Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused (1)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks Ei erine lihtsalt vaadatakse erinevaid aspekte 3 Millal võib kvaliteedi määratluses piirduda vaid tootega?
  • Kui kvaliteet on mingi tootja või kaubamärgiga kaasas käiv omadus 4 Kuidas suhtuda väitesse "Tarkvara kvaliteeti pole olemas kogu aeg on kiirustamine ja pole aega ühte asja valmis saada juba tuleb järgmine"?
  • Millal on võimalik et kvaliteeti pole?
  • Kui nõuded puuduvad?
  • Mis on vahe kas neid saab koos kasutada?
  • Millal pole mõtet rääkida tarkvara elutsüklist?
  • Kui tarkvara enam ei arendata 16 Milline elutsükli mudel on parim?
  • Millised on hankija tegevused kuidas nad sõltuvad arendusprotsessist ja hankijast?
  • Kuidas on seotud teenused tarkvara nõuded ja protsessid?
  • Milleks on vaja teenustaseme leppeid ja mida nad sisaldavad?
  • Mis on test testimine viga hea test edukas test silumine verifitseerimine valideerimine sertifitseerimine ?
  • Kuidas valida sisendeid?
  • Kuidas hinnata väljundit?
  • Millal testimine lõpetada?
  • Kes on testijad?
  • Missugune on testimise ja verifitseerimise vahekord ?
  • Mis on testimine programmi teksti põhjal?
  • Mis on adekvaatsuskriteeriumid?
  • Milline on viimaste võimsuse suhe kuidas neid kasutada?
  • Mis jäid süsteemi peale testimist 26 Kuidas testida mittefunktsionaalseid nõudeid?
  • Mis on siin erinev funktsionaalsete nõuete testimisest?
  • Kuidas testida kasutatavust?
  • Millised arutelude ja hindamiste liigid on kasutusel?
  • Milline neist on parim?
  • Millal tekib vajadus keerukamaks korralduseks?
  • Millises järjekorras kasutada?
  • Mida teha kui testida ei saa?
  • Millal tasub kasutada testimise automatiseerimise süsteeme?
  • Miks levib ebakvaliteetne tarkvara?
  • Mida peaks süsteemi arendaja tellija kasutaja hooldaja tarnija firmajuht teadma kvaliteedist ja standarditest?
  • Millest alustada tarkvaraprotsessi kvaliteedihalduse kavandamist?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused #1 Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused #2 Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused #3 Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused #4 Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused #5 Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused #6 Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused #7 Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused #8 Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused #9 Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused #10 Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused #11
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-01-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 39 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor lotatimmu Õppematerjali autor
Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused tepandi konspekti põhjal.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
21
docx

Tarkvara kvaliteet ja standardid

1. Tarkvaratoode ­ mis siia kuulub? Tarkvara arenduse tulem (toode, teenus) hõlmab mitmesuguseid komponente, mis kõik võivad olla kvaliteedihalduse objektid, näiteks arenduse käigus hangitud infotehnoloogiavahendid: riistvara, standardtarkvara, sideseadmed arenduse käigus tehtud töö: täitja arendatud tarkvara (sealhulgas lähtekood, objektkood, täitmiskood jm); installatsioonid, kohandamised, muudatused; andmehõive muudatused tellija organisatsioonis, protsessides, töökorralduses... projektdokumentatsioon kasutamise kohta (kasutajajuhendid); objektsüsteemi kohta; loodavate objektide kohta (programmi/testimise dokumentatsioon); installeerimise ja seadistamise kohta; arenduse (sh testimise) kohta metoodika: tulemuste kasutamine; tulemuste edasiarendamine; uute arenduste tegemine

Tarkvara kvaliteet ja standardid
thumbnail
27
doc

Tarkvara testimist käsitlev juhendmaterjal

Tarkvara testimist käsitlev juhendmaterjal Tarkvara testimine Testimise parimad praktikad Nõudmiste määratlemine Maili Markvardt ASA Quality Services OÜ Tallinn 2006 Sisukord 1 Lugejaskond ja käsitlusala.......................................................................................3 2 Kasutatavad mõisted.................................................................................................3 3 Sissejuhatus testimisse..............................

Informaatika
thumbnail
138
docx

Tarkvaratehnika 2016/2017 eksami materjal

Tarkvaratehnika: Loeng 1:  Taust: o Tarkvara iseloom o Kõrgenenud nõudmised:  Suuremad süsteemid  Keerulisemad süsteemid  Kiiremini  Erinevad näited vigadest mis on tehtud: o Ariane Crash 1996 kosmosesüstiku alla kukkumine, tuli välja et selle alla kukkumise põhjuseks oli tarkvarasüsteemis viga ilmus trajektoori osas. o Therac-25 kiiritusravi andmises tehti viga kasutaja liideses, kus

Tarkvaratehnika
thumbnail
62
pdf

Tarkvaratehnika konspekt eksamiks

Ärilised mittefunktsionaalsed nõuded • Peab teenindama 1000 üheaegset kasutajat • Peab olema kättesaadav välisvõrgus • Peab saama kasutada õues päikese käes Süsteemsed mittefunktsionaalsed nõuded – see ei puutu ärist. • Millised tehniloogiaid kasutatakse • Kuidas toimub logimine • Kuidas süsteemi konfigureeritakse Tarkvara kvaliteet Väga lühidalt on kvaliteet toote vastavus nõuetele. Keerukate toodete puhul tuleb vastavuse hindamisel arvesse võtta ka toote loomise protsessi. Tarkvara kvaliteet seob toote, nõuded tootele ja tootmise protsessi. Kvaliteeti ei saa sisse testida. Halvasti arendatud süsteemi pole võimalik kontrolli abil heaks muuta. Lõpptulemus sõltub kogu arendusprotsessist: • vajadustele vastavast riistvarast, • tarkvara arenduse meetoditest ja vahenditest,

Tarkvaratehnika
thumbnail
210
pdf

Tarkvaratehnika kordamisküsimused

TARKVARATEHNIKA KORDAMISKÜSIMUSED     1. Mis on tarkvaratehnika?  Software engineering    ! ​“Engineers Australia” definitsioon: ​ Tarkvaratehnika ​on tiimide poolt rakendatav distsipliin  tootmaks kõrgekvaliteedilist, suuremastaabilist ja hinnaefektiivset tarkvara mis rahuldab  kasutajate nõudmisi ja mida saab hooldada teatud ajaperioodi vältel.    IEEE definitsioon: Tarkvaratehnika on süstemaatilise, distsiplineeritud ja mõõdetava  lähehemisviisi rakendamine tarkvara arendamisele, käitamisele ja hooldamisele, see  tähendab, inseneriteaduste rakendamine tarkvarale.     Tarkvaraarendus ​ on nõrgem termin, kus tingimata ei kasutata protsesse, tööriistu,  standardeid, jne. Tarkvaraarendus on progemine + konfigursatsiooni haldus.    Tarkvaratehnika ei ole ainult programmi kirjutamine, vaid teemad hõlmavad ka kvaliteeti,  ajakavasid,

Tarkvaratehnika
thumbnail
72
docx

Tarkvaratehnika

Tarkvaratehnika 1. Loeng Kvaliteetse tarkvara atribuudid: 1. Teostab ettenähtud funktsionaalsust 2. Hooldatav ­ Tarkvara peab arenema, et vastata muutuvatele vajadustele. 3. Usaldusväärne ­ Töökindlus ja turvalisus. 4. Vastuvõetav ­ Kasutajad on aktsepteerinud selle. Tarkvara on neile arusaadav, kasutatav ja ühilduv teiste süsteemidega. Mis on tarkvaratehnika? Tarkvaratehnika on tiimide poolt rakendatav distsipliin tootmaks kõrgekvaliteedilist, suuremastaabilist ja hinnaefektiivset tarkvara, mis rahuldab kasutajate nõudmisi ja mida saab hooldada teatud ajaperioodi vältel. Tarkvaratehnika on süstemaatilise, distsiplineeritud ja mõõdetava lähenemisviisi rakendamine tarkvara arendamisele, käitamisele ja hooldamisele,

Tarkvaratehnika
thumbnail
13
doc

Tarkvaratestimine

............................................................... 3 MIS ON VIGA?.................................................................................................................................. 4 MIKS VEAD TEKIVAD?.................................................................................................................... 5 KUI PALJU VEAD MAKSAVAD?....................................................................................................... 5 MIDA TÄPSELT TEEB TARKVARA TESTIJA?................................................................................. 5 TARKVARA TESTIJAL PEAVAD OLEMA KA KINDLAD OMADUSED............................................. 6 ERINEVAD TARKVARA ARENDUS MEETODID.............................................................................. 6 MUSTA-KASTI, VALGE-KASTI JA HALLI-KASTI TESTIMINE......................................................... 9 STAATILINE JA DÜNAAMILINE TESTIMINE..............................................

Ainetöö
thumbnail
24
docx

Tarkvaratehnika konspekt ja kordamisküsumused 2016-2017

6. Kuidas liigitada nõudeid? eksam 7. Nõude 3 põhiomadust. 8. Nõuete valideerimise tehnikad. 9. Komponentidel põhinev arhitektuur 10.Kihiline arhitektuur eksam 11.Objektorienteeritud arhitektuur 12.Teenusorienteeritud arhitektuur 13.Lihtsa koodi disaini 4 elementi 14.Miks peab nõudeid haldama? 15.Milleks kasutatakse versioonihaldust? eksam 16.Funktsionaalne nõue eksam 17.Mittefunktionaalne nõue eksam 18.Tarkvara elutsükkel 19.Millest koosneb tarkvara? 20.Mis on testimine? 21.Staatiline testimine eksam 22.Dünaamiline testimine eksam 23.Valge kasti testimine 24.Musta kasti testimine 25.Testimise tasemed 26.Re-testmine ja regressioonitestimine 27.eXtreme programmingu alustalad 28.Kirjelda lühidalt XP-d 29.Mis on mudel? eksam 30.Mis on UML? Miks on seda vaja? 31.Tarkvaratehnika 3 vaadet. 32.Tarkvara protsessi etapid. 33.Tabel disaini ja analüüsi abstraktsioonitasemete kohta 34

Tarkvaratehnika




Meedia

Kommentaarid (1)

henni15 profiilipilt
henni15: Kasulik
10:06 30-11-2017



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun