Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Tagasiside leht hotelli külastajale (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks Te valisite just meie hotelli?
  • Kuidas Teile meeldis teie tuba?
  • Kuidas Teile meeldis meie hotelli ümbruskond?
  • Kuidas jäite rahule meie teenindajatega?
  • Kui jahsiis kuidas Te jäite rahule?
  • Kui jah siis kuidas Te rahule jäite?
  • Millised olid positiivsed kogemused seoses meie hotelliga?
  • Mida Te saaksite meie hotellile soovitada?
Tagasiside leht hotelli külastajale #1
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-05-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 201 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Insignificant Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
odt

Majutusteenindus

Ei tea- juhtub, kui püsikliendile arve on korraldatud, aga ei tea, kas lahkus või tuleb tagasi Vabanev- eeldatakse toa vabanemist kella 12neks Välja registreeritud- arve maksmine korraldatud, võti/kaart tagastatud, lahkunud Hiline väljaregistreerimine- külaline ja vastuvõtt on teadlikult külalise hilisemast lahkumisest peale 12. Vastuvõtuosakonna töö- nähtavaim hotellist, esmane/viimane mulje, registreerimine, arveldamine, tsekid, telefonikõned, lisateenuste soovitamine, tagasiside, äratamine, igapäevased tööd ( sauna kütmine, võileivad vms ), info jagamine ( ilm, sõiduplaanid, üritused ) Vastuvõtuosakonda kuuluvad administraator, porterjee, informatsiooniteenistus, broneerimiskeskus Majapidamisosakonna töö- külalistubade, üldkasutatavate ruumide korrashoid, 8-18 tuba (20 min/1 tuba), pesumaja olemasolul pesupesemine. Majapidamisosakonda kuuluvad toateenija, pesupesija, remondimehed, puhastusteenindajad

Majutus
thumbnail
11
docx

PRAKTIKA OÜ PINTMANN GRUPIS (KUBIJA HOTELL-LOODUSSPAAS)

Majapidamistööde praktika toimus Võrumaa Kutsehariduskeskuse praktikakorralduse kava alusel, mis on kinnitatud direktori käskkirjaga nr 128-Ü, 17.12.2014. Vastavalt praktikakorralduse kavale kuulub praktikadokumentide hulka: 1) Praktikandi individuaalne praktikakava 2) Kolmepoolne leping (kool, ettevõte ja õpilane) 3) Praktika päevik 4) Praktika aruanne 5) Praktikaettevõtte tagasiside 7 Majapidamistööde praktika koolipoolseks juhendajaks oli Kai Rehe, kes allkirjastas koolipoolse praktikalepingu, korraldas praktikale suunamise, juhendas individuaalse praktikava koostamist, aruande koostamist, praktika päeviku täitmist, pidas sidet praktikandiga e-maili teel, suunas õpilast aruande koostamisel ja päeviku täitmisel. Praktikale suunamine sujus rahulikult, meid valmistati selleks pikalt ette. Koolis saime

Majandus
thumbnail
28
pptx

Väljamõeldud Hotell-Järve

Restoran on hubane, elegantne, rikkaliku menüüga Restoranis on kohti 300 TUNNUSLAUSE Tahad veeta meeldivalt aega linnakärast eemal? Siis külasta meie imelist hotelli Järve. Parim puhkus looduskaunis kohas! ARENDUS Looduslike vahendite müük Kinkekaardid Suveniirid Rohkem taimi kasvatada KLIENDIBAAS Luua kliendikaart, millega saab iga külastusega ja ostudega hotellis boonuspunkte ja soodustusi TAGASISIDE Küsitlus kodulehel Hotelli fuajees asub suur lahtine raamat, kuhu saavad kliendid tagasisidet anda Täname tähelepanu eest!

Ettevõtlus
thumbnail
27
docx

Tartu kutsehariduskeskuse hotell

seda ei toeta positiivne siseimago. Seega lasub iga osakonna juhatajal suur vastutus nii oma töötajate kui klientide ees. Lisaks esmase väljaõppe korraldamisele töökohal, tervisliku ja ohutu töökeskkonna ning tingimuste loomisele, tuleb juhatajal tegeleda ka töötajate emotsionaalset rahulolu puudutavate küsimustega. Kollektiivis töötades peab valitsema üksmeel ning omavaheline koostöö, võrdselt hooliv suhtumine nii klienti kui töötajatesse. Negatiivse tagasiside või eksimuste korral kaasab juht tekkinud situatsiooni analüüsi ka oma töötajad, mille tagajärjel lahendatakse probleemid kiirelt. Väliskliendid on hotelli klienditeenindusega alati pigem rahul olnud. Kiidetud on personali abivalmidust ja positiivsust. Välisimago (avalik imago) valitseb välissihtgruppide seas. Imago teket mõjutab tugevalt oma kogemus ja suhted. Imagot on võimalik mõjutada teadliku kommunikeerimise, igapäevaste tegevuste ja ühtsete väärtushinnangute kaudu

Organisatsioonikäitumine
thumbnail
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

Sotsiaalsed tehnoloogiad võimaldavad inimestel uuel viisil osaleda toodete ja teenuste kujundamises ning pakuvad uusi kanaleid, mille kaudu ettevõtted saavad suhelda olemasolevate ja potentsiaalsete kasutajatega.‖ (Hagen & Robertson 2009) Ideaal näebki välja ilmselt nii, et organisatsioon jagab kasulikku infot oma toodete-teenuste kohta ja suhtleb, inimesed vastavad tagasisidega, millele vastavalt organisatsioon saab oma tooteid-teenuseid paremaks muuta, millele järgneb positiivne tagasiside. Kahesuunalise kommunikatsiooni võimalus internetis on nii e-turunduse võimalus kui ka risk: inimesel saavad anda kohe nii positiivset kui ka negatiivset tagasisidet, levitada kiiresti ja paljudele häid või halbu uudiseid organisatsiooni kohta. Oluline on organisatsiooni esindajana olla kursis sellega, mida organisatsioonist räägitakse ja kus räägitakse, ning adekvaatselt reageerida. Proaktiivsete tegevuste puhul – näiteks postitades infot organisatsiooni blogisse või Facebooki

Turundus
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2.Kogu turundustegev

Turundus
thumbnail
16
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

turunduse alused kordamisküsimused. Eleriin juur VE-15 1. Kordamisküsimused 1. Kas turundus ja müük on sünonüümid? Kui ei, siis milles on erinevus? 2. Kas mõisted "tarbija" ja "klient" on sünonüümid? Kui ei, siis milles on erinevus? 3. Kas politsei, haigla, kirik, hotell ja teater saavad oma tegevuses kasutada turundusprintsiipe? 4. Too konkreetseid näiteid erinevate turundusfilosoofiate rakendamise kohta! 5. Kas sotsiaalse turunduse kontseptsiooni see osa, mis puudutab ühiskonna üldisemate vajaduste arvestamist, on jäänud vaid unistuseks või on ta praktikas realiseerunud? Too näiteid Vastused: 1.Võib küll öelda, et need on erinevad turundus ja müük, kuna turunduse eesmärk on kokku viia ostjad ja nende vajadus, selle toote või teenuse järgi. Kuid müük iseenesest hõlmaks minu jaoks seda, et kas ja kui palju suudan oma toodet või teenust müüa just nendele ,kellele oleks seda toodet või teenust vaja. 2.Klient ehk persoon, kes soetab antud toote või te

Turundus
thumbnail
36
doc

Vastuvõtutöö korraldus: Kodutöö

 saada lisamõtteid, kuidas ja kuhu edasi liikuda 4.1 Mida kvaliteediprogramm endast täpsemalt kujutab? Kvaliteediprogrammi raames toimub ettevõtjatele 6 koolitust, mille raames:  korraldab ettevõtte enesehindamise ja määratleb parendusvaldkonnad  koostab kvaliteediplaani vähemalt 2-3 valdkonna parenduste juurutamiseks ettevõttes  analüüsib kliendi teekonda oma ettevõttes ning leiab parendusvõimalused (nt kliendi tagasiside süsteemi loomine jms)  koolitab oma töötajaid kliendikesksuse põhimõtetes, aktiivse puhkuse puhul ka riskikäsitluses  tunnustuse saamiseks läbib ettevõte ka välishindamise 4.2 Tunnustus „Märk kindlast arengust“ Otsus tunnustamise üle võetakse vastu välishindamise tulemuste ja ettevõtte poolt esitatud materjalide põhjal. Tunnustus „Märk kindlast arengust“ kehtib 1-2 aastat. Tunnustuse

Turism



Lisainfo

Koostatud on 9 küsimust ja logo

Kommentaarid (1)

Kambek profiilipilt
Liis Kambek: kindlasti on palju kasu

22:06 17-10-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun