Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Teadusartikkel (1)

5 VÄGA HEA
Punktid
 
Säutsu twitteris
PERSONALI LEIDMINE KÕNEKESKUSTES KASUTADES SIMULATSIOONI (vs. JÄRJESTIKUSE PERSONALITÖÖ LAHENDUS KASUTADES SIMULATSIOONI KÕNEKESKUSES)
1. Teema aktuualsus
Kõnekeskused mängivad olulist rolli tänapäeva ärimaailmas ja on sageli esmane allikas kontaktide loomisel klientidega. Seega uurimuse all olev artikkel on suunatud ettevõtetele, kes on keskendunud klienditeenuste pakkumisele. Autorite arvates pakuvad sellised ettevõtted korduvaid tooteid ja/või teenuseid, kui pigem võiks pakkuda erinevaid, millega suurendada klientide rahulolu. Kuna kõnekeskustes on suurim kulu tavaliselt tema personal, siis uuritakse tööjõu vaatenurka, millega kindlaks teha optimaalne arv töötajaid.
2. Teooria ülevaade
Kõnekeskustes on oluline tööjõu juhtimine (ingl. workforce management ­ WFM), mis on määratletud nii, et kõnekeskustes on kindlustatud õige arv töötajaid, kellel on õiged oskused ning kes suudavad õigel ajal ja õiges meeleolus klientidele tagada soovitud kogemus. Vaadeldakse ka kahe süsteemi lähenemist: statsionaarne sõltumatu periood (ingl. stationary independent period by period ­ SIPP), mille algataja on Green , L. Selle lähenemise põhimõte seisneb selles, et keskmiselt saabuv määr on saavutatud planeeringu intervalli jooksul ja seda kasutatakse statsionaarse
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Teadusartikkel #1 Teadusartikkel #2 Teadusartikkel #3
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-02-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 71 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor hl22 Õppematerjali autor

Lisainfo

Tegemist on teadusartikli "Consecutive staffing solution using
simulation in the contact center" (eesti keeles: Personali leidmine kõnekeskustes kasutades simulatsiooni. VS: Järjestikuse personalitöö lahendus kasutades simulatsiooni kõnekeskuses) kokkuvõttega eesti keeles.

juhtimine , teadusartikkel

Mõisted


Kommentaarid (1)

prisa2006 profiilipilt
prisa2006: Väga huvitav
21:16 19-02-2013


Sarnased materjalid

55
docx
KAASAEGNE JUHTIMINE JA PERSONALI KOOLITUS
38
docx
Äriuuringute kontspekt eksamiks
161
pdf
Juhtimise alused
22
doc
ETTEVÕTTE JA PERSONALI JUHTIMINE
101
pdf
Projektipersonali juhtimine konspekt
113
doc
TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ
15
doc
Sisekomminukatsiooni uuring
32
doc
Eksami kordamisküsimused ja vastused



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun