Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Toote ja teenuse arendus. Klienditeekonna analüüs. (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #1 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #2 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #3 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #4 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #5 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #6 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #7 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #8 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #9 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #10 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #11 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #12 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #13 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #14 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #15 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #16 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #17 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #18
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 18 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-05-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 151 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor MelxD Õppematerjali autor
uurimustöö

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
doc

3 Tartu spordiklubi võrdlus

Viimaste aastate jooksul on Tartusse ehitatud mitmeid uusi ning erinevate võimalustega spordiklubisid. Tuntumad neist on Arctic Sport Club, Tartu Ülikooli Akadeemiline Spordiklubi ning Eesti Maaülikooli Spordiklubi. Spordiklubide populaarsusest võib järeldada, et tartlased hoolivad oma tervisest ning hoiavad seda. Järgnevalt püüame välja selgitada, milline hiljuti valminud spordiklubidest on kõige sobilikum inimestele hindade ning võimaluste poolest. EMÜ Spordiklubi 2009 aasta sügiseks valmis Tartus Eest Maaülikooli spordihoone, mis paistab silma oma välimusega eelkõige väljavenitatud ilme tõttu, tekitades nii efektsust ning huvitavaid vaateid. Kuigi spordiklubi tegutseb eelkõige EMÜ tudengkonna ning töötajate teenindamise eesmärgil, on treeningutele oodatud kõik spordist huvitatud inimesed nii Tartust kui mujalt Eestist. EMÜ spordiklubi pakub: · kolm pallimängusaali poole tuhande vaatajakohaga · kaks aeroobikasaal

Meedia
thumbnail
9
docx

Siseturunduse tähtsus ja roll ettevõttes

välja näidata" (Äripäev, 12.12.2006). Järgnevalt kirjeldan ettevõttesisese turunduse valdkonda kuuluvaid kolme põhilist teemat, mis on omavahel tihedalt seotud ja täiendavad üksteist. Personal, kui ettevõtja ideede realiseerija Hästi korraldatud siseturundus mõjutatab töötajate hoiakuid ja motivatsiooni ning seetõttu paranevad töötulemused mõjutavad omakorda müüki ja kliendirahulolu (Äripäev, 31.05.2004). Kui turunduse roll ettevõttes on eelkõige toote või teenuse pakkumine tuginedes erinevatele turundusstrateegiatele ja reklaamimile, et täita klientide vajadusi, siis siseturundus keskendub eelkõige ettevõtte personalile. Tallinna Ülikooli kommunikatsioonieriala lektori Katrin Aava arvates on siseturundus panustamine oma töötajatesse, kellest omakorda sõltub organisatsiooni edukus. Ettevõtte toote või teenuse parim soovitaja on oma asutuse töötaja, kes usub mingi idee või toote headusse.

Turunduse alused
thumbnail
14
doc

äriplaan spordijuhtimises

........................ 3 Kiiruisuklubi eeliseks on otseste konkurentide puudumine Eestis, samuti ajalooline aspekt seoses eestlase Ants Antsoni olümpiavõiduga kiiruisutamises 1964 aastal Innsbruckis. Maailmas on seni 27 suletud 400m kiiruisuhalli. Planeeritav kiiruisuhall oleks ainus Baltimaades. Suletud 400m kiiruisuhalli pole ka Soomes ega Rootsis. Lähim 400m kiiruisuhall asub Valgevenes Minskis, mis valmis 2010. aastal............................................... 3 1. Organisatsiooni analüüs...................................................................................................... 4 1.1 Missioon........................................................................................................................ 4 1.2 Visioon........................................................................................................................... 4 1.3 Staatus......................................................................................................

Spordijuhtimine 1
thumbnail
11
doc

DMC SOUTH-ESTONIA

................................................................................................................5 3. PRAKTIKAKORRALDUS...........................................................................................6 3.1. Praktikandi vastuvõtmine ja temasse suhtumine....................................................6 3.2. Tööpäeva kirjeldus................................................................................................. 6 3.2.1. Alatskivi lossi klienditeekonna kaardistamine, kodulehekülg........................6 3.2.2. Peipisiveere piirkonna kohta informatsiooni otsimine.................................... 6 4. SWOT-ANALÜÜS....................................................................................................... 7 KOKKUVÕTE.................................................................................................................9 LISAD.....................................................................................

Turism
thumbnail
16
docx

Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI

Teenindus valdkond mõjutab olulisel määral maakonna elutegevust: aitab luua uusi töökohti, lisab raha maksutulude näol ning samuti toob sisse ka välisraha. Kuid eelnevale positiivsele loetelule peab lisama ka negatiivset: kliendi külastusest jääb maha prügi, samuti on oht ettevõtjatele, et halvad kliendid võivad lõhkuda inventari või või jätta oma teenuste eest tasumata. 3. SITUATSIOONIANALÜÜS 3.1 Makrokeskkonna analüüs Uue ettevõtte sisenemine turule sõltub olulisel määral riigi poliitilisest ja majanduslikust olukorrast. Kui intressimäärad on madalad, siis inimesed eriti ei soovi teenust, vaid kasutavad sissetulekust suurema osa tarbimiseks. Tagajärjeks on nõudluse kasv ja hindade tõus. Ilusaim klubi Tootmistegurite hindade tõus mõjutab kogupakkumist. Rahvamajanduse ja sisemajanduse

Juhtimise alused
thumbnail
7
ppt

Arctic Sport Club

Arctic Sport Club Visioon Missioon Tallinnas ja Tartus Treeningud Skibikers Skibikers on Arctic Sport Club'i rattatiim Eelmiseaasta Eesti meistrivõistlustelt tõi Arctic Sport Club kaksikvõidu, kus Allan Oras(pildil) sai 1. koha ja Andrus Aug 2. koha. Toetavad: MTÜ ja ASC tingimusel, et ASC tasub 50% võistluse osavõtust ja rattur peab kandma ASC sümboolikaga riideid. Lisaks saavad klubiliimed osta soodushinnaga Arctic Sport Club'i sümboolikaga rattariideid. CMS Travelbass Arctic Sport Club kuulub ülemaailmsesse CMS- klubide ketti. Olles Arctic'u klubiliige, saad reisides kasutada CMS-keti klubide teenuseid 30 päeva vältel. CMS- klubide ketti kuulub 19 riiki, nendeseas ka nt Soome, Rootsi ja Norra. Miks valida Arctic Sport Club 1) Uus ja väga korralik maja 2) Personal on väga sõbralik 3) Hea asukoht 4) Väga palju erinevaid treening võimalusi Treeneritele

Uurimistöö
thumbnail
11
doc

Kvaliteediprogramm

4. Protsessid ­ kuidas ettevõte kavandab, juhib ja parendab protsesse, et toetada oma poliitikat ja strateegiat, luues samal ajal aina suuremat väärtust oma klientidele ja huvipooltele ning pakkudes neile täielikku rahulolu. 5. Tulemused ­ mida ettveõte on saavutanud ja kavatseb saavutada tulevikus oma suhetes välisklientidega, töötajatega, plaanikohase toimivusega.5 1.3.2 Klienditeekonna analüüs Klienditeekond (customer journey), tuntud ka kui kvaliteedi teekond (quality journey) või teeninduse täiuslikkuse teekond (service excellent journey). Klienditeekonda soovitatakse ärianalüüsi vahendina kasutada ettevõtetes, kus klienditeenindus moodustab põhilise osa kogutootest. Samuti kasutatakse seda ulatuslikult kliendisuhete juhtimissüsteemide 5 Oakland, J.S, Terviklik kvaliteedijuhtimine, Tallinn:Külim 2006, lk 134 - 136 kujundamisel

Hotellimajandus
thumbnail
9
docx

WELLBEING FITNESS CLUB OÜ ORGANISATSIOONI ARENDAMINE

Suuname ja nõustame inimesi tervislikuma eluviisi poole, aidates neil luua parim versioon endast. Visioon: Olla Eestis tuntud ja tunnustatud spordiklubi, mis pakub kvaliteetseid treeningtingimusi ning mitmekesiseid treeningvõimalusi kaasaegses arenevas maailmas. Põhiväärtused: Sallivus, ausus, kvaliteet, pidev areng. Smart mudel: Novembriks 2019 on eesmärk avada Tallinnas kaks uut spordiklubi investorite ja koostööpartnerite abiga suurendades seeläbi ettevõtte kasumit 10%. Swot analüüs: S(tugevused) W(nõrkused) Kaasaegne inventar Spetsialistide vähesus Motiveeritud töötajad Suured üldkulud Taskukohased hinnad Parkimiskohtade puudus (kesklinn) Kaasaegsed olmeruumid Koostööpartnerite vähene koostöövalmidus O(võimalused) T(ohud)

Majandus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun