Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

TURUNDUSTEGEVUSTE LÄBIVIIMINE (0)

1 Hindamata
Punktid
TURUNDUSTEGEVUSTE LÄBIVIIMINE #1 TURUNDUSTEGEVUSTE LÄBIVIIMINE #2 TURUNDUSTEGEVUSTE LÄBIVIIMINE #3 TURUNDUSTEGEVUSTE LÄBIVIIMINE #4 TURUNDUSTEGEVUSTE LÄBIVIIMINE #5
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-11-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 4 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor G3r Õppematerjali autor
Kas turundus on investeering või kulu

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil

Turundus
thumbnail
20
docx

TURUNDUSE EKSAM

·tarnijaid ­ teevad ettevõttele kättesaadavaks ressursid tarbijatele vajalike toodete ning teenuste osutamiseks; ·tarbijaid; ·konkurente; ·konkurentsisituatsiooni; ·huvigruppe ­ rühmitusi, kes tunnevad vahetult või kaudselt huvi ettevõtte tegevuse vastu ja võivad seda märkimisväärselt mõjutada. Huvigrupp on ühiskonna kõige laialdasemaid kihte hõlmav mikrokeskkonna element. 9. Milles seisneb turunduse tähtsus? Turundus on info, toodete ja teenuste kontseptsiooni, hinna, toetuse ja turustuse planeerimine ning teostamine, realiseerimaks individuaalseid ja organisatsioonilisi eesmärke. Turundus on tähtis kuna turundus stimuleerib nõudlust; turunduskuludel on suur määr müügihinnale; turunduses on hõivatud suur osa töötajatest; turundus on kasutatav kõik võimalikes organisatsioonides; turundus toetab: tootmist, vahendamist ja tarbimist; turundus

Turundus
thumbnail
68
docx

Turunduse juhtimine - eksamikonspekt

1. SISSEJUHATUS TURUNDUSE JUHTIMISSE Põhimõisted: 1) Turundus - kavandatud tegevuste kompleks, mille eesmärgiks on turul olevate tarbijate vajaduste tuvastamise, ergutamise ja rahuldamise läbi vahetusprotsessi kaudu saavutada oma eesmärke (missioonilisi, majanduslikke). Turundus on vahetusprotsess, mille käigus kaupu ja teenuseid vahetades luuakse väärtusi. Turundustegevuse eesmärgiks on muuta vahetusprotsess kergeks ja sujuvaks. Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse

Turunduse juhtimine
thumbnail
13
docx

I Kontrolltöö Konspekt turunduses - Turunduse olemus ja turunduse planeerimine

jaotus ja teenindus müügimeeskond müügitoetus reklaam Turunduse tööriistaks on istrumentide kogum, mida nim. turundusmeetmestikuks või ka 4P-ks. Turunduse funktsioonid vabal vahetusel põhineva käsitluse raames ¤ Turundus põhineb vabal vahetusel, mis on mõlemale osapoolele kasulik ning rahulolu pakkuv. Vaba vahetuse viis tingimust: 1. On olemas vähemalt kaks osapoolt 2. Igal osalejal on midagi, mis on teise osalise jaoks väärtuslik 3. Iga osaline saab suhelda ning väärtuse kohale toimetada 4. Iga osaline võib pakkumise vastu võtta või sellest keelduda 5. Iga osaline usub, et vahetatav kaup onteise osalise poolt soovitud või vähemasti vastuvõetav

Turundus
thumbnail
14
docx

Referaat teemal "Turundusstrateegia kujundamine"

Turnunduse nimi oli pigem ,,reklaam". Turunduse töö oli tutvustada toote väärtusi, pärast seda kui, toode oli välja mõeldud ja valmis toodetud. Ilmselgelt ei kehti see strateegia enam maailmas kus kõik toote omadused (teenindusest kujunduseni) ongi turundajaks olemise sisu. Turnudus on toote väljamõtlemise akt, tema kujundamiseks kuluv ponnistus, hinna kujundamise kunst ja mahamüümise tehnika. (Seth Godin: 123) Üheks tähtsamaks tegevuseks firmas on turundus. Turundusega tegelemata on firmal tänapäeval väga raske läbi lüüa. Turundus mõjutab kõiki organisatsiooni tegevusi. Turundusel pole üldtunnustatud teoreetilist tuuma vaid see on seotud paljude teiste eraldiseisvate teooriatega. Turundust defineeritakse mitmeti. Esiteks on turundus erinevate tegevuste kogum, mis on suunatud vajaduste rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu. Vahetus on seotud kelleltki millegi saamisega midagi vastu andes. Ühtlasi öeldakse ka, et turundus on

Ettevõtluskeskkond
thumbnail
10
doc

Turundus juhtimine

tihti kultuurikeskkond. Nt eestlane soovib näljaga kartulit ja liha, hiinlane riisi ja ameeriklane hamburgerit. Nõudlus sisaldab soovi ja maksevalmidust. nt kui soov on ja ei olda nõus maksma, siis nõudlust pole. Tooted on materiaalsed tooted ja immateriaalsed tooted, mida pakutakse kellegi töö kaudu ehk teenused ning immateriaalsed tooted, millega turundaja veenab tarbijat muutma oma tegevust või taju mingis kindlas suunas ehk ideed. Vahetus on turundustegevuse aluseks, sellele turundus põhinebki. Vahetus on olukord, kus mõlemal osapoolel on midagi, millel on teise osapoole jaoks väärtus ja mida nad omavahel vahetavad (vaba vahetus). Turud on füüsilised kohad, kus ostjad ja müüjad kogunevad kaupade ostuks ja müügiks. Turunduse ülesanded ja ulatus võivad küll oluliselt erineda ettevõtteti ja turuti (turgudest), kuid turundusel on kaks mõõdet- strateegiline ja taktikaline. Strat

Turundus
thumbnail
17
doc

Turunduse vastused

2. II etapp ­ hetkeolukorra analüüs c. Turundusaudit d. SWOT-analüüs e. Eeldused 3. III etapp ­ Strateegia formuleerimine f. Oodatavad tulemused g. Turunduseesmärgid ja strateegiad h. Alternatiivsed strateegiad 4. IV etapp ­ Ressursside planeerimine ja kontroll MÕÕTMINE JA ANALÜÜS i. Eelarve j. Elluviimise analüüs Esiteks ettevõte missioon Turundus strateegiate mõju turundusmarginaalile: Mida pikem on strateegia, seda suurem mõju. TURUNDUSMARGINAAL= [Turumaht * turuosa * (käive ­ muutuvkulu kliendi kohta)] ­ turunduskulu 1. Strateegia turumahu suurendamiseks 2. Strateegia turuosa suurendamiseks 3. Strateegia suurendamaks tulu tarbija kohta 4. Strateegia muutuvkulude alandamiseks 5. Strateegia turunduskulude vähendamiseks 2. Turg ja turupotentsiaal. Turunõudlus ja turuosa arengupuu.

Majandus
thumbnail
82
pdf

Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse li

Turundus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun