Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised on tootmisvõimsuse ja nõudluse reguleerimise viisid?
  • Miksi meetodit Miks need vead üldse tekkisid?
  • Millist väärtust peab ettevõte valima prognoosimiseks ja miks?
  • Milline disaini alternatiiv A või B on optimaalsem?
  • Millise variandi ettevõte valib?
  • Milline disaini alternatiiv A või B on optimaalsem?
Vasakule Paremale
Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused #1 Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused #2 Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused #3 Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused #4 Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused #5 Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused #6 Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused #7 Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused #8 Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused #9 Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused #10
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-01-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 39 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor hellu.olen Õppematerjali autor
Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
16
pdf

Tootmiskorralduse eksam

1) OPERATSIOONI SÜSTEEMI FUNKTSIONAALSED SEOSED PÕHI- JA TUGISÜSTEEMIDE VAHEL. ● On kolm põhilist süsteemi: 1) TTK funktsioon 2)Toote ja teeninduse arendus 3)turundus ja müük. ● Iga ettevõtte käekäik sõltub sellest, kui hästi erinevad süsteemid ja tugisüsteemid teevad omavahel koostööd ja kuidas me üksteist tunneme. ● Oluline on nt. see, et tootmis- ja teenindusprotsess annaks toote arendusele tagasisidet, mida saab teha ja mida ei saa jne. ● TTK funktsiooni ja turunduse seosed: turundusse tuleb protsessi nõudlus ja tagasiside on operatsiooni võimalused ja piirangud, et mida saab ja mida ei saa. ● On veel 4 tugisüsteemi(infotehnoloogia, inimressurss, raamatupidamine ja finants, mehaanika) ● Infotehnoloogia-​ lahenduste ülesanne on see, et nad peavad tegema meie

Sissejuhatus erialaõppesse
thumbnail
18
docx

OPERATSIOONIJUHTIMISE EKSAM

Toote ja teenuse segu (näiteks restoran, IS tarnija) 2. Operatsiooni süsteemi funktsionaalsed seosed põhi- ja tugisüsteemide vahel. On kolm põhilist süsteemi: 1) TTK funktsioon; 2) toote ja teeninduse arendus; 3) Turundus ja müük. Iga ettevõtte käekäik sõltub sellest, kui hästi erinevad süsteemid ja tugisüsteemid teevad omavahel koostööd ja kuidas me üksteist tunneme. Oluline on näiteks see, et tootmis- ja teenindusprotsess annaks toote arendusele tagasisidet, mida saab teha ja mida ei saa jne. TTK funktsiooni ja turunduse seosed: turundusse tuleb protsessi nõudlus ja tagasiside on operatsiooni võimalused ja piirangud, et mida saab ja mida ei saa. Kolm põhifunktsiooni peavad olema hästi tihedalt seotud. Veel on neli tugisüsteemi (Infotehnoloogia, inimressurss, raamatupidamine ja finants, mehaanika). Mida paremini tunneme enda

Operatsioonijuhtimine
thumbnail
10
docx

Tootmis- ja teeninduskorraldus

operatsioonideks. selle info kohaselt saab hinnaarvutust teha Protsessi paigutused:  Fikseeritud paigaldus e paigalseisva objekti teenindus- restoran, kaevandus  Funktsionaalne ehk tehnloogiline paigutus- raamatukogu  Gruppitootmine e paigutuse viis näiteks kaubanduskeskustes, levinud ka tootmisettevõtetes Tootmisliin – erinevad tootmise etapid on omavahel seotud, toimub vastastikune liikumine vastavalt tehnoloogiale. Ülesehitamiseks peabe lähtuma tootmis- ja teenindusprotsessist. Tsükli aeg näitab meile kui kaua kestab tootmisprotsessis üks tootmisetapp. Taktiaeg näitab, mitme minuti järel tuleb välja 1 toode. Ideaalne on kui takt ja tsükkel on võrdsed. Jagunematu operatsioon- enam jagada väiksemaks ei saa teha. Koondoperatsioon- mitu erinevat jagunematut kokku pandud. Protsesside tehnoloogia Protsesside tehnoloogia on protsesside juhtimise juures üks võtmesõnu. Selle valimisel on ikka ja jälle aluseks

Strateegiline planeerimine
thumbnail
55
docx

ÕPIME LOGISTIKA EKSAMIKS

1.MIS ON LOGISTIKA?.......................................................................... 7 2.MIS ON HANKELOGISTIKA?................................................................ 7 3.MIS ON JAOTUSLOGISTIKA?............................................................... 7 4.MIS ON TARNELAHEL?....................................................................... 7 5.MIS ON LOGISTIKA MISSIOON?.......................................................... 7 6. KIRJELDA KOGUKULUDE KONTSEPTSIOONI LOGISTIKAS?.................... 8 7.KIRJELDA KULUDE KOMPROMISSI LOGISTIKAS?................................... 8 8.MIS ON SUBOPTIMEERIMISE EHK LOKAALSE OPTIMEERIMISE VÄLTIMINE?......................................................................................... 8 9.MIS ON FRAGMENTEERITUS?............................................................. 8 10.MIS ON INTERDISTSIPLINAARSUS?................................................... 8 11.KUI SUUR ON TARNEAHELA ULATUS?..............

Baaslogistika
thumbnail
41
docx

Kordamisteemad ärilogistika eksamiks

ei ole vaja korrata või ümber teha? Väärtust mitte lisavad (transport, ladustamine, inspekteerimine) Eesmärgiks on vähendada väärtust mittelisavate toimingute aega, sest nendega kaasnevad säilitus ja laokulud ­ lean põhimõtte vastu Ajal tugineval konkurentsil on kolm mõõdet: 1. Teenindusaeg (time to serve) on aeg kliendi tellimuse vastuvõtmisest tellitu üleandmiseni 2. Reageerimisaeg (time to react) on tootmis- ja müügimahu muutmine vastavalt nõudluse muutumisele 3. Turuletoomise aeg (time to market) = tootearendustsükkel + tarneahela läbimisaeg aja kompressioon ­ Väärtust mittelisavate tegevuste vähendamine Tarneahela kulude vähenemine- Tarneahela ajaline kestvus proportsioonis tarneahela kuludega ­ vähendame 20% ajast, vähenevad kulutused 20% nõudlusaeg ­ aeg, mida kliendid on nõus ootama oma tellimuse kättesaamiseks läbimisaeg ­ täitmisaeg ehk "tõmbamisaeg"

Ärilogistika
thumbnail
16
pdf

Kulusäästlik mõtlemine - Lean thinking – ja just-in-time tootmine

rakendamiseks arvestama arvukate tingimustega. Nende hulka kuuluvad väikeste valmistoodete partiide hoidmine, kohesed seadistused ja üleminekuajad, tootekvaliteedi kontrollimine tõhusalt ja tõhusalt ning tootmisprotsessi väljatöötamine, mille eesmärgiks on vähendada jäätmeid ja maksimeerida mis tahes tööjõu tõhusust. (10) Kokkuvõte Tänaseks päevaks on kulusääslik mõtteviis ja tegutsemine levinud enamikku tootmis- ja teenindusharudesse. Muu hulgas leiab seda tervishoiust, ametiasutustest ja ehituselt. Uueks suundumuseks on kulusäästlik mõtteviis infotehnoloogia valdkonnas. Samuti on JIT ehk Just ­ in ­time tootmine leidnud aialdaselt kasutust, sest ma minimiseerib kulutusi ladudele, tööjõule ja optimeeerib ettevõtte tööd. Kuigi sellise tootmiseprotsessiga käivad kaasas mõningased ohud, siis etteplaneerimisel ja töö optimeerimisel peaksid need ohud olema minimaalsed. Kasutatudkirjandus 1

Ärilogistika
thumbnail
44
docx

Operatsioonijuhtimine eksami vastused

 Heterogeensed  Homogeensed (alati ühesugused)  Tootmine ja turustamine ning  Tootmine ja tarbimine toimuvad turustamine samaaegselt toimuvad eraldi  Iseloomusta tarbimisest da erinevaid  On tegevused või tootmis- ja protsessid  On esemed või asjad  Peamine väärtus luuakse ostja- müüja  Peamine väärtus vahelises suhtlemises toodetakse vabrikus/tehases  Klient osaleb tootmisprotsessis.  Tarbija tavaliselt ei osale  Ei ole võimalik tootmisprotsessis

Operatsioonijuhtimine
thumbnail
118
pptx

Kulu- (ja juhtimis)arvestus

Kaubad/tooted A, B, C Mittemüüdavad Lõppkulukandjad Valmistooted Praak Müüdavad Kuluobjektide liigitus lähtudes kulude piiritlemise ja tootmisprotsessi seisukohast Protsess- sisendi muutmine väljudiks 34 Kulude liigitamine · Tootmis- ja tegevuskulude liigitamine erinevate tunnuste järgi Tunnus Kulude liigitus antud tunnuse järgi Kuludega Prognoositud kulud hõlmatav Plaanilised (eelarvelised-kinnitatud dokument, periood plaan) kulud Tegelikud (aruandelised kulud) Plaanilised ­ kajastuvad ettevõtte kui terviku ja selle struktuuriüksuste ning toodete plaanilised kulud eelseisval perioodil (kuu, kvartal, aasta)

Juhtimine




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun