Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

"Tasuta kõrgharidus- investeering või raiskamine?" (0)

1 Hindamata
Punktid
Tasuta kõrgharidus- investeering või raiskamine- #1
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2019-05-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 2 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor armsake15 Õppematerjali autor
Poolt, vastu

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
1
docx

"Tasuta kõrgharidus- investeering või raiskamine?"

"Tasuta kõrgharidus- investeering või raiskamine?" Poolt: 1. Võimalus on õppida ka madalama sissetulekuga peredest pärit noortel 2. Õpilasel on rohkem aega, et keskenduda õppimisele, mitte aga kulutada aega töötamisele 3. Riigi jaoks on oluline, et noored oleksid haritud ja haridus vastaks tööturu vajadustele Vastu: 1. Õpingud katkestatakse kergekäeliselt, kuna ei ole rahalist vastutust 2. Riik teeb halva investeeringu inimestesse, kellest lõppkokkuvõttes ei saagi oma eriala omandanut õppijat 3. Õppija ei pinguta piisavalt, kogub vaid vajaliku koguse punktisummast, et saada kätte diplom

Ühiskonnaõpetus
thumbnail
6
doc

Tasuta kõrgharidus

Tasuta kõrgharidus. Tasuta kõrgharidus Eestis tähendab seda, et üliõpilase eest maksab õppetasu riik. Samas kaasneb õppimisega palju teisi kulutusi, nagu õppematerjalide, ühistranspordi jmt peale vajaminev raha. Selleks otstarbeks saavad parimad üliõpilased õppetoetust, mis pole paraku piisavalt suur nende kulutuste katmiseks. Tasuta õppimine kehtib ainult eestikeelsetel õppekavadel. Kui varem oli akadeemilise puhkuse ajal õppimise lubamine ja selle maht kõrgkoolide enda otsustada

Ühiskond
thumbnail
5
docx

Kõrgharidus - tasuta või tasuline?

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Infotehnoloogia teaduskond Automaatikainstituut Olga Dalton 104493IAPB Kõrgharidus - tasuta või tasuline? Kava Juhendaja: Rein Paluoja Dotsent Tallinn 2010 Teema: tasulise ja tasuta kõrghariduse plussid ja miinused. Võimalikud lahendused kõrgharidussüsteemi muutmiseks. Ideed: Viimasel ajal on meedias palju räägitud tasulise ja tasuta hariduse vajalikkusest. Riigil pole tasuta hariduse finantseerimiseks piisavalt raha, seega tuleb olemasolevat haridussüsteemi muuta. Kuid selleks on palju erinevaid võimalusi ja siiani pole leitud ühtegi sellist, mis kõigile sobiks. Tooksin välja tasuta ja tasulise hariduse positiivsed ja negatiivsed küljed, samuti arutleksin võimalike variantide üle, kuidas saaks haridussüsteemi reformida.

Väljendusoskus
thumbnail
4
docx

Kõrgharidus - tasuta või tasuline?

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Infotehnoloogia teaduskond Automaatikainstituut Olga Dalton 104493IAPB Kõrgharidus - tasuta või tasuline? Kava Juhendaja: Rein Paluoja Dotsent Tallinn 2010 Teema: tasulise ja tasuta kõrghariduse plussid ja miinused. Võimalikud lahendused kõrgharidussüsteemi muutmiseks. Ideed: Viimasel ajal on meedias palju räägitud tasulise ja tasuta hariduse vajalikkusest

Kirjandus
thumbnail
12
docx

NOORED TÖÖTURUL

Töökoha omamine tähendab täiskasvanu staatust, austust enese vastu, raha, sõltumatust ja võimalust luua kontakte. Tööta noored jäävad ilma olulisest võimalusest leida uusi perspektiive ja lõimuda laiemasse ühiskonda (3) Noorte positsioon tööturul on kehvem kui täiskasvanutel. Probleemid, mille ette mõlemad satuvad, on küll samad, kuid nende tähendus on noorte jaoks tihtipeale palju suurem. Noorte kahjuks räägib ka vanus, mistõttu neil puudub n-ö formaalne haridus ja varasem töökogemus. Lisaks ei ole noortel sellist kaasarääkimisvõimalust tööturupoliitika kujundamisel, kui seda on täiskasvanutel nt ametiühingute kaudu. Kehvemad tingimused tööle asumisel mõjutavad ka teisi eespool mainitud autonoomia komponente, tehes noortest tööandjate silmis mitteusaldusväärse grupi. (3) "Euroopa Liidus on 4,6 miljonit töötut noort (vanuses 15-24), mis teeb noorte töötuse osakaaluks lausa 38,5 % kogu töötust elanikkonnast

Riigiõpe
thumbnail
34
docx

hariduse tööturu vajadustele vastavuse tagamine

tööandja nende kohta, kes hiljem sinna ettevõttesse tööle asuvad, ja ta saab langetada otsuse, kes on parem ja kelle ta valib, sest ta on juba näinud, kuidas tudengid töötavad ja mis ideed neil on. (Employment, 2014, 7) 4 1. ANALÜÜTILINE RAAMISTIK 1.1 Organisatsioonilised piirid Organisatsioonid on edukad ja jäävad ellu vaid siis, kui neil on keskkonnas sobilikud nišid. Selleks, et midagi organisatsioonis muuta või teha kellegi teisega koostööd, peab arvestama organisatsiooni omadustega, et luua sobilik sünergia tööprotsessides ja et luua tasakaal välises kontekstis. Organisatsiooni puhul on väga oluline kohanemisvõime nii uute tingimustega (mis võivad olla seotud nii teiste organisatsioonidega koostööga kui ka turu muutustega) kui ka ühiskonna kiire arenemisega (nt uued tehnoloogiad). Organisatsioonidel on mõttekas muutuda osade kaupa, mitte lihtsalt kohandada järk-järgult süsteemi

Haldusjuhtimine
thumbnail
3
doc

Lifelong learning and the low-skilled -artikli kokkuvõte

1. Täiskasvanud, kellel on kool pooleli jäänud, neil pole ametlikult ühtki olulist haridust tõendavat dokumenti. Enamusel neist on siiski töökoht, kuid aeg-ajalt on nad ka töötud. Mõned on saanud töökohal mingil määral ümberõpet, kuid kehv kirja- ja arvutusoskus piirab nende võimalusi tööturul. 2. Täiskavanud, kelle on küll kutsehariduses omandatud oskused oma ametiks, kuid tööturu majanduslik olukord on sundinud töökohti vähendama või lausa ära kaotama. Näiteks panganduses, kuid ka mõnes muus valdkonnas. Tegelikult need inimesed ei ole madala kvalifikatsiooniga, kuid nende oskuste järele puudub nõudlus. 3. Suur kasvav grupp noori täiskasvanuid, kel pole olnud pidevat töökohta, kuigi neil on sageli märkimisväärsed ja sageli ebatavalised oskused. Noortel toimub pidev otsing, nad ei suuda ennst siduda pideva töökohaga. Paljudel puudub stabiilsus võib-olla ka sotsiaalne pädevus, et kestvat ametit pidada

Koolikorraldus
thumbnail
50
docx

TÜRI VALLAST PÄRIT NOORTE ÕPPIMIS- JA ELAMISVÕIMALUSED TAANI KUNINGRIIGIS

................................................................................................................ 24 2 3 SISSEJUHATUS Aasta-aastalt muutub üha populaarsemaks elamis- ja õppimissihtkohaks heaoluriik Taani, see ei asu kodumaast kaugel, on mõne lennutunni kaugusel ning samuti on üheks tõmbenumbriks sealne kõrge elatustase. Taani on ka üks neist riikidest, mis pakub välistudengile palju hüvesid ning tasuta kõrgharidust. Käesoleva uurimistööga püütakse välja selgitada, millised on väikelinnast pärit noore õppimis- ja elamisvõimalused Taani heaoluühiskonnas. Põhjus, miks autor selle teema valis, on autori suur huvi ise Taani õppima minna ning selgitada välja, mis on Taanis õppimise head ja halvad küljed. Uurimistöö on jagatud kaheks suuremaks peatükiks, teoreetiline osa ja praktiline uurimuse osa. Mõlemad peatükid jagunevad omakorda alapeatükkideks. Teooria peatükk sisaldab

Geograafia




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun