Suhtekorralduse konspekt (0)

5 VÄGA HEA
 
Avalikud suhted on organisatsiooni suhted teiste organisatsioonidega, sihtgruppidega või kõige laiemalt avalikkusega üldse, mille abil
teadvustatakse neile organisatsiooni poliitikat, eesmärke jms.
Avalike suhete alal töötajat nimetatakse suhtekorraldajaks või avalike suhete korraldajaks.
Avalike suhete alal on vaja:
· Plaanimisoskust
· Strateegia kujundamise aluste tundmist
· Praktilisi teadmisi pressikonverentside korraldamisest
· Head suulist ja kirjalikku eneseväljendamisoskust
· Oskust kasutada kaasaegseid infovahendeid
Avalikud suhted on juhtimisfunktsioon, mis
· väärtustab avalikkuse suhtumist,
· määratleb avalikkuse huvidega kooskõlas olevad üksikisiku käitumisviisid või organisatsiooni poliitika ja toimingud ning
· plaanib ja viib ellu programmid teenimaks avalikkuse mõistmist ja heakskiitu.
Avalike suhete ülesandeks on anda võimalus organisatsiooni eesmärkide saavutamiseks suhete korraldamise kaudu
tema tegevust mõjutavate institutsioonide või gruppidega ­ hankijatega, üldsusega, silmapaistvate üksikisikutega.
Avaliku suhted toimivad kahel tasandil:
· avalikkuse üldtasandil (meedia kujundab arvamust)
· isiklikel kogemustel põhinev arvamus
Suhtekorralduses tuleb sageli tegelda probleemide lahendamise (ka vältimisega). Probleemide lahendamise kujutamisel on levinud
neljaastmeline mudel:
· probleemi defineerimine
· plaanimine
· tegevus ja kommunikatsioon
· soovitu ja tegelikkuse võrdlemine
Probleemi defineerimisel võib kasutada järgmisi lisaküsimusi:
Mis on andnud põhjust ebakindluseks?
Kus on see probleemiks?
Millal on see probleemiks?
95% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Suhtekorralduse konspekt #1 Suhtekorralduse konspekt #2 Suhtekorralduse konspekt #3 Suhtekorralduse konspekt #4 Suhtekorralduse konspekt #5 Suhtekorralduse konspekt #6 Suhtekorralduse konspekt #7 Suhtekorralduse konspekt #8 Suhtekorralduse konspekt #9 Suhtekorralduse konspekt #10 Suhtekorralduse konspekt #11 Suhtekorralduse konspekt #12 Suhtekorralduse konspekt #13 Suhtekorralduse konspekt #14
50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
2012-10-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
26 laadimist Kokku alla laetud
0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
triini14 Õppematerjali autor

Lisainfo

Õppekonspekt aines suhtluskorraldus.
Suhtekorraldus , suhtlus , avalikud suhted

Dokumendis esitatud küsimused

  • Mis on andnud põhjust ebakindluseks ?
  • Kus on see probleemiks ?
  • Millal on see probleemiks ?
  • Keda see puudutab ?
  • Miks annab see organisatsioonile või sihtgruppidele põhjust muretsemiseks ?
  • Mille üle arutleda ?

Mõisted

Sisukord

  • SISEMINE JA VÄLINE SUHTEKORRALDUS
  • Vahendid
  • Mille üle arutleda?
  • Ettevõtte areng
  • Ettevõtte tulukus
  • Eesmärgid ja poliitika
  • Töötajad
  • Praktika
  • PSÜHHOLOOGILISED ASPEKTID
  • EETIKA JA SEADUSED
  • Eetika
  • Seadused
  • PRAKTILINE SUHTEKORRALDUS
  • Kampaania
  • Kampaania kavandamine
  • KOMMUNIKATSIOONIKAVA
  • SUHTED AJAKIRJANDUSEGA
  • Ajakirjandusega suheldes on soovitatav kinni pidada järgmistest pidepunktidest
  • Soovitused meediasuhete arendamiseks
  • Usaldusväärsus
  • Lihtsusta ajakirjanduse tööd (ajakohased materjalid, fotod)
  • Kajasta lugu avalikkuse seisukohalt, mitte aga organisatsiooni vaatepunktist
  • Uudised peaksid olema kergesti loetavad
  • Kõige tähtsam fakt tuleb esitada kõige enne
  • Ärge korraldage pressikonverentsi, kui Teil pole ajakirjanduse mõistes uudist
  • Kui ei teata vastust küsimusele, tuleks lihtsalt vastata
  • Tõde tuleb rääkida, isegi kui see on valus
  • INFO EDASTAMINE
  • TELEFONIKÕNE
  • PRESSITEADE
  • FAKSI SAATMINE
  • KOHTUMISED AJAKIRJANIKEGA
  • PRESSIKONVERENTS
  • ERIALANE KOHTUMINE
  • ARTIKLI KIRJUTAMINE
  • HELINDID
  • VIDEOLINDID
  • ELEKTROONILISED TEATED
  • KIRI TOIMETAJALE
  • AJAKIRJANDUSVÄLJAANNETE KÜLASTAMINE
  • PRESSIKONVERENTSI KORRALDAMINE
  • ARTIKLITE KIRJUTAMINE
  • PRESENTATSIOONIDE KORRALDAMINE
  • Ettevalmistamine
  • Presentatsiooni ettevalmistamine
  • Sõnad
  • Ajakava koostamine
  • Töögrupid
  • Toimumiskoht
  • Hääl
  • INTERVJUUD
  • Raadio
  • Televisioon
  • TRÜKISED
  • VIDEOMATERJALID
  • SPONSORLUS
  • MESSID
  • KRIISIJUHTIMINE

Teemad

  • Ajakirjandusega suheldes on soovitatav kinni pidada järgmistest pidepunktidest
  • Soovitused meediasuhete arendamiseks

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

45
doc
14
doc
34
docx
6
docx
110
docx
22
doc
24
docx
36
pdf





30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto