Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE „TOYOTA MOTOR CORPORATION“ NÄITEL (1)

5 VÄGA HEA
Punktid
Inglise keel - Kõik luuletused, mis on inglise keeles

Esitatud küsimused

  • Mille osakaalu firma ei vähenda isegi rasketel aegadel vt joonis 2 või milleski muus?
  • Kuidas tüüpiline auto näeb välja aastal 2025 või 2050 ?
  • Millised on sunnitud lahkuma?
Vasakule Paremale
TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #1 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #2 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #3 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #4 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #5 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #6 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #7 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #8 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #9 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #10 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #11 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #12 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #13 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #14 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #15 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #16 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #17 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #18 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #19 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #20 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #21 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #22 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #23 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #24 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #25 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #26 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #27 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #28 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #29 TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE-TOYOTA MOTOR CORPORATION-NÄITEL #30
Punktid Tasuta Faili alla laadimine on tasuta
Leheküljed ~ 30 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-10-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 35 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor 269134 Õppematerjali autor
Kodutöö inglise keeles

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
12
pdf

Keiretsu–tarneahel Jaapani moodi

....................................................................................... 7 2.3. Vertikaalsetest keiretsudest ............................................................................................... 8 2.4. Keiretsude plussidest ja miinustest.................................................................................... 9 3. Konkreetseid näiteid keiretsust .............................................................................................. 10 3.1. Toyota ­ jaapanlaste keiretsu lipulaev............................................................................. 10 3.2. Keiretsud Euroopas ........................................................................................................ 10 Kokkuvõte ................................................................................................................................ 11 Kasutatud allikad ........................................................................................

Logistika ja tarneahelad
thumbnail
27
docx

Keiretsu

....................................................................... 11 2.5.2. Miinused.................................................................................................................... 11 2.6. Mitsubishi Group Jaapanis...............................................................12 3. KEIRETSUD MUUS MAAILMAS......................................................15 3.1 Olukord 90ndatel ja Ameerika keiretsu..............................................16 3.2 Toyota ja Honda keiretsu Ameerikas.................................................19 3.3 Tata Group Indias............................................................................20 KOKKUVÕTE................................................................................... 24 KASUTATUD MATERJAL ..................................................................25 2 SISSEJUHATUS Antud referaadi eesmärgiks on anda sisukas ülevaade logistika süsteemist keiretsu, mis on laialt

Ärilogistika
thumbnail
16
pdf

Kulusäästlik mõtlemine - Lean thinking – ja just-in-time tootmine

kasutavad LEAN tootmist. Samuti räägin JIT tootmisest, tema ohtudest ja firma näidetest. Referaadi eesmärgiks on saada ülevaade kulusäästliku mõtteviisi sisust ja ka õigeks ajaks tootmissüsteemist, nende ajaloost, kasutamisest ja aru saadamis on nende vahe. 1. Kulusäästlikmõtlemine Lean thinking ehk kulusäästlik mõtlemine on töötegemise filosoofia, mis võimaldab ettevõtetel saavutada efektiivsust, paremat toodete ja teenuste kvaliteeti, sealjuures tõuseb samal ajal töötajate moraal ning tööohutus. (1) 1.1 Ajalugu LEAN esitleti esimest korda raamatus ,,Masin, mis muutis maailma" (inglise keeles Machine that changed the world). Raamat anti välja viieaastase projekti tulemusena,kus osalesid erinevad ülikoolid üle maailma, erinevad autotootjad ning riikide valitsused, mille käigus uuriti maailma autotööstust eesmärgiga selgitada Jaapani, eeskätt Toyota, tootjate erilisust. (1)

Ärilogistika
thumbnail
14
docx

Kulusäästlik mõtlemine (Lean thinking)

Väga oluliseks peetakse seda, et töötajad on võimelised nägema ettevõtte niiöelda suuremat pilti ehk mitte vaid struktuuri ja funktsioone. Väärtusvoo eest vastutamine on ka tugevas seoses sellega, et töötajad õpivad nägema kogu töö protsessi kulusäästlikkuse vaatenurgast võetuna. Usutakse, et kulusäästliku mõtlemise edukas juurutamine aitab kaasa töötajate motivatsiooni tõusmisele ning uute ideede tekkimisele ettevõttes. Samuti peaks pidevalt tõusma toodete või teenuste kvaliteet. Küll aga peab jälgima, et ei piirdutaks vaid protsesside ümberkujundamisega, kuna oluline on ka see, et inimestesse sisendataks kulusäästlikku mõtlemist. (Ibid.) Peamine põhjus, miks ettevõtted otsustavad kulusäästlikkusele üle minna, seisneb selles, et tahetakse olemasolevate ressurssidega kasvatada ettevõtte tootlikkust ning paindlikkust. Antud mõtlemise printsiipe järgides suureneb läbi tootlikkuse kasvu ka tööjõu

Ärilogistika
thumbnail
6
docx

Muutused ühiskonnas ja maailmamajanduses

majandusharu, kus tegeletakse tooraine hankimisega (ehk siis põllumajandusega), tööd tehakse peamiselt käsitsi 1. Põllumajandus 2. Metsamajandus 3. Kalandus b) Tööstus ehk sekundaarsektor (ehk tööstusühiskond ehk ka industriaalühiskond)- majandusharu, kus tegeletakse tooraine töötlemise ja sellest toodete valmistamisega (ehk töötlev tööstus vms) 1. Masinatööstus 2. Keemiatööstus 3. Autotööstus c) Teenindus ehk tertsiaarsektor (ehk ka infoühiskond)- majandusharu, kus tegeletakse teenindamisega (informatsioon on majandustegevuse peamine alus) 1. Kaubandus 2. Transport 3. Haridus

Geograafia
thumbnail
10
doc

Auto ajalugu

Emile Roger Prantsusmaal. 1900. Aastaks oli autode masstootmine hoo sisse saanud nii Prantsusmaal kui ka USA-s. Esimene firma, mis loodi autode tootmiseks oli Panhard et Levassor Prantsusmaal, nende loodud oli ka esimene neljasilindriline mootor. Kahe aasta pärast, 1891. Aastal, järgnes neile ka Peugeot. 20. Sajandi alguseks oli Prantsusmaa autotoodang ligi pool maailma kogutoodangust, kui seal toodeti aastas üle 30 tuhande auto. Ameerikas olid esimesteks Duryea Motor Wagon Company, loodud aastal 1893 ja Olds Motor Vehicle Company. Aasta jooksul alustasid tootmist ka Cadillac, Winton ja Ford. Auru-, elektri- ja sissepõlemismootorid jätkasid konkureerimist, aga 1910-tel aastatel jäi domineerima sisspõlemismootor. Mõne aasta jooksul loodi sadu, isegi tuhandeid, erinevaid tehnoloogiaid kasutamaks autodes. Näiteks loodi hübriidautod, mitme klapiga mootorid, nukkvõllid ja nelirattavedu, aga neid ei hakatud tol ajal kasutama

Ajalugu
thumbnail
3
doc

Keskkonnasõbralikud autod

Lisaks on elektrimootoril kõrgema kasuteguri tõttu sama võimsuse juures suurem kiirendus. Hübriidauto eelised elektriauto ja sisepõlemismootoriga auto ees on järgmised: 1. Auto saab olla elektriautost mahukam, sest ei ole vaja kanda palju raskeid akusid. 2. Sisepõlemismootor võib olla palju väiksem kui tavalisel autol, võimaldades palju väiksemat kütusekulu. Populaarseimad hübriidid on Toyota Prius, põhjuseks on usaldusväärne firma, tipptasemel tehnoloogia ning mudel, mis algatas maailmas elektriautode üleskäigu. Mudel tuli turule juba 1997. aastal, kuid ei saavutanud koheselt edu. 2004. aastal toodi turule 2. generatsiooni Prius, mis muutus kiirelt populaarseks autoks üle kogu maailma. Kokku on müüdud Priust üle 1.6 mln eksemplari. Ka teised autotootjad on paisanud turule elektriautosid, nt Ford, Lexus, BMW, Mercedes-Benz, Honda, Nissan, Dodge etc. Vesinikautod 2006

Geograafia
thumbnail
42
doc

Referaat - Jaapan

(kasv 4 %), Okeaaniasse 448,671 (7,2 %), Ladina-Ameerikasse 186,930 (21,4 %) ja Aafrikasse 182,400 autot (24 %). Jaapanisse imporditi 8,369 000 mootorsõidukit (17% rohkem kui 2003. aastal), automarkidest domineerisid Volkswagen, Mercedez-Benz ja BMW. 2004. a oli Jaapan autotootmiselt teine riik maailmas (17,4 % maailma kogutoodangust) (1. USA 20,9 %; 3. Saksamaa 9,3 %). Mootorrattaid tootis Jaapan 2002. a 2,1 mln, neist eksportis 1,4 mln. Suurimad Jaapani autotootjad on Toyota Motors (suuruselt 1. firma Jaapanis ­ 2002. a käive 937 mlrd jeeni), Honda (5. firma; 279 mlrd jeeni). Alates 2004. aastast on üle poole Jaapani autodest toodetud väljaspool Jaapanit. Brutotonnaazi poolest on Jaapan 11,47 mln brutotonniga (36,6 % maailma laevaehitusest) Lõuna-Korea (12,44 mln bt ehk 39,7%) järel teine laevaehitusmaa, kusjuures Jaapani osakaal maailma laevaehituses on langenud poolelt 1975. a kolmandikuni.

Geograafia




Meedia

Kommentaarid (1)

RViikoja profiilipilt
RViikoja: jah
19:11 14-11-2016



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun