Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tarbijakäitumine eksam konspekt (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas mõjutab tarbija taust sotsiaalne kultuuriline psühholoogiline ja isiklik tema ostuharjumusi?
  • Kuidas läbib tarbija ostuotsustusprotsessi?
  • Mis paneb inimese tegutsema?
  • Millal muutus aktuaalseks tarbija rahulolu mõõtmine?
  • Mida annab kõrge tarbija rahulolu?
  • Miks kliendid vahetavad teenust pakkuvat ettevõtet?
  • Mis pole kliendilojaalsus?
  • Kuidas suurendada tarbija lojaalsust?
  • Kes on mitte rahul ja miks?
  • Kus on meil võimalik end parendada?
  • Kuidas võita nende lojaalsust kui seda veel pole?
  • Mis vahe on lojaalsusprogrammil ja püsikliendiprogrammil?
  • Millised on hoiakute omadused ja funktsioonid?
  • Kuidas hoiakuid muuta?
  • Kuidas turundajad saavad hoiakuid muuta?
  • Kui sügav on ostusõltuvuse probleem?

Lõik failist


Tarbijakäitumine 
1. TARBIJAKÄITUMISE OLEMUS JA PÕHIMUDELID
1.1. Tarbijakäitumise ja tarbija olemus 
Tarbija  on  lõpptoote  või  teenuse  kasutaja.  Tarbija  ei  ole  alati  toote  ostja  ja  kasutaja.  Isik,  kes  ostab  toote 
endale või oma perele  tarbimiseks .  Inimesed erinevad üksteisest vanuse,  sissetuleku, hariduse, elulaadi jm 
alusel ning see mõjutab nende ostutoiminguid. 
Tänapäeva tarbijale iseloomulikud käitumistunnused:
x
valib teadlikult, esitab kõrgeid nõudmisi 
x
soovib tooterühmast parimat 
x
nõudlik toote suhtes ja teadlik kvaliteedist 
x
ostab  maitsest  lähtuvalt 
x
ostab ehtsaid tooteid 
x
kaubanduse suhtes kriitiline 
x
nõudlik teeninduse suhtes 
x
soovib proovida uusi asju 
x
Vasakule Paremale
Tarbijakäitumine eksam konspekt #1 Tarbijakäitumine eksam konspekt #2 Tarbijakäitumine eksam konspekt #3 Tarbijakäitumine eksam konspekt #4 Tarbijakäitumine eksam konspekt #5 Tarbijakäitumine eksam konspekt #6 Tarbijakäitumine eksam konspekt #7 Tarbijakäitumine eksam konspekt #8 Tarbijakäitumine eksam konspekt #9 Tarbijakäitumine eksam konspekt #10 Tarbijakäitumine eksam konspekt #11 Tarbijakäitumine eksam konspekt #12 Tarbijakäitumine eksam konspekt #13 Tarbijakäitumine eksam konspekt #14 Tarbijakäitumine eksam konspekt #15 Tarbijakäitumine eksam konspekt #16 Tarbijakäitumine eksam konspekt #17 Tarbijakäitumine eksam konspekt #18 Tarbijakäitumine eksam konspekt #19 Tarbijakäitumine eksam konspekt #20 Tarbijakäitumine eksam konspekt #21 Tarbijakäitumine eksam konspekt #22 Tarbijakäitumine eksam konspekt #23 Tarbijakäitumine eksam konspekt #24 Tarbijakäitumine eksam konspekt #25 Tarbijakäitumine eksam konspekt #26 Tarbijakäitumine eksam konspekt #27 Tarbijakäitumine eksam konspekt #28
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 28 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-09-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 222 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor mlp22 Õppematerjali autor
Tarbijakäitumine eksam konspekt

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

Toote elutsükli mudel lk 140 Tootel on oma elu, nagu kõigil elusorganismidel, mis algab sünniga, läbib teatud etappe ja lõpeb surmaga. Elutsükli kontseptsiooni saab kasutada turu, toote ning brändi arengu analüüsimiseks. Toote elutsükkel on aeg toote kavandamisest kuni toote lõppemiseni. Neli faasi. Osad autorid toovad välja enne juurutusfaasi veel arendusfaasi Tunnus Juurutus Kasv Küpsus Langus Turunduse- Turu loomine, Turu hõlvamine, eeliste Turuosa kaitsmine, Saagikoristus, rentaabluse eesmärk tarbija teavitamine, rõhutamine brändi lojaalsuse tõstmine, toote poolehoiu võitmine säilitamine kõrvaldamine Käive Väike, kasvav Kiiresti kasvav Stabiliseeruv, kahanev Kahanev Kasum Negatiivne, väik

Turundus
thumbnail
29
odt

Kursuse konspekt

Firma kesksus lk 57  Juhikeskne: strateegilised eesmärgid, vastutuse jaotus, töötajate sundimine, juhi rahulolu  Kliendikeskne: kliendi vajadused ja ootused, strateegilised eesmärgid, töötajate kaasamine, vastutuse jaotus, kliendi rahulolu. BCG maatriks Turuosa ja turukasvu vahel 1) Mida näitavad küsimärgid BCG maatriksis? kiire turukasv, väike turuosa Tarbijakäitumine (29.09) Tarbijakäitumine- toodete ostmise ja tarbimisega seotud nähtused. Käitumise mõjurid: lk 75  Majanduslikud: sissetulek, ostujõud  Psühholoogilised: vajadused, motiiv, isiksus, elustiil  Motiiv tähendab ajendit, põhist  Hoiak tähendab inimese kestvat suhtumist nii iseendasse kui teistesse  elulaad - üksikisiku tavapärast eluviisi

Turundus
thumbnail
14
pdf

Brändi juhtimine eksam konspekt

Brändi juhtimine Konspekt 2012 1) Bränd on kontseptsioon, lubadusmärk, kujutlus, mis sisaldab funktsionaalseid lubadusi ja kasusid, mida tarbijad piisavalt väärtustavad, kulutamaks selle peale oma raha. Bränd on eristav nimi ja/või sümbol, mille eesmärgiks on identifitseerida tootja või müüja kaupu või teenuseid konkurentide oma(de)st. (Aaker) Bränd on toote materiaalsete ja sümboolsete omaduste kombinatsioon, mis identifitseerib toote ja eristab selle konkureerivatest toodetest

Brändi juhtimine
thumbnail
57
docx

Turundus - konspekt eksamiks

Klassikalisem näide on ankeetküsitlus, kus ettevõte tahab teada, mida tarbijad näiteks arvavad turule toodud uuest tootest, kuidas on nad rahul ettevõtte tegevusega ning kasvõi seda, kuidas ettevõte saaks turul tarbijate vajadusi senisest veelgi paremini rahuldada. Ankeetküsitlus Semantiline diferentsiaal Mina leian, et kompvek Mesikäpp on Kalevi kommide Alamklass 1 2 3 4 5 Tippklass 4. Tarbijakäitumine Selle all mõistetakse toodete ostmise ja tarbimisega seotud nähtusi. Tarbijakäitumise mõistmist on vaja turu segmentimisel ja toote positsioonimisel, toodete arendamisel ja uute toodete turule toomisel, hinnakujunduses, kaupade turustamisel, toetuse elluviimisel jp kohtades. Motivatsioon on kogu tarbimiskäitumise alus. Hoiaku ABC mudel:  Affect – mõju  Behavior – käitumine  Cognition – tunnetus Tarbija omaksvõtu kõver  Liidertarbijad- 2,5%

Turundus
thumbnail
31
doc

KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS

LISAMATERJAL KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS Eva Vahtramäe 2 EESSÕNA Viimastel aastatel kliendisuhete juhtimise parendamist Eesti ettevõtetes iseloomustab ühelt poolt püüd rakendada CRM'i (Customer Relationship Management, kliendisuhete juhtimine, ingl. k) ja teiselt poolt odavate pakkumiste reklaamikampaaniad. Kahtlemata mõlemad rakendused leiavad klientides vastukaja, üks pikemas ja teine lühemas perspektiivis. Soliidsemates ettevõtetes (näiteks Eesti Mobiiltelefon, Tallinna Vesi) on klassikaline kulude juhtimine muutumas kliendikeskseks tulude juhtimiseks. Kui ettevõtte põhialused pole paigas, suhted pole rajatud usaldust ja pühendumist väärivatele printsiipidele ning tegevusele, siis ajavad lojaalsusprogrammid kliendi lihtsalt segadusse. Klientide harjumuste ja vajaduste analüüsimiseks on erinevaid meetodeid, alates lihtsate küsimuste esitamisest ostu/müügiprotsessis kuni CRM'i ja TQM'

Klienditeenindus
thumbnail
10
doc

Turundus juhtimine

Aine "Turunduse juhtimine" (MJJV.02.083) kordamisküsimused 1. Turunduse olemus ja areng. Tänapäevase turunduse eesmärk. Turunduse definitsioone on palju: · on juhtimisfilosoofia, kus ettevõte saavutab oma eesmärgid tarbijate vajaduste rahuldamisega. · on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi, sh klientide vajaduste kindlakstegemine, kasulike klientide hoidmine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. · kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. (M.Porter) Turunduse üldmõisteteks on vajadused, soovid, nõudlus, toode, vahetus, tehingud ja turud. Vajadused on inimese sisemised tungid millegi järele. Nt söök, jook (A.Maslow vajaduste hierarhia)Turundus saab mõjutada kuidas vajadusi rahuldatakse, kuid ei saa mõjuta

Turundus
thumbnail
11
docx

Turunduse esimene ja teine kontrolltöö koos vastustega

KT 2: 1. Turundustegevusi ühendab a) Suhteturunduse kontseptsioon b) Müügikontseptsioon c) Vahetuskontseptsioon d) Tehinguturundus 2. Müügikontseptsioon on suunatud a) Tarbijale b) Turustusele c) Tootmise optimeerimisele d) Ükski pole õige 3. Turunduse raameesmärkideks on a) Tulu- ja kulueesmärgid b) Käive rahas ja koguseline müük c) Turundusmeetmestiku osade eesmärgid 4. SWOT- analüüsiga kaardistatakse a) Ettevõtte/toote tugevused, nõrkused, ohud ja võimalused b) BCG maatriks c) Turuatraktiivsuse maatriks 5. 4P ja 4C mudeli erinevus seisneb selles, et a) 4P mudel keskendub tootele, 4C mudel keskendub tarbijale b) 4C mudel keskendub konkurentidele, 4P mudel keskendub premiumtoodetele c) 4P mudel keskendub konkurentidele, 4C mudel aga tootele 6. Mis alljärgnevatest on turunduses kaitsestrateegia? a) Ründav kaitse b) Sissisõda c) Ümberp

Turundus
thumbnail
19
pdf

Strateegiline juhtimine kordamisküsimused

Strateegiline juhtimine Kordamisküsimused 1. Strateegia. x Strateegia on firma otsustusloogika. (Kreitner) x Strateegia kujutab endast teatud hulka hüpoteese põhjuste ja tagajärgede seoste kohta. (Kaplan, Norton) x Strateegia on org.-i eesmärkide ja ressursside ning muutuvate turundusvõimaluste ühildamine. (Kotler) x Strateegia ilma taktikata on kõige aeglasem tee võiduni. Taktika ilma strateegiata on ainult ettevalmistus alistumiseks. (Sun Tzu c. 500 BC) Leimann väidab, et strateegia kujutab endast pikaajaliste eesmärkide saavutamise põhiteede ja tegevuspõhimõtete kogumit, mis on organisatsiooni arengu juhtimise aluseks. Organisatsiooni strateegia hõlmab organisatsiooni kõiki olulisi funktsioone ja allüksusi ja ta peaks tagama, et organisatsioonis langetatavad otsused on omavahel kooskõlas. Strateegia kavandamine ja elluviimine on juhtimise olulised funktsioonid. Hea strateeg

Strateegiline juhtimine




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun