Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE – „Kliendiga suhtlemine“ (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #1 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #2 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #3 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #4 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #5 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #6 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #7 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #8 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #9 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #10 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #11 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #12 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #13 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #14 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #15 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #16 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #17 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #18 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #19 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #20 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #21
Punktid Tasuta Faili alla laadimine on tasuta
Leheküljed ~ 21 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-06-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 23 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor HannaSeeder Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

kaasaegse teeninduse kui suhtlemise põhimõtted. Materjal on jagatud osadeks ja vormistatud nii, et sul oleks võimalikult mugav selles liikuda ­ edasi ja tagasi, järkjärgult ja hüpetega. Uuri hoolega, sest just sellele materjalile toetub selle kursuse edasine tegevus. Peale materjali selgeks saamist (otsi seoseid, siis jääb meelde) on sul võimalus oma teadmisi proovile panna kontrolltöö abil. Sisukord Põhimõisted Mida ootab klient teenindajalt? Suhtlemine Suhtlemine kui oskus Suhtlemine kui hoiak Suhtlemise etapid ja müügimudel Kontakt Kuidas me üksteist suhtlemisel tajume ehk esma(jne.)mulje tähtsusest Kliendi vajaduste välja selgitamine Aktiivne kuulamine Selge eneseväljendus 1 Erinevate suhtlemisvahendite mõju suhtele

Teenindus
thumbnail
10
doc

Teenindaja suhtlusvahendid

,,sõnadega koonerdamist" st, et sageli piirdutakse vaid lühivastuste (jah või ei) või nappide kuivade ja mitteteeninduslike repliikidega (On see kõik?). Harvad pole ka juhtumid, kus nõndanimetatud teenindamine toimub teenindaja poolt täielikus vaikuses (nagu tummfilmis). Seda ei saa paraku nimetadagi teenindamiseks. Muidugi tuleb vältida liigset familiaarasust. Oluline on, et teenindaja kõne oleks mõtestatud, arusaadav ja asjakohane. Kõige tüüpilisem kliendiga suhtlemise viis on tema küsimustele vastamine. Oskuslik vastamine kliendi küsimustele omab lisaks võimalusele pälvida kliendi rahuolu ka suurt (lisa)müügi potentsiaali. Kahjuks ei pööra klienditeenindajad tihtipeale esitatavatele küsimustele vajalikku tähelepanu, vastates neile liialt lühidalt, külmalt või passiivselt. Seega jätavad nad aga tegemata suure osa tööst, mida ootab neilt nii klient kui ka tööandja ­ tähelepanelikkust, aktiivsust, professionaalseid soovitusi jne

Teenindus ja müük
thumbnail
12
odt

Klienditeeninduse õpimapp

· Vajadus tunda end mugavalt · Vajadus kindlustunde järele · Vajadus saada abi ja toetust · Vajadus olla mõistetud ja arusaadav · Vajadus lugupidamise ja tähelepanu järele · Vajadus olla tunnustatud · Vajadus teha ise oma valikuid Sisemine klient on poe töötaja. Selleks, et teenindada hästi väliseid kliente peab hästi teenindama oma töötajaid. Teenindustöö korraldamine · Teenindustöö pannakse paika, kus keegi müüja olema peab. Antakse kindel ülesanne. · Teenindaja läheneb kohe kliendile, kui teda märkab, alustab esimesena kontakti ­ tervitab, pakub teenust. Kaugemal olevale kliendile annab pilgu ja noogutusega märku, et on teda tähele pannud · Teenindaja on alati saabuva kliendi jaoks olemas, teda ei pea ootama ega taga otsima · Teenindaja ei näita välja oma negatiivseid emotsioone · Kõiki kliente koheldakse võrdselt hästi Meeskonnatöö

Klienditeenindus
thumbnail
19
pdf

Klienditeenindus ja teeeninduskultuur

· Lühike ooteaeg teenuse saamiseks · Sõbralik ja paindlik teenindus · Hea asukoht · Mittefamiliaarne käitumine · Mugavad lahtiolekuajad 13 14 Hoolitsus ja osavõtlikkus Hea kommunikatsioon · Kliendiga suheldakse talle arusaadavas · Klient tunneb, et firma tervikuna ja selle iga keeles - keelteoskus, teenuse selgitamine arusaadavas terminoloogias töötaja on orienteeritud tema probleemide lahendamisele ­ vastastikune kasu · Kliendi tähelepanelik kuulamine · Selge eneseväljendus

Klienditeenindus
thumbnail
7
doc

Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused. Sisekliendi teenindamise printsiipide praktiline rakendamine teenindusorganisatsioonis .

Personaalsed suhtlusvahendid jagunevad verbaalseteks (suulised) ja mitteverbaalseteks (kehakeel). Suulisel suhtlemisel on tähtsad kontakti loomine, vestluse arendamine, informatsiooni andmine, küsimustele vastamine ja õigete küsimuste esitamine, pauside pidamine, suhtluspartneri (kliendi) kuulamine, soovitused, asjakohased vahepalad (ehk nn small talk) ja tähelepanuavaldused kui ka kontakti lõpetamine. Kontakt tuleb kliendiga luua koheselt näiteks sõbraliku tervitusega ning lahkumisel heade soovidega. Vestluse arendamine saab alguse viisakuse (Palun! Tänan! jne) või tähelepanu ja sümpaatia väljendamisega (Tore Teid jälle siin näha.. jne). Verbaalse suhlemise all peetakse silmas loomulikku keelt. Oluline on hääl, selle tugevus, tempo, artikulatsioon (selge hääldamine) ­ selle kõige jaoks on tähtis suu õige liigutamine ja õige hingamine

Sotsiaaltöö korraldus
thumbnail
113
ppt

Klienditeenindus ja teeninduskultuur

· Mugavad lahtiolekuajad 13 Vastutulelikkus ja viisakus · Viisakas ja lugupidav käitumine · Sõbralik ja paindlik teenindus · Mittefamiliaarne käitumine 14 Hoolitsus ja osavõtlikkus · Klient tunneb, et firma tervikuna ja selle iga töötaja on orienteeritud tema probleemide lahendamisele ­ vastastikune kasu 15 Hea kommunikatsioon · Kliendiga suheldakse talle arusaadavas keeles - keelteoskus, teenuse selgitamine arusaadavas terminoloogias · Kliendi tähelepanelik kuulamine · Selge eneseväljendus · Loomulik ja sundimatu suhtlemine 16 Parandamine · Teenindajate ettevalmistus teha õigeid otsuseid ja oskus iseseisvalt tegutseda ebameeldiva juhtumi või ootamatuse puhul 17 Firma maine

Klienditeenindus
thumbnail
113
ppt

Klienditeenindus ja teeninduskultuur

· Mugavad lahtiolekuajad 13 Vastutulelikkus ja viisakus · Viisakas ja lugupidav käitumine · Sõbralik ja paindlik teenindus · Mittefamiliaarne käitumine 14 Hoolitsus ja osavõtlikkus · Klient tunneb, et firma tervikuna ja selle iga töötaja on orienteeritud tema probleemide lahendamisele ­ vastastikune kasu 15 Hea kommunikatsioon · Kliendiga suheldakse talle arusaadavas keeles - keelteoskus, teenuse selgitamine arusaadavas terminoloogias · Kliendi tähelepanelik kuulamine · Selge eneseväljendus · Loomulik ja sundimatu suhtlemine 16 Parandamine · Teenindajate ettevalmistus teha õigeid otsuseid ja oskus iseseisvalt tegutseda ebameeldiva juhtumi või ootamatuse puhul 17 Firma maine

Suhtlemisõpetus
thumbnail
30
docx

Klienditeeninduse alused

......................................9 6.Isiklik arvamus..........................................................................12 7.Klienditeenindaja kutse-eetika..................................................14 8.Kasutatud kirjandus..................................................................15 2 1. Teeninduskultuur Teeninduskultuuri moodustavad teenindamine, suhtlemine ja ettevõtte väljakujunenud tavad ja iseloom. Teeninduskultuur on osa kogukultuurist ning see mõjutab inimeste elukvaliteeti. Kvaliteet on suhe nõudmiste ja tegelike saavutuste vahel, erinevus selle vahel, mida me ootame ja mida me saame. Iga klient ootab head teenindamist, kõrget teeninduskultuuri. Kliendi teenindamiskvaliteet oleneb tehnilisest kvaliteedist, tegutsemise kvaliteedist, teistest klientidest ja kaudsetest teguritest. Kogu teeninduskvaliteedi moodustavad oodatud

Klienditeenindus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun