põhimõisted.....................................................................................3 2. Treeningu eesmärk..........................................................................................................5 3. Treeningu printsiibid.......................................................................................................7 4. Õpetamise vahendid ja meetodid..................................................................................10 Kasutatud allikad.................................................................................................................11 1. Spordipedagoogika põhimõisted Spordiharjutus – terviklik liigutustegevus kui võistlusvahend

Sport
thumbnail
40
docx

Spordifüsioloogia konspekt

3. Segatüüpi harjutused Kombinatsioon tsüklilistest ja atsüklilistest harjutustest. Jaotus sooritatava töö võimsuse alusel: (N= f*v) Töö intensiivsus *Kasutatakse juhtudel, kui sooritatava töö võimsuse määramine ei osutu võimalikuks. *Kasutatakse füsioloogiliste funktsioonide iseloomustamiseks, näitamaks, milline on organismi hapnikuvajadus töö iga minuti kohta *Töö võimsuse ja selle säilitamise suurima kestuse vahel esineb pöördvõrdeline, mittelineaarne sõltuvus: -Suurtel võimsustel tööaja pikenemine kutsub esile võimsuse ulatusliku languse -Väikestel võimsustel tööaja pikenedes, on võimsuse langus oluliselt vähem väljendunud 4. Maksimaalse intensiivsusega kehaliste harjutuste füsioloogiline iseloomustus. 1. Maksimaalse võimsusega - kestus 20-30 sek. - esimesed väsimusnähud 10- 15 sek pärast - töö toimub anaeroobsetes tingimustes - hapnikuvõlg 7 - 8 l - ATP resüntees toimub põhiliselt kreatiinfosforhappe lõhustumise teel

Sport
thumbnail
14
doc

Toit, toitumine ja sportlik saavutusvõime

SPORTLASE TOITUMINE Rein Jalak ; Vahur Ööpik TOITUMINE, TOITUMINE JA SPORTLIK SAAVUTUSVÕIME Süüa tuleks seedetrakti aktivatsiooni perioodil, mis kordub iga 3,5 ­ 4 tunni tagant. 1. Toiduained ja toitained. Asendamatud toitained. Toitainete rühmad. Toiduained on taimse- või loomse päritoluga, mõnel üksikjuhul ka mineraalse päritoluga saadused või tooted, mida inimene tarvitab toiduks ja suudab seedida. Toiduainete rühmad: teraviljatooted, piimatooted, aedviljad, puuviljad ja marjad, lihatooted, kala, muna, õli- ja rasvatooted, magusad tooted, pähklid, seemned. Toitained on toiduainete komponendid, mis seeduvad seedekulglas ja imenduvad ning mida organism

Sport



Lisainfo

Treeneri tasemekoolitus III tase. Spordi üldained (mahus 3EAP). Õpikus esinevad küsimused ja nende vastused.

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun