TURUNDUS (0)

5 Hindamata
 
TURUNDUS
Loengukonspekt

Õppejõud Reet Niilus
Mõdriku 2011

2
SISUKORD
1.TURUNDUSE OLEMUS...................................................................................................... 4
1.1 Turunduse määratlused....................................................................................................4
1.2 Turunduse ajalugu........................................................................................................... 5
1.3 Turustuspoliitika..............................................................................................................5
1.4 Turunduse vajadus...........................................................................................................6
1.5 Turunduse juhtimise filosoofiad......................................................................................7
1.5.1 Turunduskontseptsiooni komponendid.................................................................... 7
1.6 Turunduse tegevussfäärid................................................................................................8
2. TURUNDUSKESKKOND......................................................................... 11
3.TURUNDUSE PLANEERIMINE....................................................................................... 15
3.1 Turunduse planeerimisetapp..........................................................................................15
3.2 SWOT analüüs...............................................................................................................15
3.3 Bostoni maatriks............................................................................................................17
3.4 Kasvustrateegiad (Ansoffi maatriks).............................................................................18
4.TURG...................................................................................................................................19
4.1 Turu määramise astmed.................................................................................................19
4.2 Lähenemine turule.........................................................................................................19
4.3 Turu segmentimine........................................................................................................21
4.3.1 Turu segmentimise viisid ja meetodid....................................................................21
5.TARBIJATURG...................................................................................................................25
5.1 Tarbijakäitumine............................................................................................................25
5.2 Tarbimisstiil...................................................................................................................26
5.3 Tarbija ostuotsustusprotsess..........................................................................................26
6.TOODE ............................................................................................................................ 28
6.1 Toote mõiste ..............................................................................................................28
6.2 Toodete liigitus ..........................................................................................................30
6.3 Tootesari ja tootekompleks............................................................................................32
6.4 Toote kood.....................................................................................................................33
6.5 Markeerimine ............................................................................................................... 33
6.6 Garantii ......................................................................................................................34
6.7 Pakendamine ..............................................................................................................34
6.8 Toote positsioonimine ................................................................................................ 35
6.9 Uue toote evitamine ...................................................................................................35
6.9.1 Uue toote väljatöötamise etapid............................................................................. 35
7.HIND ................................................................................................................................38
8.TURUSTUS ..................................................................................................................... 40
HULGIKAUBANDUS ....................................................................................................44
JAEKAUBANDUS.............................................................................................................46
98% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
TURUNDUS #1 TURUNDUS #2 TURUNDUS #3 TURUNDUS #4 TURUNDUS #5 TURUNDUS #6 TURUNDUS #7 TURUNDUS #8 TURUNDUS #9 TURUNDUS #10 TURUNDUS #11 TURUNDUS #12 TURUNDUS #13 TURUNDUS #14 TURUNDUS #15 TURUNDUS #16 TURUNDUS #17 TURUNDUS #18 TURUNDUS #19 TURUNDUS #20 TURUNDUS #21 TURUNDUS #22 TURUNDUS #23 TURUNDUS #24 TURUNDUS #25 TURUNDUS #26 TURUNDUS #27 TURUNDUS #28 TURUNDUS #29 TURUNDUS #30 TURUNDUS #31 TURUNDUS #32 TURUNDUS #33 TURUNDUS #34 TURUNDUS #35 TURUNDUS #36 TURUNDUS #37 TURUNDUS #38 TURUNDUS #39 TURUNDUS #40 TURUNDUS #41 TURUNDUS #42 TURUNDUS #43 TURUNDUS #44 TURUNDUS #45 TURUNDUS #46 TURUNDUS #47 TURUNDUS #48 TURUNDUS #49 TURUNDUS #50 TURUNDUS #51 TURUNDUS #52 TURUNDUS #53 TURUNDUS #54 TURUNDUS #55 TURUNDUS #56 TURUNDUS #57 TURUNDUS #58 TURUNDUS #59 TURUNDUS #60 TURUNDUS #61 TURUNDUS #62 TURUNDUS #63 TURUNDUS #64 TURUNDUS #65 TURUNDUS #66 TURUNDUS #67 TURUNDUS #68 TURUNDUS #69
50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
~ 69 lehte Lehekülgede arv dokumendis
2013-11-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
63 laadimist Kokku alla laetud
0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
mmaiste Õppematerjali autor

Dokumendis esitatud küsimused

  • Mida, millal, kus peab tegema ?
  • MISSIOON (Mission) ­ milline on meie äri (What business are we in ?
  • Milline on kõige ohtlikum konkurent ?
  • Milline on kõige nõrgem konkurent ?
  • Milline on kõige vähem eristuv (millegi poolest silmapaistev) konkurent ?
  • Millist konkurenti on kõige raskem rünnata hea hinna-kvaliteedi suhtega ?
  • Kuidas oleks võimalik töökodade konkurentsipositsiooni parandada ?
  • Kuidas saab ettevõte mikrokeskkonda mõjutada ?
  • Kuidas saab ettevõte makrokeskkonda mõjutada ?
  • Milliste valdkonna ettevõtetele see sündmus kindlasti või tõenäoliselt avaldab mõju ?
  • Milles see mõju võib seisneda ja keda mõjutab ?
  • Kui turul on müük stabiliseerunud või isegi kasvab ?
  • Milline on TÕ tootegrupi 1 käesoleva aasta suhteline turuosa (küsimärk tabelis 2) ?
  • Milline on TÕ tootegrupi 1 suhteline turuosa ülejärgmisel aastal ?
  • Milline on tootegrupi 1 käesoleva aasta turu maht ?
  • Milline on tootegrupi 1 turu maht ülejärgmisel aastal ?
  • Milline on TÕ tootegrupi 1 absoluutne turuosa ülejärgmisel aastal ?
  • Missugusesse grupipaari tasuks TÕ-l teie arvates investeerida ?
  • Mida te soovitate Maril edaspidi teha ?

Mõisted

Sisukord

  • Loengukonspekt
  • SISUKORD
  • Turunduse määratlused
  • LÄHTEALUS
  • VAHEND
  • LÕPPEESMÄRK
  • Turunduse ajalugu
  • Turustuspoliitika
  • Turunduse vajadus
  • Turunduse juhtimise filosoofiad
  • Turunduskontseptsiooni komponendid
  • TURUNDUSKONTSEPTSIOONI JUURUTAMINE ANNAB ETTEVÕTTELE
  • Turunduse tegevussfäärid
  • seadusandlus
  • FIRMA
  • Makrokeskkonna
  • Demograafiline keskkond
  • Majanduslik keskkond
  • Sotsiaal-kultuuriline keskkond
  • Poliitiline keskkond
  • Tehnoloogiline keskkond
  • Looduslik keskkond
  • Mikrokeskkonna
  • Huvigrupid
  • Sisemise tegevuskeskkonna
  • Turunduse planeerimisetapp
  • SWOT analüüs
  • Bostoni maatriks
  • Boston Consulting Groupi
  • Turuosa
  • Turukasv
  • TÄHED
  • Rahavoo tekitamine
  • KÜSIMÄRGID
  • Rahavoo tekitamine
  • RAHALEHMAD
  • Rahavoo kulutamine
  • KOERAD
  • Rahavoo kulutamine
  • General Electric Company
  • Kasvustrateegiad (Ansoffi maatriks)
  • Turu hõlvamine
  • turul juurdumine)
  • Toote arendamine
  • Turu laiendamine
  • Diversifikatsioon
  • Turu määramise astmed
  • Lähenemine turule
  • Turu segmentimine
  • Turu segmentimise viisid ja meetodid
  • Inimeste omadustest
  • Elulaadi
  • ERINEVATE SEGMENTIMISTUNNUSTE
  • SAGEDAMINI KASUTATAVAD VALDKONNAD
  • SEGMENTIMISE TUNNUS
  • TOOTE/TEENUSE VALDKOND
  • Tarbijakäitumine
  • Kultuurilised
  • Sotsiaalsed
  • Demograafilised
  • Psühholoogilised
  • Tarbimisstiil
  • Tarbija ostuotsustusprotsess
  • Probleemi teadvustamine
  • Informatsiooni otsimine
  • Alternatiivide võrdlemine
  • Otsustamine
  • Ostujärgne käitumine
  • Toote mõiste
  • LAIENDATUD TOODE
  • KONKREETNE TOODE
  • TUUMIK
  • TOODE
  • Margi
  • Kvaliteet
  • Pakend
  • Garantii
  • Krediit
  • Kдtte
  • Paigaldamine
  • Jдrel
  • Stiil
  • Toodete liigitus
  • TARBEKAUP
  • Esmatarbekaubad
  • Valikkaubad
  • Eri-(spetsiaal)
  • Võõr-(mitte
  • kallimad kaubad - riided
  • erandjuhtudel
  • matusekaubad)
  • I Looduslikud materjalid
  • II Toodetud materjalid
  • III Seadmed ja materjalid
  • IV Kaasnevad seadmed
  • V Abimaterjalid
  • Tootesari ja tootekompleks
  • Markeerimine
  • Garantii
  • Pakendamine
  • Toote positsioonimine
  • Uue toote evitamine
  • Uue toote väljatöötamise etapid
  • tootja
  • tootja
  • tootja
  • tootja
  • tootja
  • tootja
  • Peeter
  • Vahendaja
  • Vormikasu
  • Ajakasu
  • Kohakasu
  • Omandamiskasu
  • TOOTJAD
  • Jaemüüjad
  • Agendid või
  • Hulgimüüjad
  • Paralleelsed ja vastassuunalised kanalid
  • Kanalilülide koostöö
  • Tavapärane turustuskanal
  • Vertikaalne turustussüsteem
  • Toodavad, müüvad, transpordivad
  • Toodavad
  • TURUSTUSKANALID
  • Müüvad, ostavad, valivad, sorteerivad
  • Ostavad, valivad
  • Sorteerivad
  • Horisontaalne turustussüsteem
  • Paljukanaliline turustussüsteem
  • HULGIKAUBANDUS
  • Hulgikaubanduse juhtimine
  • Turundusstrateegia
  • Hulgikaubanduse suunad
  • JAEKAUBANDUS
  • LOGISTIKA
  • Müügi aktiviseerimine
  • Isikliku müügi
  • Public relations
  • Äritegevuse määratluse hindamine
  • Keskkonna teema küsimused
  • Situatsiooniülesanded
  • Foods’
  • Pärnu Õlu
  • Ülesanded õpilasele
  • Planeerimise teema küsimused
  • Sihtturu valiku maatriks
  • Maatriksi koostamine toimub järgmiste etappidena
  • FAKTOR
  • OSAKAAL
  • FIRMA ÄRITUGEVUS
  • ATRAKTIIVSUS
  • ATRAKTIIVSUSFAKTORITE
  • VÄÄRTUSED
  • FAKTORID
  • Segment 1
  • Segment 2
  • Segment 3
  • ATRAKTIIVSUSFAKTORITE SKAALAD
  • ATRAKTIIVSUSE REITING
  • ÄRITUGEVUSE
  • ÄRITUGEVUSE HINNANGUD
  • ÄRITUGEVUSE FAKTORITE SKAALAD
  • ÄRITUGEVUSE REITING
  • Segmendi atraktiivsuse
  • LOCTITE BALTI” SIHTTURGUDE VALIKU MAATRIKS
  • SEGMENDID
  • SEGMENDI
  • SUURUS
  • KONKU
  • RENTSI
  • LOCT
  • BALTI
  • KÄIBE
  • PROGNOOS
  • SISENEMIS
  • BARJÄÄR
  • Tabel 3. SEGMENT
  • PALLID
  • OSAKAALUD
  • SKOORID
  • REITING
  • Tabel 4. SEGMENT
  • Tabel 5. SEGMENT
  • SEGMENT
  • KVALITEET
  • PAINDLIKKUS
  • Tabel 8. SEGMENT
  • Tabel 9. SEGMENT
  • Tabel 10. SEGMENT
  • KÄIVE/Milj
  • Toodete elukõvera analüüs
  • TABEL. TOODETE KÄIBE AJALINE SÕLTUVUS
  • ÜLESANDED
  • Tartu õlletehase toodanguportfelli analüüs
  • LÄHTEANDMED
  • ABSOLUUTSED TURUOSAD
  • Absoluutne turuosa
  • II SUHTELISED TURUOSAD JA TURGUDE KASVUD
  • Suhteline turuosa
  • Turu kasv
  • KÄESOLEVAL
  • AASTAL (1a.)
  • KÄESOLEVA
  • L AASTAL
  • JÄRGMISEL
  • AASTAL (2a.)
  • ÜLEJÄRGMISEL
  • AASTAL (3a.)
  • III TOOTEGRUPI 1 KÄIBE PROGNOOSID
  • KÜSIMUSED
  • SUHTELINE TURUOSA
  • Mari McDonald’i restoran
  • Küsimused
  • Ajakirjanduslikud väljaanded

Teemad

  • TURUNDUS
  • TURUNDUSE OLEMUS
  • Turunduse määratlused
  • do right things)
  • do things right)
  • total system)
  • Turunduse ajalugu
  • production orientation)
  • sales orientation)
  • marketing orientation)
  • societal marketing orientation)
  • political/ecological/logistic system
  • Turustuspoliitika
  • Turunduse vajadus
  • Turunduse juhtimise filosoofiad
  • Turunduskontseptsiooni komponendid
  • TURUNDUSKONTSEPTSIOONI JUURUTAMINE ANNAB ETTEVÕTTELE
  • Turunduse tegevussfäärid
  • image
  • TURUNDUSKESKKOND
  • seadusandlus
  • heategeva
  • otsitava huvigrupi
  • ebameeldiva huvigrupi
  • TURUNDUSE PLANEERIMINE
  • Turunduse planeerimisetapp
  • Turunduse planeerimine on pidev tsükliline protsess, mille
  • eesmärk on firma võimaluste vastavusse viimine turu tingimustega
  • What business are we in?)
  • SWOT analüüs
  • võimalused
  • Bostoni maatriks
  • Honda
  • McKinsey & Company
  • Kasvustrateegiad (Ansoffi maatriks)
  • Toode
  • turul juurdumine)
  • Juurdumine
  • sügavuti – suurem müük samale kontingendile
  • laiuti – tarbijate juurdetulek
  • TURG
  • Turu määramise astmed
  • Lähenemine turule
  • Diferentseerimata turundus
  • Diferentseeritud turundus
  • Kontsentreeritud turundus
  • Turu segmentimine
  • Turu segmentimise viisid ja meetodid
  • hüved
  • TARBIJATURG
  • Tarbijakäitumine
  • Kultuurilised
  • Sotsiaalsed
  • Demograafilised
  • Psühholoogilised
  • Tarbimisstiil
  • Tarbija ostuotsustusprotsess
  • Probleemi teadvustamine
  • Informatsiooni otsimine
  • Alternatiivide võrdlemine
  • Otsustamine
  • Ostujärgne käitumine
  • TOODE
  • Toote mõiste
  • toodeTOODE
  • TUUMIK
  • Toodete liigitus
  • kaubad
  • otsitud) kaubad
  • a) loodusvarad
  • b) põllumajandustoodang
  • Tootesari ja tootekompleks
  • Toote kood
  • Markeerimine
  • brand name
  • brand mark
  • kaubamärgiks
  • Garantii
  • Pakendamine
  • Toote positsioonimine
  • Uue toote evitamine
  • Uue toote väljatöötamise etapid
  • HIND
  • skimming
  • penetration
  • TURUSTUS
  • Tavapärane turustuskanal
  • Vertikaalne turustussüsteem
  • Horisontaalne turustussüsteem
  • Paljukanaliline turustussüsteem
  • Hulgikaubanduse suunad
  • inventory
  • MÜÜGITOETUS
  • Äritegevuse määratluse hindamine
  • Keskkonna teema küsimused
  • Situatsiooniülesanded
  • Ösel Foods’
  • Ösel
  • Ösel Foodsi’
  • A Le Coq
  • Planeerimise teema küsimused
  • Sihtturu valiku maatriks
  • segmentide atraktiivsus – firma äritugevus
  • Maatriksi koostamine toimub järgmiste etappidena
  • segmendi suurus, segmendi kasv, konkurents
  • turustuskanalite olemasolu, segmendi ostujõud, nõudluse hinnatundlikkus
  • segmendi suurus, segmendi kasv
  • konkurents
  • segmendi suurus
  • konkurents
  • segmendi suuruse, segmendi
  • konkurentsi
  • ATRAKTIIVSUS
  • ATRAKTIIVSUSE REITING
  • firma
  • äritugevuse
  • toote omadused, kvaliteet, hind, pakutavad
  • teenused, edustamismeetodid, professionaalne personal, head sidemed, maine
  • kvaliteet, hind
  • teeninduse tase
  • ÄRITUGEVUSE REITING
  • firma äritugevuse
  • milj. kr)
  • % aastas)
  • KONKU
  • SISENEMIS
  • segmendi suuruse, segmendi kasvu ja
  • konkurentsitaseme
  • Tabel 3. SEGMENT
  • REITING
  • Tabel 4. SEGMENT
  • Tabel 5. SEGMENT
  • toote kvaliteet, hind ja tarne paindlikkus
  • äritugevuse faktorite
  • Tabel 8. SEGMENT
  • Tabel 9. SEGMENT
  • Tabel 10. SEGMENT
  • sihtturgude valiku maatriksi
  • Toodete elukõvera analüüs
  • käive - aeg
  • Tartu õlletehase toodanguportfelli analüüs
  • Mari McDonald’i restoran
  • Coca-Cola’t
  • SOOVITATAV KIRJANDUS

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

39
doc
69
doc
120
docx
20
docx
29
doc
21
doc
20
docx
110
docx





30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto