Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Tartu kliendisõbralik ettevõte ( Tartu kaubamaja ) (1)

5 VÄGA HEA
Punktid
 
Säutsu twitteris
Tartu kutsehariduskeskus







ISESEISEVTÖÖ 1
( Tartu kliendisõbralik ettevõte )




Pipi Treial
Tep10




2011
Tartu kliendisõbralik ettevõte
Tartu kaubamaja

Minu arvates üks kliendisõbralik ettevõte Tartus on kaubamaja, kuna neil on palju erinevaid kliendisõbralikkust näitavaid tegureid.
Üks kliendisõbralikkust näitav tegur Tartu kaubamajal on koduleht . Koduleht on tähtis igale ettevõttele, kuna sealt saab igasugust vajalikku infot. Inimene saab juba tänu kodulehele teada, mis päevadel on kauplus avatud ja mis kellast mis kellani . Olemas on kontaktandmed , et vajadusel kauplusega ühendust võtta või lisainfot küsida. Koduleht annab teada, millised eripakkumised on erinevatel kauplustel ja millised poed üldselt on kaubamajas . Olemas on ka majajuht , mis näitab poodide,wc, infoleti ja muu asukohta . Kodulehelt on võimalik teada, millised üritused ja kampaaniad
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Tartu kliendisõbralik ettevõte- Tartu kaubamaja- #1 Tartu kliendisõbralik ettevõte- Tartu kaubamaja- #2 Tartu kliendisõbralik ettevõte- Tartu kaubamaja- #3 Tartu kliendisõbralik ettevõte- Tartu kaubamaja- #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-02-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 38 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor niuniuu Õppematerjali autor

Lisainfo

Juttu on Tartu kliendisõbralikust ettevõttest ( Tartu kaubamaja). Kuidas ja millepoolest on kliendisõbralik? Miks ei ole kleindisõbralik ? Minu isiklik arvamus ja analüüs.
kliendisõbralik , tartu kaubamaja , ettevõte

Mõisted


Kommentaarid (1)

marrjaliisa profiilipilt
Marja-Liisa Illaste: Oli väga asjalik. :)
21:41 12-02-2013


Sarnased materjalid

193
docx
Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt
32
rtf
Teeninduskeel kui organisatsiooni teeninduskultuuri kandja
138
doc
STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE
14
docx
EESTI TEENINDUSE HINNANG
12
docx
Teadliku külastajana teenindusettevõttes
22
docx
Eestis tegutsevad kaubandusketid
226
doc
Portugali põhjalik referaat
24
docx
Praktika aruanne müüja kohal



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun