Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot (0)

5 Hindamata
 

Reklaamipsühholoogia
Talis Bachmann

- Reklaam - see, kui õnnestub müüa kaupa, mida inimene tegelikult ei vaja, raha eest,
mida tal endal parajasti ei ole.

- Reklaam - tegevus, mille eesmärgiks on sisendada inimesele ootusi ja hoiakuid
reklaamitavate kaupade või teenuste suhtes, nii et see lõppkokkuvõttes mõjustab ka
inimese käitumist nende kaupade või teenuste suhtes.

- Reklaamipsühholoogia - psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja
inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks.
< strong >Reklaami funktsioon - eristada produkti või teenust teiste hulgast ning teha seda toote jaoks
soodsalt.

Edukas reklaam:

1) Toote või teenuse erilise nime loomine või kasutuselevõtmine.

2) Kontsentreeritult esitatud kirjeldus ( kujutus ) antud nimetusega kaudast, tema
omadustest, tema “maailmast” ning sageli ka tema kättesaamisvõimalusest.

3) Ärgitamine tarbijaid kasutama uusi tooteid/teenuseid, kaasa aidata levikule ning lõpuks

kujundada välja teatud püsivad eelistused mingi kauba või teenuse suhtes, kujundades
seega oma kindla tarbijaskonna, kes on selle firmale või tootele lojaalne.

- Reklaamipsühholoogia - põhiliselt suhtlemis- ja mõjustamispsühholoogia rakendamine
turundusprobleemide valdkonnas.
Reklaamipsühholoogia - psühholoogia haru, mille raames rakendatakse üldisi psühholoogie
seaduspärasusi inimese kui reklaami vastuvõtja käitumiseanalüüsimiseks, seletamiseks,
ennustamiseks ning reklaamide ja inimtüüpide liigitamiseks reklaamitegevuse sisulisest
probleemidest lähtudest.

Kaubanduspsühholoogias oluline on kolmnurk kaup-tarbija- müüja .

Marketingi nelja P seadus:

1) Product - toode.
2) Price - hind.
3) Place - turunduskoht.

4) Promotion - edustamistegevus.

96% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #1 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #2 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #3 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #4 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #5 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #6 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #7 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #8 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #9 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #10 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #11 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #12 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #13 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #14 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #15 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #16 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #17 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #18 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #19 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #20 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #21 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #22 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #23 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #24 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #25 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #26 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #27 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #28 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #29 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #30 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #31 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #32 Talis Bachmann-quot Reklaamipsühholoogia quot #33
50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
~ 33 lehte Lehekülgede arv dokumendis
2016-03-14 Kuupäev, millal dokument üles laeti
45 laadimist Kokku alla laetud
0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Jeksy Õppematerjali autor

Mõisted

Sisukord

  • Talis Bachmann
  • Mõiste
  • Mõiste tähendus

Teemad

  • Reklaamipsühholoogia
  • Reklaamipsühholoogia lähtealused
  • Mõjumehhanismid, psühholoogilised efektid ja seaduspärasused reklaamis
  • Tarbijapsühholoogia ja reklaam
  • Reklaamipsühholoogia eriküsimusi

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

71
docx
62
doc
44
doc
20
docx
107
docx
990
pdf
106
pdf
14
docx





30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto