Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused (3)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milliste nimetustega tituleeritakse kaasaja ühiskonda?
  • Millised on industriaalajastu ja teenindusajastu töö kõige olulisemad erinevused?
  • Mis on materjaalste kaupade ja teenuste peamised erinevused?
  • Millest koosneb teenus?
  • Mida tähendab definitsioon Teenus on terviklik külastuselamus?
  • Mille põhjal annab kl hinnangu teenuse kvaliteedile?
  • Mis on teenuse tehniline kvaliteet?
  • Mis on funktsionaalne kvaliteet?
  • Kuidas mõjutab kl poolt tajutavat kvaliteeti teenusepakkuja maine?
  • Millest koosneb teenindusprotsess?
  • Mis on klienditeekond?
  • Kes osalevad teenindusprotsessis?
  • Milliseid pädevusi vajab klient oma rolli täitmiseks teenindusprotsessi?
  • Miks on see nii tähtis?
  • Miks on teenindamise olemuse mõistmiseks vaja tunda filosoofiat?
  • Miks on teenindamisel vaja mõista vabaduse olemust ja tähtsust inimesele?
  • Mida tunneb in kui see puudub?
  • Kui isiksus miks tuleb sellega arvestada?
  • Mis juhtub kui teenindaja kohtleb klienti kui indiviidi?
  • Kuidas isel-te tervik- e holistilisest printsiibist lähtuvat teenindusorganisatsiooni?
  • Kuidas see piltlikult ilmneb teeninduses?
  • Mida tähendab teeninduslik pakkumine?
  • Kuidas väljendub teeninduses võõrandumine?
  • Mida tähendab veaolukord?
  • Mistahes veaolukorras?
  • Miks peab teenindaja suutma koheselt otsustada ja tegutseda õigesti?
  • Millised peaksid olema vastavad protseduurid?
  • Miks ei ole see õige?
  • Milline väljend oleks õige ja miks?
  • Milline on kehtestav käitumine?
  • Millisel viisil väljendub teenindustöötajate agressiivne eirav ja alistuv käitumine?
  • Mida peab teenindaja tegema ja silmas pidama et suhtlusprotsess hästi õnnestuks?
  • Millised on peamised suhtlusviisid?
  • Kes vastutab teeninduses suhtlemise õnnestumise eest?
  • Miks on teeninduses väga tähtis esmasmulje?
  • Milline on töötaja teeninduslik väljanägemine?
  • Mis vahe on ametijuhendil ja teenindusstandardil?
  • KUIDAS TULEB TEHA?
  • Mida tavaliselt sätestab teenindusstandard?
  • Miks on oluline teenindajal meeles pidada Käitumine mõjutab käitumist?
  • Kuidas saab teenindamisel ära kasutada mina-tasandite teooriat?
  • Millise eluhoiaku korral saab üldse toimuda teenindamine?
  • Kuidas saab seda väljendada?
  • Kuidas tuleb toimida teenindajal kiituste ja komplimentide puhul?
  • Kes on eri- ja eristavate vajadustega kliendid?
  • Mida tuleb teenindajal teada ja teha selleks et paremini müüa?
  • Kes on siseklient miks on tähtis tema hea teenindamine?
  • Kes teenindavad siseklienti?
  • Millised on juhi teeninduslikud fuktsioonid?
  • Kuidas saab töötaja täita oma rolli ev toodete ja teenuste turundajana?
  • Millised on töötaja enda võimalused tööpinge ja stressi vähendamiseks?
  • Mis on teeninduskultuur?
  • Kuidas mõjutab tkultuur v selle puudumine org-i edukust?
  • Kuidas mõjutab koha riigi linna jne mainet?
  • Millisel moel saab tkultuur kujundada külastajate hinnangut maalekohale ja rahvale?
  • Kuidas mõjutab in-te kasvamist?

Lõik failist


TEENINDUSFILOSOOFIA JA TEENINDUSE ALUSED
KORDAMISKÜSIMUSED - „Inimeselt inimesele“ ja loengumaterjalid
  • Milliste nimetustega tituleeritakse kaasaja ühiskonda?
    Tarbimis-, info-, õpi-, teadmus-, meelelahutus -, lõbu-, heaolu- , teenindusühiskond jne.
  • Milline neist sobiks nn „katusnimetuseks“ hõlmates praktiliselt kõiki inimtegevuse valdkondi? Miks?
    Teenindusühiskond, mis baseerub teenindusmajandusel selle kõige avaramas tähenduses. Elame teenindusajastul, oleme selle ajastu inimesed ning peame suutma ennast arendada nende rollide täitmiseks, mida elu ja töö meile teenindusühiskonnas ette seavad.
    Teenindusmajandus sh teenindusettevõtlus ning mittetulundussektor on valdavalt oriet-d in-te teenindamisele, on kasvamas. Teenused on domineerivaks jõuks kogu maailma majanduses, mis mõjutab tugevalt kogu ühiskonda. Teenindamine toimub kõikides tegevusvaldkondades (põllumajandus e primaar, tööstus ehk sekundaar ja teenindussektor e tertsiaalsektor ) – igaüks osaleb teenindusmajanduses.
  • Seletage lahti väide „ Iga töö on teenus ja iga inimene on teenindaja “.
    Iga tööl on omad eripärad ja eesmärgid, kuid kõikidest primaarsem ja üllam on orienteeritus inimestele. Me teenindame kõik üksteist, sest ilma üksteiseta ei saakski toimida töötamine ja teenindamine.
  • Millised on industriaalajastu ja teenindusajastu töö kõige olulisemad erinevused?
    1970 tekkisid uued juhtimis ja turundusteooriad, organisatsiooni kultuuri teooriad.
    1992 töötas:
  • Vasakule Paremale
    Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #1 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #2 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #3 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #4 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #5 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #6 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #7 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #8 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #9 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #10 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #11 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #12
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2011-03-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 217 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor kallas85 Õppematerjali autor
    Aine kordamisküsimused ja vastused eksamiks.

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    13
    doc

    Klienditeeninduse konspekt

    Teenindussektor on arenenud Lääneriikides, aga ka Eestis, muutunud suurimaks ja kõige rohkem uusi töökohti loovaks tööandjaks. Mitmed ühiskonnauurijad ei pea õigeks majanduse jaotamist sektoriteks: põllumajandus- (primaar-), tööstus- (sekundaar-) ja teenindussektor (tertsiaarsektor), rõhutades, et teenindamine toimub kõikides tegevusvaldkondades, igaüks osaleb teenindusmajanduses ning õigem oleks rääkida tootvatest ja teenindustegevustest. 1.2. Teenindamise filosoofilised alused Filosoofiat peetakse sageli millekski eluvõõraks ja igapäevaelu ning -töö seisukohast mitteoluliseks. Tegelikult on filosoofia, võib ka öelda ­ filosoofiline elutarkus ­ kõigi inimtegevuste aluseks, olles looduse, inimkonna ja mõtlemise üldisemaid arenemisseadusi käsitlev teadus. Lihtsustatult öeldes on filosoofia mõttelaad ehk viis, kuidas inimesed millestki mõtlevad. Mõttelaadist tuleneb see, kuidas inimesed kujundavad oma hoiakuid, käituvad ja tegutsevad

    Klienditeenindus
    thumbnail
    6
    docx

    Teenindusfilosoofia- ja teeninduse alused, konspekt

    Raamatud: ,,Inimeselt inimesele." Turismi-, hotelli- ja teenindusala käsiraamat ­ Heli Tooman & Aare Mae ,,Teeninduskunst" ­ John Tschohl ,,Sellised nad on ­ Venelased" ,,Parem teenindamine" ­ Lars-Olof Naessen ,,Kallista oma kliente" ­ Jack Mitchell ,,Tippteenindaja raskused ja rõõmud" ­ Kristin Anderson & Ron Zemke ,,Ole meie külaline" ­ Disney instituut ,,Kallista oma töökaaslasi" ­ Jack Mitchell ,,Töö lõpp" ­ Jeremy Rifkin Teenindusühiskonna areng ja teenindusfilosoofia Mis on filosoofia? ­ Mõttetarkus Eesti teeninduse head ja vead Head: Head teenindamist väärtustatakse üha rohkem Head teenindamist kohtab üha rohkem Üha rohkem on häid teenindajaid Üha rohkem on teadlikke ja nõudlike kliente Vead: Vähene kliendikesksus ja ebapiisav teeninduskvaliteet Teeninduskvaliteedi kõikumine Ebapiisav orienteeritus kvaliteedile, teenindusele, ärile Ebapiisavad teenindus- ja turundusalased teadmised ning võõrkeeleoskus Ebapiisav koostöö

    Turismi -ja hotelli ettevõtlus
    thumbnail
    30
    docx

    Klienditeeninduse alused

    TALLINNA TEENINDUSKOOL MK13-TE2 KLIENDITEENINDUSE ALUSED Referaat Juhendaja: Külliki Türi Tallinn 2014 Sisukord 1.Teeninduskultuur.........................................................................3 1.1Teeninduse kvaliteet Eestis....................................................3 1.2Miks on Eesti teeninduse kvaliteet halb?...............................4 2.Teeninduslik mõttekultuur...........................................................5 2.1Kahe mõttelaadi (mõttekultuuri) erinevused..........................5 3.Klienditeenindaja isikuomadused ja teenindaja roll.....................6 3.1Teenindaja roll........................................................................7 3.2Hoiakud ja nende kujundamine..............................................7 4

    Klienditeenindus
    thumbnail
    19
    pdf

    Klienditeenindus ja teeeninduskultuur

    Teeninduse mõiste · Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) Klienditeenindus ja tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) teeninduskultuur klienditeenindaja j poolt. p · Service aastast 1925 kasutusel praeguses

    Klienditeenindus
    thumbnail
    113
    ppt

    Klienditeenindus ja teeninduskultuur

    Klienditeenindus ja teeninduskultuur Ester Raiend 1 Teeninduse mõiste · Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) klienditeenindaja poolt. · Service aastast 1925 kasutusel praeguses tähenduses · Kes on kelle jaoks? · Klient - koostööpartner! 2 Teeninduse kaks poolt · Materiaalne e asine pool ­ füüsiline keskkond, ärireeglid, töökorraldus, lahtiolekuajad, tehniline varustus, hinnad, tähtajad, arveldamine · Personaalne e inimlik pool ­ kliendi ja teenindaja vahelise suhtlemise käigus tekkiv meeleolu ja suhted 3 Klienditeeninduse moodustavad · Teadmised ja oskused konkreetse töö tegemiseks - haridus, praktiseerimine, elukestev enesetäiendus · Suhtlemisoskused

    Suhtlemisõpetus
    thumbnail
    113
    ppt

    Klienditeenindus ja teeninduskultuur

    Klienditeenindus ja teeninduskultuur 1 Teeninduse mõiste · Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) klienditeenindaja poolt. · Service aastast 1925 kasutusel praeguses tähenduses · Kes on kelle jaoks? · Klient - koostööpartner! 2 Teeninduse kaks poolt · Materiaalne e asine pool ­ füüsiline keskkond, ärireeglid, töökorraldus, lahtiolekuajad, tehniline varustus, hinnad, tähtajad, arveldamine · Personaalne e inimlik pool ­ kliendi ja teenindaja vahelise suhtlemise käigus tekkiv meeleolu ja suhted 3 Klienditeeninduse moodustavad · Teadmised ja oskused konkreetse töö tegemiseks - haridus, praktiseerimine, elukestev enesetäiendus · Suhtlemisoskused

    Klienditeenindus
    thumbnail
    5
    docx

    SISEKLIENDI TEENINDUSE TEOREETILISED KÄSITLUSED.

    TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Ettevõtluse osakond Angelika Vihermets AÜEP-1 SISEKLIENDI TEENINDUSE TEOREETILISED KÄSITLUSED. SISEKLIENDI TEENINDAMISE PRINTSIIPIDE PRAKTILINE RAKENDAMINE TEENINDUSORGANISATSIOONIS Essee Juhendaja: Heli Tooman Pärnu 2011 Vajaduse tekkimisel panna kaasaja ühiskonnale üks nimetus, mis seda ühiskonda iseloomustab, siis selleks sobivaim oleks ilmselt teenindusühiskond. See põhineb teenindusmajandusel, selle kõige avaramas tähenduses. Saab öelda, et me elame

    Teenindusfilosoofia
    thumbnail
    4
    docx

    Kliendisuhete juhtimine, mõisted

    Hoone välisilme, samuti trepp mõjutavad esmamuljet. Kliendisõbralikkust näitavad osutavad sildid, mis paiknevad seal, kuhu klient vaatab, mitte aga seal, kuhu on mugav paigutada. On hea, kui sildid on lakoonilised ja selgelt arusaadavad. Sissepääs majja või ruumi peaks olema silmatorkav, et kliendil ei tekiks kahtlust, kas on ikka õige uks? Ruumi sisenedes peaks klient kohe suutma orienteeruda. Esmamulje ruumist tekib kliendil kiiresti ja tervikuna. Klient tajub ruumi ja teeninduse üldist atmosfääri ning hindab seda enda seisukohast lähtuvalt.Atmosfääri loomine on kui sisemine turundustegevus, mis hiljem, valminuna, hakkab end teostama välisturunduses. Atmosfääri loomisel tuleb arvestada mitmete asjaoludega nagu näiteks valgustus, heli, mööbli paigutus, ruumide viimistlusmaterjalid ja nende kvaliteet, värvivalik. Ruumide puhtus ning töötajate välimus näitavad suhtumist klienti. Esmamulje kujuneb umbes 10–20 sekundi jooksul.

    Sotsioloogia




    Kommentaarid (3)

    Mimsil profiilipilt
    Mimsil: Hea materjal, aitas kiiresti küsimustele vastused saada :)
    17:26 12-12-2013
    puuslik profiilipilt
    puuslik: Selge ning arusaadav ja õigete vastustega :)
    20:42 12-11-2012
    ketz747 profiilipilt
    ketz747: Tuli täiega kasuks! Aitäh! :)
    21:38 14-01-2012



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun