Märk kinnispakkidel garanteerib, et toodet on pakendatud kaalu või mahu järgi vastavalt EL Nõukogu Direktiividele Sirje Mets 27 Avatud kreemipurk. Märgitud number näitab mitu Kuud toode avatuna säilib. 24 M Teabe asukohale viitav sümbol Tegemist on originaaltootega R Sirje Mets 28 WWF-i Panda märgi kasutamise õiguse oma kaupadel saavad need ettevõtted, kelle kaup on "keskkonnasõbralik". Tegemist on loodustootega, ei sisalda keemilisi ühendeid Ei tohi visata WC potti Toote pakendi märk Sirje Mets 29 Sertifitseeritud Taimetoitlaste logo (Certifi ed Vegan Logo) haldab Taimetoitlaste Liikumine (Vegan Action). Antud logo esineb ka riietel, kosmeetikatoodetel kui ka muudel toodetel, mis on mitteloomset päritolu ning milledega ei ole läbi viidud loomkatseid.
LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool K11 KÕ Reelika Järv TÖÖSTUSKAUBAÕPETUS Õpimapp Juhendaja: Liina Maasik Mõdriku 2012 SISSEJUHATUS Abiks õppimiseks tööstuskauba õppetuses. Referaadi teemaks valisin ma tekstiilikiud sest igapäevaselt puutume kangaga kokku kandes riideid. Kasulik teda mis materjalist on kangas ja tema omapärat, kuidas käitleda pesemisel ja kuivatamisel. Õpimapp on abiks õpimiseks kaubamärke. 1. TEKSTIILIKIUD Kiudude liigitamine, looduslikud ja keemilised. 1.1 Taimsed kiud Kiudude liigitamine, looduslikud ja keemilised. Looduslikud: loomsed, taimsed.Keemilised- tehiskiud. sünteetilised. Tekstiilkiud painduvad ja tugeva moodustised, pikkus ületab palju kordi läbimõõdu - vähemalt 1000 korda kasutatakse tekstiilitööstuses. Elementaarkiud - kiud, mis on
Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.
Sirje Mets 36 Tootega ei ole läbi viidud loomkatsetusi Ei kahjusta osoonikihti Säilitusainete vaba Sirje Mets 37 Toode on tehtud ettevõtte poolt, mis peab kinni korporatiivsest standardist kaastunne loomadele vastu CCIC eesmärk edendada julmusevaba standardit ja logo. Ei sisalda konservant Sirje Mets 38 WWF-i Panda märgi kasutamise õiguse oma kaupadel saavad need ettevõtted, kelle kaup on "keskkonnasõbralik". Tegemist on loodustootega, ei sisalda keemilisi ühendeid Ei tohi visata WC potti Toote pakendi märk Sirje Mets 39 Sertifitseeritud Taimetoitlaste logo (Certifi ed Vegan Logo) haldab Taimetoitlaste Liikumine (Vegan Action). Antud logo esineb riietel, kosmeetikatoodetel kui ka muudel toodetel, mis on mitteloomset päritolu ning milledega ei ole läbi viidud loomkatseid.
13.10.2014 Pärnumaa Kutsehariduskeskus KESKKONNAPROBLEEMID SÄÄSTEV ARENG, AGENDA 21 ÖKOLOOGILINE JALAJÄLG PAKENDID JA ÖKOMÄRGISTUS, JÄÄTMED JA JÄÄTMEKÄITLUS Teksti kujundas Vello Paluoja 13.10.2014 Aino Juurikas - PKHK 1 13.10.2014 2 G. Raagmaa materjalidest 21. sajandi iseärasused 6nda Kondratjevi laine algus nüüd! Ressursse ei j�
LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Nimi ÕPIMAPP Iseseisev töö Õppejõud: Nimi, MA Mõdriku 2015 SISUKORD SISSEJUHATUS.................................................................................................................4 1 KAUBAMÄRGI MÕISTE, ARENG JA KAITSE...........................................................5 1.1 Kaubamärgi mõiste.....................................................................................................5 1.2 Kaubamärgi liigid.......................................................................................................5 1.3 Kaubamärgi ajalugu maailmas...................................................................................6 1.4 Kaubamärgi ajalugu Eestis..................................................................................
) tõhusamat kasutamist. Niisiis ongi neile kriteeriumitele vastavatel toodetel peal see märk, mis peab mõjutama keskkonnasõbralikku tarbijat ostma just seda toodet. Austria ökomärk (The Austrian Eco Labele) Kasutusel alates 1991. aastast. Märk näitab kliendile, et tegu on tootega, mis arvestab keskkonda ja samas on kõrge kvaliteediga. Märki kasutatakse ainult lõpptarbimisse minevatel kaupadel. Märki annab komitee, mis tegutseb Austria Tarbijate Organisatsiooni all. Märgi andmisel arvestatakse toote/teenuse tootmisprotsessi, energia tarbimise efektiivsust, taaskasutamise võimalusi, jt. kriteeriumeid. ECO Selle ökomärgiga tähistatakse mahepõllumajanduse tingimustes kasvatatud produkte. Näiteks: kartul, teraviljad, lilled, juust, puuvill jne. Märgiga tegeleb ülemaailmne sõltumatu organisatsioon SKAL.
KESKKONNAKAITSE JA KORRALDUS 1. loodus- ja keskkonnakaitse üldküsimused Keskkonnakaitse: atmosfääri, maavarade, hüdrosfääri ratsionaalse kasutamise ja kaitse, jäätmete taaskasutamise või ladustamise, kaitse müra, ioniseeriva kiirguse ja elektriväljade eest. Keskkonnakaitse on looduskaitse olulisim valdkond. Looduskaitse : looduse kaitsmist (mitmekesisuse säilitamist, looduslike elupaikade ning loodusliku loomastiku, taimestiku ja seenestiku liikide soodsa seisundi tagamine), kultuurilooliselt ja esteetiliselt väärtusliku looduskeskkonna või selle elementide säilitamine, loodusvarade kasutamise säästlikkusele kaasaaitamine 2. loodus- ja keskkonnakaitse mõiste Keskkonnakaitse- rahvusvahelised, riiklikud, poliitilis-administratiivsed, ühiskondlikud ja majanduslikud abinõud inimese elukeskkonna saastamise vähendamiseks ja vältimiseks ning l
Kõik kommentaarid