Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult) (0)

4 HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kellele tahetakse sõnum saata?

Lõik failist

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSED
  • Turunduse olemus ja mõiste, turunduse objekt
    Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse , promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi.
    Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil ehk turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine.
    Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst .
    Turunduse olemus jaguneb kaheks: strateegiline ja taktikaline .
    Strateegiline – tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine , turuvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga), konkurentide analüüs ( konkurentsieelise leidmine) ning turundusstrateegia kujundamine.
    Taktikaline – keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koostamisele, mille käigus täpsustatakse eesmärgid, pannakse paika turundusmeetmestik (toode, hind jaotus, edustus), turunduseelarve ja ajakava . Samuti tuleb need turundusplaanid ellu viia ja kontrollida nende edukust.
    Turunduse objektideks on tooted, teenused, üritused, kogemused ja elamused , inimesed, kohad, omandiõigused, organisatsioonid , informatsioon, ideed ja tõekspidamised.
  • Nõudlusega seotud põhimõisted: vajadus , soov, nõudlus , turg
    Vajadus - on inimese sisemine tung millegi järele.
    Soov – on vajaduste kohandatud väljendused. Tihti on kohandajaks kultuurikeskkond, turundustegevus , sõprade arvamus või situatsioon. Samuti võib üks soov tuleneda mitmest vajadusest korraga.
    Nõudlus - sisaldab nii soovi kui ka maksevalmidust. Kui inimesel on soov, kuid ta ei ole nõus selle rahuldamise eest maksma, siis nõudlust ei ole. Kui aga on olemas soov ja ollakse nõus ka selle rahuldamise eest maksma, on nõudlus turul olemas.
    Turg
  • Vasakule Paremale
    TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #1 TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #2 TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #3 TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #4 TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #5 TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #6 TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #7 TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #8 TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #9 TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #10 TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #11 TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #12 TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #13 TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #14 TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #15 TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #16 TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #17 TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #18 TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #19 TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #20 TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #21 TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #22 TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult #23
    Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
    Leheküljed ~ 23 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-04-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 208 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor solarstone79 Õppematerjali autor
    Põhjalik valmistumine turunduse eksamiks.

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    5
    docx

    Turunduse seletatud mõisted

    Turundus - on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine Vajadus - on inimese sisemine tung millegi järele. Nõudlus - sisaldab nii soovi kui ka maksevalmidust. Kui inimesel on soov, kuid ta ei ole nõus selle rahuldamise eest maksma, siis nõudlust ei ole. Kui aga on olemas soov ja ollakse nõus ka selle rahuldamise eest maksma, on nõudlus turul olemas. Toode - pakkumine, mis on tehtud turule hankimiseks, kasutamiseks, tarbimiseks või tähelepanu saamiseks.

    Turundus
    thumbnail
    17
    docx

    Turunduse eksamiks kordamine

    Kordamisteemad 1. Turunduse mõiste, olemus, kontseptsioonid Turunduse olemus: Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. Lihtsaim definitsioon: turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Tänapäeval rõhutatakse järjest rohkem pikaajaliste kliendisuhete loomise ja arendamise tähtsust. Näiteks: turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Strateegiline turundus Analüüsile orienteeritud protsess. Tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turundusvõimaluste hindamine, konkurentide analüüs,

    Turundus
    thumbnail
    12
    docx

    TURUNDUSE EKSAMI KORDAMISTEEMAD

    1. TURUNDUSE MÕISTE, OLEMUS, KONTSEPTSIOONID Olemus: Turundus on osategevuste kompleks, mis hõlmab: turu-uuringuid, toote/teenuse kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Mõiste: Turundus tähendab mõista kliendi soove ja vajadusi paremini, kui ta ise. Turundus on klientide vajaduste kindlaks tegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. Turundus ühendab mitmeid erinevaid valdkondi: reklaam, bränding, internet/multimeedia, toote/teenus, uuringud, turundusmeetmestik. Turunduse funktsioonid: koha, aja, koguse, valiku, info, väärtuse, omandiõiguse vahetamise mugavus. Turundus kui süsteem: Turunduse eesmärk: tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine.

    Turundus
    thumbnail
    4
    docx

    Turunduse mõisted

    mittemateriaalne ja millega ei kaasne mingi asja omandiõigust. näiteks hotellindus, juuksur, remonditööd. 7. Turundusmeetmestik ­ kujundatakse lähtuvalt ettevõtte majandustulemusest ja edukusest nii lühiajalises kui pikaajalises perspektiivis. Samuti on vaja luua tarbijatega pikaajaline vastastikune kasumlik suhe. Sisaldab 4P-d: toode, hind, koht, promotsioon. 8. Kontseptsioonid- strateegia, kuidas ettevõtte seab oma sihid ja eesmärgid. ( 5tk) 1) Sotsiaalse turunduse kontseptsioon- lisaks tarbija vajadustele ja ettevõtte eesmärkidele pööratakse selles tähelepanu ka eetilisele, keskkonna-, juriidilisele-, ja sotsiaalsetele aspektidele. 2) Müügikontseptsioon- agressiivne müügitegevus ja reklaam. Eesmärgiks on müüa rohkemasju rohkematele inimestele, teha seda sagedamini ja suurema raha eest, et saada rohkem kasumit. Samuti kasutatakse seda toodete puhul, mida tarbijad mingil põhjusel teinekord nii väga aktiivselt

    Turundus
    thumbnail
    32
    docx

    Turunduse kordamisküsimused eksamiks

    Turunduse kordamisküsimused 1. Turunduse mõiste, olemus, kontseptsioonid Turunduse olemus – Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse vajadus – valmistada õigele tarbijale õige toode ja viia see õige sõnumiga õigel ajal õigesse kohta; pikaajaliste kliendisuhete loomine ja arendamine; luua tarbijatega pikaajaline vastastikku kasumlik suhe; luua ettevõttes finantsiline edukus. Turunduse funktsioonid – Turulõhede ületamine. Turundus peab tegema kõik, et

    Turundus
    thumbnail
    24
    docx

    TURUNDUSE KONSPEKT

    · Turunduskommunikatsioon · Kommunikeeritakse tarbijale logo pakendi reklaami jm kaudu. Brändi imago kujundab tarbija silmis töötajad ja kommunikatsioonist saadud sõnumid · · Peatükk 8 ,,Hind" · HINNAKUJUNDUS PROTSESS 1. Hinna kujundust mõjutavad tegurid 2. Hinna eesmärkide määramine 3. Hinaakujundusmeetodite valik 4. Hinaapoliitika väljatöötamine · Hinna kujundust mõjutavad tegurid · Ettevõtte sisesed: · Ettevõtte eesmärgid ja strateegiad · Turunduse eesmärgid ja strateegiad · Tootmiskulud-muutuv kui püsikulud · Kasumivajadus ­ hinnalisa tänu kasuminõudlusele · Laovarud ­ nende kuhjumine tingib hinnaalandusi · Turupositsioon ­ tugevam positsioon annab rohkem mänguruumi · Ettevõtte välised: · Nõudlus · Hinnaelastsus - näitab kui palju muutub kauba nõutav kogus protsentides, kui hinda tõstetakse 1%. Kui nõutava koguse protsentuaalne muutus on suurem kui hinnatõus,

    Turundus
    thumbnail
    82
    pdf

    Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

    INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse li

    Turundus
    thumbnail
    57
    docx

    Turundus - konspekt eksamiks

    ostuharjumus ne, ümber- segmentimin s ed, proovi- ja positsioonimi e, ümber- korduvostud, ne, positsioonimi turundusmiks turustruktuur ne, tarbijate , suhtumine , eluviis, reklaami, turundusmik turundusmik ettepanekud s s toote täiustamisek s Turundus kokkuvõte 1. Turunduse alusmudelid 4P mudel (enne seda oli Bordeni mudel) - keskendub tootele:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus 6P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus  People/personnel - töötajad  Process - protsess 7P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus  People/personnel - töötajad

    Turundus




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun