Tooterühma analüüs (0)

1 Hindamata
Punktid
 
Säutsu twitteris
TALLINNA TEENINDUSKOOL
Hanna Seeder
MK13 -TE1
TOOTERÜHMA ANALÜÜS
Töökohapõhine ülesanne
Juhendaja koolis: õp. Tiia Kirss
Juhendaja töökohal: Monika Borovikova
Tallinn 2014

Sisukord


1Sissejuhatus 3
2Toidukaupade alarühm - Kohv 3
2.1Tootjad 4
2.1.1Paulig Group 4
2.1.2Jacobs 5
2.1.3Nestlé 6
2.2Tooteinfo 6
2.2.1Paulig espressod 6
2.2.2NESCAFÉ® Dolce Gusto® Cappuccino kapslid 8
2.2.3Merrild®  Cafe Noir  kohvipadjad 9
2.3Kaupade märgistuse nõuded 9
3Tarbekaupade alarühm – mähkmed 12
3.1Areng 12
3.2Tootjad 13
3.2.1Procter & Gamble Co. - Pampers 13
3.2.2Libero 14
3.2.3Huggies 14
3.3Käitlemine, müüginõuded, erinõuded 15
3.4Tooteinfo 15
3.4.1Pampers New Baby 15
3.4.2Huggies Little Movers Slip -On püksmähkmed 16
3.4.3Hipsik Oranž – Kõik ühes mähe 16
4Kokkuvõte 17
5Kasutatud materjal 18
  • Sissejuhatus


    Alljärgnevas analüüsin toidukaupade alarühma ja tarbekaupade alarühma ühte tooterühma. Valisin oma tooterühmadeks kohvi ja mähkmed. Uurin nende tooterühmade ajalugu ja tootjaid.
  • Toidukaupade alarühm - Kohv


    Kohv on kohvipuu röstitud seemnetest ehk kohviubadest jahvatatud pulber ja sellest valmistatud aromaatne jook .
    Kohvijoomine sai oletatavasti alguse Etioopiast. Sealse Kaffa nimelise küla järgi sai kohv ka oma nimetuse.
    15. sajandil oli kohv levinud Araabias, 16. sajandil ka Türgis. Euroopasse jõudis kohvijoomise komme 17. sajandil, Eestisse 17. sajandi lõpuks.
    Eri rahvastel on kujunenud oma kohvi valmistamise ja serveerimise viisid. Tuntuimad on ehk türgi kohv ja itaallaste espresso .
    Levinuim kohviliik araabika ( Coffea arabica ) on pärit Etioopiast. Selle osakaal maailmas toodetud kohvist on umbes 75%. Teine tuntud kohviliik on robusta (Coffea canephora), mis on maitselt araabika kohvist tugevam. On olemas ka kolmas kohvipuu liik, libeeria kohvipuu (Coffea liberica), kuid selle osatähtsus on kaduvväike.
    Kohvisordid kannavad tavaliselt tootjamaaga seotud nimetust . Näiteks kolumbia kohv, kostariika kohv, santose kohv jne.
    Kohvi all mõeldakse üldjuhul kohvipuu seemnetest valmistatud oakohvi. Oakohv sisaldab kofeiini, mis mõjub ergutavalt. Turustatakse toorest, röstitud, jahvatatud ning lahustuvat kohvi. Peale naturaalse kohvi toodetakse ka segusid, kus kohvile on lisatud näiteks teravilja, sigurit jms.
    Kohvi asendajatena kasutatakse näiteks viljakohvi, puuviljakohvi, võilille juurtest valmistatud „võilillekohvi“ ja muid nn taimekohvi liike. Naturaalse oakohviga seob neid vaid valmistamisviis.
    Kodus joome põhiliselt Paulig Classicu filtrikohvi. Mulle meeldib selle mahe , mitte väga esiletükkiv maitse ja samuti olen rahul hinnaklassiga.
  • Tootjad


    2009. aastal toodeti maailmas 8,26 miljonit tonni kohviubasid, istandike kogupindala oli 9,60 miljonit hektarit. Viimase 40 aasta jooksul on toodangu kogumaht tõusnud 2,44 korda.
    Suurimad kohvitootmise piirkonnad on Aafrika, Araabia poolsaar, Brasiilia ja Costa Rica.
    Suurimad kohvitootjad on Paulig, Jacobs ja Nestle.
  • Paulig Group


    Pauligi ajalugu algab aastast 1876, kui Saksamaalt Soome tulnud immigrant Gustav Paulig asutas oma äri. Gustav Paulig alustas oma äri soola, kohvi, vürtside, jahu, portveini, konjaki jt koloniaalkaupade maaletoomise ja müügiga.
    1904 . aastal laiendas Paulig oma tegevust – lisaks hulgimüügile hakati tegelema ka toiduainetööstusega. Pauligi kohvitehas, mis oli esimene kohvitehas Põhjamaades , alustas tegevust laohoones Helsingi Katajanokka linnaosas.
    Aastal 1929 tähistati kohvitehase 25. aastapäeva ja sel puhul tõi Paulig turule oma esimesed kohvimargid – Juhla ja Presidentti, mis on tänaste juhtivate kohvimarkide Juhla Mokka ja Presidentti eelkäijad. Enne seda tähistati Pauligi erinevaid kohvisegusid numbritega. Kaks aastat hiljem, aastal 1931 , toodi müügile jahvatatud kohv. Samal ajal hakati toote värskuse olulisuse rõhutamiseks Pauligi kohvipakkidele trükkima tootmise kuupäeva. See oli märkimisväärne uuendus kogu Euroopas. 
    1980. aastal avas Paulig kohvikultuuri edendamiseks ja professionaalide koolitamiseks kohviinstituudi. Vuosaari
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Vasakule Paremale
    Tooterühma analüüs #1 Tooterühma analüüs #2 Tooterühma analüüs #3 Tooterühma analüüs #4 Tooterühma analüüs #5 Tooterühma analüüs #6 Tooterühma analüüs #7 Tooterühma analüüs #8 Tooterühma analüüs #9 Tooterühma analüüs #10 Tooterühma analüüs #11 Tooterühma analüüs #12 Tooterühma analüüs #13 Tooterühma analüüs #14 Tooterühma analüüs #15 Tooterühma analüüs #16 Tooterühma analüüs #17 Tooterühma analüüs #18
    Punktid Tasuta Faili alla laadimine on tasuta
    Leheküljed ~ 18 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-06-14 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 12 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor HannaSeeder Õppematerjali autor

    Meedia

    Mõisted

    Sisukord

    • Sisukord
    • Hanna Seeder
    • Tooterühma analüüs
    • NESCAFÉ® Dolce Gusto® Cappuccino kapslid....................................8
    • Merrild® Cafe Noir kohvipadjad...........................................................9
    • Procter & Gamble Co. - Pampers........................................................13
    • Käitlemine, müüginõuded, erinõuded.......................................................15
    • Pampers New Baby............................................................................15
    • Huggies Little Movers Slip-On püksmähkmed....................................16
    • Sissejuhatus
    • Toidukaupade alarühm - Kohv
    • Tootjad
    • Paulig Group
    • Jacobs
    • Nestlé
    • Tooteinfo
    • Paulig espressod
    • NESCAFÉ® Dolce Gusto® Cappuccino kapslid
    • Merrild® Cafe Noir kohvipadjad
    • Kaupade märgistuse nõuded
    • Tarbekaupade alarühm – mähkmed
    • Areng
    • Libero
    • Huggies
    • Käitlemine, müüginõuded, erinõuded
    • Huggies Little Movers Slip-On püksmähkmed
    • Kokkuvõte
    • Kasutatud materjal
    • _ja_uhikuhinna_avaldamise_kohta.pdf

    Teemad

    • TOOTERÜHMA ANALÜÜS
    • Coffea arabica
    • Coffea canephora
    • Coffea liberica
    • Paulig Espresso Favorito
    • Paulig Espresso Fortissimo
    • Paulig Espresso Originale
    • Paulig Espresso Supremo

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


    Sarnased materjalid

    18
    rtf
    Kaubarühma analüüs
    26
    docx
    Kaubarühma analüüs
    16
    docx
    Töökohapõhine ülesanne - kohvi
    1072
    pdf
    Logistika õpik
    937
    pdf
    Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat
    193
    docx
    Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt
    48
    docx
    Toidukaubaõpetuse õpimapp TOIDUKAUBAD
    80
    docx
    Toidukauba õpimapp





    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !