Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Teenindamise kunst (0)

1 Hindamata
Punktid
Teenindamise kunst #1 Teenindamise kunst #2 Teenindamise kunst #3
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-10-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 7 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Cheeta21 Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
13
doc

Klienditeeninduse konspekt

Teenindussektor on arenenud Lääneriikides, aga ka Eestis, muutunud suurimaks ja kõige rohkem uusi töökohti loovaks tööandjaks. Mitmed ühiskonnauurijad ei pea õigeks majanduse jaotamist sektoriteks: põllumajandus- (primaar-), tööstus- (sekundaar-) ja teenindussektor (tertsiaarsektor), rõhutades, et teenindamine toimub kõikides tegevusvaldkondades, igaüks osaleb teenindusmajanduses ning õigem oleks rääkida tootvatest ja teenindustegevustest. 1.2. Teenindamise filosoofilised alused Filosoofiat peetakse sageli millekski eluvõõraks ja igapäevaelu ning -töö seisukohast mitteoluliseks. Tegelikult on filosoofia, võib ka öelda ­ filosoofiline elutarkus ­ kõigi inimtegevuste aluseks, olles looduse, inimkonna ja mõtlemise üldisemaid arenemisseadusi käsitlev teadus. Lihtsustatult öeldes on filosoofia mõttelaad ehk viis, kuidas inimesed millestki mõtlevad. Mõttelaadist tuleneb see, kuidas inimesed kujundavad oma hoiakuid, käituvad ja

Klienditeenindus
thumbnail
7
odt

Teenindamise referaat

· klientide teenindamine - tellimuse vastuvõtmine, arveldamine; · roogade ja jookide serveerimine; · puhaste nõude poleerimine; · kasutatud nõude koristamine; · laudade pühkimine; · laudlinade vahetamine. Teenindamise on reeglid selleks, et teenindada klienti võimalikult kiiresti, ohutult ja teda vähem häirides. Teenindusreeglites on lahkarvamusi nagu igas teises valdkonnas ning kelneril tuleb lähtuda kliendi mugavusest ja teenindamise ladususest. 3 Järgnevad reeglid on teenindaja jaoks tema teiseks minaks. Külalisest vasakult · Esitletakse vaagnaid, pudeleid · Serveeritakse vaagnatelt lusika ja kahvliga · Hoitakse vaagnaid kui külalised end ise teenindavad · Serveeritakse salatit, kui seda pakutakse kõrvalroana · Serveeritakse leiba leivataldrikutele

Teenindus ja müük
thumbnail
652
pdf

Asjaajamise alused

 Kliendikeskne teenindus toitlustuses 203  Teeninduse liigid 206  Toitlustusteenindajale esitatavad nõuded 208  Ettevalmistustööd teenindamiseks 211  Ruumide ja laudade kaunistamine 221  Roogade ja jookide serveerimise tehnika 223  Erinevate roogade serveerimine 230  Klientide teenindamise protsess 242  Selvelauad 248  Catering-teenus 260 9. Töökorralduse alused toitlustuses 263  Teenindusruumid ja teenindusprotsess 263  Töökorralduse põhimõtted teenindussaalis 265  Saalitöö korraldamine, tööde järjekord ja ajastamine teenindussaalis 269

Analüüsimeetodid...
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

Klienditeenindaja on: pädev ja enesekindel positiivse suhtumisega aus koostööaldis loov empaatiavõimeline 5 sõbralik, viisakas kannatlik veenev hea mäluga kena välimusega puhas ja korralik kohusetundlik 13. Erivajadusega klientide teenindamine Paku abi, kuid ära käi peale Jälgi neid hoolega ja vajadusel mine appi Kohtle sama sõbralikult ja loomulikult nagu kõiki kliente Hoidu küsimustest, mis pole vajalikud teenindamise seisukohalt (uudishimust) Ära väljenda haletsust Erivajadustega kliendid: Liikumistakistusega Kuulmispuudega Nägemispuudega Arengupuudega Kogeleja Diabeetik Lastega pered Eakad inimesed Võõra kultuuritaustaga kliendid 14. Sisekliendi mõiste Siseklient on organisatsiooni töötaja. Sisekliendi rahulolu tagamise peaks olema sama oluline kui väliskliendi oma

Turismiettevõtlus
thumbnail
8
docx

TEENINDUSE LIIGID JA JOOKIDE SERVEERIMINE

See pole siiski vajalik kui kasutatakse rohkelt purustatud jääd. Kokteilide valmistamisel on siirupi kasutamine peaaegu täielikult asendunud valge suhkru. Kokteilid peavad olema külmad, kuid mitte vesised. Kangete alkohoolsete jookide ja likööride serveerimine Serveeritakse koos desserdiga. Seejuures on mugav selleks kasutada likööride serveerimiseks mõeldud erilist väikest käru. See muudab teenindamise lihtsamaks ja külastajatele enam nauditavaks.Väikesel kärul peavad olema kõik likööri-ja teiste kangemate jookide sordid, samuti ka komplekt erinevaid klaaspokaale, jäänõu, vesi, sooda, tangid, noad jne.Puuviljajoogid servveritakse külmalt, seepärast serveeritakse need vahetult enne tarbimist eelnevalt jahutatud pokaalides.Brändit, konjakit, armanjakki pakutakse kliendile eelnevalt soojendatud pokaalides; pokaalid kuumutatakse spetsiaalsetes veemahutites, milles on just

Teenindus
thumbnail
10
rtf

Klienditeeninduse praktika aruanne.

XXX KUTSEHARIDUSKESKUS HOTELLITEENINDUS XXXX Klienditeeninduse praktika Aruanne Juhendaja: XXX Pärnu 2014 SISUKORD SISUKORD.................................................................................................................................2 SISSEJUHATUS........................................................................................................................... ETTEVÕTTE ISELOOMUSTUS................................................................................................ TÖÖOHUTUS.............................................................................................................................. MENÜÜ TUTVUSTUS..............................................................................................................6 TÖÖPÄEVA KIRJELDUS.........................................................................................................9 KOKKUVÕTE.....

Klienditeenindus
thumbnail
9
pdf

Rucola restorani külastamine

Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Ettevõtluse Instituut Majandusarvestus ja finantsjuhtimine RUCOLA RESTORANI KÜLASTAMINE Klienditeeninduse iseseisev töö Õppejõud: Tiina Merkuljeva Tallinn 2013 Rucola restorani külastamine SISUKORD SISSEJUHATUS.........................................................................................................................lk 3 1. KÜSIMUSTIK.................................................................................................................lk 4 2. GRAAFIKUD..................................................................................................................lk 5 2.1. Füüsiline keskkond..............................................................................................lk 5 2.2. Üldine olukord ettev

Klienditeenindus
thumbnail
77
doc

TEHNOÖKOLOOGIA EKSAM

techne ­ tehis, kunst, meisterlikkus) + öko (oikos - kodu, kodukoht) + loogia (logos - õpetus). 2) Sadama eeskiiri on dokument,mis peab olema iga sadamal ja kus on peavad olema kirjeldatud vähemalt: 1) sadama üldandmed; 2) veesõidukite sadamasse sisenemise korraldus; 3) laevaliikluse korraldus sadama akvatooriumil; 4) veesõidukite sadamas seismise korraldus; 5) veesõidukite sadamast lahkumise korraldus; 6) osutatavad sadamateenused ja sadamateenuste osutamise korraldus; 7) reisijate teenindamise korraldus sadamas; 8) meditsiiniabi korraldus sadamas; 9) tuleohutusnõuded sadamas ja päästetööde korraldus; 10) päästeasutuse ja muu abi andva või järelevalvet teostava asutuse väljakutsumise kord. 3) Riigi jäätmekava 2008-2013 eesmärk on jäätmete ladestamise vähendamine, jäätmete taaskasutamise suurendamine ning tekkivate jäätmete ohtlikkuse vähendamine, et negatiivne mõju keskkonnale oleks minimaalne. Põhieesmärgi saavutamine on seotus jäätmehierarhia

Tehnoökoloogia




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun