Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tehnilise infrastruktuuri alused: Teede osa kordamisküsimused (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks on oluline projektkiirus?
  • Miks on oluline nähtavuskaugused?
  • Mis on kohtumisnähtavus möödasõidunähtavus peatumisnähtavus?
  • Missugused on üldised tee seisundile esitatavad üldnõuded?
  • Mida tuleb arvestada muldkeha ehitusel?
  • Mis on ristmik riste ramp?
  • Mis on konfliktipunktid konfliktiala?
  • Mis kasu sellest on?
  • Mis on geosünteetide ülesanded ja iseloomustus?
  • Missugused on geosünteetide omadused?
  • Kuidas valitakse geosünteete?

Lõik failist

Kordamisküsimused, teemad
1) Mõ isted teede teemast
Tee on maantee , tänav, metsatee , jalgtee ja jalgrattatee või muu sõidukite või jalakäijate liiklemiseks kasutatav rajatis, mis võib olla riigi või kohaliku omavalitsuse või muu juriidilise või kohaliku omavalitsuse või muu juriidilise isiku või füüsilise isiku omandis . (Teeseadus)
Teemaa on maa, mis õigusaktidega kehtestatud korras on määratud tee koosseisus olevate rajatiste paigutamiseks ja teehoiu korraldamiseks.
ajutine tee – piiratud ajaks rajatud, hiljem likvideeritav või suletav tee
jäätee –jäätunud jõe, järve või mere pinnale vahetult rajatud sõidutee
kaherajaline tee – t., millel on üks sõidurada kummaski sõidusuunas liikumiseks või kaks sõidurada ainult ühes suunas liikumiseks
kahesuunaline tee

Vasakule Paremale
Tehnilise infrastruktuuri alused-Teede osa kordamisküsimused #1 Tehnilise infrastruktuuri alused-Teede osa kordamisküsimused #2 Tehnilise infrastruktuuri alused-Teede osa kordamisküsimused #3 Tehnilise infrastruktuuri alused-Teede osa kordamisküsimused #4 Tehnilise infrastruktuuri alused-Teede osa kordamisküsimused #5 Tehnilise infrastruktuuri alused-Teede osa kordamisküsimused #6 Tehnilise infrastruktuuri alused-Teede osa kordamisküsimused #7 Tehnilise infrastruktuuri alused-Teede osa kordamisküsimused #8 Tehnilise infrastruktuuri alused-Teede osa kordamisküsimused #9 Tehnilise infrastruktuuri alused-Teede osa kordamisküsimused #10 Tehnilise infrastruktuuri alused-Teede osa kordamisküsimused #11 Tehnilise infrastruktuuri alused-Teede osa kordamisküsimused #12 Tehnilise infrastruktuuri alused-Teede osa kordamisküsimused #13 Tehnilise infrastruktuuri alused-Teede osa kordamisküsimused #14 Tehnilise infrastruktuuri alused-Teede osa kordamisküsimused #15 Tehnilise infrastruktuuri alused-Teede osa kordamisküsimused #16
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 16 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 71 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor toffka Õppematerjali autor
Teede osa. Egle Saaremäe aine.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
11
docx

Tehnilise infrastruktuuri alused - kordamisküsimused

maanteesild, raudteesild, ühissild, kergliiklussild, insenerkommunikatsioonide sild · Materjali järgi puitsild, kivisild, terassild, raudbetoonsild, pingbetoonsild · Konstruktsiooni järgi kaarsild, konsoolsild, rippsild, talasild, vantsild 29) Rajatise asukoha valik · Rajatise asukoha valik: 1) Geoloogilised iseärasused 2) Hüdromeetrilised iseärasused 3) Hüdroloogilised iseärasused 4) Jõesängi iseärasused 30) Mis on ristmik, riste, ramp? · Ristmikuna tuleb käsitleda sellist teede lõikumiskohta, kus ühelt lõikuvalt teelt on võimalik siirduda teisele teele ja vähemkoormatud haru liiklussageduses on üle 20 a/ööpäevas. · Kõrvalharu väiksema liiklussageduse puhul tuleb teede lõikumiskohta käsitleda maha- või pealesõiduna. · Kui ühelt lõikuvalt teelt teisele ei ole võimalik siirduda, siis sellist teede lõikumiskohta nimetatakse risteks. · Kõik teed, mis koonduvad ristmikku, on ristmiku harud. · Ristmikud ja risted jagunevad sama- ja eritasandilisteks.

Tehnilise infrastruktuuri alused
thumbnail
12
docx

Teed

Tugimaantee - Tartu – Jõgeva - Aravere, Pärnu-Lihula. Kõrvalmaantee - TÕRVANDI - ROIU – UNIKÜLA; TARTU - ILMATSALU - RÕHU. Ramp ja ühendustee. Muu majandus- ja kommunikatsiooniministri otsuse alusel riigimaanteede nimekirja kantud tee. Kohalik tee - kohalik maantee, tänav, jalgtee ja jalgrattatee, kohalikuks liiklemiseks ettenähtud talitee ja valla- või linnavalitsuse ja eratee omaniku vahel sõlmitud lepingu alusel avalikuks kasutamiseks määratud eratee. Kohalike teede nimekiri määratakse valla- või linnavolikogu otsusega. Eratee - paikneb juriidilise või füüsilise isiku kinnisasjal. Erateed võib kasutada üksnes kinnisasja omaniku loal. Metsatee - riigi omandisse jäetud maal paiknev valdavalt riigimetsa majandamiseks kasutatav tee. Tänav on linnas, alevis või alevikus paiknev tee, mis on ehitatud või kohandatud sõidukite või jalakäijate liiklemiseks. Jalgtee ja jalgrattatee on tee, mis on ehitatud või kohandatud

Tee-ehitustööd
thumbnail
10
pdf

Teekonstruktsioonid konspekt

1) Teekonstruktsiooni mõisted. Teekonstruktsioon – rajatis, mis koosneb muldkehast ja teekatendist koos kõigi lisakihtidega. Muldkeha – tee-ehituseks vajalik pinnasekonstruktsioon koos selle juurde kuuluvate veeviimaritega. Veeviimar – rajatis, mis kindlustab vee äravoolu teekonstruktsioonidest. Katend – mitmekihiline konstruktsioon, mis võtab vastu transpordivahendite koormuse ja jaotab selle pinnasele. See koosneb kattest, alusest, dreenkihist ja lisakihtidest. Kate – katendi ühe- või mitmekihiline ülaosa, mis paikneb alusel ja võtab vahetult vastu autodelt tuleva koormuse. (Elastne, jäik, pooljäik) Alus – katendi ühe- või mitmekihiline osa, mis asub katte all. (Killustik, stabi, immutatud kiht) Dreenkiht – aluse all asetsev filtreerivast materjalist või filtreerivast pinnasest kiht, mis juhib vee katendist välja. Toimib kevadel reservuaadina ning lõikab kapillaartõusu. Elastne katend – katend, mille kihtide tõmbetugevus puudub või on üsna v

Teekonstruktsioonid
thumbnail
38
doc

Teedeehitus TÖ-le

väljatöötamine. Asutused: Põhja Regionaalne Maanteeamet Tallinnas, Lääne Regionaalne Maanteeamet Pärnus, Lõuna Regionaalne Maanteeamet Tarus, Ida Regionaalne Maanteeamet Rakveres. 5. Kus saab õppida teedeehitust (3) 1) Järvamaa Kutsehariduskeskus; 2) Tallinna Tehnikaülikool; 3) Tallinna Tehnikakõrgkool 6. Nimeta teedeehitusettevõtteid (vähemalt 5) Tref, Talter, Tallinna Teede AS, Nordecon Infra, Teede REV-2 7. Nimeta teede projekteerimisega tegelevaid ettevõtteid (vähemalt 5) K-Projekt, Sweco Projekt, Teekaru, Tinter, Amhold 8. Nimeta teede järelvalvega tegelevaid ettevõtteid (vähemalt 5) Teede Projektijuhtimise AS, Ramboll Eest, Telora-e, Infragate Eesti 9. Nimeta teehooldusega tegelevaid ettevõtteid (vähemalt 5) Teho, Tänavapuhastuse AS, Cleanaway, Jaaksoni Linnahooldus 10. Mis on transpordisüsteemi esmane ülesanne

Ökoloogia ja keskkonnakaitse
thumbnail
27
doc

Teedeehituse eksami vastused

· teeregistri, liiklusregistri pidamine · osalemine õigusaktide väljatöötamisel Kohalikud asutused: · Põhja Regionaalne Maanteeamet Tallinnas · Lääne Regionaalne Maanteeamet Pärnus · Lõuna Regionaalne Maanteeamet Tartus · Ida Regionaalne Maanteeamet Rakveres 5. Teedeehitust saab õppida: Järvamaa Kutsehariduskeskus, Tallinna Tehnikaülikool, Tallinna Tehnikakõrgkool 6. Teedeehituse ettevõtted: Teede REV-2, Talter, Tref, Destia, Tallinna Teede AS 7. Teedeprojekteerimise ettevõtted: EA Reng, K-Projekt, Amhold, Teekaru, Tinter 8. Järelevalvet teostavad ettevõtted: Telora-E, Teede Projektijuhtimise AS, Taalri Varahaldus, Ramboll Eesti, Infragate Eesti 9. Teehooldus ettevõtted: Teho, Tänavapuhastuse AS, Cleanaway, Jaaksoni Linnahooldus, Talter As 10. Transpordisüsteemi ülesanne: võimaldada kõikidele inimestele ja ettevõtetele juurdepääs nende

Ehituskonstruktsioonid
thumbnail
9
docx

Teeprojekteerimise 2013 kordamisküsimuste vastused

Nimetage need täiendavad toimingud, mida projekteerija peab sooritama et ta võiks kasutada erandlikule lähtetasemele vastavat parameetrit - Teeprojektis võib üksikute parameetrite osas projekteerimise lähtetase olla ,,erandlik" või sellest madalam, kuid seda tuleb põhjendada projekti seletuskirjas ning see peab olema kooskõlastatud nii projekteerimisnõuete väljastaja kui ka Maanteeametiga(tellijaga). Audiitorile esitatavad nõuded - Teehoiutööde tegevusluba teede projekteerimiseks ja ekspertiisiks või vähemalt insener V kutse erialal mille õppekava sisaldas õppeainet, mis vastab sisule ,,liiklusohutus ja ­korraldus" ning kes on täiendavalt viimase nelja aasta jooksul läbinud liiklusohutuse audiitori/hindaja koolituse Eesti Vabariigis. Mis juhul tuleb sooritada liiklusohutuse auditeerimine ja millal liiklusohutuse inspekteerimine ­ Auditeerimine tuleb teha uusehitise juures, teistel juhtudel võib piirduda inspekteerimisega.

Teeprojekteerimine
thumbnail
9
docx

Teedeehituse tehnoloogia kordamisküsimused

Teedeehituse tehnoloogia kordamisküsimused 1)tee trassi topograafilise maa-ala plaani koostamine; 2) tee trassi väljamärkimine looduses; 3) side- ja elektriliinide ümberehitus või paigaldus; 4) torujuhtmete ja kollektorite ümberehitus või paigaldus; 5) tee trassi puhastamine metsast ja võsast ning planeerimine; 6) teehoiuga seotud reservmaade, masinate seisuplatside, materjalide laoplatside jm puhastamine, planeerimine ning ettevalmistamine; 7) ümbersõiduteede ja objektisiseste teede rajamine 2)nõlvu m=C/H H-sügvus, C- nõlva alus(pikkuse projektsioon horisontaal tasandil) kraavi ristlõige F=h(b+mh) kraavi pealtlaius a=b+2mh b-põhja laius 3)sirged pikad lõigud tähistatakse 3-4m kõrguste tähistega iga 0.5-1 km tagant, peale selle püstkõverate ja siirdekõverate alg-ja lõpppunktidesse. Rõhtkõveral tähistatakse 500m ja suurema raadiuse juures 20m tagant, raadiusel 100-500m kümne meetri tagant ja alla 100m raadiuse juures 5m tagant.

Teedeehitus
thumbnail
8
doc

Teedeehituse olulised kusimused

1. Nimeta kõige vanemad seni leitud kattega teed (vähemalt 3) 1) Puupakkudest sillutisega tee Inglismaal (3300 e.m.a.); 2) Telliskivisillutised Indias (3000 e.m.a.); 3) kivist tee Euroopas 2. Millest on tulnud ütlus ,,Kõik teed viivad Rooma" Rooma linnal oli oma tippajal teedesüsteem, kus oli 29 Roomast radiaalselt väljuvat teed. Nende teede ülesandeks oli hoida koos Rooma provintse ja hõlbustada nede valitsemist.Teed olid sirged, et saada lühim tee sihtpunktini. 3. McAdam'i tähtsus teedeehituse ajaloos Ta on tuntud oma ökonoomse killustiku konstruktsiooni poolest. Tema idee oli, kuiv pinnas ei vaju, niiet ta soovitas anda aluspinnale kumera kuju, et vesi saaks paremini ära voolata. Tema ideed on kasutusel teeehitusel ka praegu Maanteamet, tema põhiülesanded ja kohalikud asutused

Teedeehitus




Meedia

Kommentaarid (1)

barbraara profiilipilt
barbraara: Konkreetsed vastused, mõned küsimused vastamata.Üsna kasulik fail.
14:45 30-10-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun