Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Teadusliku artikli kokkuvõte (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Teadusliku artikli kokkuvõte #1 Teadusliku artikli kokkuvõte #2 Teadusliku artikli kokkuvõte #3 Teadusliku artikli kokkuvõte #4 Teadusliku artikli kokkuvõte #5 Teadusliku artikli kokkuvõte #6 Teadusliku artikli kokkuvõte #7 Teadusliku artikli kokkuvõte #8
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-03-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 31 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Yliopilane27 Õppematerjali autor
Tarbijakäitumine, toidukaupade ostmine internetist
“Consumer Purchase Intention Toward Online Grocery
Shopping: View from Malaysia”

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
10
doc

E-tarbija

· Võimalus põgeneda üksinduse eest; · Ostlemine aktiveerib erinevad meeled läbi värvide, heli jne WHAT DOES THE E-CUSTOMER REALLY WANTS? Elina Gaile-Sarkane ECONOMICS AND MANAGEMENT: 2008. 13 8 KOKKUVÕTE Artikkel oli väga aktuaalne, huvitav ja teema kohane. Uuriti vähe uuritud tuleviku teemat, internetis ostlejate käitumist ning ostukavatsusi. Artikli lugemise ja analüüsi tegi raskeks väga paljude allikate kasutamine ( ligi 120 erinevat allikat/viidet). Huvitav on teada, et kodulehe disain mõjutab e-tarbijate ostukäitumist ja ostukavatsust suurel määral. Samas oli selge, et internetist ostetakse aja kokkuhoiu pärast ja mugavuse, kuna ei pea kusagile välja minema kodus saab ostud ära teha. Märkimist väärivad ka suured sarnasused ja motiivid tavatarbijaga nagu näiteks ettevõtte positiivne maine

Makroökonoomika
thumbnail
42
docx

Saue linna aiandusteemalise kaupluse vajalikkus online version

XXXXXXX SAUE LINNA AIANDUSTEEMALISE KAUPLUSE VAJALIKKUS Rakendusliku kõrghariduse lõputöö Õppekava Ettevõtlus ja elamusmajandus, peaeriala elamusteenuste juhtimine Juhendaja: 2020 Olen koostanud töö iseseisvalt. Töö koostamisel kasutatud kõikidele teiste autorite töödele, olulistele seisukohtadele ja andmetele on viidatud. XXXXXXXXX ……………………………………………………………... (allkiri, kuupäev) Üliõpilase kood: XXXXXXXXX Üliõpilase e-posti aadress: [email protected] Juhendaja XXXXXXX Töö vastab lõputööle esitatud nõuetele …………………………………………………………..… (allkiri, kuupäev) Kaitsmiskomisjoni esimees: Lubatud kaitsmisele ………………………………………………………….

Kategoriseerimata
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2.Kogu turundustegev

Turundus
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti kontekstis – seoses sise

Turundus
thumbnail
57
docx

NAISKLIENDI TARBIMISHARJUMUSTE MUUTUSED RÕIVA- JA ILUTOODETE KATEGOORIAS

Samuti on uurimus vajalik nii iluteenindusvaldkonna, teenindus- ja müügiettevõtetele, kellel on samuti Eestis väga lai konkurents ning kes vajavad näpunäiteid edasiseks püsima jäämiseks või edu saavutamiseks ettevõtluses. Lõputöö on koostatud kahes osas. Esimene osa on teoreetilise käsitlusega, kus autor soovib anda ülevaate tarbija olemusest, tema harjumustustest, eelistustest ja nende muutmisest. Samuti tehakse kokkuvõte naistarbija eelistustest ja nende muutustest iluvaldkonnas 21 sajandiga võrreldes. Käsitletakse nii tuntud teoreetikute allikaid, tarbijakaitseseadust kui Eesti Statisikaameti andmebaasi. Lõputöö empiiriline osa baseerub metoodika valikul, kus kasutatud on kombineeritud uurimismeetodit. Tuginedes uurimistöö teooriale on koostatud naisklientidele ankeetküsitlus. Vastajateks on üle-eestilise koguvalimi seast naisterahvad vanuses 25...60 eluaastat.

Kaubandus ökonoomika
thumbnail
82
pdf

Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse li

Turundus
thumbnail
84
doc

Uurimustöö alused

1. TEADUSTÖÖ ALUSED Uurimistööst tulenevad edumeelsetel teadmistel põhinevad süstemaatilised protseduurid ja lähenemised täidavad ühtlasi korrapärase ja süstemaatilise protseduuri aset juhtimisprobleemide lahendamisel (Ghauri, Grnhaug 2004: 21). 1.1 Teadustöö põhimõisted MEETOD. Filosoofilises tähenduses on meetod kindlapiiriline praktilise tegevuse või tunnetuse organiseerimise viis. Teaduslik meetod on teadusliku tunnetuse menetlus, sihikindlalt teostatav uurimisviis. Ehk teaduslik meetod on teadusliku uurimuse abinõu saamaks objektiivset faktilist materjali. Teaduslikku meetodit iseloomustab selgus, determineeritus, suunitletus, tulemuslikkus, usaldusväärsus ja ökonoomsus. Eristatakse faktilise kogumise ja läbitöötamise meetodeid. Faktilise materjali kogumise meetodeid tavatsetakse nimetada empiirilisteks, tähendab

Uurimistöö alused ja metoodika
thumbnail
73
docx

Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismiosakond Liivi Hiienurm ELAMUSEL PÕHINEVA TEEMAPARGI ARENDAMINE LASTEGA PEREDELE HÕBEVALGE MÜSTEERIUM OÜ NÄITEL Diplomitöö Juhendaja: Karin Maandi Pärnu 2012 SISUKORD Sisukord.............................................................................................................................2 Sissejuhatus.......................................................................................................................3 1. Teoreetilised käsitlused..................................................................................................5 1.2. Elamuse mõiste.......................................................................................................9 1.3. Elamusliku toote disainimine.........................................................................

Turism




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun