Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused (1)

5 Hindamata
 

Tarkvara kvaliteedi kordamisküsimused

1. Pakkuge ise kvaliteedi mõiste, võrrelge ülal pakutud mõistega

Kvaliteet on nii tootja või kaubamärgiga kaasas käiv omadus, kui ka suhe toote ja
nõuete vahel.

2. Kas tarkvara kvaliteedi määratlus erineb teiste toodete kvaliteedi määratlusest? Miks?

Ei erine, lihtsalt vaadatakse erinevaid aspekte.

3. Millal võib kvaliteedi määratluses piirduda vaid tootega? Vaid toote ja nõudmistega?

Kui kvaliteet on mingi tootja või kaubamärgiga kaasas käiv omadus.

4. Kuidas suhtuda väitesse "Tarkvara kvaliteeti pole olemas, kogu aeg on kiirustamine ja

pole aega ühte asja valmis saada, juba tuleb järgmine"? Millist kvaliteedi mõistet siin
arvestatakse? Kas / millal on võimalik, et kvaliteeti pole?
See oleneb keskkonnast, kus see toode asub. Mõeldud on ideaalse kvaliteedi mõistet.
Sageli ei pruugi ideaalset kvaliteeti olemas olla.

5. Tarkvara arenduse tulemid
Toode, teenus, mis hõlmab:

 Arenduse käigus hangitud infotehnoloogia vahendeid
 Arenduse käigus tehtud tööd
 Muudatusi tellija organisatsioonis
 Projektdokumentatsioon kasutamise, loodavate objektide, installeerimise ja
seadistamise, arenduse kohta
 Metoodika
 Vahendid hoolduseks
 Teadmised projekti tulemuste kasutamisest
 Õigused kasutamiseks

6. Tarkvara nõuete liigitusi Toote - , protsessi-, äri-, andme-, ja kasutusnõuded.

7. Tarkvara kvaliteedi atribuutide struktuuri vajalikkus, näide struktuurist, integreerimine
Vaja kvaliteediomaduste süstematiseerimiseks.
Atribuudid
Faktorid : juhtkonnale, Funktsionaalsus Kasutuskõlblikkus
kasutajale (üldine ettekujutus)
Kriteeriumid: väljatöötajale Sobivus Arusaadavus
(arendus)
Meetrikad: mõõdetavad
Sellise süsteemi puhul saab näitajatest alustades integreerida väärtusi ülespoole.
Integreerimiseks kasutatakse mitmesuguseid tehnikaid, nagu lihtne väärtuste liitmine ,
kaalutud summad , hägune loogika , otsustusmeetodid. Valides sobivad
integreerimismeetodit toetavad objektid, saab alustada näitajatest ja liikuda ülespoole,
kuni lõpuks on olemas üks kvaliteeti iseloomustav arv. Seda võrreldakse etteantud
arvuga, et otsustada, kas süsteemi kvaliteet on piisav.

8. ISO/IEC 25000 [ja ISO/IEC 9126] standardite seeriad

ISO/IEC 25010- kvaliteedimudelite standard (tootekvaliteet, kasutuskvaliteet).
ISO/IEC 9126- kasutus-, välis-, sise- ja protsessi kvaliteeti.

9. Tooge näiteid funktsionaalsete ja mittefunktsionaalsete nõuete kohta

Funktsionaalne nõue- „Süsteem peab võimaldama kauba tellimist“.
Mittefunktsionaalne nõue- „Süsteemi vastuse aeg peab jääma etteantud piiridesse“.

10. Tooge näiteid testitavate ja mittetestitavate, reaalsete ja ebareaalsete nõuete kohta

Testitav- „Süsteem peab väljastama jooksva hetke laoseisu“. Mittetestitav - „Süsteem peab olema töökindel“. Reaalne - „Süsteem peab töötama järgmiste brauseritega“. Mittereaalne - „Süsteemi vastuse aeg peab jääma alla kolme sekundi“.

11. Kas saab testida, kui nõuded puuduvad?
Ei saa, sest siis ei teata, mida tahetakse.

12. Tarkvara protsessiraamistike ja protsesside näited: ISO/IEC 12207, CMMI, COBIT
ISO/IEC 12207- Tarkvara elutsükli protsessid (primaar-, abi-, organisatsioonilised
protsessid). CMMI - Ülevaade hankimistegevustest (hanke, arenduse, teenuse mudelid) COBIT - Üldine auditi korraldus, viimastel aastatel pigem üldine protsessiraamistik

13. Tarkvara protsessiraamistikud ja elutsükli mudelid – mis on vahe, kas neid saab koos

kasutada? Raamistik - iseloomustab kõiki protsesse. Elutsükkel - iseloomustab arendusprotsessi.
Levinud raamistikud lubavad arendusprotsessis kasutada erinevaid elutsükli mudeleid.

14. Näited erinevate elutsükli mudelite kohta: kosemudel, V-mudel, spiraalmudel, XP,

Scrum, testipõhine arendus. Kosemudel - iga tegevus toimub eraldi etapina. Eelmine etapp peab olema lõpetatud,
enne kui minna täitma järgmist etappi . Nõudmiste analüüs - Süsteemi ja tarkvara kavandamine – Realiseerimine ja testimine - Installeerimine – Kasutamine ja hooldus V - mudel- arenduse ja kontrolli tegevused kulgevad sümmeetrilised. Igale
arendustegevusele vastab kontrolli tegevus. Valides erinevaid tegevusi, saab erinevaid V - mudeleid.
Süst nõuete analüüs Süst kvalif test
Tarkv nõuete analüüs Tarkv kvalif test
Tarkv projekteerimine Tarkv testimine
Nõuete analüüs Tarkvara testimine Spiraalmudel - protsessi kulgemist kujutab spiraal . Iga keerd on tarkvara protsessi faas.

80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused #1 Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused #2 Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused #3 Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused #4 Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused #5 Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused #6 Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused #7 Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused #8 Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused #9 Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused #10 Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused #11
10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
2017-01-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
25 laadimist Kokku alla laetud
1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
lotatimmu Õppematerjali autor

Lisainfo

Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused tepandi konspekti põhjal.
Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused , tarkvara kvaliteet , tarkvara standardid , tepandi , spetsifikatsioon , seeria , sisend , testimine , tarkvara

Sisukord

  • Tarkvara kvaliteedi kordamisküsimused

Teemad

  • Atribuudid
  • ISO/IEC 25010
  • ISO/IEC 9126
  • Funktsionaalne nõue
  • Mittefunktsionaalne nõue
  • Testitav
  • Mittetestitav
  • Reaalne
  • Mittereaalne
  • ISO/IEC 12207
  • CMMI
  • COBIT
  • Raamistik
  • Elutsükkel
  • Kosemudel
  • V-mudel
  • Spiraalmudel
  • Scrum
  • Testipõhine arendus
  • Hankija tegevused
  • Tarkvaral
  • Teenustaseme
  • Kuidas valida sisendeid
  • Kuidas hinnata väljundeid
  • Millal testimine lõpetada
  • Kes on testijad
  • Testimise ja verifitseerimise vahekord
  • Suitsutestimine
  • Veaotsing
  • Uuriv testimine
  • Riskipõhine testimine
  • Funktsionaalne testimine
  • Erinevus programmipõhisest testimisest
  • Ekvivalentsklasside analüüs
  • Piirolukorrad
  • Otsustustabelid
  • Kasutusjuhud
  • Testimine programmi teksti põhjal
  • Lauseadekvaatsus
  • Haruadekvaatsus
  • Elementaartingimuste adekvaatsus
  • Teeadekvaatsus
  • Kas teeadekvaatsus garanteerib programmi korrektsuse
  • Programmi keerukus
  • Tsüklite testimine
  • Andmepõhine testimine
  • Testimine juhuslike andmetega
  • Lisatud vead
  • Kuidas testida mittefunktsionaalseid nõudeid
  • Erinevus
  • Kasutatavuse testimine
  • Testimise maht ja lõpetamine
  • Testimismeetodite efektiivsuse järjestus
  • Idee
  • Pluss
  • Miinus
  • Korraldus
  • Eeltingimus
  • Osavõtjad
  • Mängud
  • Töö analüüs autori poolt
  • Programmeerija hindamine
  • Programmeerimisele orienteeritud küsimustiku struktuur
  • Standard kui küsimustik
  • Ajalugu
  • Eeltingimused
  • Eelised
  • Puudused
  • Tulemused
  • Tõestamise tasemed
  • Suhe meetoditega
  • Kasutaja ja arendaja on sama isik
  • Kui kasutaja ja arendaja on erinevad ja toode pole vastutusrikas
  • Vastutusrikas tarkvara
  • Sobivaim
  • Keerukas toode
  • Töökindluse poolest kriitiline toode
  • Organisatsiooniliselt lahutatud arendusetapid
  • Organisatsiooniliselt keerukas kasutaja
  • Moodultest
  • Integratsioonitest
  • Valideerimistest
  • Süsteemi testimine
  • Näited
  • Kvaliteet
  • Tarkvara
  • Nõuete liigitusi
  • Kvaliteedihaldus
  • Kvaliteedipoliitika
  • Kvaliteedisüsteem
  • Kvaliteeditõendus
  • Teesid
  • Süsteemid
  • Auhinnad
  • Seeria
  • ISO 9003
  • Rakendamine
  • Sertifitseerimine
  • Tellija
  • Kasutaja
  • Hooldaja
  • Tarnija
  • Firmajuht
  • ISO/IEC 20000
  • ITIL
  • ISO/IEC 27000
  • ISKE
  • Määramispiirkond
  • Parim võimalik väärtus
  • Prognoos
  • Vahendid
  • Mõiste
  • IT standardite tehniline komitee
  • IT audit
  • Eesmärk
  • Maht
  • Audiitor
  • Riskid
  • Planeerimine
  • Organisatsioonid
  • Sertifitseerimine

Kommentaarid (1)


henni15: Kasulik
10:06 30-11-2017


Sarnased materjalid

78
docx
21
docx
210
pdf
24
docx
19
pdf
29
doc
38
docx
138
docx





30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto