Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like


Tarbijakäitumine (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas saab rakendada tarbijakäitumise tundmist ?
  • Millised on hinnaelastsuse erinevad variandid ?
  • Mida iseloomustab erinev hinnaelastsus ?
  • Millised on ohud brändile hinnasooduskampaaniate liigsel kasutamisel ?
 
Säutsu twitteris
Kordamisküsimused
  • Kuidas saab rakendada tarbijakäitumise tundmist?
    • turunduskeskkonna analüüsil
    • turu segmenteerimisel
    • toote/brändi positsioneerimisel
    • turundusmeetmestiku ( marketing mix) - toote, selle hinnakujunduse , väljapaneku, toetusvahendite (promotsioon, reklaam jne) kujundamisel
    • turundusuuringutes
    Tarbijate käitumist mõjutavate tegurite liigendus .
    TARBIJAST ENDAST JA TEMA SUHESTATUSEST ÜMBRUSEGA TULENEVAD TEGURID
    • Psühholoogilised tegurid – vajadused, motivatsioon, hoiakud, isiksusetüüp, emotsionaalsed ressursid jne
    • Sotsiaal-demograafilised tegurid  vanus  rahvus  haridus  pere  elukoht  tulutase  töökaaslased, sõpruskond  huvid, elustiil  religioon jne
    ÜMBRITSEVAST KESKKONNAST TULENEVAD TEGURID
    • Sotsiaal-majanduslikud tegurid
    • ühiskonna struktuur  seadusandlus, normid  konkurents , pakkumine, hinnatase jne
    Millised on hinnaelastsuse erinevad variandid? Kuivõrd mõjukas võib olla hinnasoodustuskampaania erinevates tooterühmades, mida iseloomustab erinev hinnaelastsus ?
    Toodete jaotamine sõltuvalt nende hinnaelastsusest  Eristatakse:
    • Ülielastsed tooted (nõudluse suhteline muutus on suurem kui hinna suhteline muutus, näiteks hinda vähendati 10%, kuid müük kasvas 30%) – harva ostetavad tooted ja kõrge emotsionaalse lisaväärtusega tooted/teenused
    • Normaalelastsusega tooted (hinna ja nõudluse suhteline muutus on võrdväärne) – keskmise emotsionaalse lisaväärtusega tooted/teenused
    • Alaelastsed tooted (hinna suhteline muutus on suurem kui nõudluse muutus) – sageli ostetavad tooted, näiteks esmatarbekaubad  Jäiga elastsusega tooted (nõudlus ei sõltu hinna muutusest) hädavajalikud tooted/teenused, näiteks ravimid
    Psühholoogilised hinnapiirid Millised on ohud brändile hinnasooduskampaaniate liigsel kasutamisel ?
    •  Psühholoogilised hinnapiirid: tarbija teadvuses eksisteerivad igas tootegrupis psühholoogilised hinnapiirid ning teatud hinnapiirist madalamal kaob tarbijal usk toote kvaliteeti. Selleks, et madalaima psühholoogilise hinnapiiri lähedal suurtes mahtudes müüa, peab toodet turunduskommunikatsiooniga toetama .
    • Soodushind: Taolise positsioneeringu nõrgaks küljeks on piiratud või väga napid võimalused eristumiseks konkurentidest (odavusele pretendeerijate hulgas) ja seda juhul kui on konkurents tihe ja on rohkelt erinevaid pakkumisi odavate toodete/teenuste klassis
    Nõudluse muutuste erinevate tüüpide kirjeldused.
    Muud mõjurid, mis muudavad nõudluse mittelineaarseks ja raskelt prognoositavaks
    Nõudluse muutumise erinevad tüübid:
    • konjunktuurimuutused - tarbimise rütmilised muutused (põhjustatud sissetulekute, säästude suuruse muutumisest)
    • hooajalised muutused,
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Vasakule Paremale
    Tarbijakäitumine #1 Tarbijakäitumine #2 Tarbijakäitumine #3 Tarbijakäitumine #4 Tarbijakäitumine #5 Tarbijakäitumine #6 Tarbijakäitumine #7
    Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
    Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-03-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 31 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor marleenjeanette Õppematerjali autor

    Lisainfo

    1. Kuidas saab rakendada tarbijakäitumise tundmist?
    2. Tarbijate käitumist mõjutavate tegurite liigendus.
    3. Millised on hinnaelastsuse erinevad variandid? Kuivõrd mõjukas võib olla hinnasoodustuskampaania erinevates tooterühmades, mida iseloomustab erinev hinnaelastsus?
    4. Psühholoogilised hinnapiirid Millised on ohud brändile hinnasooduskampaaniate liigsel kasutamisel?
    5. Nõudluse muutuste erinevate tüüpide kirjeldused.
    6. Tajutud riski ja ostukäitumise vahelised seosed.
    7. Olulisemad motivaatorite rühmad. Milliseid motivaatoreid on Eesti turundajad on oma turunduskampaaniates põhiliselt kasutanud viimaste aastate jooksul? 2-3 näidet mõne konkreetse toote-, teenusgrupi kohta.
    8. Margiteadvuse erinevad tasemed.
    9. Tänapäeva tarbijaid iseloomustavad üldised hoiakud ostukäitumises
    10. Ostuotsuseid mõjutavate tegurite liigendus.
    Kokku 14 küsimust.

    tarbijakäitumine , tarbijapsühholoogia , margiteadvus , ostuteadvus , tarbija , turundus , hinnaelastus

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


    Sarnased materjalid

    60
    doc
    Tarbija ostukäitumine
    17
    pptx
    Tarbijakäitumine
    28
    pdf
    Tarbijakäitumine eksam konspekt
    105
    doc
    Lõpueksam-2008 õppekava alusel Majanduse alused
    1
    docx
    Rahvusvaheline turundus
    69
    doc
    Turunduse eksam
    1072
    pdf
    Logistika õpik
    7
    docx
    Majanduse kordamisküsimused vastused





    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima

    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun