1. Mis soost oled? 2. Kui vana oled? 3. Kus klassis käid? 4. Mida pead tevislikuks eluviisiks? 5. Kas sa pead oma eluviisi tervislikuks? 6. Mitu tundi nädalas teed sporti? 7. Mitu korda aastas oled haige? 8. Kas valid, mida sööd? 9. Kas pead NRG koolitoitu tervislikuks? 10. Kuidas saaks muuta NRG koolitoitu tervislikumaks? Küsimuste vastusevariandid: 1. Mis soost oled? Mees/Naine 4. Mida pead tervislikuks eluviisiks? 1 õige toitumine 2 kehaline aktiivsus/liikumine 3 hea tervis 4 kõik eelnevad vastusevariandid 5. Kas pead enda eluviisi tervislikuks? Jah/Ei 7. Mitu korda oled aastas haige? 1 pole üldse haige 2 1-2 korda 3 3-5 korda 4 6 - rohkem 8. Kas valid, mida sööd? Jah/Ei 9. Kas pead NRG koolitoitu tervislikuks? 1 väga tervislik 2 hea 3 võib rahule jääda 4 võiks parem olla
.................7 5. Uuritav objekt.......................................................8 6. Analüüs.................................................................9 Kokkuvõte........................................................................10 Kasutatud allikad..............................................................11 2 SISSEJUHATUS Tänapäeva maailmas on suureks probleemiks saanud inimeste toitumine, sest üha rohkem on ülekaalulisi inimesi ja see omakorda tekitab palju raskeid haigusi. Vähenenud on ka spordi tegemine. Selle tõttu tegin ka oma uurimuse toitumisharjumustest ja tervislikust eluviisist, kuid mina uurisin 15-16 aastasi õpilasi. Selles vanuses peaks juba iga inimene taipama, mis on tervislik ja mis mitte. Kuulduste järgi, aga selles vanuses õpilased ei olevat teadlikud tervislikust eluviisist
Laagri Kool klassi õpilaste toitumisharjumused Koostaja: Kaspar-Eerik Maarand Juhendaja: Merike Palts Harjumaa 2014 Sisukord Sisukord...........................................................................................................1 Sissejuhatus.....................................................................................................3 Tervislik toitumine............................................................................................4 Klassi küsimustik.............................................................................................5 Kokkuvõte......................................................................................................11 Kasutatud kirjandus.......................................................................................12 Lisa 1............................................................
Tallinna Laagna Gümnaasium Kersti Annok 11IT ALKOHOL NING SELLE MÕJU LAAGNA KOOLINOORTE SEAS Uurimistöö Juhendaja: õpetaja Pille Alonov Tallinn 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS...............................................................................................................3 1. ALKOHOL....................................................................................................................6 1.1. Alkoholi olemus.....................................................................................................6 1.2. Alkoholi mõju........................................................................................................7 1.2.1. Südame- ja veresoonkond..............................................................................8 1.2.2. Vähkkasvajad...............................................................
arengu seisukohalt. Autori arvab, et erilist tähelepanu tuleks pöörata just tasakaalustatud toiduvalikule, kuna ükskõik, kui tervislikuks pidada mingit toiduainet, ei saa inimene elada ainult ühte kindlat toiduainet süües. Et söögiga saada kõik vajalik, tuleb osata õigeid toite omavahel kombineerida. Toitumine on füsioloogiline vajadus, mille rahuldamine võimaldab ellu jääda, täpselt nagu hingamine ja magamine. Õige toitumine avaldab suurt mõju sooritusvõimele, taastumiskiirusele ja enesetundele. Käesoleva uurimistöö eesmärk oli uurida ja võrrelda kahe kooli, Haljala Gümnaasiumi ning Rakvere Reaalgümnaasiumi ühe paralleelklassi toitumisharjumusi ning õpilaste teadlikkust tervislikust toitumisest. Uurimistöö käigus sooviti teada saada, kas valimisse kuulunud 10. klasside õpilaste vastuste tulemused on erinevad ja kas elukoht mõjutab noorte toitumist.
Sisukord Tabelid ja joonised................................................................................................................. 2 Sissejuhatus........................................................................................................................... 2 1 Kiusamine............................................................................................................................ 4 2 Küberkiusamine................................................................................................................... 4 2.1 Küberkiusamise liigid..................................................................................................... 6 2.2 Uuringud küberkiusamise kohta koolis........................................................................... 8 3 Uurimistöö raames läbiviidud uuring.................................................................................... 9 3.1 Uuringu tulemused......................................
Kuressaare Gümnaasium ARVUTI KASUTAMINE ÕPILASTE SEAS Uurimistöö Koostaja: Risto Paiste Klass: 10A Juhendaja: Kuressaare 2009 Sisukord Sissejuhatus..........................................................................................................................................3 1.Arvuti.................................................................................................................................................5 1.1 Arvuti ajalugu............................................................................................................................5 1.2 Personaalarvuti...........................................................................................................................5 1.2.1 Pihuarvuti........................................................................
Kooli nimi STATISTILINE UURIMUSTÖÖ Kas alkoholi tarbimine mõjutab õpitulemusi? Koostaja: Ehakel Juhendaja: Nimi Õpetaja: Nimi 2011 Sisukord Sissejuhatus Minu töö eesmärk oli teada saada, kui paljud õpilased tarvitavad alkoholi Nõo Reaalgümnaasiumis ja kas see mõjutab ka nende õpitulemusi (sh keskmist hinnet). Küsitluse viisin läbi septembris kahe päeva jooksul 12'ndate klasside seas. Kokku 40 õpilasel tuli vastata alkoholi tarbimise harjumuste kohta kodus ja väljaspool. Samuti soovisin teada nende keskmist hinnet ning vanust, millal esmalt alkoholi prooviti. Ühe peamise ideena tahtsin kindlaks teha, kui palju loevad tegelikult kodused harjumused edasisel elul ning kas tõesti segab alkoholi tarbimine õppimist. Kuna alkohol on alati olnud üheks ühiskonna val
Kõik kommentaarid