Teadliku külastajana teenindusettevõttes (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
 
Säutsu twitteris
TARTU ÜLIKOOL
Pärnu kolledž
Turismiosakond
Eleri  Kang
AÜTH1
TEADLIKU  KÜLASTAJANA 
TEENINDUSETTEVÕTTES
Uurimistöö
Juhendaja : dotsent Heli  Tooman
Pärnu 2013
SISUKORD

2
SISSEJUHATUS

Absoluutselt kõik inimesed puutuvad kokku teenindusega, käid sa siis toidupoes, reisil 
või tööl. Samamoodi on kõik inimesed mingil määral ise klienditeenindajad sõltumata 
oma ameti- või töökohast. Ikka on keegi, kelle jaoks on see oluline, mida sa teed. Siis 
on kliendiks see inimene, kellele lõpptoodang läheb ja kui sa teed oma tööd halvasti, siis 
on klient  ärritunud. 
Uurimistöö   eesmärgiks   on   uurida,   kuidas   näeb   välja    teeninduskultuur    erinevates 
ettevõtetes. Selleks jälgitakse kahe ettevõtte klienditeenindust ning neid analüüsitakse 
lähtuvalt teenindusfilosoofias omandatud  teadmistele
Uurimisülesanded:
• selgitada välja, kas Eestis saab rääkida teenindusmõttelaadist;
• leida  seoseid teeninduskultuuri  teoreetiliste aspektide ja tegelikkuse vahel;
• analüüsida Eesti teeninduskultuuri;
• anda ülevaade kahe ettevõtte külastustest. 
Uurimisülesannete lahendamiseks külastatakse viis korda üht ettevõtet ning viis korda 
teist ettevõtet ning külastuste ajal jälgitakse ja analüüsitakse nende ettevõtete  teenindust  
ning   teeninduskultuuri   olemasolu.  Teoreetilist   materjali   otsitakse    teenindusfilosoofia  
loengu konspektidest ja õppejõudude koostatud  materjalidest
Töö koosneb kolmest osast. Esimeses osa jaguneb kolmeks alapeatükiks, kus tuuakse 
välja ettevõtete külastuste ajad tabeli kujul ning Rakvere Põhjakeskuse  Rimi  ja Rakvere 
Põhjakeskuse Hesburgeri külastuste kirjeldused. Töö teine osa keskendub analüüsile 
ning   seal   antakse   ka   autoripoolne   hinnang.   Töö   kolmandas   osas   on   äratoodud 
ettepanekud teeninduse parandamiseks. 

3
1. KAHE ETTEVÕTTE KÜLASTUSED
1.1. Külastuste ajad

Külastuse kuupäev
Kirjeldus
Organisatsioon
Kellaaeg

29.september
lk 4
Rakvere Rimi
19.50-20.10
29.september
lk 6

Rakvere  Hesburger

20.15-20.25
30.september
lk 5
Rakvere Rimi
14.50-15.00

06.oktoober
lk 6
Rakvere Hesburger

12.10-12.15
12.oktoober
lk 5
Rakvere Rimi
19.51-20.11

15.oktoober
lk 7
Rakvere Hesburger

20.19-20.34
16.oktoober
lk 5
Rakvere Rimi
18.25-18.32

19.oktoober
lk 5-6
Rakvere Rimi

12.15-12.27
19.oktoober
lk 7
Rakvere Hesburger
12.30-12.34

20.oktoober
lk 7
Rakvere Hesburger

18.30-18.36
4
1.2. Rakvere Põhjakeskuse Rimi

29.september – kauplus suletakse kell 22.00, kauplust külastati aga paar tundi enne 
seda. Ei olnud märgata, et klienditeenindajad või muu  teenindav  personal kibeleksid 
koju. Ringi liikusid ka mõned saalitöötajad, üks neist jälgis kliente väga pingsalt.  Kassa  
klienditeenidaja   alustas   kliendiga   esimesena   suhtlust,   usaldas   klienti   ning   tema 
käitumise põhjal oli näha, et tal on suur potentsiaal heaks klienditeenindajaks saada, kui 
organisatsioonis   pöörataks   rohkem   tähelepanu   teeninduskultuuri   arendamisele.   Selle 
külastuse ajal juhtus ka intsident, kus väikeses pakendis kleeps läks kassalindi vahele. 
Teenindaja
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Teadliku külastajana teenindusettevõttes #1 Teadliku külastajana teenindusettevõttes #2 Teadliku külastajana teenindusettevõttes #3 Teadliku külastajana teenindusettevõttes #4 Teadliku külastajana teenindusettevõttes #5 Teadliku külastajana teenindusettevõttes #6 Teadliku külastajana teenindusettevõttes #7 Teadliku külastajana teenindusettevõttes #8 Teadliku külastajana teenindusettevõttes #9 Teadliku külastajana teenindusettevõttes #10 Teadliku külastajana teenindusettevõttes #11 Teadliku külastajana teenindusettevõttes #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-01-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 66 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kangeleri Õppematerjali autor

Lisainfo

Kahe ettevõtte külastuste võrdlus. Teenindusfilosoofia sõnavara kasutamine.
teenindusfilosoofia , analüüs , teenindaja , klient , klienditeenindaja , teeninduskultuur

Mõisted

Sisukord

  • TEADLIKU KÜLASTAJANA
  • TEENINDUSETTEVÕTTES
  • SISUKORD
  • SISSEJUHATUS
  • KAHE ETTEVÕTTE KÜLASTUSED
  • ANALÜÜS JA HINNANG
  • ETTEPANEKUD
  • KOKKUVÕTE
  • VIIDATUD ALLIKAD

Teemad

  • KAHE ETTEVÕTTE KÜLASTUSED
  • Külastuste ajad
  • Rakvere Põhjakeskuse Rimi
  • Rakvere Põhjakeskuse Hesburger
  • ANALÜÜS JA HINNANG

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

12
doc
Teadliku külastajana teenindusettevõttes
14
doc
TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSETTEVÕTTES
15
doc
Teadliku külastajana teenindusettevõttes
12
docx
Teadliku külastajana teenindusettevõttes
8
docx
Teadliku külastajana teenindusettevõttes
14
docx
Teadliku kliendina teenindusettevõttes
14
doc
Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes
15
doc
TEADLIKU KÜLASTAJANA PÄRNU JAHTKLUBIS





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !