Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

TEENINDAJAST TALENDIKS (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks see on oluline ettevõtte jaoks ?
  • Kes maksab minu palga ?
  • Mida pean tegema, et kliendid tahaksid mulle rohkem maksta ?
  • Kuhu tahetakse välja jõuda ?
 
Säutsu twitteris
LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL
Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool
Ä09 KÕ


Nastasja Musienko
TEENINDAJAST TALENDIKS
koolitusprojekt

Praktikajuhendaja : Heve Kirikal

Mõdriku
2019
Sissejuhatus.
Personal toimib organisatsioonis ressursina – kui on loodud tingimused inimeste isiksusliku potentsiaali avaldumiseks ja väljendumiseks, selle taastumiseks ja vajalikuks muutmiseks ehk arenguks. Personali arendamine on organisatsiooni tegevuste jada, mis on suunatud õppimisele:
  • õppimine töökohal;
  • karjääri arendamine ja elukestev õpe;
  • organisatsiooniline õppimine ja teadmus;
  • koolitus, õppimine ja arendamine.
Personali arendamine organisatsioonis on kogum sihipäraseid tegevusi, mille kaudu luuakse tingimused personali kvaliteedi muutmiseks soovitud suunas. Tingimuste loomine vajab vastavat analüüsi, planeerimist, organiseerimist.
Personali arendamise põhieesmärk on saavutada iga töötaja valmisolek iseenda arendamiseks ning temapoolne aktiivsus selles valdkonnas, tagades töötaja kompetentsuse tõusu vastavalt organisatsiooni vajadustele.
Personali arendamine on võimalik läbi juhtimise põhimõtete, milledest organisatsioonis lähtutakse töötades inimestega, oma töötajatega. Personali arendamine ja koolitus on osa personalistrateegiast, mis toetab kogu ettevõtte strateegilist arengukava. Arengukava annab selles valdkonnas põhilised suunad, muutused, mis kavandatakse tulevikus, toetudes olemasolevale koolituspoliitikale, kooli-tusplaanile, eelarvele jne (sise- ja väliskoolitus, uute töötajate adapteerimine, roteerimine, edutamine jms).
Tulemuste saavutamise jooksev jälgimine ja kontroll on monitooring. Sisuks on hinnanguline tagasiside tegijale. Monitooringu teostajad võin ka olla koolitusjuht. Õige koolitus mängib väga suurt rolli töötaja arendamises.
Selles töös mina koostan koolitusprojekti konkreetsele ettevõttele, konkreetsete töötajate jaoks. Ettevõtte nimi on OÜ Treegeri Kohvik , mis asub Paide linnas. Praegu käin selles ettevõttes praktikal. Minu arvamuses seal teenindajad ei teeninda kliente piisavalt hästi. Kohvik on väikese või keskmise suurusega ettevõte. Kirjutan hea koolitusprojekti, millest oleks igapäevatöös ka tegelikult abi ning mida oleks hea ja mugav kasutada. Projekti tasub luua juba ainuüksi sellel põhjusel, et asjad liikuma hakkaksid. Alguseks on vaja „vaadata otsa“ kogu ettevõtte arengule tervikuna , luua üks sisukas ja eesmärgistatud koolitusprojekt ning järgida seda kõigi arengutegevuste juures. Projekt peab tihedalt seotud ettevõtte ärieesmärkidega. Klienditeenindusest oleneb ka selle ettevõtte kasum. Koolitusprojekti eesmärgiks on kokku viia koolitusvajadused ja organisatsiooni koolitusvõimalused.
Koolitusprojekt sisaldab järgmisi andmeid:
  • Koolituse teema. Eesmärk ja vajadused.
  • Osalejad. Koolituse koolitusvorm.
  • Koolituse toimumise aeg, kestvus ja maht. Koolituse toimumise koht.
  • Koolituse maksumus (prognoos). Hinnapakkumised ja eelarve.
  • Koolituse korraldaja ja koolitaja .
  • Koolituse teemad.
    Iga organisatsioon täidab personali arendamise tegevused just sellele organisatsioonile omase sisuga, vastavalt organisatsiooni vajadustest lähtuvalt. Personali arendamine sealhulgas koolitus sõltub arengufaasist, milleni organisatsioon jõudnud on. Olenevalt arengufaasist võib olla vaja, kas muutusi algatavat ja esilekutsuvat või vaid tagasidele reageerivat või ebakõlasid tasandavat töötajaskonda





    1. Teeninduskoolitus või Teenindajast Talendiks. Eesmärk
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Vasakule Paremale
    TEENINDAJAST TALENDIKS #1 TEENINDAJAST TALENDIKS #2 TEENINDAJAST TALENDIKS #3 TEENINDAJAST TALENDIKS #4 TEENINDAJAST TALENDIKS #5 TEENINDAJAST TALENDIKS #6 TEENINDAJAST TALENDIKS #7 TEENINDAJAST TALENDIKS #8 TEENINDAJAST TALENDIKS #9 TEENINDAJAST TALENDIKS #10 TEENINDAJAST TALENDIKS #11
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2012-03-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 59 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Nastasja Musienko Õppematerjali autor

    Lisainfo

    Koolitus ja arendamine
    koolitus , projekt , klienditeenindajale

    Mõisted


    Kommentaarid (2)

    mariekva profiilipilt
    Marie Kõvask: Sain targemaks, kuidas enda projekti koostada :)
    14:01 23-11-2012
    belladonnakillz profiilipilt
    belladonnakillz: kasulik materjal
    14:13 03-10-2012


    Sarnased materjalid

    23
    docx
    PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne
    59
    doc
    Teenindussuhtlemine – kliendikesksus
    3
    pdf
    Klientide ootused ja vajadused-Esmamulje teeninduses-Klienditeenindaja suhtlusvahendid
    32
    rtf
    Teeninduskeel kui organisatsiooni teeninduskultuuri kandja
    9
    docx
    TEENINDUSKEEL KUI ORGANISATSIOONI TEENINDUSKULTUURI KANDJA
    44
    ppt
    Positiivne klienditeenindus
    113
    doc
    TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ
    13
    doc
    Klienditeeninduse konspekt



    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun