Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like


Teadusartikli analüüs: Alkoholireklaam (0)

1 Hindamata
Punktid
 
Säutsu twitteris

Teadusartikli  analüüs 
Teadustöö   metodoloogia  
Märten Vaikmaa 
Ülevaade                 (1/2) 
ALCOHOL   MARKETING  IN TELEVISED  ENGLISH  
PROFESSIONAL  FOOTBALL : A FREQUENCY  ANALYSIS  
 
 

Andrew  Graham  (Newcastle  University

Jean  Adams  (Newcastle University) 
 

Advanced  Access  Publication, 10 Sept 2013 

Artikli lugu:  
 
 
Vastu võetud 07.03.2013 
 
 
Aktsepteeritud 20.08.2013 
 
 
Internetis avaldatud 10.09.2013 
 
 
Ülevaade                 (2/2) 
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla

Logi sisse ja saadame uutele kasutajatele faili TASUTA e-mailile

Vasakule Paremale
Teadusartikli analüüs-Alkoholireklaam #1 Teadusartikli analüüs-Alkoholireklaam #2 Teadusartikli analüüs-Alkoholireklaam #3 Teadusartikli analüüs-Alkoholireklaam #4 Teadusartikli analüüs-Alkoholireklaam #5 Teadusartikli analüüs-Alkoholireklaam #6 Teadusartikli analüüs-Alkoholireklaam #7 Teadusartikli analüüs-Alkoholireklaam #8 Teadusartikli analüüs-Alkoholireklaam #9 Teadusartikli analüüs-Alkoholireklaam #10
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-01-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 19 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor märten vaikmaa Õppematerjali autor

Lisainfo

Teadusartikli analüüs
Teadustöö metodoloogia.
Ülevaade
ALCOHOL MARKETING IN TELEVISED ENGLISH PROFESSIONAL FOOTBALL: A FREQUENCY ANALYSIS

Peamised probleemid
Alkoholi suurenenud tarbimine suurendab inimeste terviseriske
Ligi 4% kõigist surmajuhtumitest on tingitud alkoholit (World Health Organisatsioon, 2012)
*Kulutused alkoholi reklaamile UK-s on umbes 202 500 000£ aastas, kokku kulutati aga kogu alkoholi turustamisele üle 800 000 000 £ aastas (Institute of Alcohol Studies, 2010).
Spordisaadete (sh jalgpall) ajal tubakatoodete reklaamimine on reguleeritud kuid alkoholi tarbimise kohta piiranguid pole

reklaam , alcohol , alkoholi reklaam , Teadusartikli analüüs , Alkoholireklaam

Mõisted


Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

5
doc
Teadusartikli analüüs - depressioon
95
doc
KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL
52
doc
Tööde vormistamise juhend
548
pdf
Cialdini raamat
19
docx
Diskursusanalüüs
66
pdf
Talis Bachmann-Reklaamipsühholoogia
1168
pdf
Liha töötlemine
20
pdf
Seminaritöö-teadusartikli ülevaade





Logi sisse ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima

Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun