Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu (0)

1 Hindamata
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.

Esitatud küsimused

  • Kus ma kasvan kas puu otsas maa peal või maa all?
  • Kus ma kasvan kas puu otsas maa peal või maa all?
  • Mis on teie lemmik laul?
  • MIS SINU LEMMIK ON?
  • KUIDAS KORISTADA?
  • Kus ma kasvan kas puu otsas maa peal või maa all?
  • Milliseid loomi sa tead?
  • Milliseid linde sa tead?
  • Milliseid kalu sa tead?

Lõik failist


Tartu Ülikool  
Sotsiaal- ja haridusteaduskond  
Haridusteaduste  instituut  
Koolieelse lasteasutuse õpetaja õppekava 
 
 
 
 
 
 
 
Lizett Käst 
 
TERVISLIKE ELUVIISIDE KUJUNDAMINE LASTELAULUDE KAUDU 
 
tervisemapp   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vasakule Paremale
Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #1 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #2 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #3 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #4 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #5 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #6 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #7 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #8 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #9 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #10 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #11 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #12 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #13 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #14 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #15 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #16 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #17 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #18 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #19 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #20 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #21 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #22 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #23 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #24 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #25 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #26 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #27 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #28 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #29 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #30 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #31 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #32 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #33 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #34 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #35 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #36 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #37 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #38 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #39 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #40 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #41 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #42 Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu #43
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 43 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-03-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 38 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Lizettike Õppematerjali autor
tervisemapp

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
27
docx

Näidis: nädala õppekava 4-5 a.

Maria Kozlova LÕE-1 Nädala õppekava: 28.09.2009.-02.10.2009.a. (04.okt. on loomakaitsepäev) Nädala teema: Loomad Nädala eesmärgid: laps eristab mitut looma liiki; nimetab igast liigist vähemalt 2 looma; teab kus vastav loom elab; viib kokku looma ja tema häälitsuse; teab et loomadega peab olema ettevaatlik ja neid ei tohi lüüa ega õrritada. Laste vanus: 4-5 a. Ainete maht: kuulamine ja kõnelemine ×3; vaatlemine ja uurimine ×1; lugemine ja kirjutamine ×1; võrdlemine ja arvutamine ×1; kunstiõpetus ×3; liikumisõpetus ×2; muusikaõpetus ×2; Kokku 13. Esmaspäev: koduloomad Teisipäev: maakoduloomad Kolmapäev: metsloomad Neljapäev: loomaaed Reede: kokkuvõte üldteemast Esmaspäev-koduloomad. Kuulamine ja kõnelemine (20 min.) Eesmärgid: Laps oskab tähelepanelikult kuulata. Aktiivselt räägib kaasa teema põhjal. Teab vähemalt kolme kodulooma. Teab mis häält vastav loom teeb. Teab et loomadega tuleb olla ettevaatlik. Istume ringis vaibal. Hakkan esitama last

Pedagoogika alused
thumbnail
120
pdf

Õpetajaraamat

Töölehtede koostamisel on lähtutud järgmistest põhimõtetest: püütud toetada lapse loomulikku huvi ümbritseva elu vastu, laiendada tema teadmisi loodusest ja ühiskon- nast. Töölehti kasutades areneb laste valiku- ja otsustusvõime, süvenevad koostöö- oskused. Töölehtede abiga keeleõpet suunates esitab õpetaja teatud nõudmisi ja kont- rollib järjekindlalt tegevust. Lihtsaid reegleid täites õpivad lapsed järgima ja austama käitumisnorme. Keeleõppe kaudu on võimalik 1) rikastada laste teadmisi ümbritsevast elust ja arendada ümbruses orienteerumise oskust: · anda teadmisi loodusest; · äratada huvi oma pereliikmete tegevuse vastu, anda teadmisi inimeste tööst ja selle tähtsusest; · arendada oskust täiskasvanute ja eakaaslastega viisakalt käituda, kujundada tur- valise käitumise harjumusi; · anda võimalus koguda muljeid ümbritsevatest asjadest, nähtustest ja nende oma- dustest;

Eesti keel
thumbnail
4
docx

Salmid ja plaksutamised

lahti ja ühendage parema käe pöial vasaku käe nimetissõrmega: selliseid liigutusi korrates imiteerite ämbliku ülesronimist mööda puud Kuid vihmahoog teel peatab väikse ämbliku. TEGEVUS: tõstke käed üles ja imiteerige näppe liigutades vihmasadu Siis aga päike kõik ära kuivatab TEGEVUS: tehke ühe või mõlema käega suur ring. ja ämbi-kämbi ämblik puu peal ronib taas TEGEVUS: ronige jälle näppudega. Selle populaarse inglise lastelaulu Incey Wincey Spider viisi saab kuulata internetis aadressilhttp://www.bbc.co.uk/cbeebies/tweenies/songtime/songs/i/inceywinceyspider.shtml NUMBRISALMID Loendama õppimine on esimene samm mõistmiseni, mida arvud tähendavad. Kui lapsed loendamisega algust teevad, on see nende jaoks salm nagu teisedki salmid. Arvatavasti saavad nad aru, mida tähendab 1-2-3, kuid 6-7-8 ei seostu nende kujutluses millegagi. Kui laps juba

Lapseareng
thumbnail
102
doc

Mängud

TALLINNA PEDAGOOGILINE SEMINAR Alushariduse ja täiendõppe osakond LÕE-1 Ave Hüüs MÄNG Portfoolio Juhendaja: Kaire Kollom Tallinn 2009 Sisukord Sisukord.................................................................................................................................. 2 Mängud alates sünnist:......................................................................................................... 10 KALLI-KALLI...................................................................................................................... 10 HOIDEKEEL...................................................................................................................... 10 RAHUSTAV MUUSIKA...................................................................................................... 10 TII-TAA TILLUKE.........................................

Mäng
thumbnail
80
docx

LÄBI MÄNGU VÕÕRKEELE JA KÕNE ARENDAMINE LASTEAIAS

vastastikune tajumine ja tundmaõppimine ning sotsiaalsete suhete jaluleseadmine. Suheldes tehakse sihipärast koostööd, antakse edasi teadmisi, vilumusi, oskusi. Inimene suhtleb kogu oma isiksusega, kogu oma olemusega. (Sõerd, 1996) Sõerd väidab, et suhtlemine jaguneb kaheks liigiks: 1) vahetu suhtlemine, mille käigus üks inimene annab teavet teis(t)ele inimes(t)ele ja 2) kaudne suhtlemine massi-teabevahendite - raadio, televisiooni ja ajakirjanduse ­ kaudu jne. Olulisemaks võime aga pidada keelt, kui teatud märgisüsteemi. Omapärane valdkond on sõnatud suhtlemisvahendid - näoilme, keha-, eriti käteliigutused. Sõnatute suhtlemisvahendite hulka kuuluvad zestid ja miimika, intonatsioon, pausid, poos, naer, nutt jms. (1996) Oluline roll on eneseteadlikkusel kuna õpetajad peavad olema võimelised analüüsima oma emotsioone, väärtusi, motiive, mõttemudeleid jne. (Simanson, 2009)

Alushariduse pedagoog
thumbnail
18
doc

Lasteaia asutamine

muusikaõpetaja . Iga lapse personaalsed kasvumapid aitavad jälgida, analüüsida ja suunata laste arengut. Järjepidevust aitab tagada asjaolu, et pärast üleminekut sõimerühmast aiarühma on üldjuhul lastel samad õpetajad kuni koolini. Igal aastal viiakse lastevanematega läbi arenguvestlused, mille tulemused fikseeritakse. Õppetegevuse läbiviimise kvaliteeti hindavad õpetajad avatud tegevuste kaudu. Tervisedenduslik orientatsioon ja säästlik majandamine (nt vanade asjade ära- ja taaskasutamine meisterdamisel) on asutuses väärtustatud. Tegutsema hakkavad järgmised huviringid, 2010/2011 õppeaastal, meisterdamise-, looduse-, muusika- folkloori- ja loovtantsuringid ning jalgpallitreeningud. Laste koolivalmiduse hindamiseks on välja töötatud põhimõtted ja korraldus, mis kajastub lasteaia õppekavas. Laste koolivalmiduse saavutamiseks tehakse koostööd Rakvere Põhikooli

Lasteasutuse seadlusandlus ja kvaliteet
thumbnail
46
doc

Mänge lastele - referaat

kinni, raputa pead. Mängujuht väidab: Uneriided on mugavad. Uneriideid ei ole vaja. Uneriided toovad hea une. Uneriided on pehmed. Uneriided on õues jooksmiseks. 1. TEGEVUS: aja põsed punni, kui sa arvad, mõtled, tunned, et uneriided on mugavad. Järgneb info andmine uneriiete kohta. 2. TEGEVUS: pane silmad kinni, kui sa arvad, mõtled, tunned, et uneriideid pole vaja. Info edasiandmine näitlikustamise kaudu (laulud, pildid, laste joonistamine) 3. TEGEVUS: raputa pead, kui sa arvad, mõtled, tunned, et uneriided on õues jooksmiseks jne. Info edastamine uneriiete kohta. Seda mängu võib kohandada teiste teemadega: nt mänguasjad, sõbrad, tunded, käitumine, toitumine, puhtus, juurviljad. VÄRVIPLÄRTS Eesmärgid: kinnistada värvuste tundmist, arendada tähelepanu ja reageerimiskiirust Vanus: 3-6 a

Mäng
thumbnail
5
docx

Mängud sõimeealistele lastele

Kui kõik on lõpetanud saab seda vastupidiselt korrata ­ lapsed jooksevad nöörini ja korjavad oma lõksud enda külge tagasi ning jooksevad alguspunkti. Esimesena jõudnu on taas võitja! PAUSIDEGA TANTS! Vanus: ... ­ 3 Koht: toas, õues Laste arv: piiramatu Aeg: 10 ­ 45 minutit Eesmärgid: *laps tunneb rõõmu muusikast ja liikumisest *laps õpib keha tasakaalu hoidma Vahendid: CD mängija, plaadid (erinevad lastelaulud, soovitavalt lõbusad!) Tegevuskäik: Lapsed tantsivad muusika saatel toas/õues. Kui muusikas tekib paus, siis peavad lapsed liikumatult seisma jääma (võib kokku leppida ka muid tegevusi N: istuvad maha, seisavad ühel jalal, kükitavad jms). Lapsed võivad ka ise välja pakkuda, mis pausi ajal teha võiks. MANNAPILT! Vanus: ... ­ 3 Koht: toas Laste arv: 1-8 Aeg: ­ 15 minutit Eesmärgid: *laps tunneb rõõmu loovast tegevusest

Alusharidus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun