Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tagasiside ankeet rahulolu uuring - organisatsiooni juhtimise alused (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuivõrd saate omandatud teadmisi oma tulevases töös kohe kasutada?
  • Kuidas plaanite saadud teadmisi rakendada?
  • Millised kohad õppetöös vajaksid kõige rohkem lihvimist"?
  • Mida oled vajanud on liikunud piisavalt kiiresti?

Lõik failist

Tagasiside ankeet rahulolu uuring - organisatsiooni juhtimise alused #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-05-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 17 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor triin pärkma Õppematerjali autor
Täitmata

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
doc

ANKEET ehk kirjalik küsitlus

eemale peletada. Kui see vähegi võimalik, võib vastajaid pigem stimuleerida kiirema või põhjalikuma vastuse preemiaga vms. Ankeedi üldine ülesehitus Hästi koostatud ankeedi juurde peaksid kuuluma ka järgnevad lisad: Ankeedi sissejuhatus Andmed uuringu korraldaja kohta Uuringu eesmärk ja tähtsus Anonüümsus ja konfidentsiaalsus Kuidas küsimustele vastata Kuhu ja mis ajaks ankeet saata Tänusõnad Küsimuste järjekord Soovitatav küsimuste järjekord 1. Lihtsad küsimused (sugu, vanus, haridus, elukutse) 2. Rasked küsimused (faktilised andmed, hinnangud ) 3. Tundlikud (peletavad) küsimused (eraelu, intiimelu, peresuhted) Nõuded ankeediküsimustele Iga küsimus peab omama uuringu eesmärkidest lähtuvat mõtet Küsimusi koostades tuleks end asetada vastaja olukorda

Teadustöö alused
thumbnail
22
odt

Võrtsjäve külastuskeskuse ja Selli-Sillaotsa matkaraja külastajate rahulolu uuringu raport

Põllumajandus- ja keskkonnainstituut Triin Kelder Võrtsjäve külastuskeskuse ja Selli-Sillaotsa matkaraja külastajate rahulolu uuringu raport Teadustöö metodoloogia aines Juhendaja: Lea Sudakova Tartu 2013 1 Contents Table of Contents Piirkonna ülevaade............................................................................................................................... 3 Uuringu eesmärgid..........................

Turism
thumbnail
36
docx

Uurimistöö "Õpikeskkond ja õpimotivatsioon"

https://www.riigiteataja.ee/akt/13273133 (08.04.2015) Haridusplatvorm - Eesti õpilasesinduste liit. http://escu.ee/content/haridusplatvorm (08.04.2015) 32 Lisa1 Küsimustik: Õpimotivatsioon ja õpikeskkond Hea vastaja! Mina olen Võhma Gümnaasiumi 8. klassi õpilane Kaile Eiert. Teen loovtööd teemal "Õpimotivatsioon ja õpikeskkond". Selleks viin läbi küsitluse Võhma Gümnaasiumi ja Haljala Gümnaasiumi 8. ­ 9. klassi õpilaste hulgas. Ankeet on anonüümne ning vastuseid kasutatakse ainult käesoleva loovtöö raames. Aitäh! * Kohustuslik 1.Milline on hea õpetaja? * 2.Kas teie koolis on head õpetajad? * o Jah o Ei o Muu: 3.Mida arvate teie õpetajate ning kooli personali arengust ja profesionaalsusest tänapäeva inimeste suhtlusviisidest ja tehnikast arusaamisest? * 1 2 3 4 5

Pedagoogika
thumbnail
13
docx

Hea Õppija

ettenähtud ainetes. Tagasisidet on olnud kogu kahe aasta jooksul väga keeruline saada. Vähe on olnud ülesandeid, kus oleks saanud pöörduda kaasõpilaste juurde ning kui ka sai, siis üldjuhul oli kõigil teistel endal piisavalt tööd ning ei vaevutud tegelema ka veel kellegi teise tööga. Õppejõud üldjuhul lihtsalt ei vastanud e-kirjadele või tegid seda väga suure ajalise vahega, mistõttu osutus nende lõpuks saabunud tagasiside mingil määral kasutuks. Koolis kohapeal oli võimalik õppejõuga kontakt saada ja üldiselt sai ka tagasisidet, mis ehk ei olnud küll väga põhjalik aga siiski olid enamik õppejõududest väga abivalmid suunama ja abistama nii kuidas võimalik. 8 HEA ÕPPIJA 9 Tallinna Majanduskool HEA ÕPPIJA 3. Tulemused 3.1 Õppijaga seonduvad tulemused

Enesehindamine
thumbnail
24
odt

Õpilaste väärtushinnangud

....................................................20 KOKKUVÕTE..........................................................................................................................21 KASUTATUD ALLIKMATERJALID......................................................................................22 LISAD.......................................................................................................................................23 Lisa 1. Õpilaste väärtushinnangute küsitluse ankeet.......................................................23 Lisa 2. Inglehart-Welzel'i kultuuride positsioneerimise kaart.........................................24 2 EESSÕNA Täisväärtuslikuks eksisteerimiseks vajab inimene haridust, sõprussidemeid, mingil määral ka raha ning omama isamaa tunnetust

Uurimistöö
thumbnail
70
doc

Personali planeerimine

Tallinna Majanduskool Täiskasvanute Koolituskeskus PERSONALI PLANEERIMINE õppematerjal Personalitöö eriala õppegrupile Õppeaine nimetus: PERSONALI PLANEERIMINE Õppeaine üldeesmärk: Anda teadmisi ja oskusi organisatsiooni sise- ja väliskeskkonna analüüsimiseks ning piisava hulga nõutavate teadmiste ja oskustega töötajate olemasolu tagamiseks organisatsioonis Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:  Oskab analüüsida organisatsiooni sise- ja väliskeskkonda ning teha järeldusi organisatsiooni personali planeerimiseks  Oskab koguda ja kasutada personali planeerimiseks vajalikku informatsiooni  Oskab kasutada erinevaid meetodeid personali lühiajaliseks, keskpikaks ja pikaajaliseks planeerimiseks  Oskab analüüsida tööjõu liikumist organisatsiooni sees ja organisatsioonide vahel, kasutades vastavaid mõõdikuid (sh tööjõu voolavuse ja tööjõu stabiilsuse indeksid)

Personali juhtimine ja organisatsioonikäitumine
thumbnail
24
docx

XXX AS müügipersonali rahuloluuuring

.............................................................................................. 21 2 SISSEJUHATUS Viidi läbi rahuloluuuringu XXX AS-s, mis on Eestis tegutsenud ligi 20 aastat. Küsitlus viidi läbi müügipersonali seas ning vastasid nii müügitöötajad kui ka kaupluste juhatajad. Rahuloluuuringus osalesid kõik 22 esinduspoodi üle Eesti. Uuringu eesmärgiks oli välja selgitada müügipersonali rahulolu tööandja ja tööga seotud küsimustes. Üritati välja selgitada kui rahul on inimesed palgasüsteemi, töökoormuse, omavaheliste suhetega ning paluti teha ka ettepanekuid, kuidas parandada töökeskkonda. Töö käigus tehti vastustest kokkuvõtted ning selgitati välja üldise motivatsioonitase ja vastustest välja tulnud probleemid. Seejärel esitati ettepanekuid, kuidas võiks motivatsioonitaset tõsta. 3 1. UURIMISMEETOD

Müügitöö alused
thumbnail
76
pdf

Nimetu

siis alati pole see nii. Stress jaotatakse kahte liiki ehk positiivne-eustress ja negatiivne- distress. (mastery.ee 27.01.2017) Hea stress viib meid rasketes olukordades edasi ja aitab meis leida jõudu ning oskust nendes situatsioonides kohaneda. Eustressi kogetakse tavaliselt siis, kui nähakse enda ees väljakutsuvat olukorda, mis paneb inimese proovile. Kuigi eustressi tekitav olukord nõuab organismilt samuti kohanemist ja pingutust, saabub selle möödudes suur rahulolu tehtuga.(miksike.ee 27.01.2017) Esimesed stressiuuringud leidsid seose mõõduka pinge ja edukama soorituse vahel. Paljud juhid on öelnud, et kõige paremad mõtted ja lahendused on tulnud just keerulistes olukordades.Seega võib lühiajaline stress meile olla kasulik. Negatiivne stress ilmneb olukordades, mida tajutakse ähvardavate, häirivate või ärevust tekitavatena. See on seisund, milles organismile esitatud nõudmised ei ole tasakaalus tema toimetuleku võimega.

Psühholoogia




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun