Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Keskustega Kui aga selleks aega ei jää?
  • KUIDAS MÕJUVAD MULTIFILMID JA FILMID LASTELE?
  • Kuigi vaatavad samu filme?
  • Kuidas saavad vanemad veel vältida televisiooni negatiivset mõju lastele?
Vasakule Paremale
TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #1 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #2 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #3 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #4 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #5 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #6 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #7 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #8 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #9 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #10 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #11 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #12 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #13 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #14 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #15 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #16 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #17 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #18 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #19 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #20 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #21 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #22 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #23 TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE #24
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 24 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-03-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 41 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor moonikaT Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
13
doc

Meedia kui kasvatusprobleem

...................................................11 KASUTATUD KIRJANDUS..........................................................................................12 2 SISSEJUHATUS Tehnika areng viimastel aastatel on olnud kohutavalt kiire ­ iga päev mõeldakse välja uusi vahendeid meie elu kergemaks tegemiseks ning täiendatakse vanu. Meedial on alati olnud suur mõju meie elule ning aastatega on see ainult kasvanud. Võime rääkida tänapäeval juba internetiühiskonnast ning televiisor ja raadio on elementaarsed esemed iga inimese kodus. Meedia on üha kättesaadavam ka lastele ning see on omakorda andnud alust arvukatele uuringutele selle võimalikest mõjudest lapse arengule. Meedia rolli suurenemine meie laste kasvatuses toob kaasa ka mitmeid ohte, mida varasemalt poleks ettegi kujutanud. Kahjuks ei saa meie lasteaiaõpetajad erialast

Internetipsühholoogia põhiprobleemid
thumbnail
32
docx

LÄHTE ÜHISGÜMNAASIUMI ÕPILASTE ETV, TV3 JA KANAL 2 TARBIMISE HARJUMUSED

Lähte Ühisgümnaasium LÄHTE ÜHISGÜMNAASIUMI ÕPILASTE ETV, TV3 JA KANAL 2 TARBIMISE HARJUMUSED Uurimistöö Autor: Kristiina Anton Juhendaja: Gerli Lokk Lähte 2015 SISUKORD SISSEJUHATUS...............................................................................................................2 1. TELEMEEDIA OLEMUS.............................................................................................4 1.1. Telejaamade jagunemine......................................................................5 1.2. ETV, Kanal 2 ja TV3 üldiseloomustus....................................................7 2. TELEMEEDIA AJALUGU EESTIS.............................................................................8 3. EESTI TELEVAATAJATE TÜPOLOOGIA..........................................................

Meedia
thumbnail
36
docx

MULTFILMIKANGELASTE MÕJUST 11. KLASSI ÕPILASTELE

väikeseid meedia-poolseid mõjutusi, näiteks valime ilmateate järgi riideid, ostame midagi reklaami mõjul. Samas väidab teadlane, et vägivalla ja ebesatappude kajastamine meedias näib ajendavat neid tegusid jäljendama (McQuail, 2000: 373). Sellest väites tulenevalt soovisime teada saada, kuidas multifilmi tegelaste käitumine, muuhulgas ka see, mis mõnikord on mõningase vägivallaga seotud, võib vaatajaid mõjutada. Kuidas tunnetavad seda mõju 11.klassi õpilased, kuigi selge on, et nende multifilmide vaatamise kõrgajad on jäänud aastate taha. Kas lapsepõlves kogetu omab mingit mõju ka gümnaasiumis õppides? Kuidas ühised lemmikangelased mõjutavad jututeemat või käitumismalle? Nendele küsimusele vastuse saamiseks viisime läbi küsitluse 2012. aasta kevadel. Panime küsimustiku internetti ja palusime enda kooli 11.klassi õpilastel küsimustele vastata. Meie küsimustiku täitis ära kolmkümmend neli õpilast

Meedia
thumbnail
15
doc

LAPS, VÄÄRKOHTLEMINE JA VÄGIVALD

suguelunditega, lapse suguelundite vaatamine ilma füüsilise kokkupuuteta ja lapse kasutamine lapspornograafia valmistamiseks. (Viide: http://et.wikipedia.org/wiki/Lapse_seksuaalne_kuritarvitamine ) Laste seksuaalne väärkohtlemine on lapse või noore kaasamine seksuaalsesse tegevusse, mida laps/noor ise ei ole võimeline mõistma, millega ta ei nõustu ning mis on vastuolus ühiskonnas aktsepteeritavate väärtushinnangutega ja normidega. Eesti karistusseadustiku järgi on karistatav seksuaalvahekorras olemine alla 14aastase lapsega. Laste seksuaalse väärkohtlemise võib jagada seksuaalseks ärakasutamiseks ja seksuaalvägivallaks. Seksuaalvägivald võib mõjuda negatiivselt ohvri seksuaalelule, põhjustada ärevust või depressiooni, selle tagajärjed võivad mõjutada ohvri tervet ülejäänud elu. Isegi kui ohvrile ei tehta rünnaku käigus kehaliselt haiget, jätab rünnak talle pikaks ajaks psüühilised armid.

Eelkoolipedagoogika
thumbnail
65
doc

Rüdiger Penthin, AGRESSIIVNE LAPS 2003

Riskitegur: vanemate psüühilised probleemid, alkoholi ja uimastite kuritarvitamine 35 Riskitegur: töötus, vaesus, kehvad elamistingimused 37 Riskitegur: ebapiisav vanemlik järelevalve ja suunamine 39 ISBN 5-89920-315-3 Riskitegur: massimeedia mõju 42 © 2001, Urania-Ravensburger Dornier-Medienholding GmbH, Berlin MIDA TÄHENDAB TEGELIKULT KASVATUS? 46 © Tõlge eesti keelde. Kirjastus "Kunst", 2003 Ühiselu põhireeglid 48 Trükikoda OÜ "Greif" SISUKORD ESIMENE ELUAASTA 52 SISSEJUHATUS Mida tunneb laps? 52 Suhted ja kasvatus esimesel eluaastal 54

Avalikud suhted
thumbnail
4
docx

Kes iganes kontrollib meediat-kontrollib ka mõistust

hoopis interneti või ajalehti. Selle kõrval on raadio oma arengus teinud palju vähem sik-sakke. See on palju pikaajalisemalt olnud publikule kättesaadav ning oluline info allikas. Samamoodi nagu televisioonil, oli raadiol oma kõrgaeg, mil raadiosaateid juhtinud tegelasi kõik teadsid, austasid ja ülistasid. See oli aeg, mil televisiooni polnud nii levinud ja raadiol polnud ajalehtede kõrval info edastamises muid olulisi konkurente. Väiksel hulgal saadetel oli suur mõju ja tähendus. Sellele järgnes mitu erinevat etappi, mil saadete ja raadiokanalite hulk kasvas, kuid kantavad väärtused on siiski jäänud samaks. Tänasel päeval pole raadio kaotanud oma tähtsust ja publikut. Endiselt leidub raadiokanaleid, kes juba aastakümneid enam-vähem sama malli järgi tegutsevad ja on sealjuures ka edukad. Nende kõrvale on tekkinud palju erinevatele sihtgruppidele suunatud raadiojaamu. Näiteks peamiselt noortele suunatud kaasaegset muusikat

Ajakirjandusajalugu
thumbnail
6
docx

Laps ja internet

Juhendaja: Vallo Kelder Tartu 2013 Laps ja internet Meedia vahendusel jõuab meieni suurem osa sellest, mis ümbritsevas maailmas toimub. Ka paljud meie teadmised maailma kohta pärinevad meediast. Televisioon, arvutid, videomängud, DVDd ja muu elektrooniline meedia on osa laste igapäevaelust mis avaldab nende arengule ja käitumisele mõju juba maast madalast. Väikesest peale kasutavad lapsed arvutit, televiisorit ja mobiiltelefoni ning veedavad ekraani ees palju aega. Seetõttu on meedia lapse üheks kogemusruumiks, milles toimub muu hulgas õppimine. Meedia peegeldatud trendid, hoiakud, iidolid, informatsioon jms avaldavad mõju nii lastele kui ka täiskasvanutele. Laps on oma olemuselt uudishimulik. Ta proovib leida vastuseid kõikvõimalikele küsimustele

Pedagoogika
thumbnail
9
docx

Tehnoloogia mõju lapsele

EESTI INFOTEHNOLOOGIA KOLLEDZ Tanel Pääro Tehnoloogia mõju lapsele Referaat Juhendaja: Kaido Kikkas Tallinn 2013 Sissejuhatuseks ,,Lapsed on pinnapealsemad kui paarkümmend aastat tagasi. Nende jaoks peavad tekstid olema lühikesed, hakitud, jooniste ja piltidega ..."(Vinter, 2012). Ühiskonnas aset leidvad muutused mõjutavad kõiki inimesi. Inimene on harjunud järgima üldise rahvamassi käekäike. Seega kõigi ühiskonnas toimuvate muutustega, muutuvad ka inimesed. Aga

It eetilised, sotsiaalsed ja professionaalsed...




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun