Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

TAJUTUD VÄÄRTUSE KUJUNEMINE I (1)

1 HALB
Punktid

Lõik failist

TAJUTUD VÄÄRTUSE KUJUNEMINE I #1
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-01-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 40 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Margen Jürgens Õppematerjali autor
TAJUTUD VÄÄRTUSE KUJUNEMINE I GRAAFIK

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
22
doc

Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused

( jaemüüja ) 2. Maksimaalne ostuhind = Hind jaemüüjale x [(100 - Hulgimüüja %) : 100] (hulgimüüja) 3. Maksimaalsed tootmiskulud = Hind hulgimüüjale x [( 100 - Tootja %) : 100] (tootja) modifitseeritud kasumiläve analüüs ­ kasumi maksimeerimine See analüüs kombineerib traditsioonilise kasumiläve analüüsi nõudluse hindamisega erineva tasemega hindade juures. Selle puhul leitakse hinna-koguse kompleks, mis maksimeerib kasumi. 18) Toote tajutud väärtuse kujunemise mudel Kaupluse Margi nimi nimi Kaubast lähtuvad märgid (võrdlustoode) Tajutud seesmised Tajutud välised märgid märgid Kaubast lähtuvad märgid (sihttoode)

Hinnapoliitika ja hinnastrateegia
thumbnail
14
pdf

Brändi juhtimine eksam konspekt

see tagada, et klient teab, milliseid vajadusi bränd läbi oma toodete rahuldab. Brändi väärtus on otseses sõltuvuses teadmistest brändi kohta, mida tarbijad omavad. Teadmised haaravad eelkõige tuntust ja mainet. Pikaajalise brändi juhtimise eesmärk peaks seega olema tuntuse pidev suurendamine ja integreeritud kommunikatsiooni abil maine ülesehitamine. Brändi tuntust mõõdetakse nt Brand Equity Ten mudelis (autor D. Aaker), mis mõõdab 5 tarbijaväärtuse dimensiooni (lojaalsus, tajutud kvaliteet, assotsialtsioonid, tuntud, brändi turukäitumine). Nt Faktum&Ariko mõõdab brändi tuntust järgnevate tegurite põhjal: x Top of Mind x Spontaanne tuntus x Aidatud tuntus x Positsioon turul (turuosa põhikonkurentide vahel) 7) Aidatud tuntus - vastajate osakaal, kellele meenub bränd selle nimetamisel, ette ütlemisel. Aidatud tuntud esineb, kui tarbijale näidatakse või loetakse ette nimekiri brändidest ja bränd meenub alles pärast selle nägemist

Brändi juhtimine
thumbnail
17
doc

Turunduse vastused

pakkujate sõnaõigus turul, kasutatava tehnoloogia tase, väljaminevad investeeringud, tõenäoline kasum) · konkurentsitegurid (konkurentsi intensiivsus ja kvaliteet) · keskkonnategurid (majanduslik ebastabiilsus, poliitilised ja õiguslikud tegurid, sotsiaalsed väärtused ja üldised keskkonnatingimused) Kasvuvõimaluste analüüs: 4. Tarbija vajaduste analüüs ja tarbija väärtuse loomine. Õige vastus-miski peab vallandama ostuprotsessi. Vajadus kujuneb sisemiste tegurite(nälg, janu)toimel või väliste tegurite tootepakkumine , kaaslaste survel) mõjul. Vajaduse tunnetamiseks on mälu, motiiv, reklaam, võrdlusrühm jm. Tarbija vajadus võib olla rahuldatud ja ka rahuldamata. Rahuldmata vajaduse korral peab olema objekt, mis on motiivi aluseks. Vajadused jagatakse teadvustatud ja teadvustamata vajadusteks.

Majandus
thumbnail
7
docx

Majanduse kordamisküsimused vastused

See on tarbijate mõjutamine positiivsete kinnituste abil turundajate poolt. Positiivset kinnitamist kasutatakse laialdaselt reklaamides, teeninduses, müügikampaaniates jne Positiivseks kinnituseks võib olla naeratus, tähelepanu, kehaline kontakt, kompliment, tunnustus, rahaline soodustus, boonuskaart jne · Operantse kinnituse alla käib ka vormimine ­ astmeline lähenemine, näiteks eelnev kingituste tegemine, teenindusettevõttes tasuta kohvi pakkumine jne 8. Tajutud riski ja ostukäitumise vahelised seosed. · Kõrge tajutud risk soodustab lähtumist harjumuspärasest (nii nagu eelmine kord), selgelt mõõdetavatest kriteeriumidest (hind jne), traditsioonidest (nii nagu teised seda teevad jne). Majanduskriisi tingimustes tähendab see ettevaatlikkust, kokkuhoidu, säästmist. Ka jõukates riikides, kuigi nad võivad seda nimetada: "kokkuhoid on pop".

Majandus
thumbnail
24
docx

Reklaamiteooria konspekt

terminid ja laused, sümbolid võivad olla kõik kolm (terminid, laused, argumendid). Intertekstuaalsus - Märgiliste elementide ülekanne ühest märgisüsteemist teise, millega käib kaasas tähenduste transformeerimine, uue tähenduse v paralleelsete tähenduste loomine. Teade olgu atraktiivne, selge, üheselt mõistetav ja korduv. Vajadus – keha või psüühika toimimise seisukohalt olulise puudujääk. Vajadus loob inimesele väärtuse, mistõttu vajaduste skaala kattub inimestel väärtuste skaalaga. Mis meid motiveerib? Bioloogiline mot(nälg, janu), Kultuuriline mot(arengu mot, sotsiaal-kultuuriline mot). Tahe on lisamotivatsiooni allikas. Maslow uuris eelkõige tervet, küpset inimest ning tema tegutsemismotiive, samuti vaimse tervise allikaid. Motivatsiooniteooria põhialused:  Holistlik lähenemine: motiveeritud on terve indiviid, mitte ainult tema mõni

Reklaam
thumbnail
7
docx

Tarbijakäitumine

noorte ja laste hulgas, näiteks spinneri ostmine 2003.a septembri/oktoobris ja Bakuganide ostmine 2009.a septembrist-detsembrini meedia (ühe multika) mõjul. Siia alla käivad ka lühiajalised ostupalavikud: suhkur ­ 2011 (http://uudised.err.ee/index.php?06222341), tatar - 2010, munad ­ 2012. kevad Tajutud riski ja ostukäitumise vahelised seosed. 1. Ebakindlus suurendab ostuotsuse tajutud riski, tarbija muutub ettevaatlikuks ja lükkab harvemini ostetavate ja kallimate toodete ostuotsused kaugemasse tulevikku. Teiselt poolt riskitaju vähenemine soodustab tarbijakäitumises ostuotsuste variatiivsuse kasvu ning proovitakse julgemalt uusi tooteid 2. Kõrge tajutud risk soodustab lähtumist harjumuspärasest (nii nagu eelmine kord), selgelt mõõdetavatest kriteeriumidest (hind jne), traditsioonidest (nii nagu teised seda teevad jne).

Tarbijakäitumine
thumbnail
29
odt

Kursuse konspekt

 Hinnameetodi leidmine  Konkreetse hinna kehtestamine Hinnakujundamise meetotid:  Kulukeskne meetod: o Juurdehindlusmeetod (tootja näide) Tootja hind = Omahind + Teatud juurdehindlus o  Kasumiläve meetod Tasuvuspunkt = Püsivkulud (ühikutes)/Ühiku müügihind – Ühiku muutuvkulud  Tarbijakeskne meetod: o Lähtub tarbijate subjektiivsetest hinnangutest o Tugineb tarbija tajutud väärtusele  Konkurentsikeskne meetod: o Turuhinna meetod o Pakkumishinna meetod Hinnastrateegiad:  Hinnaliidri strateegia  Stabiilne hinnastrateegia  Muutuv hinnastrateegia Ostusõltuvus on käitumisviis, mille puhul inimene ostab hulga selliseid asju, mida ta ei vaja ja mida sageli endale tegelikult lubada ei tohikski - rahulduse saab ta ostmisest, mitte omamisest Interneti- ja sotsiaalmeediaturundus (27.10)

Turundus
thumbnail
57
docx

Turundus - konspekt eksamiks

Sotsiaalse turunduse kontseptsioon 1. Ühiskond 2. Tarbija ning ühiskonna vajadused ja soovid 3. Vahendid: 4P, suhtekorraldus, ühiskondlik vastutus 4. Eesmärk: kasum rahulolult, eelistustelt Suhtlusturunduse kontseptsioon 1. Klient 2. Kliendivajaduste ja soovide tundmine 3. Vahendid: turundus vastavalt kliendile 4. Eesmärk: kasum kliendi säilitamiselt Väärtuspõhise turunduse kontseptsioon 1. Omanik, aktsionär 2. Väärtuse loomine 3. Vahendid: turundus varade loomiseks ja juhtimiseks 4. Eesmärk: tulevaste rahavoogude genereerimine ja tagamine Terviklik turunduse kontseptsioon 1. turunduskeskkond; 2. turundustegevuste integreeritus; 3. turundusprogrammide efektiivsem kasutus; 4. kasum turundusprotsesside integreeritusest. Rohelise turunduse kontseptsioon 1. keskkond 2. keskkonna säästlikkus 3. keskkonnasõbralikum tootmine ja tarbimine 4

Turundus




Kommentaarid (1)

anasko24 profiilipilt
O. T.: Lisatud vaid skeem, ei mingit seletust...

See skeem on saadaval tasuta (õpikud, konspektid jne)!

13:18 17-01-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun