Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Süsteemiarenduse elutsükkel (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.

Lõik failist

Vasakule Paremale
Süsteemiarenduse elutsükkel #1 Süsteemiarenduse elutsükkel #2 Süsteemiarenduse elutsükkel #3 Süsteemiarenduse elutsükkel #4 Süsteemiarenduse elutsükkel #5 Süsteemiarenduse elutsükkel #6 Süsteemiarenduse elutsükkel #7 Süsteemiarenduse elutsükkel #8 Süsteemiarenduse elutsükkel #9 Süsteemiarenduse elutsükkel #10 Süsteemiarenduse elutsükkel #11 Süsteemiarenduse elutsükkel #12 Süsteemiarenduse elutsükkel #13 Süsteemiarenduse elutsükkel #14 Süsteemiarenduse elutsükkel #15 Süsteemiarenduse elutsükkel #16 Süsteemiarenduse elutsükkel #17 Süsteemiarenduse elutsükkel #18 Süsteemiarenduse elutsükkel #19 Süsteemiarenduse elutsükkel #20 Süsteemiarenduse elutsükkel #21
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 21 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-11-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 17 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Dravvu. Õppematerjali autor
1.Elutsükli üldised mudelid 3
2.Koskmudel 5
Kokkuvõte: 7
3.Inkrementaalne arendusmudel 8
Inkrementaalse arenduse eelised: 11
Inkrementaalse arendused probleemid: 11
4.Agiilsed arendusmeetodid 12
5.Spiraalmudel 14
6.Prototüüpimine 16
Prototüüpimise etapid on järgmised: 17
Ühekordse prototüüpimise põhimõtted on järgmised: 17
7.Dokumentatsioon 18
8.Viited 21

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
62
pdf

Tarkvaratehnika konspekt eksamiks

Tarkvaratehnika konspekt. Tarkvaratehnika Tarkvaratehnika e. tarkvara inseneeria on professionaalsele tarkvaraarendusele suunatud distsipliin, mis tegeleb sellega, kuidas organiseerida tarkvaraarendust, arvestades organisatsiooniliste ja rahaliste piirangutega. Tarkvaratooted koosnevad valjatöötatud programmidest ja nende dokumentatsioonist. Tarkvaratehnika eesmärgiks on kuluefektiivne tarkvaraarendus kogu tarkvara elukaare ulatuses. Tarkvaratehnika on süstemaatilise, distsiplineeritud ja mõõdetava lähehemisviisi rakendamine tarkvara arendamisele, käitamisele ja hooldamisele, see tähendab, inseneriteaduste rakendamine tarkvarale. Tarkvaratehnika „point“: Tarkvaratehnika on suunatud professionaalsele tarkvaraarendusele. Tarkvaratehnika ei tegele tarkvaraarenduse endaga vaid sellega, kuidas organiseerida tarkvaraarendust. Tarkvaratehnika vajadus - kõrgenenud nõudmised: suuremad süsteemid, keerulisemad süsteemid, kiiremini arendatavad süsteemid. Insener suuda

Tarkvaratehnika
thumbnail
138
docx

Tarkvaratehnika 2016/2017 eksami materjal

 Iteraator „Iterator“ – object, mis laseb programmeerijal läbida konteinereid ja eriti liste  Külaline „Visitor“  Vahendaja „Mediator“ – objekt, mis kapseldab, kuidas objektid käituvad/suhtlevad Loeng 5 Arenduse infrastruktuur ja konfiguratsioonihaldus- Aho Augasmägi [email protected]  Mida endast kujutab arenduse infrastruktuur? o  Inimesed o Oluliseim komponent o Suhted ja suhtlemine on nagu õli, mis paneb kogu masinavärgi tööle o Tööriistad üksi tööd ei tee o Klient, testija, arendaja …  Nõuded o Nõuetest arusaamine on eduka projekti alus o Milleks hallata?  Muutuvad ajas  Ununevad  Olulisus muutub  Tekivad ja kaovad

Tarkvaratehnika
thumbnail
21
docx

Tarkvara kvaliteet ja standardid

1. Tarkvaratoode ­ mis siia kuulub? Tarkvara arenduse tulem (toode, teenus) hõlmab mitmesuguseid komponente, mis kõik võivad olla kvaliteedihalduse objektid, näiteks arenduse käigus hangitud infotehnoloogiavahendid: riistvara, standardtarkvara, sideseadmed arenduse käigus tehtud töö: täitja arendatud tarkvara (sealhulgas lähtekood, objektkood, täitmiskood jm); installatsioonid, kohandamised, muudatused; andmehõive muudatused tellija organisatsioonis, protsessides, töökorralduses... projektdokumentatsioon kasutamise kohta (kasutajajuhendid); objektsüsteemi kohta; loodavate objektide kohta (programmi/testimise dokumentatsioon); installeerimise ja seadistamise kohta; arenduse (sh testimise) kohta

Tarkvara kvaliteet ja standardid
thumbnail
24
docx

Tarkvaratehnika konspekt ja kordamisküsumused 2016-2017

6. Kuidas liigitada nõudeid? eksam 7. Nõude 3 põhiomadust. 8. Nõuete valideerimise tehnikad. 9. Komponentidel põhinev arhitektuur 10.Kihiline arhitektuur eksam 11.Objektorienteeritud arhitektuur 12.Teenusorienteeritud arhitektuur 13.Lihtsa koodi disaini 4 elementi 14.Miks peab nõudeid haldama? 15.Milleks kasutatakse versioonihaldust? eksam 16.Funktsionaalne nõue eksam 17.Mittefunktionaalne nõue eksam 18.Tarkvara elutsükkel 19.Millest koosneb tarkvara? 20.Mis on testimine? 21.Staatiline testimine eksam 22.Dünaamiline testimine eksam 23.Valge kasti testimine 24.Musta kasti testimine 25.Testimise tasemed 26.Re-testmine ja regressioonitestimine 27.eXtreme programmingu alustalad 28.Kirjelda lühidalt XP-d 29.Mis on mudel? eksam 30.Mis on UML? Miks on seda vaja? 31.Tarkvaratehnika 3 vaadet. 32.Tarkvara protsessi etapid. 33

Tarkvaratehnika
thumbnail
210
pdf

Tarkvaratehnika kordamisküsimused

TARKVARATEHNIKA KORDAMISKÜSIMUSED     1. Mis on tarkvaratehnika?  Software engineering    ! ​“Engineers Australia” definitsioon: ​ Tarkvaratehnika ​on tiimide poolt rakendatav distsipliin  tootmaks kõrgekvaliteedilist, suuremastaabilist ja hinnaefektiivset tarkvara mis rahuldab  kasutajate nõudmisi ja mida saab hooldada teatud ajaperioodi vältel.    IEEE definitsioon: Tarkvaratehnika on süstemaatilise, distsiplineeritud ja mõõdetava  lähehemisviisi rakendamine tarkvara arendamisele, käitamisele ja hooldamisele, see  tähendab, inseneriteaduste rakendamine tarkvarale.     Tarkvaraarendus ​ on nõrgem termin, kus tingimata ei kasutata protsesse, tööriistu,  standardeid, jne. Tarkvaraarendus on progemine + konfigursatsiooni haldus.    Tarkvaratehnika ei ole ainult programmi kirjutamine, vaid teemad hõlmavad ka kvaliteeti,  ajakavasid,

Tarkvaratehnika
thumbnail
22
docx

Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused

Kui kvaliteet on mingi tootja või kaubamärgiga kaasas käiv omadus. 4. Kuidas suhtuda väitesse "Tarkvara kvaliteeti pole olemas, kogu aeg on kiirustamine ja pole aega ühte asja valmis saada, juba tuleb järgmine"? Millist kvaliteedi mõistet siin arvestatakse? Kas / millal on võimalik, et kvaliteeti pole? See oleneb keskkonnast, kus see toode asub. Mõeldud on ideaalse kvaliteedi mõistet. Sageli ei pruugi ideaalset kvaliteeti olemas olla. 5. Tarkvara arenduse tulemid Toode, teenus, mis hõlmab:  Arenduse käigus hangitud infotehnoloogia vahendeid  Arenduse käigus tehtud tööd  Muudatusi tellija organisatsioonis  Projektdokumentatsioon kasutamise, loodavate objektide, installeerimise ja seadistamise, arenduse kohta  Metoodika  Vahendid hoolduseks  Teadmised projekti tulemuste kasutamisest  Õigused kasutamiseks 6. Tarkvara nõuete liigitusi

Tarkvara kvaliteet ja standardid
thumbnail
7
docx

Artikleid dokumenteerimisest

Tallinna Transpordikool Ragnar Järviste Artikleid dokumenteerimisest Tallinn 2013 Dokumentatsioon Süsteemi nõuete dokument on nõuete kogumise ja analüüsi tegevuse väljundiks, ning sisaldab kasutajate ning huvipoolte vajadustest lähtuvat süsteemi omaduste ja piirangute kogumit. Toome näiteid nõuetest: funktsionaalne nõue on, et kasutaja saab süsteemi abil hallata klientide andmeid ja arveid, turvanõude näide on, et süsteemist peab saama andmeid kätte ainult selleks volitatud isik. Tehnoloogiline piirang on, et kasutaja peab saama süsteemiga suhelda veebilehitseja abil. Süsteemi nõuete dokument peaks katma järgmised teemad: · sissejuhatus: dokumendi eesmärk, projekti ulatus, kasutatavate terminite ja lühendite seletused (nn süsteemi sõnastik), viited teistele dokumentidele, dokumendi struktuuri kirjeldus; · toote kirjeldus; · kasutajate ja hu

Ühiskond
thumbnail
204
docx

Süsteemianalüüsi kontrolltöö 1

 Valdkonna visiooni esitamiseks kasutatavad mudelid ja notatsioonid  Iteratiivsest arendusprotsessist UP (eelmise loengu jätkuna) o Analüüsi mudeli haldamine iteratiivses arendusprotsessis M. Roost , TTÜ Informaatikainstituut, Loengukonspektid aines Süsteemianalüüs, 2014 Intervjueerimisest kui ühest analüüsi tehnikast  Suuline versus kirjalik intervjueerimine  Intervjuu elutsükkel (Ettevalmistamine -> läbiviimine -> tulemuste analüüs)  Intervjuu plaan: eesmärgid, küsimused, rollijaotus o Seos Zachmani raamistikuga (milliseid ridu, veerge, lahtreid tahame ’sisustada’? Kuidas küsimused sõnastada?  Intervjuu protokoll: protokolli täpsus, mis on oluline, mis mitte? Valdkonna visiooni esitamiseks kasutatavad mudelid ja notatsioonid Vaata eraldi dokumenti harjutustundides modelleerimise

Modulatsioon




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun