Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Toote omahind-müügikasum ja tasuvuspunkt (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Toote omahind-müügikasum ja tasuvuspunkt #1 Toote omahind-müügikasum ja tasuvuspunkt #2 Toote omahind-müügikasum ja tasuvuspunkt #3 Toote omahind-müügikasum ja tasuvuspunkt #4 Toote omahind-müügikasum ja tasuvuspunkt #5
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-01-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 21 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor MariaMariaB Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
171
xls

Finantsnäitajate arvutamine

Ülesanne 1.2 Viguri valmistamise kulu tooteühikule on järgmine: 1 Põhimaterjal 6.0 2 Põhitöötasu 1.2 3 TÜK muutuv osa 0.6 4 TÜK püsiv osa 0.2 Leida tooteühiku kohta 8.0 a) tootekulu b) toote muutuvkulu c) konverteerimiskulu d) toote püsikulu Ülesanne 1.3 Ettevõte on spetsialiseerunud jalgrataste tootmisele. Seoses müügimahu kasvuga ehitati uus tootmistsehh. Kuus toodetakse 10000 jalgratast. On teada järgmised kulud, EEK 1 Tootmisseadmete rent, kuus 20000 2 Tootmishoone kindlustus, kuus 500

Majandus
thumbnail
43
docx

Uue toote tasuvuse analüüs - lõputöö

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Majandusarvestuse õppekava Galina Kovalevskaja UUE TOOTE TASUVUSE ANALÜÜS AKTSIASELTSIS Lõputöö Juhendaja: Merje Õun, MA Mõdriku 2018 Sisukor РЕЗЮМЕ.......................................................................................................................4 SISSEJUHATUS............................................................................................................5

Omahinna arvestus
thumbnail
60
pdf

Juhtimisarvestus konspekt-ülesanded (TAK0010; 2019/2020)

● vaadeldava kulu olulisusest - ​mida suurem on kulu, seda tõenäolisem, et teda saab majanduslikult otstarbekal moel seostada konkreetse objektiga​; ● infotöötlustehnoloogiast - ​viimane võib lihtsustada otsekuludeks klassifitseerimist;​ ● toimingute tehnoloogilised iseärasused - ​kui mingit toimingut või seadet kasutatakse kindla objekti (toote) tarvis;​ ● lepingust - ​näiteks kui teatud komponenti saab kasutada ainult teatud toote valmistamiseks.​ Isegi kui kulu ei saa otseselt seostada toote või teenusega, ei tähenda see, et kulu on mittevajalik või tähtsusetu. Näiteks on kaudkuludeks ka ​ühiskulud​, mis on mitme allüksuse, teenuse või toote jaoks ühised, põhitegevuse suhtes toetava iseloomuga kulud. * Mõnikord püütakse otsekulusid samastada muutuvkuludega ja kaudkulusid püsikuludega, mis on t​ äiesti väär​. --- 10

Juhtimisarvestus
thumbnail
74
doc

Kuluarvestus

kulukäitur e. kulumõjur (kulutekitaja või kulu eristaja) on see faktor, mis mõjutab kulude kogusuurust. (lühiajalised ja pikaajalised kulukäiturid) Ärifunktsioon Kulukäitur Uurimine ja arendus Uurimisprojektide arv Tööaeg (tunnid) projekti kohta Toodete, teenuste ja protsesside kavandamine Kavandatavate toodete arv Toote osade arv Inseneride tööaeg (tundides) Tootmine Toodetud ühikute arv Otsese tööjõukulu hulk Seadistuste arv Turundus Käimasolevate reklaamiprojektide arv Müügipersonali hulk

Kuluarvestus
thumbnail
194
pdf

KULUDE JUHTIMINE JA CONTROLLING

strukturaalanalüüs, mis peab näitama, kuidas kujuneb firma kui terviku majandus- tulemus erinevate allüksuste (tütarettevõtete) ja nende sisemiste juhtimistasandite (segmentide) tulemuste kaudu. Ettevõttesisene arvestussüsteem aitab anda vastuseid väga olulistele ettevõtte juhtimisküsimustele nagu näiteks:  milliste toodete müügiga teenime me kasumit?  milline müügimahu ja müügihinna juures saame vähemalt oma kulud kaetud?  Milline on meie toodete omahind?  Miks on meie kulud konkurentide omadest suuremad?  Kui suurt kasumit võime loota järgmisel kuul? jpt Järelikult on ettevõtte juhtimiseks vajalik ettevõtte sisene kuluarvestuse, planeerimise ja aruandluse süsteem, mis võimaldab piisavalt detailselt planeerida, arvestada ja analüüsida ettevõtte kulusid ja nende mõju tuludele ja kasumile. Peamine ettevõttesisene informatsioonivajadus tuleneb, ühelt poolt, planeerimis- ja kontrolliprotsessi teostamise vajadusest

Finantsjuhtimine
thumbnail
79
doc

Majandusanalüüs

Hinna olemus ja tähtsus.....................................................................................................14 2.Hinnastrateegia olemus, seda mõjutavad tegurid ..............................................................14 3.Hinnameetodi valimine .....................................................................................................15 4.Hinna kohandamine, diferentseerimine ............................................................................18 III OMAHIND 19 1.Omahinna kujunemine põllumajandustootmises...............................................................20 2.Omahinna arvutamine masintöödel....................................................................................23 3.Omahinna arvutamine taimekasvatuses.............................................................................30 4

Majandus
thumbnail
85
pdf

Konspekt

Esimese hulga elementi x nimetatakse argumendiks ja temale vastavat teise hulga elementi y selle argumendi funktsiooniks. Tähistused y=f(x), y=g(x) jne. Funktsiooni y=f(x) määramispiirkond on argumendi x nende väärtuste hulk, mille korral funktsioon on määratud. Funktsiooni y=f(x) muutumispiirkond on selle funktsiooni väärtuste hulk. Näide 2-1 Nädala läbimüük kui funktsioon Järgnevas tabelis ning kõrvaloleval joonisel Nädala läbimüük, kg on toodud toote läbimüük. Igale nädala- päevale vastab üks konkreetne kogus. 200 150 Päev Läbimüük, kg 100 E 200 50 T 100 K 170 0

Matemaatika ja statistika
thumbnail
22
pdf

Äriplaani juhend

Kokkuvõte ei tohiks olla pikem kui 1 lehekülg. Veelkord - kokkuvõttes tuleb esile tuua ainult olulisim! 2. ETTEVÕTTE ÜLDANDMED Alapeatükis antakse ülevaade ettevõttest, tuues välja (tabeli kujul): Ettevõtte nimi Ettevõtte juriidiline vorm Aadress Telefonid Faks E-mail Juhatuse liikmed Põhikapital, st aktsiakapital/osakapital Omanikud, nende osa kapitalist Kontaktisik, tema telefon 3. ÄRIIDEE Äriidee on mõte hakata tegelema mingi teenuse pakkumise või toote tootmisega ning teenida sellega kasumit. Äriidee võimalikud komponenendid mida antud äriplaani osas kirjeldada on: ärivaldkond; toode/teenus (lühidalt); sihtgrupp; idee uudsus ja erilisus; teie ettevõtte omadused, oskused, kogemused, võimalused (eeldused) idee elluviimiseks (miks just teie ja ei keegi teine); teie idee koht turul; tegevuse alustamine: kus, kuidas; mõjud keskkonnale (negatiivsete mõjude olemasolul nende kõrvaldamise sammud). 4

Äriplaan




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun