Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tarbija ostukäitumine (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes moodustavad turu?
  • Mida turg ostab?
  • Kui palju turg ostab?
  • Kuidas turg ostab?
  • Millal turg ostab?
  • Miks eelistatakse ühte tegevust teistele?
  • Mida inimene endast mõtleb ja kuidas ennast hindab Eristatakse nelja mina - pildi varianti tajutav mina-pilt Milline ma enda arvates olen?
  • Mida ette võtta niisuguses praktikas sageli esinevas situatsioonis?
Vasakule Paremale
Tarbija ostukäitumine #1 Tarbija ostukäitumine #2 Tarbija ostukäitumine #3 Tarbija ostukäitumine #4 Tarbija ostukäitumine #5 Tarbija ostukäitumine #6 Tarbija ostukäitumine #7 Tarbija ostukäitumine #8 Tarbija ostukäitumine #9 Tarbija ostukäitumine #10 Tarbija ostukäitumine #11 Tarbija ostukäitumine #12 Tarbija ostukäitumine #13 Tarbija ostukäitumine #14 Tarbija ostukäitumine #15 Tarbija ostukäitumine #16 Tarbija ostukäitumine #17 Tarbija ostukäitumine #18 Tarbija ostukäitumine #19 Tarbija ostukäitumine #20 Tarbija ostukäitumine #21 Tarbija ostukäitumine #22 Tarbija ostukäitumine #23 Tarbija ostukäitumine #24 Tarbija ostukäitumine #25 Tarbija ostukäitumine #26 Tarbija ostukäitumine #27 Tarbija ostukäitumine #28 Tarbija ostukäitumine #29 Tarbija ostukäitumine #30
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 30 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-01-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 47 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Doris Lehtmaa Õppematerjali autor
Seletab lahti tarbija ostukäitumist.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
20
doc

Turunduse alused kontrolltöö

müüa. Tegevus on iseloomulik müügikontseptsioonile, mille puhul passiivselt pakkumiselt, mis kehtis eelnevate kontseptsioonide puhul, minnakse üle aktiivsele pakkumisele. 8. Milles väljendub turunduskontseptsiooni olemus? Turunduskontseptsioon vastandubki eelmisele kolmele kontseptsioonile selle poolest, et siin ei seata tähelepanu keskmesse mitte tootmine, toode ega müük, vaid tarbija (selle asemel et küsida "Mida on võimalik müüa?", küsitakse "Mida tarbijad soovivad osta?"). Tuntud loosungid: · püüdke toota seda, mida saate kergesti müüa, mitte aga vägisi müüa seda, mida oskate toota; · armastage klienti, mitte toodet; · klient on kuningas; · leidke vajadusi ning püüdke neid rahuldada. 9. Loetlege turunduskontseptsiooni komponendid? Kirjeldage turunduskontseptsiooni ühte komponenti põhjalikumalt.

Turunduse alused
thumbnail
6
docx

Lõpptarbija ostukäitumine

SEMINAR: LÕPPTARBIJA OSTUKÄITUMINE 1. MÕISTED. Turunduse mõjurid - Toode,Hind, Psühholoogilised mõjurid - motiivid, edustus ja jaotus(turustus) tähelepanu, taju, õppimine, mälu ja hoiakud Keskkonna mõjurid -majanduslikud, kultuurilised, sotsiaalsed, Tarbija ostuprotsess- koosneb ostusituatsiooni mõjurid probleemi teadvustamisest, informatsiooni otsimisest, alternatiivide võrdlemisest, ostmisest Individuaalsed mõjurid - vanus ja ja ostujärgsest käitumisest pereelu, elukutse ja haridus, elustiilja isiksus Tarbija rahulolu - tarbija rahulolu on tarbija arvamus/enesetunne

Turunduse alused
thumbnail
24
docx

KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS

Pärineb inglise keelsest sõnast: MARKET ehk eesti keeles TURUL TEGUTSEMA Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu. Kõik turundustegevused on vajalikud selleks, et õppida tundma tarbijate vajadusi, neid rahuldada ning samaaegselt realiseerida organisatsiooni eesmärke HINNAPOLIITIKA, LOGISTIKA, MÜÜK, REKLAAM, TURUUURINGUD, TOOTE/TEENUSE KUJUNDAMINE, TURUSTUSKANALITE VALIK - Kõik need tegevused on vajalikud tarbija vajadustetundmaõppimiseks, nende rahuldamiseksning samal ajal ka ettevõtte eesmärkide saavutamiseks. Võrdlus: Vana ja uus turundus 2. Turunduse funktsioonid Ruumilõhe (Tootja ja tarbija on sageli geograafiliselt eraldatud. Turundustegevus peab tagama kauba pakkumise tarbija jaoks sobilikus kohas, luues sellega ostmise kohamugavuse.) Ajalõhe(Turundustegevus peab looma tingimused kauba pidevaks olemasoluks, tagades sellega ostmise ajamugavuse.)

Turundus
thumbnail
5
doc

LÕPPTARBIJA OSTUKÄITUMINE

SEMINAR: LÕPPTARBIJA OSTUKÄITUMINE 1. MÕISTED. Turunduse mõjurid on tarbijate Psühholoogilised mõjurid ja ostukäitumist muutvad tegurid vajadused ning motiivid Keskkonna mõjurid- kultuur, Tarbija ostuprotsess - Tarbija sotsiaalne klass, grupi mõjud ja ostuotsustusprotsess algab enne perekonna mõjud otsuse langetamist ja jätkub pärast ostu sooritamist. Individuaalsed mõjurid on ressursid ja vajadused Tarbija rahulolu kujuneb peamiselt ootuste ja tegelikkuse võrdlusena. Ka väga heas tootes

Turundus
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

ühiskonna perspektiivsete huvidega. Turunduskontseptsioon teostub viie komponendi kaudu, milleks on Kliendivajaduste rahuldamine väljendub ostjaskonna antud kõrges hinnangus pakutavatele toodetele. Konkurentsivõime tõstmine seisneb konkurentide ja nende kavandatud tegevuste tundmises ning ettevõtte jaoks konkurentsieeliste loomises. Tegevuste kooskõlastamine on ettevõtte kõikide osakondade ja struktuuriüksuste tegevuste integreerimine ühtse eesmärgi - tarbija rahulolu - saavutamise nimel. Tarbijakeskse ettevõttekultuuri kujundamine avaldub selles, et töötajaskonna tunnetus-, mõtlemis- ja käitumisviisid hakkaksid lähtuma nii olemasolevast kui potentsiaalsest ostjaskonnast. Orienteerumine pikaajalisele kasumile tuleneb äritegevuse eesmärgist teenida püsivat kasumit ja vastandub juhusliku ning lühiajalise kasumi teenimisele. 3.Turulõhed: · Ruumilõhe. Tootja ja tarbija on sageli geograafiliselt eraldatud. Turundustegevus peab tagama

Turundus
thumbnail
10
doc

TURUNDUSE ALUSED eksami teemade loetelu 2010

Loodeti, et õiged variandid müüvad ennast ise, tähelepanu pöörati sortimendi laiendamisele. Müügikonseptsioon: kui pakutav sortiment konkurentsieelist ei taga, jääb üle olemasolevaid tooteid agressiivselt müüa, aktiivne pakkumine. Turunduskonseptsioon vastandubki eelmisele kolmele konseptsioonile sellepoolest, et siin ei seata tähelepanu keskmesse mitte tootmine, toode ega müük, vaid tarbija (küsitakse mida tarbijad soovivad). Turunduskonseptsioon teostub viie komponendi kaudu: kliendivajaduste rahuldamine, konkurentsivõime tõstmine, tegevuse kooskõlastamine, tarbijakeskse ettevõttekultuuri kujundamine, orienteerumine pikaajalisele kasumile. 4. Turulõhed. Ruumilõhe: tootja ja tarbija on sageli geograafiliselt eraldatud, turundustegevus peab tagama kauba pakkumise tarbija jaoks sobilikus kohas, luues sellega ostmise kohamugavuse

Turunduse alused
thumbnail
17
docx

Turunduse eksamiks kordamine

vähemasti vastuvõetav. Turundus peab tagama vahetuse häireteta toimimise. Samas tänases ühiskonnas on tarbijad ja turg nõudlikud. Edukas vahetus saab toimuda üksnes juhul, kui suudetakse ületada mitmesuguseid takistusi, mis kannavad koondnimetust ,,turulõhed". Turunduse funktsiooniks on turulõhede ületamine. Vahetus peab olema võimalikult mugav ja sujuv ning lõhed kõrvaldatud. Ruumilõhe: Tarbija ja tootja geograafiline eraldatus. Turundus peab tagama kauba pakkumise sobilikus. Ajalõhe: Kaupade tootmine ja tarbimine ei toimu samal ajal. (erandiks teenused) Mõnikord põhjuseks toomise tsüklilisus. Turundustegevus peab looma tingimused kauba pidevaks olemasoluks. Koguselõhe: Tootjale kasulik valmistada ja müüa toodet suurtes kogusest. Tarbijad eelistavad väiksemaid koguseid. Turundustegevus peab tagama kauba ümberpakendamise ja looma kogusemugavuse.

Turundus
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

toode oleks koguaeg olemas), koguselõhe- müüjad toodavad suurtes kogustes aga jaeostja tahab neid väikses koguses (tuleb teha ümberpakendamine), valikulõhe- üks tootja toodab kitsast sortimenti (tootjad peavad looma mitmekesise sortimendi), infolõhe- Infosüsteem, mis annab tootjale teada palju kaupa tarbitakse ja tarbijale info pakkumiste kohta, väärtuslõhe- turundustegevus peab looma ühtse väärtussüsteemi, mis sõltub tarbija maksevõimest ja tootja kuludest ning konkurentide hindadest, omandiõiguslõhe- Turundustegevus peab tagama vahetuse ja arvelduse häireteta kulgemise, mis avaldub omandiõiguse vahetamise mugavusena. 4. Turundus kui süsteem (turundusmeetmestik e. 4P -toode, jaotus, hind, promotsioon) Turunduse ülesandeks on ületada tootmise ja tarbimise vahel eksisteerivad vastuolud ja lõhed ning luua tarbijate jaoks järgmisi kasulikkusi: vormikasu, kohakasu, ajakasu ja omandikasu

Turundus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun