Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tallinna Ülikooli Balti Filmi - ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Missioon ja visioon ja miks on just see kool parem kui teised?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Tallinna Ülikooli Balti Filmi - ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs #1 Tallinna Ülikooli Balti Filmi - ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs #2 Tallinna Ülikooli Balti Filmi - ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs #3 Tallinna Ülikooli Balti Filmi - ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs #4 Tallinna Ülikooli Balti Filmi - ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs #5 Tallinna Ülikooli Balti Filmi - ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs #6 Tallinna Ülikooli Balti Filmi - ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs #7 Tallinna Ülikooli Balti Filmi - ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs #8 Tallinna Ülikooli Balti Filmi - ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs #9 Tallinna Ülikooli Balti Filmi - ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs #10 Tallinna Ülikooli Balti Filmi - ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs #11 Tallinna Ülikooli Balti Filmi - ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs #12 Tallinna Ülikooli Balti Filmi - ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs #13
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-05-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 33 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor M_ Õppematerjali autor
Referaat, turukommunikatsiooni analüüs. 13 lk

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
18
docx

Turundusplaan

Tallinna Ülikool Katariina Kolledž Anna Bogdanova, Tatjana Bobir, Marina Simanova BALTI FILM AND MEDIA SCHOOL Turundusplaan Tallinn 2014 SISUKORD SISUKORD........................................................................................ 0 1TURUNDUSPLAANI KOKKUVÕTE.......................................................2 SITUATSIOONIANALÜÜS....................................................................4 TURUNDUSE EESMÄRGID JA STRATEEGIAD..........................................5

Turundus
thumbnail
7
docx

EESTI HOTELLI - JA TURISMIKÕRGKOOL (analüüs)

Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Ettevõtluse Instituut EESTI HOTELLI - JA TURISMIKÕRGKOOL Turunduskommunikatsiooni analüüs Koostajad: .... Rühm: EV-1-S-E-tal Tallinn 2011 Sisukord Sisukord.............................................................................................................1 1. Sissejuhatus......

Turunduse alused
thumbnail
6
odt

Turunduse- ja müügijuhtimise aluste eksam

 1. Turunduse mõiste.   Toode ja teenus ­ erinevus ja sarnasus. • Turunduse on tegevususe süsteem, mille eesmärk on viia kokku ostjate soovid ja vajadused  ning müüja eesmärgid. Turundus on selliste tegevuste leidmine selleks, et tekkiks müük.  • Toote ja teenus on mõlemad valmistatud selleks, et tarbijate vajadusi rahuldada. Nende  erinevus seisneb sellest, et üks on materjaalne tein mitte materijaalne hüvitis.  2. Turundusmeetmestik. McCarthy P­d.   Unikaalne müügiargument. Eristumise vajalikkus turunduses. • Turundusmeetmestik on meetmete kombinatsioon, mida firma rakendab sihtturu mõjutamiseks. • McClarthy lõi 4P mudeli : Toode(millist sortiminti, kvaliteediga, kuidas pakendatud, milline  garantii), hind(baashind, allahindlused, makseperriood, krediiditingimused), müügikanal ehk  turustus, turunduskommu

Majandus
thumbnail
68
docx

Turunduse juhtimine - eksamikonspekt

1. SISSEJUHATUS TURUNDUSE JUHTIMISSE Põhimõisted: 1) Turundus - kavandatud tegevuste kompleks, mille eesmärgiks on turul olevate tarbijate vajaduste tuvastamise, ergutamise ja rahuldamise läbi vahetusprotsessi kaudu saavutada oma eesmärke (missioonilisi, majanduslikke). Turundus on vahetusprotsess, mille käigus kaupu ja teenuseid vahetades luuakse väärtusi. Turundustegevuse eesmärgiks on muuta vahetusprotsess kergeks ja sujuvaks. Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse

Turunduse juhtimine
thumbnail
11
doc

Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk

MAINORI KÕRGKOOL Rakenduspsühholoogia õppesuund Personalijuhtimise eriala Lailo Halilova, Liis Peet INTEGREERITUD TURUNDUSKOMMUNIKATSIOONI OLEMUS JA EESMÄRK Referaat Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk -2- Tallinn, 2008 SISSEJUHATUS Moodsa maailma turundus on mõjutatud ,,postmodernismist", mis tähendab, et kaob järjepidevus, olukordi pole võimalik ette ennustada, protsesside kontrollimine keeruline, kommunikatsiooniväli on kompleksne, vastuoluline. Turundus planeerib, kavandab, seab eesmärke, analüüsib, kontrollib, et tarbijateni jõuda. (K. Kerem).

Turunduse alused
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

Innovatsioon ­ asjade uutmoodi tegemine 1. Ideede genereerimise etapp ­ otsitakse ideid uue toote jaoks. Sisemised uute ideede allikad on firma oma töötajad. Välised allikad on kliendid, edasimüüjad, konkurendid, tarnijad. Jälgides kliente ja konkurente võib leida tee uue tooteni. 2. Ideede sõelumise faas ­ hinnatakse toote ideid pikaajalises ja lühiajalise plaanis. Oluline sõelumise kriteerium on ROI ehk investeeringu tasuvuse analüüs 3. Tootekontseptsiooni arendamine ja testimine - Uuritakse turundusuuringute kaudu ideede meeldivust klientidele 4. Toote kujundamine ja testimine ­ Tehakse kindlaks toote koostisosad ja väljanägemine. Luuakse mingi partii proovitooteid mida antakse klientidele testida. 5. Toote turule viimine ­ Tuleb teha palju kulutusi selleks, et luua vajalik tootmiskeskkond. Palgata inimesed, seadmed jne Suur kulu ka promotsioonile Peatükk 7 ,,Bränd"

Turundus
thumbnail
13
docx

Turukommunikatsiooni olemus ja eesmärk

EESTI ETTEVÕTLUS KÕRGKOOL MAINOR Ettevõtluse õppesuund Raili Tiits, Paula-Liisi Nurm INTEGREERITUD TURUNDUSKOMMUNIKATSIOONI OLEMUS JA EESMÄRK Referaat 2012 Sisukord 1. Sisukord.......................................................................................2 2. Sissejuhatus..................................................................................3 3. Integreeritud turunduskommunikatsiooni definitsioon................3 4. Integreeritud turunduskommunikatsiooni eesmärgid ja

Majandus
thumbnail
46
doc

Turunduse lõpupraktika Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkoolis

keskenduda madalama elatustasemega riikidele, mille õppurid on hinnatundlikumad. Sotsiaalne mõju Aastal 2013 lõpetab gümnaasiumi rekordiliselt vähe noori – vaid ca 7160 (2011. a 8800, 2012. a 8300). Nelja aastaga väheneb gümnasistide arv veel umbes 15%. Samas suureneb vastuvõtt magistriõppesse ning senisest enam asub kõrgkoolidesse õppima kutsekoolilõpetanuid. 2011 aastal astus ülikooli 15 125 inimest, nendest tasuta kohtadele 9130 ja tasulistele 5995. Järgmise aastaga tasulised kohad aga kaovad ja juurde tuleb 3500 tasuta kohta.. Lisaks kandideerivad õppekohale ka need inimesed, kes on gümnaasiumi varasemalt lõpetanud, soovivad eriala vahetada või ümber õppida. Sotsiaalsest aspektist mõjutab EHTE-t kindlasti ka tööpuuduse tase, mis tingib kvalifitseeritud tööjõu järele suurema nõudluse.

Turundus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun