Teenindusstandardid presentatsioon 2014 (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes on meie konkurendid ?
 
Säutsu twitteris
Firma „ Sdelai sam“
Teenindusstandardid
September 2014
TELEFONIGA  SUHTLEMINE
 Kõnele vastamine:
          Vastan  telefonile kiiresti ja sõbraliku häälega. Vastan  hiljemalt  3 telefonihelina järel. 
Tervitan meie klienti alati esimesena. Alati tervitan esimesena eesti keeles ja kliendi 
vastuse järel valin edaspidiseks kliendile sobiva keele oma keeleoskuse piires.
           Lõpetan kõne viisakalt – tänan klienti helistamise eest ning soovin peatset 
nägemist. Lasen helistajal toru esimesena ära panna. 
               Kui pole kohal kedagi keda  helistaja  küsib, siis palun helistajal jätta teade ning 
kontaktandmed  ( helistaja, tema tel. nr,  kuup , kellaaeg, kellele helistas, teate sisu). 
                Teate vastuvõtmisel kordan teadet, veendumaks et kirja said õiged andmed ja 
sisu. Iga kõne lõpetan tänuga helistamise eest: „Tänan et helistasite”, „Thank You for 
calling ”            „ Spasibo shto posvonili” 
Töötelefoni  kasutan  vaid töökõnedeks. Vaid eriolukordades võin 
kasutada töötelefoni ki reteks isiklikeks kõnedeks, mille eest tasun 
vastavalt  tari file.


E- MAILI  TEEL SUHTLEMINE!?
e-maili aadressidele tulnud kirjadele vastan nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 
24 tunni jooksul. E-mailidele, mille 
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #1 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #2 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #3 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #4 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #5 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #6 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #7 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #8 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #9 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #10 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #11 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #12 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #13 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #14 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #15 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #16
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 16 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-09-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 14 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Eveli Dolganova Õppematerjali autor

Meedia

Lisainfo

Mõisted

Sisukord

  • Firma „ Sdelai sam“
  • Teenindusstandardid
  • September 2014
  • TELEFONIGA SUHTLEMINE
  • Kõnele vastamine
  • E-MAILI TEEL SUHTLEMINE!?
  • ÕIGE
  • Lugupidamisega
  •  Eveli Dolganova
  • Mets1 oks 2, Eesti
  • Eveli.dolganova@sdelaisam.ee
  • VALE: 
  • TERVITADES ANNIKA!
  • TEL. 56333222
  • KLIENDIGA SUHTELMINE!
  • ÕNNETUSJUHTUM!?
  • TÖÖRIIETUS JA VÄLJANÄGEMINE!
  • EI!EI!EI!
  • Ei! Ei! Ei!  Ei!
  • Väljanägemine!!!
  • Tööks valmisolek ja muu vajalik!
  • Konkurents!
  • Me oleme üks meeskond
  • Click to edit Master text styles
  • Second level
  • Third level
  • Fourth level
  • Fifth level
  • NAERATAGE!!!!!
  • SDELAI SAM! 
  • TÄNAN!

Teemad

  • ÕIGE
  • Lugupidamisega
  • tattoosid

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

2
docx
Teenindusstandardid
2
docx
TEENINDUSSTANDARDI ANALÜÜS
59
doc
Teenindussuhtlemine – kliendikesksus
1072
pdf
Logistika õpik
193
docx
Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt
138
doc
STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE
11
doc
Kvaliteediprogramm
6
docx
Klienditeeninduse esimese kursuse kokkuvõte





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !