Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tekstülesannete lahendamine (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kui kõrge on Vällamägi?
  • Mida tuleb leida?
  • Mis on ülesandes antud?
  • Kuidas on andmed seotus otsitavaga?
  • Mis tehte abil saad ülesande lahendada?

Lõik failist

KUIDAS LAHENDADA TEKSTÜLESANNET?
Tekstülesande lahendamiseks alusta teksti tähelepaneliku lugemisega!
Tee endale selgeks,mida ülesandes küsitakse ja mis on antud!
Mõtle,kuidas on andmed otsitavaga seotud!
Seejärel koosta ülesande

Tekstülesannete lahendamine #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-01-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 50 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Lapper45 Õppematerjali autor
Siin on mõned nipid kuidas tekstülesannet lahendada.
Mõtlesin et aitan väheke neid kes niihästi ei oska matemaatikad kui mõned teised.
Kindlasti tasuks teil seda õppematerjali kasutada,kui soovite matemaatika tekstülesannetes parim olla!
Aga kuidas siis lahendada tekstülesannet?
Vaata lähemalt õppematerjalist!

Loodan,et see aitab teid!

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
69
doc

Matemaatika õpe erivajadustega lastele

Matemaatika 5 kontsentrit: o Naturaalarvude aritmeetika - õpetame arve 1-miljonini. Haaratud kõik numeratsioonist kuni .. . o Suurusühikud ja mõõtmine o Geomeetria o Murdude aritmeetika ja protsendid o Tekstülesanded ja sotsiaalmatemaatika Esimese 4 kontsentri seisukoht: matemaatika tuleb elust ja läheb ellu. Viienda valdkonna omandamine on eelkõige elulähedaste situatsioonide lahendamine. Viies valdkond peaks andma lastele teadmise, et kuidas ta elus hakkama saab. Matemaatika tunni planeerimisel on soovitatav jätta pool aega tekstülesande lahendamisele. Matemaatika õpetamine lihtsustatud õppes: (Loe läbi aineraamat!! Annab aimu ainest.) Tuleb arvestada, et intellekti puudega lapsed omandavad uusi teadmisi aeglaselt ja suurte raskustega. Sellepärast on õppekava üles ehitatud nii, et klassiti on esitatud õppematerjal väga

Eripedagoogika
thumbnail
24
docx

Kvantitatiivsed meetodid majandusteaduses KT

 Söödaratsioonide optimeerimine (ka dieediülesanne)  Vedude teostamine vähimate kuludega  Veomarsruutide määramine (tühisõitude minimeerimine) Majandusprotsesside suunamiseks on vaja teha valikuid ning langetada otsuseid. Otsustusprotsess-otse-ja tagasisidemtega protsess, mille etapid on järgmised:  Majandusprobleemi formuleerimine ja otsustuskeskkonna analüüs  Vastav mudelipüstitus koos vajalike andmete ettevalmsitamisega  Mudeli lahendamine ja lahendustulemuste analüüs ning info ettevalmistamist otsuste langetamiseks  Otsuse tegemine LINEAARSED PLANEERIMISÜLESANDED Kasumi saamine on alati seotud teatud kitsendustega, mis tulenevad inimese käsutuses olevate ressursside piiratusest. Ekstreemumülesanded- leida selline lahend, mis annab teatud funktsioonile suurima või vähima võimaliku väärtuse. Lineaarne planeerimisülesanne- ülesannet leida muutujate (tundmatute) sellised

Majandus
thumbnail
80
pdf

Matemaatika õpetajaraamat 1. klassile I osa

34 Liitmine ja lahutamine 10 piires Tööraamat lk 72–94 Nende tundide eesmärk on arvude 6–10 õppimine ning liitmise ja lahutamise põhiülesannete kindel omandamine 10 piires. Naturaalarvude liitmisel ja lahutamisel lähtutakse ka siin hulkade ühendamisest ja jaotamisest. Tekstüleanded Õpitakse koostama ja lahendama ühetehtelisi tekstülesandeid. Tekstülesannete koostamisel peab õpilane koostama pildi põhjal teksti, mis lõpeb küsimusega. Tekstülesannete lahendamise puhul on olulised tehtevalik, arvutuse õigsus ja vastuse õige sõnastus. Tekstülesannete lahendamisel tuleks lähtuda järgnevast küsimuste asetuse järjekorrast: 1. Mida on küsitud? 2. Mis on teada? 3. Millise tehte abil leiame vastuse? 4. Ütleme või kirjutame võrduse. 5. Ütleme või kirjutame vastuse. Pärast arvu 10 õppimist lahendatakse 8. töö kogumikust „Arvuta” ning 8. ja 9. töö kogumikust „Iseseisvad tööd”.

Matemaatika
thumbnail
43
pdf

Keskkooli lõpueksam (2008)

Sellist lahendusmeetodit kasutades jääb punkti kauguse avaldis pikk ja kohmakas. Arkusfunktsioonide kaudu nurkade leidmisel on rohkem mõtet siis, kui kauguse avaldamine käib üle jõu ning tahetakse kaugust arvutuste teel kätte saada. 22 23 Ülesande lahendamine toetub joonisele, rõhutame seejuures - joonist tuleb õigesti kasutada. Antud ülesande puhul tuleb silmas pidada, et 5 trapetsi diagonaalid ei poolita trapetsi nurki; 5 diagonaalid pole risti; 5 diagonaalid ei poolita teineteist; 5 trapetsi kesklõik ei läbi diagonaalide lõikepunkti; 5 diagonaalide lõikepunkt ei jaota diagonaale suhtes 2:1; 5 diagonaalide lõikepunkti ristprojektsioon trapetsi alustel ei poolita aluseid.

Algebra ja analüütiline geomeetria
thumbnail
28
pdf

Impulss, energia, töö

Ek = =( ) J = 22,5 J . 2 2 Antud arvutustäpsuse juures saame koguenergiaks E = 101 J, mis tõepoolest kinnitab seda, et kogu liikumise jooksul on koguenergia jääv suurus. Vastus: 2 sekundi pärast on kivi kineetiline energia 61 J ja potentsiaalne energia 40 J. 3.5 Põrked Jäävusseaduste rakendamine on tihti otstarbekas, sest kehadevahelised jõud võivad olla üsna keerukad ja me nende kuju täpselt ei tea. Sel juhul ei ole liikumisülesande otsene lahendamine võimalik ja tuleb pöörduda jäävusseaduste poole. Seejuures tuleb muidugi selgitada, kas nad vaadeldava ülesande korral on rakendatavad. Üheks oluliseks valdkonnaks, kus saame rakendada jäävusseadusi, on põrked. Põrgete korral me eeldame, et enne põrget on kehad üksteisest piisavalt kaugel ja me võime neid lugeda vabadeks. Seejärel liiguvad nad piirkonda, kus kehadevahelised jõud muutuvad oluliseks ja need muudavad kehade liikumisolekuid. Seda osa me nimetamegi põrkeks

Füüsika
thumbnail
28
pdf

ENERGIA

2 2 Antud arvutustäpsuse juures saame koguenergiaks E = 101 J, mis tõepoolest kinnitab seda, et kogu liikumise jooksul on koguenergia jääv suurus. Vastus: 2 sekundi pärast on kivi kineetiline energia 61 J ja potentsiaalne energia 40 J. 3.5 Põrked Jäävusseaduste rakendamine on tihti otstarbekas, sest kehadevahelised jõud võivad olla üsna keerukad ja me nende kuju täpselt ei tea. Sel juhul ei ole liikumisülesande otsene lahendamine võimalik ja tuleb pöörduda jäävusseaduste poole. Seejuures tuleb muidugi selgitada, kas nad vaadeldava ülesande korral on rakendatavad. Üheks oluliseks valdkonnaks, kus saame rakendada jäävusseadusi, on põrked. Põrgete korral me eeldame, et enne põrget on kehad üksteisest piisavalt kaugel ja me võime neid lugeda vabadeks. Seejärel liiguvad nad piirkonda, kus kehadevahelised jõud muutuvad oluliseks ja need muudavad kehade liikumisolekuid. Seda osa me nimetamegi põrkeks

Kategoriseerimata
thumbnail
37
docx

Kirjutamine - veel ideid

Paberilehe voltimine kolmeks osaks ­ ühele joonistada pilt loo alguse, teisele loo keskpaiga ning kolmandale loo lõpu kohta. Paberilehe voltimine neljaks osaks ning nendele selliste piltide joonistamine, mis vastaksid küsimustele kes?, kus?, millal?, mis?. Vilumusi arendav tegevus Õigekirjareeglite koostamine. Kodeeritud sõnumi koostamine (näit. igale numbrile, pildile, sümbolile vastab kindel täht). Harjutused sõnaraamatuga. Ristsõnamõistatuse koostamine ja lahendamine. Akrostihhoni kirjutamine (luuletus, mille ridade või salmide algustähed annavad kokku sõna või lause). Sõnade loetelu koostamine (asjad, mis kuuluvad _______ hulka). Sõnaotsing sõna määratluse (definitsiooni) järgi. Harjutused teksti sisu mõistmiseks. Loo kohta viie tõese ja viie valelause koostamine. Küsimuste koostamine teksti põhjal. Jutustuses kasutatud sõnade loetelu koostamine (tegevust tähistavad sõnad, kirjeldavad sõnad, liitsõnad.)

Kirjandus
thumbnail
52
docx

Geotehnoloogia aruanne

Tallinna Tehnikaülikool Mäeinstituut Geotehnoloogia välitööd Jaana Aunapuu, 164311 Geotehnoloogia õppepraktika, YAEB 11 Juhendaja: Heidi Soosalu Tallinn November 2016 Sisukord Geotehnoloogia välitööd......................................................................................... 1 Sisukord.................................................................................................................. 2 ............................................................................................................................... 2 1.Sissejuhatus........................................................................................................ 3 ............................................................................................................................... 3 3.Välipraktikumid.....................................

Geoloogia




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun