Toote ja teenuse arendus. Klienditeekonna analüüs. (0)

1 Hindamata
Punktid
 
Säutsu twitteris
TARTU ÜLIKOOL
Pärnu kolledž
Turismiosakond













TOOTE JA TEENUSE ARENDAMINE P. KOTLER & G. ARMSTRONG TOOTEMUDELI ALUSEL JA KLIENDITEEKONNA ANALÜÜS

Uurimustöö
















Pärnu 2010





SISUKORD


SISUKORD 2
SISSEJUHATUS 3
ETTEVÕTTE LÜHITUTVUSTUS 4
2 TEENUSE ARENDAMINE P. KOTLERI & G. ARMSTRONGI TOOTEMUDELI ALUSEL 6
2.1 TEENUSE ANALÜÜS P. KOTLER & G. ARMSTRONG TOOTMUDELI ALUSEL 6
2.2 KONKUREERIVATE ETTEVÕTETE LÜHITUTVUSTUS 8
2.3 TOOTEKONSEPTSIOONIDE VÕRDLUS JA ARUTELU 9
3 KLIENDITEEKONNA ANALÜÜS 12
3.1 KLIENDITEEKONNA ANALÜÜS 12
3.2 HINNANG 13
3.3 PARENDUSETTEPANEKUD 15
KOKKUVÕTE 16
VIIDATUD ALLIKAD 17







  • SISSEJUHATUS


    Muutused maailmas toimuvad kiirelt, niisamuti ka muutused turul. Strateegia, mis eelmisel aastal tagas veel edu, võib sel aastal tähendada läbikukkumist. Nagu keegi kunagi ütles, on olemas kaht liiki firmasid – need, mis muutuvad, ja need, mis kaovad turult . Aga võime muutuda eedlab ka võimet õppida. Selletõttu on näiteks Coca- Cola , General Electric ja Skandia juhtide palkamisel lähtunud tedamistest, õppimisvõimest ja intellektuaalsest kapitalist. Juhi ülesandeks on välja töötada teadlik juhtimissüsteem, mis võimaldab firmal trende ja suundumusi kiiresti tundma õppida. Viimased aitavad mõjutada ostjaid , konkurente, turustajaid ja tarnijaid (Kotler, 2007: 5).
    Antud töö ülesandeks on analüüsida Tartus asuva Fittest spordiklubi hetkeseisu P. Kotleri & G. Armstrongi tootemudeli alusel ja võrrelda toodet/teenust kahe konkurendi toote/teenusega ning esitada strateegilised ettepanekud toote arendamise seisukohast valitud ettevõtte juhtidele. Lisaks uurida ka klienditeekonda kliendi osaluse ja kontaktitiheduse seisukohast. Töös on lisaks analüüsitava ettevõte tutvustusele kaks peatükki, firma teenuse analüüs P. Kotler ja G. Armstrong tootemudeli alusel ja klienditeekonna analüüs. Alapeatükkideks on teenuse analüüs, kahe konkureeriva ettevõtte lühitutvustused, tootekonseptsioonide võrdlus, klienditeekonna analüüs, hinnang ning parendusettepanekud ettevõtte juhtidele.
    Töö koostamisel olid abiks Tartu Fittest spordiklubi personal, kes jagas lahkelt informatsiooni ettevõtte ja pakutavate teenuste kohta. Lisaks sai põhlaikult tutvutud ka spordiklubi koduleheküljega.





    ETTEVÕTTE LÜHITUTVUSTUS


    Eestis alustas Avancia Fitness Center 1999 aasta sügisel, kui omanikeks olid Tartu Ülikoolis õppivad soome sportlased . Ettevõte rajati Tartusse Tiigi tänavale, endise ühiskondliku sauna ruumidesse. Tehti kapitaalne ümberehitus, mille käigus ehitati välja erinevad treeningsaalid, riietus- ja pesuruumid, vahetati välja aknad ning ventilatsioonisüsteem. Investeeringu maksumus koos sisustusega oli ligikaudu miljon krooni. Investeering oli sedavõrd põhjalik, et ei jätkunud enam vabu vahendeid ettevõtte töö aktiivseks käivitamiseks. Ettevõtte avamisel sai tehtud natukene reklaami, kuid madalate hindadega ja väheste klientidega ei hakanud ettevõte kasumit tooma. Ettevõte tegutses kolm aastat kuni ühel päeval seisis uks lukus oma olemasolevate klientide ees ning nende omanike poolt seda enam ei avatudki.
    Kuna varustus Avancia Fitness Centeris oli mitmekülgne, siis tundsid selle ostmise vastu huvi mitmed Tartu spordiklubid , kelle eesmärkideks oli täiendada oma sisustuste hulka ning sedasi üle linna klubide vahel varustust jagades hävitada konkurendi taasteke. Soomlastest omanikud oleksid sellega peaaegu leppinudki, kui poleks leidunud seltskond noori eestlasi, kes otsisid ilusalongi teenuste pakkumiseks äripinda. Alustati majaomanikega läbirääkimisi võimalikust koostööst, mis pidi seisnema ilusalongi ruumide rentimises ja väljaehitamises. Sellest projektist kasvas välja idee teha Eesti turul sellel hetkel veel eksisteerimata kombineeritud keskus, kus üheskoos töötavad ilusalong ja spordiklubi. Idee tundus sedavõrd ahvatlev, et alustati läbirääkimisi pankrotistunud spordiklubi juhtkonnaga võimaliku ostu-müügi tehingu üle. Selline lahendus tundus soomlastest omanikele viimane võimalus likvideerida tekkinud võlgnevused ning saada natukenegi hüvitist tehtud panuse eest. Asi lõppes sellega, et moodustati kaks juriidilist ettevõtet, millest üks ehitas välja ilusalongi ruumid, soetas sisustuse ning hakkas pakkuma ilusalongi teenuseid ning teine ostis ära spordiklubi sisustuse, tegi ümberehitustööd ja sanitaarremondi ning hakkas pakkuma spordiklubi teenuseid. Koos hakati tegutsema ühise ärinimetusega Avancia Ilu- ja Spordikeskus .
    Tiigi tänaval tegutseti uue nime alla 2002-2008 aastani, hetkeni kui tekkis võimalus kolida Eedeni keskusesse, endistesse Arctic spordiklubi ruumidesse. Kuna oli ette näha süvenevat majanduslangust, siis otsustati edukamaks tegutsemiseks seljad kokku panna Tallinna Fittesti spordiklubiga. Tänaseks on Fittest suunanud oma põhitegevuse rühmatreeningute juhendamisele. Meie peamine klientuur on töölkäiv naine vanuses 20-50 eluaastat . Oleme Baltikumi suurima valikuga Les Mills kontseptsioontreeningute klubi.  Soov on pakkuda kvaliteetseid treeninguid, suurepärast teenindust ning anda võimalus läbi erinevate hinnaklasside treeningvõimalus igaühele, kes soovib oma tervise eest hea seista.
    Ettevõtte missiooniks on inspireerida ja anda inimestele võimalus parandada tervist ja elu-kvaliteeti
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Vasakule Paremale
    Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #1 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #2 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #3 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #4 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #5 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #6 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #7 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #8 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #9 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #10 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #11 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #12 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #13 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #14 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #15 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #16 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #17 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #18
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 18 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2010-05-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 131 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor MelxD Õppematerjali autor

    Lisainfo

    Mõisted

    Sisukord

    • ARMSTRONG TOOTEMUDELI ALUSEL JA
    • KLIENDITEEKONNA ANALÜÜS
    • SISUKORD
    • SISSEJUHATUS
    • ETTEVÕTTE LÜHITUTVUSTUS
    • ARMSTRONGI TOOTEMUDELI ALUSEL
    • Tuumiktoode
    • Reaalne toode
    • Laiendatud toode
    • Arctic Sport Club
    • TÜ Akadeemiline Spordiklubi Fitness Klubi
    • VÕTE
    • ERINEVAT
    • TREENINGUT
    • TREENERITE
    • TREENING
    • SAALIDE
    • LISATEENUSED
    • Fittest
    • Tartu
    • Arctic
    • Sport
    • Akadee
    • Spordi
    • Fitness
    • Klubi
    • KLIENDITEEKONNA ANALÜÜS
    • http://tartu.fittest.ee/est/
    • KOKKUVÕTE
    • VIIDATUD ALLIKAD
    • Kotler, P
    • Kotler, P., McDougall, G. H. G., Armstrong, G
    • Tooman, H

    Teemad

    • TEENUSE ARENDAMINE P. KOTLERI & G
    • TEENUSE ANALÜÜS P. KOTLER & G. ARMSTRONG
    • TOOTMUDELI ALUSEL
    • KONKUREERIVATE ETTEVÕTETE LÜHITUTVUSTUS
    • TOOTEKONSEPTSIOONIDE VÕRDLUS JA ARUTELU
    • MITU
    • Club
    • miline
    • klubi
    • KLIENDITEEKONNA ANALÜÜS
    • KLIENDITEEKONNA ANALÜÜS
    • HINNANG
    • PARENDUSETTEPANEKUD

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


    Sarnased materjalid

    4
    pdf
    Klienditeekonna analüüs
    69
    doc
    Turunduse eksam
    193
    docx
    Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt
    110
    docx
    Turunduse alused konspekt
    95
    doc
    KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL
    10
    doc
    Turundus juhtimine
    73
    docx
    Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele
    39
    doc
    Turunduse alused





    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !