Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Suhtlemine inimestega-loomulik või õpitav? (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kus meil on olemas tükkide kaupa informatsiooni. Mis nendega peale hakata ?
 
Säutsu twitteris
Suhtlemine inimestega - loomulik või õpitav?
Inimestega suhtlemine on vajalik osa meie igapäevaelus. Inimestega suhtlemisest võib tulla meile tulu või kahju, vastavalt kuidas me oleme osanud situatsioone ära kasutada ja kuidas on teised sellele reageerinud . Tihti öeldakse, et inimestega suhtlemine tuleb loomulikult ja et seda pole vaja õppida, harjutada, kuid iga päev näitab vastupidist.
     Tihti suhtutakse suhtlemisse inimestega kui loomulikku asja, mida une pealt osatakse teha ja mis ei vaja õppimist. Selline väärarusaam võib viia lõpuks suurte konfliktideni inimestega, kellele me oleme mulje jätnud kui oskamatu, või ebapiisav suhtleja, kes ei näe oma sõnade varjatud mõtteid ja ei oska aru saada informatsioonist mida talle antakse.
     Üks olulisemaid aspekte inimestega suheldes on jätta hea esmamulje . Ei hakka diskuteerima milline on hea mulje, sest iga ühe arvamuse kohaselt on see erinev ja eks me loomulikult püüa alguses head muljet jätta, lihtsalt alati see ei õnnestu. Hea esmamulje on nagu filmi hea algus, mis intrigeerib, huvitab, kutsub edasi vaatama. Väidetakse, et esmamulje tekib esimese 10 sekundi jooksul ja kinnistub 3 minuti jooksul. See on drastiliselt lühike aeg, seega tuleb anda endast parim. Tihti kiputakse alahindama esmamulje tähendust, sest arvatakse, et seda on võimalik muuta. Esmamuljet muuta on väga raske, pea võimatu, seega sellele ei maksa loota inimestega suheldes. Pöörduks tagasi esmamulje tähenduse juurde, kuid seda mitte selle inimese vaatevinklist, kes seda head muljet üritab jätta, vaid läbi selle inimese pilgu, kes omale seda esmamuljet loob.
      Esmalt kohtudes inimesega, ei saa üle ega ümber tema välimusest, millest oleks kasulik kohe midagi ka järeldada. Järeldused võiksid algada tema riietest, kehahoiakust, näoilmest. Ma ütleksin algada, sest igaühe mõtted liiguvad lugematutes eri suundades. Olles neid asju jälginud, oleme me saanud suure üldpildi inimesest, kellega me suhtleme . Nüüd hakkame me seda üldpilti detailsemaks muutma , kuni lõpuks oleme saanud suhtliselt hea pildi sellest inimesest. Detailsemaks aitab pilti muuta inimese jutt. Öeldakse, et üks pilt ütleb rohkem kui tuhat
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Suhtlemine inimestega-loomulik või õpitav #1 Suhtlemine inimestega-loomulik või õpitav #2
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-04-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 80 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor carola99 Õppematerjali autor

Lisainfo

kirjand

Mõisted


Kommentaarid (2)

liisa206 profiilipilt
liisa206: nõustun eelmisega;)
17:19 10-02-2009
bliz profiilipilt
bliz: kasulik-
17:35 10-12-2008


Sarnased materjalid

59
doc
Teenindussuhtlemine – kliendikesksus
343
pdf
Maailmataju uusversioon
60
pdf
Eesti keel ja kirjandus
14
docx
Pedagoogiline suhtlemine
51
doc
Maailmakirjandus II-keskajast klassitsismini
34
docx
Suhtekorralduse eksamiteemad
46
docx
TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult
21
doc
Turundus





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun